-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги з приймання, сортування, відповідального зберігання, інвентаризації, завантаження, розвантаження та транспортування (перевезення) лікарських засобів, медичних виробів, витратних матеріалів, медичного обладнання, засобів індивідуального захисту та інших товарів, необхідних для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, введеного у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, які надходять на безоплатній основі (даруються, жертвуються) у вигляді гуманітарної та благодійної допомоги)
Завершена
17 262 847.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 172 628.47 UAH
мін. крок: 1% або 172 628.47 UAH
Період оскарження:
10.06.2024 12:04 - 15.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
e69658e4d0614afaa011b4a9c2c31bc8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-10-004874-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження_АМКУ.docx 26.06.2024 14:08
- sign.p7s 26.06.2024 14:09
- Додаткові пояснення_АМКУ.docx 03.07.2024 12:10
- рішення від 28.06.2024 № 11252.pdf 28.06.2024 15:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.07.2024 №11610.pdf 05.07.2024 15:03
- рішення від 04.07.2024 № 11610.pdf 09.07.2024 14:53
- 01.07.Пояснення_АМКУ_.doc 01.07.2024 19:29
- 01.07.Пояснення_АМКУ__2024_07_01+1_RS.pdf 02.07.2024 09:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.06.2024 15:30
Дата розгляду скарги:
04.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.06.2024 15:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.07.2024 14:53
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aeed5fd521414ec0a258a17d3799cf51
Заголовок пункту скарги:
Пункт 1 розділу 3 Тедерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "ФАРМАСОФТ"
код ЄДРПОУ: 30440702
адреса: 04107, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ПОЛОВЕЦЬКА, будинок 14
тел.: +380503307385
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Вихідний №: 26-06/2625-06//03/-10-0500
Дата: від 26.06.202425.06.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-06-10-004874-a № ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 63120000-6 Послуги зберігання та складування
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "ФАРМАСОФТ" (далі по тексту – Скаржник)
ДП "УКРВАКЦИНА„ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ“" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол_62.pdf 21.06.2024 15:03
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 1 розділу 3 Тедерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що подається шляхом завантаження заповненого та підписаного Додатку 1 до тендерної документації»(цитата).
Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.
Переможець торгів надав в складі тендерної пропозиції файл документи які вимагались на підтвердження технічних характеристик які є скопійованими Додатками №1 тендерної документації в якому містяться вимоги Замовника до предмету закупівлі та не підтвердження відповідності тендерної пропозиції також хочемо зазначити що інші документи надані в складі пропозиції не містять підтвердження усім технічним характеристикам які зазначені Замовником торгів в тому числі:
Наданий документ не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції інформацію та документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Зокрема, має бути наданий документ запропонованого учасником предмету закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам Замовника до предмету закупівлі, встановленим в Додатку 1 до тендерної документації. Отже, Замовником зазначено певний об’єм інформації, який повинен бути підтверджений в тендерній пропозиції учасником процедури закупівлі.
Водночас, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, міститься в Додатку 1 до ТД. Додаток 1 до тендерної документації має вираз: повинен містити.
Вираз «повинен» передбачає вимогу до учасника, який повинен підтвердити встановлену Замовником вимогу з конкретним посиланням на нормативно-правовий акт/акти або зазначити дану вимогу у стверджувальній формі, таким чином учасник підтвердить вимогу та надасть можливість Замовнику переконатись у якості, кількості та відповідності послуг, які будуть надаватися, всім вимогам Замовника.
Таким чином, за наданими учасником документами з вказаною аргументацією неможливо встановити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині якості та відповідності вимогам чинного законодавства, вимогам Замовника, послуг, що надаватимуться.
Доцільно зауважити, що Замовником вимагалось підтвердження учасником технічних, якісних, кількісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, через що Замовник звертає увагу, що у відповідності до Академічного тлумачного словника – «підтвердження, підтвердити – визнавати, засвідчувати правильність, достовірність; «відповідати - бути відповідним чому-небудь, бути у відповідності з чимсь» (Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, 1975. — Стор. 513.; http://sum.in.ua/p/6/513/1 Том 1, Стор. 620); твердження: думка, положення або вислів, що доводить (підтверджує) щось, лежить в основі чогось та у мовленні відображається у формі стверджувального речення (https://uk.wikipedia.org/wiki/Твердження)».
Таким чином, зі змісту наданих Учасника документів, із вказаною аргументацією, є незрозумілим та недоведеним, що Виконавець власними силами та ресурсами постійно буде обґрунтований Виконавцем з наданнями копій фотографій, буде здійснювати зчитування даних із засобів контролю (моніторингу) за температурним режимом (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Логер») (за умови їх наявності) з подальшою передачею інформації Замовнику за допомогою електронної пошти, буде відповідати наступним характеристикам (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Зона зберігання великогабаритних Вантажів»), Кожен автомобіль буде обладнаний GPS-системою, з можливістю надати доступ Замовнику до цих даних.
Данна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16607-р/пк-пз від 03.09.2020, № 2150 від 08.02.2021.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям № 1178.
2. Пункт 5 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу вимоги щодо надання наступної інформаціїтехнічних характеристик відповідності складів, а саме:
Розділом 5 «Характеристики послуг відповідального зберігання Вантажу» вимагається:
1.в наступних спеціально обладнаних приміщеннях, що призначені для зберігання Вантажу, кожне з наступних приміщень повинно бути розташоване в межах міста Києва або Київської області та Львівської області (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад» та/або «Склади») та відповідати наступним характеристикам:
1.1 приміщення, що призначені для зберігання Вантажів, що потребують постійного дотримання температурних меж в температурному діапазоні, що не може перевищувати +25°С, з можливістю її регулювання, загальною площею не менше 1000 м2 з можливістю розміщення Вантажів Замовника в кількості не менше 1 000 палетомісць (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад з температурним режимом не вище +25°С»)»(цитата).
1.2. приміщення, що призначені для зберігання Чутливих Вантажів, що потребують постійного дотримання температурних меж в температурному діапазоні від +2°С до +8°С, з можливістю розміщення Чутливих Вантажів Замовника в кількості не менше 50 палетомісць (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад з температурним режимом від +2°С до +8°С»);
Таким чином у Переможця має бути в наявності складські приміщенні в Києві чи Київській області та Львівській області з площею кожного не менше 1000м2 та не менше 50 палетомісць складу з температурним режимом від +2°С до +8°С; в кожній локації для зберігання Чутливих вантажів.
Переможець надає файл «Додаток 8» в якому знаходиться специфікація до проекту договору надання послуг в якому відображено кількість складів та їх площу.
Як ми бачимо з наданої специфікації Переможець не має в Львівській області складських приміщень на загальну кількість площі не менше 1000м2 та складу не менше 50 палетомісць для зберігання Чутливих вантажів.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "ФАРМАСОФТ"
код ЄДРПОУ: 30440702
адреса: 04107, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ПОЛОВЕЦЬКА, будинок 14
тел.: +380503307385
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Вихідний №: 26-06/2625-06//03/-10-0500
Дата: від 26.06.202425.06.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-06-10-004874-a № ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 63120000-6 Послуги зберігання та складування
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "ФАРМАСОФТ" (далі по тексту – Скаржник)
ДП "УКРВАКЦИНА„ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ“" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол_62.pdf 21.06.2024 15:03
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 1 розділу 3 Тедерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що подається шляхом завантаження заповненого та підписаного Додатку 1 до тендерної документації»(цитата).
Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.
Переможець торгів надав в складі тендерної пропозиції файл документи які вимагались на підтвердження технічних характеристик які є скопійованими Додатками №1 тендерної документації в якому містяться вимоги Замовника до предмету закупівлі та не підтвердження відповідності тендерної пропозиції також хочемо зазначити що інші документи надані в складі пропозиції не містять підтвердження усім технічним характеристикам які зазначені Замовником торгів в тому числі:
Наданий документ не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції інформацію та документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Зокрема, має бути наданий документ запропонованого учасником предмету закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам Замовника до предмету закупівлі, встановленим в Додатку 1 до тендерної документації. Отже, Замовником зазначено певний об’єм інформації, який повинен бути підтверджений в тендерній пропозиції учасником процедури закупівлі.
Водночас, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, міститься в Додатку 1 до ТД. Додаток 1 до тендерної документації має вираз: повинен містити.
Вираз «повинен» передбачає вимогу до учасника, який повинен підтвердити встановлену Замовником вимогу з конкретним посиланням на нормативно-правовий акт/акти або зазначити дану вимогу у стверджувальній формі, таким чином учасник підтвердить вимогу та надасть можливість Замовнику переконатись у якості, кількості та відповідності послуг, які будуть надаватися, всім вимогам Замовника.
Таким чином, за наданими учасником документами з вказаною аргументацією неможливо встановити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині якості та відповідності вимогам чинного законодавства, вимогам Замовника, послуг, що надаватимуться.
Доцільно зауважити, що Замовником вимагалось підтвердження учасником технічних, якісних, кількісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, через що Замовник звертає увагу, що у відповідності до Академічного тлумачного словника – «підтвердження, підтвердити – визнавати, засвідчувати правильність, достовірність; «відповідати - бути відповідним чому-небудь, бути у відповідності з чимсь» (Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, 1975. — Стор. 513.; http://sum.in.ua/p/6/513/1 Том 1, Стор. 620); твердження: думка, положення або вислів, що доводить (підтверджує) щось, лежить в основі чогось та у мовленні відображається у формі стверджувального речення (https://uk.wikipedia.org/wiki/Твердження)».
Таким чином, зі змісту наданих Учасника документів, із вказаною аргументацією, є незрозумілим та недоведеним, що Виконавець власними силами та ресурсами постійно буде обґрунтований Виконавцем з наданнями копій фотографій, буде здійснювати зчитування даних із засобів контролю (моніторингу) за температурним режимом (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Логер») (за умови їх наявності) з подальшою передачею інформації Замовнику за допомогою електронної пошти, буде відповідати наступним характеристикам (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Зона зберігання великогабаритних Вантажів»), Кожен автомобіль буде обладнаний GPS-системою, з можливістю надати доступ Замовнику до цих даних.
Данна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16607-р/пк-пз від 03.09.2020, № 2150 від 08.02.2021.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям № 1178.
2. Пункт 5 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу вимоги щодо надання наступної інформаціїтехнічних характеристик відповідності складів, а саме:
Розділом 5 «Характеристики послуг відповідального зберігання Вантажу» вимагається:
1.в наступних спеціально обладнаних приміщеннях, що призначені для зберігання Вантажу, кожне з наступних приміщень повинно бути розташоване в межах міста Києва або Київської області та Львівської області (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад» та/або «Склади») та відповідати наступним характеристикам:
1.1 приміщення, що призначені для зберігання Вантажів, що потребують постійного дотримання температурних меж в температурному діапазоні, що не може перевищувати +25°С, з можливістю її регулювання, загальною площею не менше 1000 м2 з можливістю розміщення Вантажів Замовника в кількості не менше 1 000 палетомісць (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад з температурним режимом не вище +25°С»)»(цитата).
1.2. приміщення, що призначені для зберігання Чутливих Вантажів, що потребують постійного дотримання температурних меж в температурному діапазоні від +2°С до +8°С, з можливістю розміщення Чутливих Вантажів Замовника в кількості не менше 50 палетомісць (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад з температурним режимом від +2°С до +8°С»);
Таким чином у Переможця має бути в наявності складські приміщенні в Києві чи Київській області та Львівській області з площею кожного не менше 1000м2 та не менше 50 палетомісць складу з температурним режимом від +2°С до +8°С; в кожній локації для зберігання Чутливих вантажів.
Переможець надає файл «Додаток 8» в якому знаходиться специфікація до проекту договору надання послуг в якому відображено кількість складів та їх площу.
Як ми бачимо з наданої специфікації Переможець не має в Львівській області складських приміщень на загальну кількість площі не менше 1000м2 та складу не менше 50 палетомісць для зберігання Чутливих вантажів.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "ФАРМАСОФТ"
код ЄДРПОУ: 30440702
адреса: 04107, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ПОЛОВЕЦЬКА, будинок 14
тел.: +380503307385
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Вихідний №: 26-06/2625-06//03/-10-0500
Дата: від 26.06.202425.06.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-06-10-004874-a № ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 63120000-6 Послуги зберігання та складування
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "ФАРМАСОФТ" (далі по тексту – Скаржник)
ДП "УКРВАКЦИНА„ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ“" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол_62.pdf 21.06.2024 15:03
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 1 розділу 3 Тедерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що подається шляхом завантаження заповненого та підписаного Додатку 1 до тендерної документації»(цитата).
Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.
Переможець торгів надав в складі тендерної пропозиції файл документи які вимагались на підтвердження технічних характеристик які є скопійованими Додатками №1 тендерної документації в якому містяться вимоги Замовника до предмету закупівлі та не підтвердження відповідності тендерної пропозиції також хочемо зазначити що інші документи надані в складі пропозиції не містять підтвердження усім технічним характеристикам які зазначені Замовником торгів в тому числі:
Наданий документ не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції інформацію та документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Зокрема, має бути наданий документ запропонованого учасником предмету закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам Замовника до предмету закупівлі, встановленим в Додатку 1 до тендерної документації. Отже, Замовником зазначено певний об’єм інформації, який повинен бути підтверджений в тендерній пропозиції учасником процедури закупівлі.
Водночас, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, міститься в Додатку 1 до ТД. Додаток 1 до тендерної документації має вираз: повинен містити.
Вираз «повинен» передбачає вимогу до учасника, який повинен підтвердити встановлену Замовником вимогу з конкретним посиланням на нормативно-правовий акт/акти або зазначити дану вимогу у стверджувальній формі, таким чином учасник підтвердить вимогу та надасть можливість Замовнику переконатись у якості, кількості та відповідності послуг, які будуть надаватися, всім вимогам Замовника.
Таким чином, за наданими учасником документами з вказаною аргументацією неможливо встановити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині якості та відповідності вимогам чинного законодавства, вимогам Замовника, послуг, що надаватимуться.
Доцільно зауважити, що Замовником вимагалось підтвердження учасником технічних, якісних, кількісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, через що Замовник звертає увагу, що у відповідності до Академічного тлумачного словника – «підтвердження, підтвердити – визнавати, засвідчувати правильність, достовірність; «відповідати - бути відповідним чому-небудь, бути у відповідності з чимсь» (Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, 1975. — Стор. 513.; http://sum.in.ua/p/6/513/1 Том 1, Стор. 620); твердження: думка, положення або вислів, що доводить (підтверджує) щось, лежить в основі чогось та у мовленні відображається у формі стверджувального речення (https://uk.wikipedia.org/wiki/Твердження)».
Таким чином, зі змісту наданих Учасника документів, із вказаною аргументацією, є незрозумілим та недоведеним, що Виконавець власними силами та ресурсами постійно буде обґрунтований Виконавцем з наданнями копій фотографій, буде здійснювати зчитування даних із засобів контролю (моніторингу) за температурним режимом (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Логер») (за умови їх наявності) з подальшою передачею інформації Замовнику за допомогою електронної пошти, буде відповідати наступним характеристикам (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Зона зберігання великогабаритних Вантажів»), Кожен автомобіль буде обладнаний GPS-системою, з можливістю надати доступ Замовнику до цих даних.
Данна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16607-р/пк-пз від 03.09.2020, № 2150 від 08.02.2021.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям № 1178.
2. Пункт 5 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу вимоги щодо надання наступної інформаціїтехнічних характеристик відповідності складів, а саме:
Розділом 5 «Характеристики послуг відповідального зберігання Вантажу» вимагається:
1.в наступних спеціально обладнаних приміщеннях, що призначені для зберігання Вантажу, кожне з наступних приміщень повинно бути розташоване в межах міста Києва або Київської області та Львівської області (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад» та/або «Склади») та відповідати наступним характеристикам:
1.1 приміщення, що призначені для зберігання Вантажів, що потребують постійного дотримання температурних меж в температурному діапазоні, що не може перевищувати +25°С, з можливістю її регулювання, загальною площею не менше 1000 м2 з можливістю розміщення Вантажів Замовника в кількості не менше 1 000 палетомісць (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад з температурним режимом не вище +25°С»)»(цитата).
1.2. приміщення, що призначені для зберігання Чутливих Вантажів, що потребують постійного дотримання температурних меж в температурному діапазоні від +2°С до +8°С, з можливістю розміщення Чутливих Вантажів Замовника в кількості не менше 50 палетомісць (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад з температурним режимом від +2°С до +8°С»);
Таким чином у Переможця має бути в наявності складські приміщенні в Києві чи Київській області та Львівській області з площею кожного не менше 1000м2 та не менше 50 палетомісць складу з температурним режимом від +2°С до +8°С; в кожній локації для зберігання Чутливих вантажів.
Переможець надає файл «Додаток 8» в якому знаходиться специфікація до проекту договору надання послуг в якому відображено кількість складів та їх площу.
Як ми бачимо з наданої специфікації Переможець не має в Львівській області складських приміщень на загальну кількість площі не менше 1000м2 та складу не менше 50 палетомісць для зберігання Чутливих вантажів.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "ФАРМАСОФТ"
код ЄДРПОУ: 30440702
адреса: 04107, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ПОЛОВЕЦЬКА, будинок 14
тел.: +380503307385
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Вихідний №: 26-06/2625-06//03/-10-0500
Дата: від 26.06.202425.06.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-06-10-004874-a № ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 63120000-6 Послуги зберігання та складування
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "ФАРМАСОФТ" (далі по тексту – Скаржник)
ДП "УКРВАКЦИНА„ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ“" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол_62.pdf 21.06.2024 15:03
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 1 розділу 3 Тедерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що подається шляхом завантаження заповненого та підписаного Додатку 1 до тендерної документації»(цитата).
Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.
Переможець торгів надав в складі тендерної пропозиції файл документи які вимагались на підтвердження технічних характеристик які є скопійованими Додатками №1 тендерної документації в якому містяться вимоги Замовника до предмету закупівлі та не підтвердження відповідності тендерної пропозиції також хочемо зазначити що інші документи надані в складі пропозиції не містять підтвердження усім технічним характеристикам які зазначені Замовником торгів в тому числі:
Наданий документ не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції інформацію та документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Зокрема, має бути наданий документ запропонованого учасником предмету закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам Замовника до предмету закупівлі, встановленим в Додатку 1 до тендерної документації. Отже, Замовником зазначено певний об’єм інформації, який повинен бути підтверджений в тендерній пропозиції учасником процедури закупівлі.
Водночас, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, міститься в Додатку 1 до ТД. Додаток 1 до тендерної документації має вираз: повинен містити.
Вираз «повинен» передбачає вимогу до учасника, який повинен підтвердити встановлену Замовником вимогу з конкретним посиланням на нормативно-правовий акт/акти або зазначити дану вимогу у стверджувальній формі, таким чином учасник підтвердить вимогу та надасть можливість Замовнику переконатись у якості, кількості та відповідності послуг, які будуть надаватися, всім вимогам Замовника.
Таким чином, за наданими учасником документами з вказаною аргументацією неможливо встановити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині якості та відповідності вимогам чинного законодавства, вимогам Замовника, послуг, що надаватимуться.
Доцільно зауважити, що Замовником вимагалось підтвердження учасником технічних, якісних, кількісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, через що Замовник звертає увагу, що у відповідності до Академічного тлумачного словника – «підтвердження, підтвердити – визнавати, засвідчувати правильність, достовірність; «відповідати - бути відповідним чому-небудь, бути у відповідності з чимсь» (Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, 1975. — Стор. 513.; http://sum.in.ua/p/6/513/1 Том 1, Стор. 620); твердження: думка, положення або вислів, що доводить (підтверджує) щось, лежить в основі чогось та у мовленні відображається у формі стверджувального речення (https://uk.wikipedia.org/wiki/Твердження)».
Таким чином, зі змісту наданих Учасника документів, із вказаною аргументацією, є незрозумілим та недоведеним, що Виконавець власними силами та ресурсами постійно буде обґрунтований Виконавцем з наданнями копій фотографій, буде здійснювати зчитування даних із засобів контролю (моніторингу) за температурним режимом (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Логер») (за умови їх наявності) з подальшою передачею інформації Замовнику за допомогою електронної пошти, буде відповідати наступним характеристикам (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Зона зберігання великогабаритних Вантажів»), Кожен автомобіль буде обладнаний GPS-системою, з можливістю надати доступ Замовнику до цих даних.
Данна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16607-р/пк-пз від 03.09.2020, № 2150 від 08.02.2021.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям № 1178.
2. Пункт 5 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу вимоги щодо надання наступної інформаціїтехнічних характеристик відповідності складів, а саме:
Розділом 5 «Характеристики послуг відповідального зберігання Вантажу» вимагається:
1.в наступних спеціально обладнаних приміщеннях, що призначені для зберігання Вантажу, кожне з наступних приміщень повинно бути розташоване в межах міста Києва або Київської області та Львівської області (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад» та/або «Склади») та відповідати наступним характеристикам:
1.1 приміщення, що призначені для зберігання Вантажів, що потребують постійного дотримання температурних меж в температурному діапазоні, що не може перевищувати +25°С, з можливістю її регулювання, загальною площею не менше 1000 м2 з можливістю розміщення Вантажів Замовника в кількості не менше 1 000 палетомісць (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад з температурним режимом не вище +25°С»)»(цитата).
1.2. приміщення, що призначені для зберігання Чутливих Вантажів, що потребують постійного дотримання температурних меж в температурному діапазоні від +2°С до +8°С, з можливістю розміщення Чутливих Вантажів Замовника в кількості не менше 50 палетомісць (в цьому додатку та додатку 2 до тендерної документації іменується «Склад з температурним режимом від +2°С до +8°С»);
Таким чином у Переможця має бути в наявності складські приміщенні в Києві чи Київській області та Львівській області з площею кожного не менше 1000м2 та не менше 50 палетомісць складу з температурним режимом від +2°С до +8°С; в кожній локації для зберігання Чутливих вантажів.
Переможець надає файл «Додаток 8» в якому знаходиться специфікація до проекту договору надання послуг в якому відображено кількість складів та їх площу.
Як ми бачимо з наданої специфікації Переможець не має в Львівській області складських приміщень на загальну кількість площі не менше 1000м2 та складу не менше 50 палетомісць для зберігання Чутливих вантажів.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Оскарження_АМКУ.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.