• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Індивідуальне обмундирування (плитоноска)

Вартість предмету закупівлі визначається з урахуванням пункту 32 підрозділу 2 «Особливості справляння податку на додану вартість» розділу XX «ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Податкового кодексу України, яким визначено, що «Тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України: 1) спеціальних засобів індивідуального захисту (каски, виготовлені відповідно до військових стандартів або технічних умов, чи їх еквіваленти, що класифікуються у товарній підкатегорії 6506 10 80 00 згідно з УКТ ЗЕД та спеціально призначені для них компоненти (тобто підшоломи, амортизатори, утримуючі системи тощо), що класифікуються у товарній підкатегорії 6507 00 00 00 згідно з УКТ ЗЕД; бронежилети (у тому числі плитоноски), що класифікуються у товарній підкатегорії 6211 43 90 00 згідно з УКТ ЗЕД), виготовлених відповідно до військових стандартів або військових умов для потреб правоохоронних органів, Збройних Сил України та інших військових формувань, добровольчих формувань територіальних громад, утворених відповідно до законів України, інших суб’єктів, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації; ниток та тканин (матеріалів), що класифікуються у товарних підкатегоріях 3920 10 89 90, 3920 61 00 00, 3921 90 60 00, 5402 11 00 00, 5407 10 00 00, 5603 14 10 00 та 6914 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД, для виготовлення бронежилетів та шоломів».

Завершена

384 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 920.00 UAH
Період оскарження: 10.06.2024 15:31 - 15.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхілення не надано 24 години на усунення невідповідностей.

Номер: 2bf3ba31b6c7444ab578759db6b54444
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-10-009887-a.c1
Назва: неправомірне відхілення не надано 24 години на усунення невідповідностей.
Вимога:
Усі хараткеристики подані як і вимагалось у протоколі випробувань, Ви як єксперт оцінюєте не по протоколам, а по довідках в довільній формі? Незважаючи на складний час, вимкнення світла, незавантаження довідок це є характеристики товару? Вимагаємо Замовника надати 24 години на усунення невідповідностей.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний Учаснику! На Вашу вимогу, інформуємо наступне. Замовником в Додатку 2 тендерної документації визначено, що на підтвердження вимог Технічного завдання тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково повинен надати інформацію щодо відповідності технічних характеристик товару, що ним пропонується, враховуючи вищевказані вимоги цього Додатку 2 у вигляді порівняльної таблиці. У складі тендерної пропозиції Учасника (ТзОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ») відсутня інформація щодо відповідності технічних характеристик товару, що ним пропонується, враховуючи вищевказані вимоги цього Додатку 2 у вигляді порівняльної таблиці. Тобто відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі інформація про виробника та модель запропонованого товару. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Мінекономіки, як Уповноважений орган, у листі № 3323-04/22523-06 від 17.05.2023 зазначили: «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) зокрема учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до цих Особливостей. Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим». Враховуючи викладене вище відсутність Порівняльної таблиці не є невідповідністю, яка підлягає виправленню згідно пункту 43 Особливостей. Аналогічної позиції дотримується й: 1) Орган оскарження, зокрема, у рішенні від 23.04.2024 № 7215, оголошення № UA-2024-03-25-003355-a: «…у складі Пропозиції Скаржника відсутня порівняльна таблиця. Враховуючи наведене, зокрема, інформацію, зазначену у Документації щодо надання порівняльної таблиці, у разі надання еквіваленту, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині»; 2) Держаудистужба, зокрема, у висновку за результатами моніторингу закупівлі № UA-2024-02-13-009367-a: «…у складі тендерної пропозиції переможця відсутній окремим файлом документ, відсутня порівняльна таблиця запропонованого товару замість замовленого товару з відображенням їх порівняльних характеристик. Таким чином, учасником ПП «І_» не підтверджено відповідність тендерної пропозиції якісним та технічним характеристикам предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги Додатка 4 тендерної документації.».
Статус вимоги: Не задоволено