-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи протипожежного захисту будівлі навчального корпусу та майстерні педагогічного фахового коледжу Хортицької національної академії, розташованих за адресою: 69097, м. Запоріжжя, вул. Запорозького козацтва, 6. Код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи
Завершена
1 518 770.77
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 593.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 593.85 UAH
Період оскарження:
10.06.2024 13:28 - 12.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги,
Номер:
db9fed8160054224a43672590d04ddfb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-10-006706-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги,
Скарга:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту будівлі навчального корпусу та майстерні педагогічного фахового коледжу Хортицької національної академії, розташованих за адресою: 69097, м. Запоріжжя, вул. Запорозького козацтва, 6 Код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)»
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 7 до ТД (Відомості про працівників відповідної кваліфікації).docx 21.06.2024 14:29
- Посвідчення працівників висота інструмент.pdf 21.06.2024 14:29
- Інженер з охорони праці.pdf 21.06.2024 14:29
- Доказ 1. Ліцензія ОМБ наказ 499_08.09.2020.pdf 21.06.2024 14:29
- Доказ 1 - Постанова 852.pdf 21.06.2024 14:29
- Доказ 1 - освіта Лисиця.pdf 21.06.2024 14:29
- Доказ 1 - Кваліфікація виконавців робіт.pdf 21.06.2024 14:29
- Скарга на ТД UA-2024-06-10-006706-a.pdf 21.06.2024 14:29
- Скарга на ТД UA-2024-06-10-006706-a у ворді.docx 21.06.2024 14:29
- sign.p7s 21.06.2024 14:30
- рішення від 24.06.2024 № 10884.pdf 24.06.2024 17:25
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2024 № 11474.pdf 03.07.2024 12:06
- рішення від 02.07.2024 № 11474.pdf 05.07.2024 17:10
- Пояснення щодо скарги 26.06.2024 15:58
- Пояснення щодо скарги PDF 26.06.2024 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2024 15:08
Дата розгляду скарги:
02.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2024 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.07.2024 17:10
Дата виконання рішення Замовником:
08.07.2024 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11474-р/пк-пз від 02.07.2024, Замовником внесені зміни до Тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b92b292d4b5c417a888a8311fd870907
Заголовок пункту скарги:
Загальна кількість працівників, включених до довідки, повинна бути не менше 4-х осіб (без врахування адміністративного персоналу: бухгалтерів, економістів, юристів тощо)…».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1.1 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «…Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі (згідно форми у Додатку 7).
Загальна кількість працівників, включених до довідки, повинна бути не менше 4-х осіб (без врахування адміністративного персоналу: бухгалтерів, економістів, юристів тощо)…».
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
та
2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме:
-електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду;
-налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано технічне завдання, норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: «…Загальна кількість працівників, включених до довідки, повинна бути не менше 4-х осіб (без врахування адміністративного персоналу: бухгалтерів, економістів, юристів тощо)…», що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають обов’язкової наявності саме за даним предметом закупівлі не менше 4-х осіб.
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо керівника робіт, 1 електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та 1 налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, так як це і вимагається ліцензійними умовами.
Як доказ надаємо скан-копії диплому про здобуття вищої освіти керівником робіт й свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації відповідних працівників.
Для надання послуг/виконання робіт за даним предметом закупівлі, згідно Постанови, повинні залучатися – керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду. Залучення до виконання робіт/надання послуг за даним предметом закупівлі не менше 4-х осіб не передбачено Постаною.
Загальна кількість працівників, включених до довідки, повинна бути не менше 4-х осіб (без врахування адміністративного персоналу: бухгалтерів, економістів, юристів тощо)…».
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
та
2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме:
-електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду;
-налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано технічне завдання, норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: «…Загальна кількість працівників, включених до довідки, повинна бути не менше 4-х осіб (без врахування адміністративного персоналу: бухгалтерів, економістів, юристів тощо)…», що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають обов’язкової наявності саме за даним предметом закупівлі не менше 4-х осіб.
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо керівника робіт, 1 електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та 1 налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, так як це і вимагається ліцензійними умовами.
Як доказ надаємо скан-копії диплому про здобуття вищої освіти керівником робіт й свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації відповідних працівників.
Для надання послуг/виконання робіт за даним предметом закупівлі, згідно Постанови, повинні залучатися – керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду. Залучення до виконання робіт/надання послуг за даним предметом закупівлі не менше 4-х осіб не передбачено Постаною.
×
-
Назва доказу:
Ліцензія
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1. Ліцензія ОМБ наказ 499_08.09.2020.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - Постанова 852.pdf
-
-
Назва доказу:
Освіта
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - освіта Лисиця.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікація
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - Кваліфікація виконавців робіт.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому пункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України. Доказ: - Постанова 852; - скан-копії диплому про здобуття вищої освіти керівником робіт й свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації відповідних працівників.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b15598373f044cc99ade61126370e981
Заголовок пункту скарги:
Щодо навчанння працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1.1 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «…Також задля підтвердження кваліфікації вищезазначених працівників, Учасник має надати наступні документи:
- копію посвідчення або протоколу, або витягу з журналу протоколів перевірки знань, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
- копію посвідчення або протоколу, або витягу з журналу протоколів перевірки знань, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)».
Скаржник не погоджується з даною вимогою з огляду на наступне:
Відповідно до п.п. 1.1, п.п. 1.2 та п.п. 1.3 Глави 1 «Загальні положення» Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (далі – Типове положення), типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Типове положення спрямоване на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварій.
Вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Згідно з п. 3.1 Глави 3 «Організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві» Типового положення, працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії.
Та в той же відповідно до п.п. 3.3. Глави 3 «Організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві» Типового положення затвердженно та передбачено, що «Організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників, у тому числі під час професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавцем доручена організація цієї роботи».
Відповідно до п. 4 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) затверджено:
«Спеціальне навчання з питань охорони праці може проводитись як безпосередньо на підприємстві, так і навчальним центром.
У разі здійснення професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безпосередньо на підприємстві спеціальне навчання з питань охорони праці є складовою зазначеної професійної підготовки.
4.3. Спеціальне навчання з питань охорони праці проводиться роботодавцем на підприємстві за навчальними планами та програмами, які розробляються з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівників і затверджуються наказом (розпорядженням) роботодавця.
4.4. Перевірка знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання здійснюється:
комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві);
комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі);
у порядку, визначеному абзацами другим, третім пункту 5.3 глави 5 цього Типового положення (якщо навчання проводилось у галузевому навчальному центрі).
До складу комісії можуть залучатися особи, які пройшли навчання та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
У разі неможливості створити комісію з перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві, яке входить в об’єднання підприємств, перевірка знань здійснюється комісією іншого підприємства - учасника об’єднання».
Виходячи із вищесказаного, можливо дійти висновку, що Замовник штучно встановлює дискримінаційні вимоги та нехтує нормативно-правовими актами.
- копію посвідчення або протоколу, або витягу з журналу протоколів перевірки знань, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
- копію посвідчення або протоколу, або витягу з журналу протоколів перевірки знань, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)».
Скаржник не погоджується з даною вимогою з огляду на наступне:
Відповідно до п.п. 1.1, п.п. 1.2 та п.п. 1.3 Глави 1 «Загальні положення» Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (далі – Типове положення), типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Типове положення спрямоване на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварій.
Вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Згідно з п. 3.1 Глави 3 «Організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві» Типового положення, працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії.
Та в той же відповідно до п.п. 3.3. Глави 3 «Організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві» Типового положення затвердженно та передбачено, що «Організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників, у тому числі під час професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавцем доручена організація цієї роботи».
Відповідно до п. 4 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) затверджено:
«Спеціальне навчання з питань охорони праці може проводитись як безпосередньо на підприємстві, так і навчальним центром.
У разі здійснення професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безпосередньо на підприємстві спеціальне навчання з питань охорони праці є складовою зазначеної професійної підготовки.
4.3. Спеціальне навчання з питань охорони праці проводиться роботодавцем на підприємстві за навчальними планами та програмами, які розробляються з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівників і затверджуються наказом (розпорядженням) роботодавця.
4.4. Перевірка знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання здійснюється:
комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві);
комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі);
у порядку, визначеному абзацами другим, третім пункту 5.3 глави 5 цього Типового положення (якщо навчання проводилось у галузевому навчальному центрі).
До складу комісії можуть залучатися особи, які пройшли навчання та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
У разі неможливості створити комісію з перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві, яке входить в об’єднання підприємств, перевірка знань здійснюється комісією іншого підприємства - учасника об’єднання».
Виходячи із вищесказаного, можливо дійти висновку, що Замовник штучно встановлює дискримінаційні вимоги та нехтує нормативно-правовими актами.
×
-
Назва доказу:
Інженер оп
-
Повʼязаний документ:
Інженер з охорони праці.pdf
-
-
Назва доказу:
Посвідчення
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення працівників висота інструмент.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Таким чином, встановлення Замовником вимоги щодо надання копії посвідчення або протоколу, або витягу з журналу протоколів перевірки знань щодо спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) та спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), видані САМЕ відповідним навчальним центром (закладом), яка є дискримінаційною по відношенню до нас як до учасника, оскільки наші працівники пройшли перевірку знань на нашому підприємстві. Довідково інформуємо, у нас на підприємстві є інженер з охорони праці – Бакуліна Олена Вікторівна, який має Службове посвідчення. Як доказ додаємо до скарги – Службове посвідчення. Просимо: зобов՚язати Замовника внести зміни до тендерної документації у відповідності до чинного законодавства. Доказ: Посвідчення працівників щодо перевірки знань та Службове посвідчення інженера з охорони праці.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d0d06af5a86b4deeafbb32af4c961074
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до форми Додатку 7 «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ ВІДПОВІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД» Встановлено вимогу щодо заповнення відомостей: Загальний стаж роботи у будівництві, років.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до форми Додатку 7 «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ ВІДПОВІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД» Встановлено вимогу щодо заповнення відомостей: Загальний стаж роботи у будівництві, років.
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
та
2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме:
-електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду;
-налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
та
2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме:
-електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду;
-налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
×
-
Назва доказу:
Додаток 7
-
Повʼязаний документ:
Додаток 7 до ТД (Відомості про працівників відповідної кваліфікації).docx
-
-
Назва доказу:
Постанова
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - Постанова 852.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Таким чином встановлення вимоги щодо зазначення відомостей про працівників - Загальний стаж роботи у будівництві, років, є дискримінаційним та таким, що не відноситься до працівників у протипожежній сфері. Адже керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, НЕ ЗОБОВ՚ЯЗАНІ мати стаж роботи у будівництві. Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України. Доказ: Постанова 852