-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Нафта і дистиляти
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 326 робочих днів
85 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 427.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 427.50 UAH
Період оскарження:
11.06.2024 10:38 - 16.06.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА
Номер:
5ec557cec4f549eda717831beccbe9fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-11-002591-a.b1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга у текстовому форматі.docx 25.06.2024 15:28
- СКАРГА 25.06.24 1.pdf 25.06.2024 15:28
- сертифікат відповідності А-95-Євро5-В0_Орлен Литва Петрол Партнер 2024.pdf 25.06.2024 15:28
- протокол переможця.docx 25.06.2024 15:28
- sign.p7s 25.06.2024 15:29
- Надбузький професійний аграрний ліцей.docx 26.06.2024 17:55
- Протокол скасування.docx 01.07.2024 10:16
- протокол скасування.pdf 03.07.2024 10:38
- Протокол скасування.docx 07.07.2024 22:14
- рішення від 27.06.2024 №11180.pdf 27.06.2024 16:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.07.2024 №11607.pdf 05.07.2024 14:55
- рішення від 04.07.2024 № 11607.pdf 09.07.2024 14:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2024 15:45
Дата розгляду скарги:
04.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.06.2024 16:58
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.07.2024 14:43
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.07.2024 14:43
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f2335f8d6469458abffb7aa0bd96ddfc
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможцем згідно Протоколу визначення переможцем закупівлі від 20.06.2024 року № 15 ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Протокольним рішенням № 15 від 20.06.2024 опублікованим 20.06.2024 року, учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" визначено переможцем процедури закупівлі та опубліковане рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Не погоджуємось з визначенням учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" переможцем закупівлі з огляду на наступне:
1. Відповідно до ч. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:
«1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.»
Відповідно до п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
«1.1. З метою підтвердження якості запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних сертифікатів продукції, що пропонується, з яких можливо встановити відповідність бензину А-95 до норм ДСТУ 7687:2015 та дизельного пального до норм ДСТУ 7688:2015. Сертифікати відповідності повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій та діяти мінімум до кінця 2024 року.»
У складі пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" відсутній сертифікат відповідності дійсний до кінця 2024 року, який підтверджує якість товару вимогам щодо Товару встановленим Замовникам у Додатку № 2 до тендерної документації, які підтверджують відповідність вимогам ДСТУ 7687:2015 до Бензину А-95.
Пропозиція ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" не відповідає якісним характеристикам Товару, який пропонує відповідний учасник, а отже не відповідає вимогам Замовника, встановленим у Додатку № 2 до тендерної документації з наступної підстави:
Технічними та якісними вимогами до предмету закупівлі визначеним у Додатку № 2 до тендерної документації, визначено перелік документів до надання учасниками у складі тендерної пропозиції: З метою підтвердження якості запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних сертифікатів продукції, що пропонується, з яких можливо встановити відповідність бензину А-95 до норм ДСТУ 7687:2015 та дизельного пального до норм ДСТУ 7688:2015. Сертифікати відповідності повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій та діяти мінімум до кінця 2024 року..
Також згідно таблиці Додатку № 2 до тендерної документації Замовником чітко визначено вимога до документів на підтвердження якості бензину А-95 та дизельного палива, а саме в частині: бензину А-95 надання копії сертифікатів продукції, З ЯКИХ МОЖЛИВО ВСТАНОВИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ Бензину А-95 до норм ДСТУ 7687:2015. Сертифікаті повинні бути ДІЙСНИМИ на дату розкриття тендерних пропозицій ТА ДІЯТИ МІНІМУМ ДО КІНЦЯ 2024 року.
На виконання відповідної вимоги, Учасником ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" надано у складі пропозиції:
- у файлі «Бензин А-95-Орлен Литва.zip» Сертифікат відповідності на Бензин автомобільний неетильований «Преміум» 95 № UA.TR.037.00036-24 з терміном дії з 08 березня 2024 до 01 серпня 2024 року, що Є МЕНШИМ НІЖ ДО КІНЦЯ 2024 року.
Відповідно до вимог, встановлених додатком 2 до тендерної документації Замовника, Сертифікати відповідності повинні бути ДІЙСНИМИ на дату розкриття тендерних пропозицій ТА ДІЯТИ МІНІМУМ ДО КІНЦЯ 2024 року, що передбачає – період чинності сертифікату в період з 19.06.2024 року (дата розкриття тендерних пропозицій) ДО 31.12.2024 року (кінець 2024 року).
Жодного іншого сертифікату ВІДПОВІДНОСТІ, наданого учасником ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» на відповідність Бензину А-95 до норм ДСТУ 7687:2015, який був би ДІЙСНИМИ на дату розкриття тендерних пропозицій ТА ДІЯТИ МІНІМУМ ДО КІНЦЯ 2024 року у складі пропозиції НЕ НАДАНО.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" не містить сертифікату відповідності, що підтверджує якість Бензину А-95, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю згідно з ВСТАНОВЛЕНИМИ умовами тендерної документації, в частині ВІДСУТНОСТІ Сертифікати відповідності повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій та діяти мінімум до кінця 2024 року.
Пропозиція учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути об’єктивним та неупередженим при розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів наданих в складі тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 55 – 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Конституцією України
Протокольним рішенням № 15 від 20.06.2024 опублікованим 20.06.2024 року, учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" визначено переможцем процедури закупівлі та опубліковане рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Не погоджуємось з визначенням учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" переможцем закупівлі з огляду на наступне:
1. Відповідно до ч. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:
«1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.»
Відповідно до п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
«1.1. З метою підтвердження якості запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних сертифікатів продукції, що пропонується, з яких можливо встановити відповідність бензину А-95 до норм ДСТУ 7687:2015 та дизельного пального до норм ДСТУ 7688:2015. Сертифікати відповідності повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій та діяти мінімум до кінця 2024 року.»
У складі пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" відсутній сертифікат відповідності дійсний до кінця 2024 року, який підтверджує якість товару вимогам щодо Товару встановленим Замовникам у Додатку № 2 до тендерної документації, які підтверджують відповідність вимогам ДСТУ 7687:2015 до Бензину А-95.
Пропозиція ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" не відповідає якісним характеристикам Товару, який пропонує відповідний учасник, а отже не відповідає вимогам Замовника, встановленим у Додатку № 2 до тендерної документації з наступної підстави:
Технічними та якісними вимогами до предмету закупівлі визначеним у Додатку № 2 до тендерної документації, визначено перелік документів до надання учасниками у складі тендерної пропозиції: З метою підтвердження якості запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних сертифікатів продукції, що пропонується, з яких можливо встановити відповідність бензину А-95 до норм ДСТУ 7687:2015 та дизельного пального до норм ДСТУ 7688:2015. Сертифікати відповідності повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій та діяти мінімум до кінця 2024 року..
Також згідно таблиці Додатку № 2 до тендерної документації Замовником чітко визначено вимога до документів на підтвердження якості бензину А-95 та дизельного палива, а саме в частині: бензину А-95 надання копії сертифікатів продукції, З ЯКИХ МОЖЛИВО ВСТАНОВИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ Бензину А-95 до норм ДСТУ 7687:2015. Сертифікаті повинні бути ДІЙСНИМИ на дату розкриття тендерних пропозицій ТА ДІЯТИ МІНІМУМ ДО КІНЦЯ 2024 року.
На виконання відповідної вимоги, Учасником ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" надано у складі пропозиції:
- у файлі «Бензин А-95-Орлен Литва.zip» Сертифікат відповідності на Бензин автомобільний неетильований «Преміум» 95 № UA.TR.037.00036-24 з терміном дії з 08 березня 2024 до 01 серпня 2024 року, що Є МЕНШИМ НІЖ ДО КІНЦЯ 2024 року.
Відповідно до вимог, встановлених додатком 2 до тендерної документації Замовника, Сертифікати відповідності повинні бути ДІЙСНИМИ на дату розкриття тендерних пропозицій ТА ДІЯТИ МІНІМУМ ДО КІНЦЯ 2024 року, що передбачає – період чинності сертифікату в період з 19.06.2024 року (дата розкриття тендерних пропозицій) ДО 31.12.2024 року (кінець 2024 року).
Жодного іншого сертифікату ВІДПОВІДНОСТІ, наданого учасником ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» на відповідність Бензину А-95 до норм ДСТУ 7687:2015, який був би ДІЙСНИМИ на дату розкриття тендерних пропозицій ТА ДІЯТИ МІНІМУМ ДО КІНЦЯ 2024 року у складі пропозиції НЕ НАДАНО.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" не містить сертифікату відповідності, що підтверджує якість Бензину А-95, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю згідно з ВСТАНОВЛЕНИМИ умовами тендерної документації, в частині ВІДСУТНОСТІ Сертифікати відповідності повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій та діяти мінімум до кінця 2024 року.
Пропозиція учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути об’єктивним та неупередженим при розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів наданих в складі тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 55 – 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Конституцією України
×
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності, наданий у складі пропозиції, чинний до 01.08.2024 року, що є менший ніж встановлений умовами тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
сертифікат відповідності А-95-Євро5-В0_Орлен Литва Петрол Партнер 2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможцем закупівлі від 20.06.2024 року № 15 ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
-
Повʼязаний документ:
протокол переможця.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з Особливостями учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-06-11-002591-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо; бензин марки А-95).
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Номер:
71d713f04a1c4a1284a6165764e0318c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-11-002591-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 29.07.2024 № 12866.pdf 01.08.2024 14:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2024 № 12866.pdf 30.07.2024 10:28
- рішення від 22.07.2024 № 12461.pdf 22.07.2024 15:08
- Протокол 23.pdf 23.07.2024 09:56
- Протокольне рішення №23 УО про відміну закупівлі.docx 23.07.2024 09:47
- Платіжне_доручення ПММ.pdf 23.07.2024 09:48
- 74970,00.pdf 23.07.2024 09:47
- sign.p7s 18.07.2024 15:42
- скарга у текстовому форматі.docx 18.07.2024 15:41
- Протокольне рішення УО про відміну закупівлі.docx 18.07.2024 15:41
- СКАРГА 18.07.24 1.pdf 18.07.2024 15:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.07.2024 16:22
Дата розгляду скарги:
29.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2024 15:08
Дата прийняття рішення по скарзі:
01.08.2024 14:10
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
70bb3911a16c4dc1aaefd0ab73187a26
Заголовок пункту скарги:
Протокольне рішення № 20 від 10.07.2024 року Упоноваженої особи замовника суперечить нормам законодавства та правам та законним інтересам Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
11.06.2024 року – замовником НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ було оприлюднено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-06-11-002591-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо; бензин марки А-95.
26.06.2024 року Замовником НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ було оприлюднено в клектронній системі закупівель Протокол № 16 від 26.06.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про скасування рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з Особливостями учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-06-11-002591-a за предметом: ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо; бензин марки А-95 на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей та оприлюднено в електронній системі закупівель інформації про підстави прияйняття рішення про скасування протоколу переможця № 15 від 20.06.2024 року.
Відповідно до п. 49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
З 26.06.2024 року на кваліфікації знаходиться пропозиція Скаржника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» як найбільш економічно вигідна.
10.07.2024 року Замовником НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ було оприлюднено в клектронній системі закупівель протокол № 20 від 10.07.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну відкритих торгів.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про скасування процедури закупівлі на підставі «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель», з огляду на наступне:
Згідно п. 50 Особливостей визначено перелік підстав, за яких Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Замовником, застосувавши підставу визначену у пп. 2 п. 50 Особливостей «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень» було порушено порядок відміни закупівлі, оскільки Замовник повинен зазначити ОПИС ТАКИХ ПОРУШЕНЬ вимог законодавства у сфері публічних закупвель, згідно яких ним прийнято рішення про відміну відкритих торгів.
За змістом протоколу уповноваженої особи Замовника не можливо встановити правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника, оскільки змістом такого протоколу НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО опис таких порушень вимог законодавства.
Відповідно до п. 50 Особливостей - У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не зазначив опис порушень вимог законодавства та не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дії/бездіяльності Замовника.
Вважаємо, що Замовник, прийнявши рішення про відміну процедури закупівлі, - грубо порушив принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури.
Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути дотримуватись принципів проведення процедури закупівлі, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно абз. 4 п. 59 Особливостей Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 Особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Дата оприлюднення протоколу про відміну відкритих торгів – 10.07.2024 року.
Період оскарження відміни торгів до 21.07.24, 00:00.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закуівплі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 55 – 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Конституцією України, -
26.06.2024 року Замовником НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ було оприлюднено в клектронній системі закупівель Протокол № 16 від 26.06.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про скасування рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з Особливостями учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-06-11-002591-a за предметом: ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо; бензин марки А-95 на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей та оприлюднено в електронній системі закупівель інформації про підстави прияйняття рішення про скасування протоколу переможця № 15 від 20.06.2024 року.
Відповідно до п. 49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
З 26.06.2024 року на кваліфікації знаходиться пропозиція Скаржника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» як найбільш економічно вигідна.
10.07.2024 року Замовником НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ було оприлюднено в клектронній системі закупівель протокол № 20 від 10.07.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну відкритих торгів.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про скасування процедури закупівлі на підставі «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель», з огляду на наступне:
Згідно п. 50 Особливостей визначено перелік підстав, за яких Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Замовником, застосувавши підставу визначену у пп. 2 п. 50 Особливостей «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень» було порушено порядок відміни закупівлі, оскільки Замовник повинен зазначити ОПИС ТАКИХ ПОРУШЕНЬ вимог законодавства у сфері публічних закупвель, згідно яких ним прийнято рішення про відміну відкритих торгів.
За змістом протоколу уповноваженої особи Замовника не можливо встановити правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника, оскільки змістом такого протоколу НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО опис таких порушень вимог законодавства.
Відповідно до п. 50 Особливостей - У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не зазначив опис порушень вимог законодавства та не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дії/бездіяльності Замовника.
Вважаємо, що Замовник, прийнявши рішення про відміну процедури закупівлі, - грубо порушив принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури.
Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути дотримуватись принципів проведення процедури закупівлі, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно абз. 4 п. 59 Особливостей Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 Особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Дата оприлюднення протоколу про відміну відкритих торгів – 10.07.2024 року.
Період оскарження відміни торгів до 21.07.24, 00:00.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закуівплі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 55 – 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Конституцією України, -
×
-
Назва доказу:
Протокол УО Замовника № 20 від 10.07.2024 року про відміну процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення УО про відміну закупівлі.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Встановити порушення, допущене Замовником НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ в частині невідповідності рішення про відміну відкритих торгів вимогам законодавства згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. 3. Зобов’язати НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ скасувати Протокол № 20 від 10.17.2024 року про відміну закупівлі № UA-2024-06-11-002591-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень за предметом закупівлі: ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо; бензин марки А-95).