• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Код 18920000-4 – Сумки, (18921000-1 – Рюкзак бойовий індивідуальний Вид 5, відповідно до ТУ 15.1-136-00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни № 2))

Завершена

1 249 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 247.50 UAH
Період оскарження: 06.06.2024 17:31 - 12.06.2024 12:00
Вимога
Відкликано скаржником

Відсутні документи

Номер: 4f2b0a44e45f45459817af25dac40284
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-06-012255-a.c3
Назва: Відсутні документи
Вимога:
У складі пропозиції Тов Анва відсутній гарантійний лист, який підтверджує, що товар є новим і т.д Згідно вимог замовника цей лист є обов’язковим Пропозиція не відповідає вимогам
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення Уповноваженої особи (Протокол від 18.06.2024 року № 97/203) щодо визначення учасника ТОВ "АнВа" переможцем спрощеної закупівлі: UA-2024-06-06-012255-a – скасувати.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 24.06.2024 18:21
Вимога
Відкликано скаржником

Скасування рішення щодо визначення переможцем закупівлі

Номер: 0da551f7634f4526802be84b56e0d7ae
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-06-012255-a.b2
Назва: Скасування рішення щодо визначення переможцем закупівлі
Вимога:
У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п.43 Особливостей). Слід зауважити, що державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) предмет закупівлі: 18921000-1 – Рюкзак бойовий індивідуальний Вид 5, відповідно до ТУ 15.1-136-00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни № 2) учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: копія паспорта посадової особи (стор.1-3) або паспорту у формі ID-картки з витягом з Єдиного демографічного реєстру, яка має право підпису договору або копія посвідки на постійне/тимчасове проживання. У складі пропозиції ТОВ "АнВа" відсутня копія паспорта посадової особи (стор.1-3) або паспорту у формі ID-картки з витягом з Єдиного демографічного реєстру, яка має право підпису договору або копія посвідки на постійне/тимчасове проживання, а отже об’єктивно можна встановити невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам оголошення. Замовником також не було розміщено повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції. Враховуючи вищезазначені обставини, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а отже підлягає відхиленню відповідно до пункту першого частини 13 ст 14 ЗУ Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення Уповноваженої особи (Протокол від 18.06.2024 року № 97/203) щодо визначення учасника ТОВ "АнВа" переможцем спрощеної закупівлі: UA-2024-06-06-012255-a – скасувати.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 24.06.2024 18:21
Вимога
Вирішена

Вимога щодо скасування рішення щодо дискваліфікації ТОВ «ТАКТИК ПРО»

Номер: 9a5ae5a7852c4ddda5c0a9bcf242efe7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-06-012255-a.a1
Назва: Вимога щодо скасування рішення щодо дискваліфікації ТОВ «ТАКТИК ПРО»
Вимога:
У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п.43 Особливостей). Слід зауважити, що державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) предмет закупівлі: 18921000-1 – Рюкзак бойовий індивідуальний Вид 5, відповідно до ТУ 15.1-136-00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни № 2) учасник на етапі подання пропозицій повинен надати Робочий зразок на відділення Нової пошти №78 на фізичну особу Степанюк Віктор (063-94-89-756) на етапі подання пропозицій та надати в складі пропозиції копію акту або видаткової накладної, в якому зазначається перелік наданого товару, його кількість, умови передачі, тощо, щодо здачі робочого зразка на речовий склад військової частини. ТОВ «ТАКТИК ПРО» в період подання пропозицій надав Робочий зразок на відділення Нової пошти №78 на фізичну особу Степанюк Віктор (063-94-89-756), що підтверджується видатковою накладною №143 від 12 червня 2024 року, а також експрес накладною виданою ТОВ НОВА ПОШТА за номером 59001168278182 (відправлення було отримано уповноваженою особою 13.06.2024 року об 14:17). Тобто, УЧАСНИК виконав в повному обсязі умови Замовника надавши вчасно Робочий зразок та комплект супровідних документів. Слід зазначити, що умова завантаження копії акту або видаткової накладної, в якій зазначається перелік наданого товару, його кількість, умови передачі, тощо, щодо здачі робочого зразка на речовий склад військової частини є дискримінаційною та визначає коло учасників до моменту аукціону, особливо, якщо завантаження цієї накладної залежить напряму від вчасності відправлення Замовником даної підписаної накладної/акту (адже лише після відправки назад Учаснику накладної з відміткою про отримання Учасник може її завантажити в складі пропозиції). ТОВ «ТАКТИК ПРО» отримало від Замовника (уповноваженої особи) видаткову накладну №143 від 12 червня 2024 року з відміткою про отримання лише у неділю, 16.06.2024 року (завантаження документів відбувалось до 0:00 17.06.2024 року), що підтверджується експрес накладною виданою ТОВ НОВА ПОШТА за номером 59001170001766. Отже, враховуючи п.43 Особливостей ненадання видаткової накладної щодо передачі Робочого зразка (РОБОЧИЙ ЗРАЗОК ЗАМОВНИК ОТРИМАВ) відноситься до невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (оголошенням). Дискваліфікація ТОВ «ТАКТИК ПРО» згідно з пунктом першим частини 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» є неправомірною. Просимо врахувати практику АМКУ щодо розгляду скарг Учасників у разі дискваліфікації Учасників через ненадання зразків: UA-2018-05-10-001332-a.a1, UA-2019-05-23-000467-c.b1, тощо.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Цінову пропозицію ТОВ "ТАКТИК ПРО" – відхилити, згідно з пунктом першим частини тринадцять ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні