-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія (09310000-5) (ДК 021:2015)
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2024 15:19 - 13.06.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-07-009044-A
Номер:
c77b8858752241e19da065179732d408
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-07-009044-a.a2
Назва:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-07-009044-A
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. ТД ЕЕ (ПРОЄКТ змін 11.06.).pdf.p7s 12.06.2024 23:02
- 1. ТД ЕЕ (ПРОЄКТ змін 11.06.).pdf 12.06.2024 23:02
- 3. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель.pdf.p7s 12.06.2024 23:02
- 3. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель.pdf 12.06.2024 23:02
- 2. ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf.p7s 12.06.2024 23:02
- 2. ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 12.06.2024 23:02
- 4. ПОСТАНОВА Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності.pdf 12.06.2024 23:02
- 4. ПОСТАНОВА Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності.pdf.p7s 12.06.2024 23:02
- 5. ПОСТАНОВА 12.06.2018 № 375 Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання.pdf 12.06.2024 23:02
- 6. Постанова НКРЕКП Про внесення змін до Порядку забезпечення стандартів якості.pdf.p7s 12.06.2024 23:02
- 5. ПОСТАНОВА 12.06.2018 № 375 Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання.pdf.p7s 12.06.2024 23:02
- 9. Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії.pdf 12.06.2024 23:02
- 7. Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf.p7s 12.06.2024 23:02
- 6. Постанова НКРЕКП Про внесення змін до Порядку забезпечення стандартів якості.pdf 12.06.2024 23:02
- 7. Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 12.06.2024 23:02
- Скарга на документацію_Тер.центр соц.обслуговування Тересвянської селради.doc 12.06.2024 23:02
- 9. Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії.pdf.p7s 12.06.2024 23:02
- 8. Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf.p7s 12.06.2024 23:02
- Скарга на документацію_Тер.центр соц.обслуговування Тересвянської селради.doc.p7s 12.06.2024 23:02
- Скарга на документацію_Тер.центр соц.обслуговування Тересвянської селради.pdf.p7s 12.06.2024 23:02
- Скарга на документацію_Тер.центр соц.обслуговування Тересвянської селради.pdf 12.06.2024 23:02
- 8. Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf 12.06.2024 23:02
- sign.p7s 12.06.2024 23:04
- рішення від 14.06.2024 № 10331.pdf 14.06.2024 15:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.06.2024 23:15
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.06.2024 15:07
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
656ba072db864ef385f79f3e31312d0c
Заголовок пункту скарги:
Щодо подання сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність отримання сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно подання сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», чинні на момент подання пропозиції та видані учаснику органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, надати відповідний документ з усіма додатками з підтвердженням сфери акредитації органу з сертифікації у сфері відповідної системи менеджменту (управління) за видом економічної діяльності «Постачання електроенергії», чинний на момент проведення сертифікації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
2ec8179347a1489aaa8699d5860c94cf
Заголовок пункту скарги:
Щодо документального підтвердження наявності у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Необхідність наявності у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції), – не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Крім того, Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід)
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно документального підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
c8a7307e86814f9cbe1c631bfe92beb7
Заголовок пункту скарги:
Щодо подання документу, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Необхідність отримання свідоцтва, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або іншого документа, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або документу про освіту, виданого ВНЗ (диплом з додатком) про вивчення курсу або дисципліни «Екологічна безпека на об’єктах паливно – енергетичного комплексу» або документу про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо про екологічну безпеку на об’єктах паливно – енергетичного комплексу, – не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Крім того, Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід)
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання свідоцтва, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або іншого документу, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або документ про освіту виданий ВНЗ (диплом з додатком) про вивчення курсу або дисципліни «Екологічна безпека на об’єктах паливно – енергетичного комплексу» або документ про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо про екологічну безпеку на об’єктах паливно – енергетичного комплексу.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
ddda3fe9c5d64861aeaba83b9c4ac3f6
Заголовок пункту скарги:
Надання сертифікату, що є чинним на момент подання пропозиції, для підтвердження відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю діяльністю (бізнесу). Вимоги. (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність отримання сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю діяльністю (бізнесу). Вимоги. (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT), не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання відповідного сертифікату, що є чинним на момент подання пропозиції для підтвердження відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю діяльністю (бізнесу). Вимоги. (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT).
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
3ecf74828bb944a7b8559f02d443aba4
Заголовок пункту скарги:
Надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання оригіналу або копії сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», який видано на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Надані документи повинні відповідати предмету закупівлі та засвідчувати використання учасником відповідної системи менеджменту. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який видано органом, що здійснював аудит і сертифікацію
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
2de863431dd44f0da0c46003f6ffaa65
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання сертифікату на систему управління якістю, виданого учаснику органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання учасника стосовно торгівлі електроенергією вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 (ISO 28001:2007, IDT)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність отримання сертифікату на систему управління якістю, виданого учаснику органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання учасника стосовно торгівлі електроенергією вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 , не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання оригіналу чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю, виданого учаснику органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання учасника стосовно торгівлі електроенергією вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 (ISO 28001:2007, IDT).
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
7467fe5c30544354923d21c924931c88
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT), Сертифікату внутрішнього аудитора, виданого працівнику Учасника на підставі проходження навчання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність отримання сертифікату на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів», Сертифікату внутрішнього аудитора, виданий працівнику Учасника на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT), який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), та вимог положень ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT), не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимог відносно надання: сканованої копії оригіналу сертифікату учасника на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності). Копія звіту про аудит, що підтверджує проведення аудиту, складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів») пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Сертифікат внутрішнього аудитора, виданий працівнику Учасника на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT), який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), та вимог положень ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT).
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-07-009044-a
Номер:
a9fc8efc17434f98be542b21bdee6cb4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-07-009044-a.b1
Назва:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-07-009044-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
12.06.2024 22:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
15dbd6ad33804836955af0a054fcd369
Заголовок пункту скарги:
Щодо подання сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність отримання сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно подання сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», чинні на момент подання пропозиції та видані учаснику органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7748fd5310ff42e691397f27bba32772
Заголовок пункту скарги:
Щодо документального підтвердження наявності у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Щодо документального підтвердження наявності у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції)
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Необхідність наявності у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції), – не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Крім того, Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід)
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
ddedd6771e5641ffb47ba266421c1003
Заголовок пункту скарги:
Щодо подання документу, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Щодо подання документу, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Необхідність отримання свідоцтва, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або іншого документа, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або документу про освіту, виданого ВНЗ (диплом з додатком) про вивчення курсу або дисципліни «Екологічна безпека на об’єктах паливно – енергетичного комплексу» або документу про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо про екологічну безпеку на об’єктах паливно – енергетичного комплексу, – не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Крім того, Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід)