-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до автомобілів імпортного виробництва
Торги не відбулися
182 298.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 911.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 911.49 UAH
Період оскарження:
10.06.2024 15:48 - 20.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
48f7f484f65a4628a2798e1b1594db53
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-10-010434-a.b1
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 320-1 - Протокол відхилення.pdf 03.07.2024 21:57
- 14 Довідка про технічні вимоги.pdf 03.07.2024 21:57
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 03.07.2024 21:57
- sign.p7s 03.07.2024 21:58
- Рішення від 05.07.2024 № 11665.pdf 05.07.2024 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2024 № 12028.pdf 12.07.2024 18:35
- Рішення від 11.07.2024 № 12028.pdf 16.07.2024 14:08
- 320 ОС - Запчастини до автомобілів імпортного виробництва ТД зі змінами.docx 09.07.2024 14:55
- Запасні частини ПОЯСНЕННЯ на скаргу ФОП Гапонов.docx 09.07.2024 14:55
- Інформація з сайту на поз.32 пропозиції Скаржника офіційного дистриб’ютора виробника.png 09.07.2024 14:55
- інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf 09.07.2024 14:55
- Пояснення на скаргу.pdf 09.07.2024 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2024 22:00
Дата розгляду скарги:
11.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2024 18:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.07.2024 14:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dff50d5389834e3c9add3d3d5dfce526
Заголовок пункту скарги:
Скарга на тендерну документацію
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржником на виконання вище вказаних вимог Замовника надано документ вих.№14 від 17.06.2024, який міститься у файлі 14 Довідка про технічні вимоги.pdf:
Скаржником зазначено всі необхідні характеристики запропонованого товару, який в повній мірі відповідає вимогам Замовника.
Вище вказаний документ надано в точності з вимогами Додатку 3 та умов тендерної документації.
Найменування запропонованого товару вказано в таблиці колонці «Найменування»:
Скаржником пропонується продукція, яка зазначена Замовником в колонці «Найменування» «Продукція, яка планується до закупівлі Замовником». Таблиця Додатку 3 містить чітку вимогу про надання конкретної інформації. Так колонка для заповнення учасниками «Зазначається продукція, яка буде постачатися Учасником**» містить посилання на роз’яснення «**» із наданням роз’яснення, що саме в розумінні Замовника має бути надано учасниками.
Так посилання «**» містить наступну інструкцію - Для перевірки відповідності запропонованого Учасником товару технічним та якісним характеристикам Замовника, Учасник обов’язково зазначає номер деталі та назву виробника, за яким Замовник може перевірити відповідність запропонованого товару на офіційному сайті виробника або сайт офіційного дистриб’ютора виробника .
Скаржником в повному обсязі виконано всі вимоги тендерної документації.
Колонка «Зазначається продукція, яка буде постачатися Учасником**» не містить вимоги зазначати (дублювати) назву запропоновану учасником.
Замовник самостійно доповнює вимоги тендерної документації на власний розсуд та незаконно і безпідставно відхиляє пропозицію скаржника.
Щодо невідповідності по позиції №32, то твердження Замовника, що Скаржником запропонувано продукцію, іншу ніж було заплановано до закупівлі Замовником не відповідає дійсності.
Окрім того, Протокол Замовника не містить жодних документів, чи будь-яку іншу офіційну інформацію про технічні параметри запропонованого Скаржником товару по позиції №32.
Протокол Замовника не містить жодних документів, чи будь-яку іншу офіційну інформацію про технічні параметри запропонованих Скаржником товарів по позиції №32 на основі яких Замовник зробив висновок про їх невідповідність.
Замовник жодним чином не довів та документально не підтвердив, що запропонований еквівалент по позиції №32 не відповідають технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі.
Окрім того, в Тендерній документації Замовника не міститься окремих вимог, чи інструкцій щодо технічних характеристик, які повинен зазначити Учасник відповідно до власної номенклатури. Тобто Учасником Скаржником повністю виконано вимоги Тендерної документації, а Замовник лише намагається вигадати підставу для відхилення учасника.
Пропозиція Скаржника не містить вказаного в протоколі відхилення порушення по позиції №32.
Щодо невідповідності документу «Довідка/Лист-гарантія щодо резидентства» від 17.06.2024 №11, то зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника, домисли і припущення не можуть бути доказом та ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру.
Скаржник зазначає, що Замовник навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Скаржником зазначено всі необхідні характеристики запропонованого товару, який в повній мірі відповідає вимогам Замовника.
Вище вказаний документ надано в точності з вимогами Додатку 3 та умов тендерної документації.
Найменування запропонованого товару вказано в таблиці колонці «Найменування»:
Скаржником пропонується продукція, яка зазначена Замовником в колонці «Найменування» «Продукція, яка планується до закупівлі Замовником». Таблиця Додатку 3 містить чітку вимогу про надання конкретної інформації. Так колонка для заповнення учасниками «Зазначається продукція, яка буде постачатися Учасником**» містить посилання на роз’яснення «**» із наданням роз’яснення, що саме в розумінні Замовника має бути надано учасниками.
Так посилання «**» містить наступну інструкцію - Для перевірки відповідності запропонованого Учасником товару технічним та якісним характеристикам Замовника, Учасник обов’язково зазначає номер деталі та назву виробника, за яким Замовник може перевірити відповідність запропонованого товару на офіційному сайті виробника або сайт офіційного дистриб’ютора виробника .
Скаржником в повному обсязі виконано всі вимоги тендерної документації.
Колонка «Зазначається продукція, яка буде постачатися Учасником**» не містить вимоги зазначати (дублювати) назву запропоновану учасником.
Замовник самостійно доповнює вимоги тендерної документації на власний розсуд та незаконно і безпідставно відхиляє пропозицію скаржника.
Щодо невідповідності по позиції №32, то твердження Замовника, що Скаржником запропонувано продукцію, іншу ніж було заплановано до закупівлі Замовником не відповідає дійсності.
Окрім того, Протокол Замовника не містить жодних документів, чи будь-яку іншу офіційну інформацію про технічні параметри запропонованого Скаржником товару по позиції №32.
Протокол Замовника не містить жодних документів, чи будь-яку іншу офіційну інформацію про технічні параметри запропонованих Скаржником товарів по позиції №32 на основі яких Замовник зробив висновок про їх невідповідність.
Замовник жодним чином не довів та документально не підтвердив, що запропонований еквівалент по позиції №32 не відповідають технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі.
Окрім того, в Тендерній документації Замовника не міститься окремих вимог, чи інструкцій щодо технічних характеристик, які повинен зазначити Учасник відповідно до власної номенклатури. Тобто Учасником Скаржником повністю виконано вимоги Тендерної документації, а Замовник лише намагається вигадати підставу для відхилення учасника.
Пропозиція Скаржника не містить вказаного в протоколі відхилення порушення по позиції №32.
Щодо невідповідності документу «Довідка/Лист-гарантія щодо резидентства» від 17.06.2024 №11, то зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника, домисли і припущення не можуть бути доказом та ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру.
Скаржник зазначає, що Замовник навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Гапонової Анастасії Павлівни зазначене у ПРОТОКОЛІ №320/1 від 28.06.2024 року.