-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з охорони об’єкта благоустрою
Торги відмінено
1 872 952.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 729.52 UAH
мін. крок: 1% або 18 729.52 UAH
Період оскарження:
07.06.2024 14:39 - 06.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
встановлення дискримінаційних вимог
Номер:
f9864d907a434ba4a980766e5add1f7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-07-007816-a.b1
Назва:
встановлення дискримінаційних вимог
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ Придніпровський.docx 11.06.2024 15:19
- Доказ 2. Витяги про несудимість.pdf 11.06.2024 15:19
- Доказ 1. Витяг з Закону та Наказу № 2628 Рішення Колегії.pdf 11.06.2024 15:19
- Доказ 3. Рішення Колегії від 16.02.2023 № 1851.pdf 11.06.2024 15:19
- Доказ 4. Витяг з Класифікатора ДК.pdf 11.06.2024 15:19
- Скарга_ Придніпровський.docx.asice 11.06.2024 15:19
- sign.p7s 11.06.2024 15:19
- рішення від 13.06.2024 № 10299.pdf 13.06.2024 13:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10939.pdf 25.06.2024 13:38
- рішення від 24.06.2024 № 10939.pdf 27.06.2024 11:25
- пояснення по суті скарги.pdf 17.06.2024 13:16
- пояснення по суті скарги.docx 17.06.2024 13:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.06.2024 15:56
Дата розгляду скарги:
24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.06.2024 13:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2024 11:26
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2024 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10939-р/пк-пз від 24.06.2024, а саме внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з охорони об’єкта благоустрою", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-07-007816-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a85a89bbdd9c421f89dda757cbd6b2c4
Заголовок пункту скарги:
1. Пункт 2 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (забезпечення тендерної пропозиції; (с. 9)
2. Пункт 2.6 Додатку 1 Т Д (наявність працівників; с 28);
3. Пункт 2.7 Додатку 1 Т Д (наявність працівників; с 28);
4. Пункт 2.11 Додатку 2 ТД (ТЗ, с. 35).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Наявність забезпечення тендерної пропозиції виключно у формі електронної банківської гарантії
Вимога щодо встановлення надання забезпечення тендерної пропозиції (страхова гарантія) не узгоджується із вимогами Закону та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України№ 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від. 14.12.2020 р. (Надалі – Наказ № 2628) (вебпосилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0275-21#n15 ).
Пункт 10 статті 1 зазначає, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія;
Наказ № 2628 передбачає, що вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
Отже, забезпечення тендерної пропозиції надають виключно у вигляді гарантії. Залежно від того, яка саме установа видала гарантію, тендерне забезпечення можуть надавати в такому вигляді: банківська гарантія; страхова гарантія; гарантія фінансових установ.
Замовником позбавлено права учасників, в тому числі і Скаржника, на оформлення забезпечення тендерної пропозиції (гарантії) у банківській чи фінансовій установі.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні Колегії від №5544-р/пк-пз від 27.03.2024 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-12-013227-a): «Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати для забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору саме банківську гарантію, видану саме банком, в якому обслуговується учасник (має відкритий рахунок), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника».
2. Наявність документів про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, видані не раніше червня 2024 року
Дана вимога є дискримінаційною та суттєво обмежує коло потенційних учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі, зокрема Скаржника, які мають відповідні документи, які видані раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Відповідно до інформації з Порталу Дія (https://guide.diia.gov.ua/view/vytiah-z-informatsiino-analitychnoi-systemy-oblik-vidomostei-pro-prytiahnennia-osoby-do-kryminalnoi-vidpovidalnosti-ta-naiavnost ) строк надання зазначеного документу – до 30 календарних днів.
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, зокрема Скаржник, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати на працівників документи які підтверджують, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть їх і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали відповідні документи у не раніше червня 2024 року.
Разом з тим, зауважуємо, що витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості та інші документи, які свідчать про непритягнення особи до кримінальної відповідальності не містять строку чинності, а видається станом на певну дату.
Скаржник як суб’єкт охоронної діяльності керується низкою нормативно-правових актів у сфері охоронної діяльності, зокрема Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (надалі – Закон про охорону) та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови).
Зокрема абз. 2 ч. 2 ст. 11 Законом про охорону та абз. 4 п. 17 Ліцензійними умовами передбачено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали один із необхідних документів: документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
Персонал охорони Скаржника отримав вищезазначені документи у період березень-квітень 2024 року. Вимога по дотриманню законодавства у частині підтвердження відсутності непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів виконана у повному обсязі.
Дана вимога ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витягів з інформаційно - аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, які видані не раніше 01 червня 2024 року.
Оформлення нових документів займає час та несе ризик невчасного їх оформлення та/або отримання, що у подальшому буде підставою для відхилення як Скаржника, так і інших учасників, окрім тих, хто вже має такі довідки/витяги про відсутність судимості.
3. Наявність посвідчень, що вказують на членство в громадському формуванні з охорони громадського порядку
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» «Форми і методи роботи громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону» Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом:
1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування;
2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб;
3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.
Як бачимо із вищевказаної статті члени громадського формування можуть провадити свою діяльність лише під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України. Також, даною статтею встановлено у який саме спосіб можуть провадити свою діяльність члени громадського формування. Таким чином, член громадського формування може діяти лише в межах даного закону та діяти виключно з поліцейськими та прикордонниками.
Відповідно до якісних та кількісних вимог замовника до предмету закупівлі, залучення працівників органів Національної поліції та/або підрозділів Державної прикордонної служби України до надання послуг не передбачається, тому Замовник жодним чином не обґрунтовує наявність зазначеної вимоги у складі тендерної документації.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні Колегії від 16.02.2023 р № 1851 (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-17-004259-a): «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть на охоронників, які вказані в довідці, надати копії посвідчень про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону, що вказують на членство в громадському формуванні з охорони громадського порядку, наділені правами вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення адміністративних правопорушень і злочинів, додержання пропускного режиму, оформлених в установленому порядку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Таким чином вимога про наявність в Скаржника копій посвідчень працівників про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону - є недоцільною, навіть якщо такі працівники наявні в Скаржника здійснювати діяльність як член громадського формування вони можуть виключно з поліцейськими та прикордонниками.
На підставі вищевикладеного, брати участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які матимуть в штаті працівників, які є членами громадського формування та які мають відповідні посвідчення. Просимо зобов’язати Замовника виключити даний пункт із ТД, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має в штаті відповідних працівників.
4. Наявність можливості доставку власними силами відповідальної особи Замовника на об’єкт
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне.
Відповідно до предмету закупівлі ТД, Замовником закуповуються охоронні послуги: Послуги з охорони об’єкта благоустрою ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, а не послуги з перевезень пасажирів.
Відповідно до Класифікатора ДК 021:2015 (CPV, Єдиний закупівельний словник), що затверджений наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 « Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007», розглядаються наступні коди для «перевезень»:
1. 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення;
2. 60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення;
3. 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів;
4. 60100000-9 - Послуги з автомобільних перевезень тощо.
Замовник жодним чином не обґрунтовує правомірність встановленої вимоги, її відношення до технічних характеристик предмету закупівлі та яким чином це вплине на процес надання охоронних послуг.
Скаржник зобов’язаний налагоджувати процес здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення особистої безпеки, життя та здоров'я індивідуально визначеної фізичної особи (групи осіб) шляхом запобігання або недопущення негативного безпосереднього впливу факторів (діяльності або бездіяльності) протиправного характеру, а у разі вчинення таких дій – виключно повідомити замовника.
Виїзд уповноваженою особи замовника на об’єкт, а тим паче його доставка на об’єкт охоронною організацією не повинне жодним чином впливати на процес наданян послуг.
Дана вимога – є надмірною та не може вирішальною вимогою під час оцінки тендерної пропозиції як Скаржника, так і інших учасників.
Таким чином, встановивши дискримінаційні вимоги до учасників, що оскаржується із вищезазначених підстав, Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них та добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, а також порушується право Скаржника на участь в процедурній закупівлі.
Вимога щодо встановлення надання забезпечення тендерної пропозиції (страхова гарантія) не узгоджується із вимогами Закону та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України№ 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від. 14.12.2020 р. (Надалі – Наказ № 2628) (вебпосилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0275-21#n15 ).
Пункт 10 статті 1 зазначає, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія;
Наказ № 2628 передбачає, що вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
Отже, забезпечення тендерної пропозиції надають виключно у вигляді гарантії. Залежно від того, яка саме установа видала гарантію, тендерне забезпечення можуть надавати в такому вигляді: банківська гарантія; страхова гарантія; гарантія фінансових установ.
Замовником позбавлено права учасників, в тому числі і Скаржника, на оформлення забезпечення тендерної пропозиції (гарантії) у банківській чи фінансовій установі.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні Колегії від №5544-р/пк-пз від 27.03.2024 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-12-013227-a): «Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати для забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору саме банківську гарантію, видану саме банком, в якому обслуговується учасник (має відкритий рахунок), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника».
2. Наявність документів про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, видані не раніше червня 2024 року
Дана вимога є дискримінаційною та суттєво обмежує коло потенційних учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі, зокрема Скаржника, які мають відповідні документи, які видані раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Відповідно до інформації з Порталу Дія (https://guide.diia.gov.ua/view/vytiah-z-informatsiino-analitychnoi-systemy-oblik-vidomostei-pro-prytiahnennia-osoby-do-kryminalnoi-vidpovidalnosti-ta-naiavnost ) строк надання зазначеного документу – до 30 календарних днів.
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, зокрема Скаржник, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати на працівників документи які підтверджують, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть їх і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали відповідні документи у не раніше червня 2024 року.
Разом з тим, зауважуємо, що витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості та інші документи, які свідчать про непритягнення особи до кримінальної відповідальності не містять строку чинності, а видається станом на певну дату.
Скаржник як суб’єкт охоронної діяльності керується низкою нормативно-правових актів у сфері охоронної діяльності, зокрема Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (надалі – Закон про охорону) та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови).
Зокрема абз. 2 ч. 2 ст. 11 Законом про охорону та абз. 4 п. 17 Ліцензійними умовами передбачено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали один із необхідних документів: документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
Персонал охорони Скаржника отримав вищезазначені документи у період березень-квітень 2024 року. Вимога по дотриманню законодавства у частині підтвердження відсутності непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів виконана у повному обсязі.
Дана вимога ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витягів з інформаційно - аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, які видані не раніше 01 червня 2024 року.
Оформлення нових документів займає час та несе ризик невчасного їх оформлення та/або отримання, що у подальшому буде підставою для відхилення як Скаржника, так і інших учасників, окрім тих, хто вже має такі довідки/витяги про відсутність судимості.
3. Наявність посвідчень, що вказують на членство в громадському формуванні з охорони громадського порядку
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» «Форми і методи роботи громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону» Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом:
1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування;
2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб;
3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.
Як бачимо із вищевказаної статті члени громадського формування можуть провадити свою діяльність лише під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України. Також, даною статтею встановлено у який саме спосіб можуть провадити свою діяльність члени громадського формування. Таким чином, член громадського формування може діяти лише в межах даного закону та діяти виключно з поліцейськими та прикордонниками.
Відповідно до якісних та кількісних вимог замовника до предмету закупівлі, залучення працівників органів Національної поліції та/або підрозділів Державної прикордонної служби України до надання послуг не передбачається, тому Замовник жодним чином не обґрунтовує наявність зазначеної вимоги у складі тендерної документації.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні Колегії від 16.02.2023 р № 1851 (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-17-004259-a): «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть на охоронників, які вказані в довідці, надати копії посвідчень про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону, що вказують на членство в громадському формуванні з охорони громадського порядку, наділені правами вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення адміністративних правопорушень і злочинів, додержання пропускного режиму, оформлених в установленому порядку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Таким чином вимога про наявність в Скаржника копій посвідчень працівників про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону - є недоцільною, навіть якщо такі працівники наявні в Скаржника здійснювати діяльність як член громадського формування вони можуть виключно з поліцейськими та прикордонниками.
На підставі вищевикладеного, брати участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які матимуть в штаті працівників, які є членами громадського формування та які мають відповідні посвідчення. Просимо зобов’язати Замовника виключити даний пункт із ТД, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має в штаті відповідних працівників.
4. Наявність можливості доставку власними силами відповідальної особи Замовника на об’єкт
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне.
Відповідно до предмету закупівлі ТД, Замовником закуповуються охоронні послуги: Послуги з охорони об’єкта благоустрою ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, а не послуги з перевезень пасажирів.
Відповідно до Класифікатора ДК 021:2015 (CPV, Єдиний закупівельний словник), що затверджений наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 « Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007», розглядаються наступні коди для «перевезень»:
1. 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення;
2. 60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення;
3. 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів;
4. 60100000-9 - Послуги з автомобільних перевезень тощо.
Замовник жодним чином не обґрунтовує правомірність встановленої вимоги, її відношення до технічних характеристик предмету закупівлі та яким чином це вплине на процес надання охоронних послуг.
Скаржник зобов’язаний налагоджувати процес здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення особистої безпеки, життя та здоров'я індивідуально визначеної фізичної особи (групи осіб) шляхом запобігання або недопущення негативного безпосереднього впливу факторів (діяльності або бездіяльності) протиправного характеру, а у разі вчинення таких дій – виключно повідомити замовника.
Виїзд уповноваженою особи замовника на об’єкт, а тим паче його доставка на об’єкт охоронною організацією не повинне жодним чином впливати на процес наданян послуг.
Дана вимога – є надмірною та не може вирішальною вимогою під час оцінки тендерної пропозиції як Скаржника, так і інших учасників.
Таким чином, встановивши дискримінаційні вимоги до учасників, що оскаржується із вищезазначених підстав, Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них та добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, а також порушується право Скаржника на участь в процедурній закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Доказ 4. Витяг з Класифікатора ДК.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4. Витяг з Класифікатора ДК.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 3. Рішення Колегії від 16.02.2023 № 1851.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3. Рішення Колегії від 16.02.2023 № 1851.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 2. Витяги про несудимість.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2. Витяги про несудимість.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 1. Витяг з Закону та Наказу № 2628 та Рішення Колегії.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1. Витяг з Закону та Наказу № 2628 Рішення Колегії.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни в ТД шляхом виключення всіх дискримінаційних вимог, що оскаржуються.