• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплекс для визначення вмісту азоту за методом К’єльдаля

Завершена

4 767 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 835.00 UAH
Період оскарження: 10.06.2024 10:24 - 15.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга з вимогою про скасування відміни закупівлі

Номер: 360c67cc58f44075bcfe2b0a54593f6b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-10-002212-a.a1
Назва: скарга з вимогою про скасування відміни закупівлі
Скарга:
До: Антимонопольного комітету України Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБАГРО" (надалі – Скаржник) Місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: 79054, ЛЬВІВСЬКА область, місто ЛЬВІВ, вулиця ЛЮБІНСЬКА, будинок 104, квартира 166 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛАБОРАТОРІЯ З ПИТАНЬ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ДОСЛІДЖЕНЬ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-06-10-002212-a Код CPV ДК 021:2015: 38430000-8 — "Детектори та аналізатори" (Комплекс для визначення вмісту азоту за методом К’єльдаля ) (надалі – Процедура закупівлі) СКАРГА № 002212-1 від 01.07.2024 Відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція). Відповідно до протоколу № 136 від 24.06.2024 Замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну Процедури закупівлі з наступним обґрунтуванням: Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель: Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Коментар щодо відміни: Надані учасником тендерній пропозиції не відповідають заявленим вимогам технічної документації. А саме, пунктами 5,9,10,15 невідповідність. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури закупівлі, виходячи з наступного: Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права. Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із Замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону зазначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей зазначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. На думку Скаржника Замовник у власному рішенні та в електронній системі закупівель так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено. Окремо зазначимо, що у Замовника наявні всі правові механізми для продовження розгляду Пропозиції учасника. Враховуючи вищенаведене, Скаржник вважає, що рішення Замовника про відміну Процедури закупівлі має бути скасованим. Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірній відміні Процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей. Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону, пунктом 59 Особливостей, – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – Код CPV ДК 021:2015: 38430000-8 — "Детектори та аналізатори" (Комплекс для визначення вмісту азоту за методом К’єльдаля ) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-10-002212-a. Додатки: 1. Протокол № 136 від 24.06.2024 року на 3 арк. З повагою, Директор _______________ Ігор КАМЕНЄВ
Пов'язані документи: Орган оскарження Замовник Учасник
Дата розгляду скарги: 10.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.07.2024 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.07.2024 17:03
Дата виконання рішення Замовником: 18.07.2024 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням КАМКУ від 10.07.2024 № 11952р/пк-пз постановила: «Зобов'язати Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень Держмитслужби скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Комплекс для визначення вмісту азоту за методом К’єльдаля", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-10-002212-a.» Уповноважена особа разом з Робочою групою ухвалиди: 1. Скасувати рішення відповідно Протоколу від 24.06.2024 № 136. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЛАБАГРО» код ЄДРПОУ 43216337.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБАГРО", Каменєв Ігор 380634470701 COMMANDVENTALAB@GMAIL.COM https://labagro.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d7f34756860f48fb80a0b77706e2ed85
Заголовок пункту скарги: оскарження відміни закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури закупівлі, виходячи з наступного:

Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із Замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону зазначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей зазначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
На думку Скаржника Замовник у власному рішенні та в електронній системі закупівель так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Окремо зазначимо, що у Замовника наявні всі правові механізми для продовження розгляду Пропозиції учасника.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник вважає, що рішення Замовника про відміну Процедури закупівлі має бути скасованим.

Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірній відміні Процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)