• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 4214 (42140000-2) Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи

Торги не відбулися

611 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 600.00 UAH
Період оскарження: 30.05.2018 14:40 - 11.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Голові тендерного комітету Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс»

Номер: 93e8b2a13e8743e0a2ec31987b61a022
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-30-000472-c.b2
Назва: Голові тендерного комітету Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс»
Вимога:
Шановний голова тендерного комітету та члени тендерного комітету, Ви все добре і грамотно говорите о пунктах, частинах та статтях Закону, але тендерна документація розробляється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а мета цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Принципи здійснення закупівель визначені у статті 3 цього Закону. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» створено для надання послуг безперебійного, безпечного перевезення мешканців громади міста Запоріжжя. Функціонування підприємства залежить від своєчасного постачання якісних запасних части та матеріалів для ремонту транспорту. Від цього залежить вийде на вулиці міста громадський транспорт, чи ні, відповідно доберуться вчасно мешканці міста Запоріжжя на роботу, лікарню, школу, а КП «Запоріжелектротранс» буде заробляти кошти для бюджету міста та заробітну платню своїм працівникам, у тому числі членам тендерного комітету. Закупити продукцію по тендеру UA-2018-05-30-000472-c (вал-шестерня редуктора колісної пари Z-10, шестерня редуктора колісної пари Z-39, картер центрального редуктора заднього мосту), тендерний комітет «Запоріжелектротранс» намагається з 23 квітня 2018 року, але на даний час торги не відбулись, тому що тендерний комітет створив упереджені вимоги до тендерної документації. Шановний головний інженер підприємства доповідає що запропонована продукція відповідає технічним вимогам та повністю підходить, а члени та юристи комітету відповідають, що Учасник не відповідає вимогам встановленими ними в тендерної документації. Ми постачали та постачаємо Вашому підприємству запасні частини при Леоніді Макаровичі, Леоніді Даниловичі та інших міцних господарників і досвід постачання запасних частин до міського електротранспорту здобули одні з перших у незалежній Україні, коли ще не було ні юристів та економістів. Коли у Вас виникають непередбачені обставини і Ви просите відвантажити необхідні запасні частини, ми завжди йдемо Вам на зустріч і даємо товар без оплати. Згідно статті 16 України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. В пункті 2 статті 16 зазначено – Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Про надання листів-відгуків від контрагентів-покупців про стан виконання договору та інформацію про назву предмету закупівлі, кількість, роки виконання договору у Законі «Про публічні закупівлі» не визначено. Навіщо вигадувати якісь додаткові вимоги для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: відгуки, почесні грамоти, ордена та медалі, коли існує можливість подзвонити до відділу матеріально-технічного забезпечення колишнього Замовника і запитати про співпрацю Постачальника з Покупцем тем паче що, тендерна документація вимагаю надання забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 5% від вартості договору. Пропоную взяти зразок і користуватися як статутом вартової служби, тендерну документацію КП «Київпастранс», який проводить сотні тендерів на місяць на сотні мільйонів гривень і їхнім юристам всіх категорій все влаштовує, тому що тендерна документація складена грамотно, не чого зайвого все за Законом, та не створює зайвих труднощів Учасникам торгів. Вважаю за доцільне, замість додаткових вимог підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, потрібно приділити увагу якості товару та додати вимогу що під час проведення технічної оцінки за вимогою замовника, учасник надасть зразки запропонованої продукції, як це роблять підприємства Львівелектротранс, Дніпровський електротранспорт, Київпастранс, Одесміськелектротранс та інші. Сподіваюсь шановний Юрію Володимировичу побачить ситуацію яка склалася з проведенням тендерних закупівель і внесе корективи в організацію роботи тендерного комітету очолюваного підприємства. Бажаю громадянам міста Запоріжжя та Володимиру Вікторовичу що б громадський транспорт безперебійно, перевозив місцевих мешканців і гостей міста та приносив користь громаді міста Запоріжжя.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Закон України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, Замовник в тендерній документації самостійно має право встановити вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (-ів), виходячи зі специфіки предмета закупівлі – постачання саме зубчастих коліс, зубчастих передач та приводних елементів, а також визначити перелік документів, що має надати учасник для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію. Так, Замовником відповідно до тендерної документації, встановлено спосіб підтвердження та визначено перелік документів, що має надати учасник на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зокрема замовником вимагалось від учасника надання листа-відгуку від контрагента-покупця який повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про стан виконання договору. Надані Вами листи – відгуки, всупереч, вимогам Замовника, викладеним у Тендерній документації не містять необхідної інформації, а отже, не відповідають вимогам Тендерної документації. Із наданих Вами документів (договорів, накладних, листів-відгуків) не вбачається наявність досвіду постачання аналогічного предмету закупівлі, а саме: вал-шестерні редуктора колісної пари (Z-10), тарільчасте колесо редуктора колісної пари (Z-39) до трамвайних вагонів. З вищевикладеного вбачається, що Ваша скарга є необґрунтованою та підстав для її задоволення у Замовника не має/
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Голові тендерного комітету Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» Сухачову Володимиру Володимировичу

Номер: 3d5eb3f00e2845f993b1db54cad7da0a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-30-000472-c.a1
Назва: Голові тендерного комітету Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» Сухачову Володимиру Володимировичу
Вимога:
Згідно протоколу №111 від 23.06.2018р. засідання тендерного комітету Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс», пропозиція ФОП Бодня А.В. не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. ФОП Бодня А.В. на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції надав: 1. Довідку про досвід виконання аналогічних договорів в якій зазначено найменування предмету закупівлі, назви контрагентів-покупців, їх адрес, телефонів, коду ЄДРПОУ та фактичного стану виконання договору; 2. Довідку-відгук в довільній формі від Замовників про стан виконання укладених договорів; 3. Копії договорів на поставку запасних частин; 4. Копії видаткових накладних які підтверджують поставку товару. Усі наданні документи свідчать про досвіт постачання запасних частин та матеріалів до підприємств міського електротранспорту. Під поняттям аналогічний предмет закупівлі, розуміється постачання запасних частин до міського електротранспорту. В тендерній документації Замовником не вказано що Учасник повинен надати аналогічний договір чітко за кодом ДК 021:2015: 42140000-2, та найменування товару повинне бути ідентичним як у Замовника торгів. Лист-відгук надається Замовником в довільній формі, в якому надається позитивний або негативний відгук про співпрацю с постачальником, це не анкета з відповідями на поставлені запитання. Вважаючи що, підприємець Бодня працює на ринку запасних частин достатньо довго, і сподівається на співпрацю з Вашим підприємством через систему конкурсних торгів, прошу врахувати мої зауваження при проведенні наступних процедур.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний учасник! Закон України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, Замовник в тендерній документації самостійно має право встановити вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (-ів), виходячи зі специфіки предмета закупівлі – постачання саме зубчастих коліс, зубчастих передач та приводних елементів. Із наданих Вами документів (договорів, накладних) не вбачається наявність досвіду постачання аналогічного предмету закупівлі, а саме: вал-шестерні редуктора колісної пари (Z-10), тарільчасте колесо редуктора колісної пари (Z-39) до трамвайних вагонів. Щодо наданих Вами листів – відгуків, то вони дійсно викладаються в довільній формі, але відповідно до вимог Замовника викладених у тендерній документації, вони мають містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про стан виконання договору. Всупереч, вимогам Замовника, викладеним у Тендерній документації жоден з наданих листів – відгуків не містить необхідної інформації, а отже, не відповідає вимогам Тендерної документації.. З вищевикладеного вбачається, що Ваша скарга є необґрунтованою та підстав для її задоволення у Замовника не має».
Статус вимоги: Не задоволено