-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник: - 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (Труба водяна ПЄ100)
Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Завершена
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2024 15:11 - 19.06.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Акредитація лабораторії виробника
Номер:
0fe5c513beb946718b7f265a492663eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-10-009313-a.b2
Назва:
Акредитація лабораторії виробника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4_[10-06-2024 15.11.33]технічна документація Додаток 2.docx 14.06.2024 14:38
- СКАРГА лабораторія - UA-2024-06-10-009313-a.docx 14.06.2024 14:38
- СКАРГА лабораторія - UA-2024-06-10-009313-a.pdf 14.06.2024 14:38
- рішення від 18.10.2023 № 16698. рішення лабораторія.pdf 14.06.2024 14:38
- 2.6. Сертифікат ДСТУ EN 12201_2_2018 Вода.pdf 14.06.2024 14:38
- 2.6. Сертифікат ДСТУ EN 12201_2_2018 Вода.pdf 14.06.2024 14:43
- sign.p7s 14.06.2024 14:47
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
15.06.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6eccb327ed1642cd8b41702c9fbbb1ce
Заголовок пункту скарги:
Щодо акредитації лабораторії виробника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Додатком №4 тендерної документації (далі – ТД) Замовником торгів передбачено, що технічна документація, яка надається учасником на поліетиленові водопровідні труби, повинна включати скан-копії наступних документів:
«Атестат про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 випробувальної лабораторії виробника (лабораторія має бути структурним підрозділом виробника) та додаток до нього про сферу акредитації»
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших Учасників враховуючи наступне.
Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі тендерної документації повинен надати атестат акредитації, виданий національним агентством з акредитації України, що підтверджує компетентності випробувальної лабораторії, який виданий для Виробника запропонованого товару та така випробувальна лабораторія повинна бути структурним підрозділом виробника
«Атестат про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 випробувальної лабораторії виробника (лабораторія має бути структурним підрозділом виробника) та додаток до нього про сферу акредитації»
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших Учасників враховуючи наступне.
Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі тендерної документації повинен надати атестат акредитації, виданий національним агентством з акредитації України, що підтверджує компетентності випробувальної лабораторії, який виданий для Виробника запропонованого товару та така випробувальна лабораторія повинна бути структурним підрозділом виробника
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
×
-
Враховуючи вищенаведене Скаржник хоче акцентувати увагу Органу оскарження на наступному: По перше, встановлення вимоги, що випробувальна лабораторія має бути виключно виробника є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, як виробника продукції, так і по відношенню до інших Виробників, які не мають власної лабораторії, а залучають незалежні (сторонні) лабораторії на підставі договорів надання послуг (проведення випробувань). Участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті Учасники, які пропонують товар Виробників, що мають власні випробувальні лабораторії. Жодним нормативним актом не передбачено, що виробник Труба ПЕ зобов’язаний мати власну випробувальну лабораторію. Більше того, законодавство передбачає здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом По друге, залучення незалежної (сторонньої) випробувальної лабораторії, на думку Скаржника, навпаки сприяє неупередженому проведенню процедури випробування органом з оцінки, на відміну від лабораторії, яка є структурним підрозділом виробника. Згідно пункту 4.1 ДСТУ EN ISO /IEC 17025:2019 випробувальна лабораторія повинна відповідати такому принципу як «неупередженість» По третє, встановлена Замовником торгів вимога, що випробувальна лабораторія має бути виключно виробника є прямим втручанням у господарську діяльність Виробників труб ПЕ, які не мають власної випробувальної лабораторії, а здійснюють випробування у незалежних лабораторіях. Вчергове наголошуємо, що чинним законодавством не передбачено наявність у Виробників труб ПЕ власної випробувальної лабораторії Отже, всупереч положенням Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", ДСТУ EN ISO /IEC 17025:2019, Замовником торгів встановлено дискримінаційну умову, яка суперечить чинному законодавству, та така умова унеможливлює участь у процедурі закупівлі Учасників, які пропонують товар виробників труб ПЕ, які не мають власних випробувальних лабораторій, зокрема Скаржник.
Скарга
Скасована
КЕП
Вимоги щодо лабораторії виробника
Номер:
b0e072a5afe74e889050daf82cab6349
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-10-009313-a.c1
Назва:
Вимоги щодо лабораторії виробника
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
14.06.2024 09:16
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4e6c6f2433474f8a93e5adb74fe0db32
Заголовок пункту скарги:
Випробувальна лабораторія виробника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У додатку 2 до тендерної документації міститься вимога, що Технічна документація, що надається учасником на поліетиленові водопровідні труби, повинна включати скан-копії наступних документів: "2. Атестат про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 випробувальної лабораторії виробника (лабораторія має бути структурним підрозділом виробника) та додаток до нього про сферу акредитації"
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Встановлення вимоги, що випробувальна лабораторія має бути виключно виробника є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, як виробника продукції, так і по відношенню до інших Виробників, які не мають власної лабораторії, а залучають незалежні (сторонні) лабораторії на підставі договорів надання послуг (проведення випробувань). Участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті Учасники, які пропонують товар Виробників, що мають власні випробувальні лабораторії. Жодним нормативним актом не передбачено, що виробник Труба ПЕ зобов’язаний мати власну випробувальну лабораторію. Більше того, законодавство передбачає здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом Залучення незалежної (сторонньої) випробувальної лабораторії, на думку Скаржника, навпаки сприяє неупередженому проведенню процедури випробування органом з оцінки, на відміну від лабораторії, яка є структурним підрозділом виробника. Згідно пункту 4.1 ДСТУ EN ISO /IEC 17025:2019 випробувальна лабораторія повинна відповідати такому принципу як "неупередженість". Із великою вірогідністю випробувальна лабораторія, яка є структурним підрозділом виробника, може не дотримуватися принципу "неупередженість", як те передбачає ДСТУ EN ISO /IEC 17025:2019 Встановлена Замовником торгів вимога, що випробувальна лабораторія має бути виключно виробника є прямим втручанням у господарську діяльність Виробників труб ПЕ, які не мають власної випробувальної лабораторії, а здійснюють випробування у незалежних лабораторіях. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Вказана поравова позиція підтверджується Рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ№ 16698-р/пк-пз від 18.10.2023 ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-29-009801-a Враховуючи вище викладене, вимагаємо наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.