• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в будівлях навчального корпусу та гуртожитку ДПТНЗ ''Рокитнянський професійний ліцей''

Зміни до річного плану закупівель на 2018 рік

Торги не відбулися

1 023 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2018 16:57 - 10.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація не правомірна

Номер: 53eb47b760084a5e8c579242ee01ba04
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-28-000010-b.a6
Назва: Дискваліфікація не правомірна
Вимога:
Протокол розгляду тендерних пропозицій №15 від 05.07.2018 р. вважаю неправомірним та вимагаю його відміни з аргументованих причин: 1. Відповідно до вимог тендерної документації розділу ІІІ - "Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій у форматі PortableDocumentFormat (PDF), з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою у разі її використання.", вся документація була подана в форматі ПДФ відсканованих з оригіналів документів та обєднані в файли документи які складаються з декількох сторінок, в кожному файлі є підпис і печатка уповноваженої особи , а вимоги щоб кожна сторінка була пропечатана печаткою я не порушив, бо така вимога відсутня ! Враховуючи до уваги те що ви вважаєте це порушенням, хочу звернути вашу увагу на те що в такому разі і ваший потокол є недійсним і з порушеннями з причини відсутності печаток на всіх сторінках). 2. В тендерній пропозиції вказано правильно найменування послуги, так як це найменування ви використовуєте на ресурсі прозоро в заголовку закупівлі, також дане формулювання назви послуги не впливає на зміс та ціну пропозиції. Тому якщо це можна вважати помилкою її можна віднести до неформальної. Також хочу звернути увагу що в "Опис предмета закупівлі, у тому числі його технічні та інші параметри" у вас також вказано схожу назну але не таку яку ви вважаєте "Правильну". 3. Форму тендерної пропозиції порушено не було, так як я не являюсь платником ПДВ тому не можу визначити ціну з ПДВ відповідно до примітки було зазначено вираз "без ПДВ", інших інструкцій та вимог до неплатників ПДВ вказано не було, також відсутнє розяснення що заповнювати в колонці з ПДВ, залишати її пустою також є порушення та не надання всієї інформації що до цінової пропозиції. З вище викладеного мною я з протоколом про мою дискваліфікацію не згоден та прошу його відмінити, та визнати мою пропозицію переможною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Учасником ФОП Шкарівський Анатолій Григорович у складі тендерної пропозиції були подані документи, які не містять підпису уповноваженої особи учасника та незавірені печаткою, крім підпису уповноваженої особи і завіреної печатки в кінці документів (на останніх його сторінках), але немає цього підпису і завіреної печатки на інших сторінках документів які теж повинні завірятися, як того вимагає Тендерна документація, а саме: Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій у форматі PortableDocumentFormat (PDF), з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою у разі її використання. 2. Відповідно до Тендерної документації та використаного заголовку на ресурсі Прозорро найменування предмета закупівлі (послуги) має назву: «Встановлення систем пожежної сигналізації («Система пожежної сигналізації», «Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі» в будівлях навчального корпусу та гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу «Рокитнянський професійний ліцей». В тендерній пропозиції Учасник ФОП Шкарівський А.Г. вказав найменування послуги не повністю, як того вимагає назва предмета закупівлі згідно тендерної документації в оголошеній закупівлі публічних торгів, але так як дане формулювання не впливає на зміст та ціну пропозиції її можна було б віднести до формальних (несуттєвих) помилок, але Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що зазначені в Тендерній документації, а саме: - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: наявність в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення. 3. Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному в додатку 2 до тендерної документації. У зв’язку з цим, Учасник не повинен відступати від даної форми. При поданні даної форми «Тендерна пропозиція» Учасник відступив від неї, вказавши в колонці 5 таблиці Ціна за од без ПДВ, а правильно Ціна за од з ПДВ. Крім того, Учасник в документах у складі Тендерної пропозиції, а саме Договірна ціна (Розрахунок №13) та зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва визначає податок на додану вартість у загальній вартості відповідної суми. Тому враховуючи викладене, згідно вимог тендерної документації - відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з документів, перелічених у розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 543913581fd1428897837254355c659f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-28-000010-b.c5
Назва: Вимога
Вимога:
Відхилити тендерну пропозицію ФОП А.Г.Шкарівський з причин: 1. Підробка документів. В наданій ФОП А.Г.Шкарівський Довідці про наявність працівників (керівників та виконавців) за окремими посадами вказаний керівником робіт Ільницький Богдан Ігорович зі стажем на даній посаді чотири роки. Виникає питання, яким чином данна людина могла поєднувать державну службу В ДСНС та посаду у ФОП Шкарівський? Куда дививсь на той час безпосередній керівник Ільницького Б.І.? Замовнику потрібно звернутись за розясненням в фіскальну службу, пенсійний, статистику! Якщо Замовнику буде незручно звертаться - цим займеться ПП "Юлком-Сервіс"! А по суті - Ільницький Богдан Ігорович ніяких трудових відносин з ФОП А.Г.Шкарівський не має.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що ми прийняли до уваги ваші зауваження
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Звернення

Номер: be40d1c0fff547ee83e8697f0c36880d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-28-000010-b.a4
Назва: Звернення
Вимога:
1. Згідно вимог Тендерної документації, а саме, п.1.1 п.1 Замовник не вимагав надавати інформацію про налагоджувальників КВПіА. 2. Згідно якого Закону у Вас працює тендерний комітет у кількості чотири чол.? Де підпис О.Яременко? Що це за правки в протоколі №12 від 21.06.2018р? 3. Чи не являються форомальними (несуттєвими) помилками надані ПП "Юлком-Сервіс"не завіреними підписом та печаткою аналогічні договори та витяг з реєстру платників ПДВ ? В звязку з вище сказаним вважаю протиправним протокол №12 від 21.06.2018р
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до вимог Тендерної документації , а саме, п.п. 1.1. п.1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством - замовник вимагав надати інформацію про працівників, які здійснюватимуть монтаж систем пожежної сигналізації (копії посвідчень спеціалістів, кваліфікованих електромонтерів, що безпосередньо будуть виконувати роботи). На підтвердження вищезазначеної інформації Учасником було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.06.2018р., але не було надано копії посвідчення на налагоджувальника КВПіА. У зв’язку з цим, якщо Учасник вказав дані професії та кваліфікації працівників в наявності, він має підтвердити їх належним чином. 2. Тендерний комітет у своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі», іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та Положенням про тендерний комітет, розробленого на основі Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 30 березня 2016 №557. Згідно розділу ІІ Засади діяльності тендерного комітету п. 2.1 до складу комітету входять не менше п’яти осіб, а відповідо до п. 2.5. формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету. У зв’язку з цим, засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 21.06.2018р. було правомочним, так як на ньому були присутні дві третини членів комітету за відсутності при цьому одного члена тендерного комітету Яременко О.І. з поважних причин, а саме відрядження. На підставі цього підпис О. Яременко, аж ніяк не мав бути місце, так член комітету не був присутнім на засіданні. 3. Згідно до вимог Тендерної документації Розділ V Оцінка тендерної документації п.2 Інша інформація - до формальних (несуттєвих) помилок замовника належать технічні, механічні та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Вважаємо, що не звірені підписом та печаткою аналогічні договори та витяг з реєстру платників ПДВ можна було б віднести до формальних (несуттєвих помилок), але аж ніяк не відсутність Додатку №5 до Тендерної документації – Лист-згода на обробку персональних даних до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (до формальних несуттєвих помилок не відноситься). Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з документів, перелічених у розділі III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

виправлена вимога

Номер: 9a4ae5c65950422fa4a2336bcd15a83a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-28-000010-b.a3
Назва: виправлена вимога
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації а саме, п.п.1.1. п.1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.», щодо проведення процедури відкритих торгів на «Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в будівлях навчального корпусу та гуртожитку ДПТНЗ ''Рокитнянський професійний ліцей» ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації - учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має надати інформацію про працівників, які здійснюватимуть монтаж систем пожежної сигналізації та копії посвідчень спеціалістів, кваліфікованих електромонтерів, що безпосередньо будуть виконувати роботи. Приватним підприємством «Юлком-Сервіс» на підтвердження вищезазначеної інформації було подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.06.2018р. але не було надано копії посвідчення на електромонтера ОПС Білопольського І.Ю. Також відповідно до вимог тендерної документації (розділ ІІІ) - всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій у форматі PortableDocumentFormat (PDF), з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою у разі її використання. Надані ПП «Юлком-Сервіс» у складі тендерної пропозиції аналогічні договори та витяг з реєстру платників ПДВ не містять підпису уповноваженої особи учасника та не завірені печаткою. ПП «Юлком-Сервіс» у складі тендерної пропозиції не було надано Додатку №5 до тендерної документації – Лист-згода на обробку персональних даних. Таким чином тендерна пропозиція учасника ПП «Юлком-Сервіс» має бути відхилена замовником оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації замовника на підставі п.п.1 ч.1 ст30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що ми прийняли до уваги ваші зауваження.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 9bbe2c6f16e84ae3929e2b15aa90c451
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-28-000010-b.a2
Назва: вимога
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації а саме, п.п.1.1. п.1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.», щодо проведення процедури відкритих торгів на «Встановлення систем пожежної сигналізації («Система пожежної сигналізації», «Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі» в Будівлі гуртожитку Білоцерківського коледжу сервісу та дизайну (ДК 021:2015 (СРV) 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації» - учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має надати інформацію про працівників, які здійснюватимуть монтаж систем пожежної сигналізації та копії посвідчень спеціалістів, кваліфікованих електромонтерів, що безпосередньо будуть виконувати роботи. Приватним підприємством «Юлком-Сервіс» на підтвердження вищезазначеної інформації було подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.06.2018р. але не було надано копії посвідчення на електромонтера ОПС Білопольського І.Ю. Також відповідно до вимог тендерної документації (розділ ІІІ) - всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій у форматі PortableDocumentFormat (PDF), з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою у разі її використання. Надані ПП «Юлком-Сервіс» у складі тендерної пропозиції аналогічні договори та витяг з реєстру платників ПДВ не містять підпису уповноваженої особи учасника та не завірені печаткою. ПП «Юлком-Сервіс» у складі тендерної пропозиції не було надано Додатку №5 до тендерної документації – Лист-згода на обробку персональних даних. Таким чином тендерна пропозиція учасника ПП «Юлком-Сервіс» має бути відхилена замовником оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації замовника на підставі п.п.1 ч.1 ст30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Ми прийняли до уваги ваші зауваження.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

вимога

Номер: 926f9f8d8c264e8c968d91f5360a54c1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-28-000010-b.a1
Назва: вимога
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації а саме, п.п.1.1. п.1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.», щодо проведення процедури відкритих торгів на «Встановлення систем пожежної сигналізації («Система пожежної сигналізації», «Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі» в Будівлі гуртожитку Білоцерківського коледжу сервісу та дизайну (ДК 021:2015 (СРV) 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації» - учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має надати інформацію про працівників, які здійснюватимуть монтаж систем пожежної сигналізації та копії посвідчень спеціалістів, кваліфікованих електромонтерів, що безпосередньо будуть виконувати роботи. Приватним підприємством «Юлком-Сервіс» на підтвердження вищезазначеної інформації було подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.06.2018р. але не було надано копії посвідчення на електромонтера ОПС Білопольського І.Ю. Також відповідно до вимог тендерної документації (розділ ІІІ) - всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій у форматі PortableDocumentFormat (PDF), з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою у разі її використання. Надані ПП «Юлком-Сервіс» у складі тендерної пропозиції аналогічні договори та витяг з реєстру платників ПДВ не містять підпису уповноваженої особи учасника та не завірені печаткою. ПП «Юлком-Сервіс» у складі тендерної пропозиції не було надано Додатку №5 до тендерної документації – Лист-згода на обробку персональних даних. Таким чином тендерна пропозиція учасника ПП «Юлком-Сервіс» має бути відхилена замовником оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації замовника на підставі п.п.1 ч.1 ст30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: уточнення
Дата скасування: 18.06.2018 12:08