• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Відновлення асфальтобетонного покриття після проведення ремонтних робіт мереж теплопостачання, капітальний ремонт (код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь).

Завершена

24 707 090.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 247 070.90 UAH
Період оскарження: 06.06.2024 17:23 - 18.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника

Номер: ff651c67d69f448693cea0f0cf41de40
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-06-012051-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.07.2024 20:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.07.2024 13:56
Дата виконання рішення Замовником: 14.08.2024 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: КП «Харківські теплові мережі» повідомляє про виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.07.2024 року № 12318.
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП", Олексій Риковцев +380634220090 bkrbgroup@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dab822e86f3d4e7c83081aa7c6b2aeb5
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщеного в електронній системі закупівель 28.06.2024р. о 16:14, Замовником вказано про необхідність надання переліку документів, зокрема, Додатку №1 (Договірна ціна), Додатку №2 (календарний план виконання робіт та графік фінансування), Додатку №3 (Зведений кошторис) та Додатку №4 (локальний кошторис) у редакції Додаткової угоди №1 від 28.11.2023 року до Договору № 367 від 03.10.2023р.
Однак, як вбачається зі змісту Додаткової угоди №1 від 28.11.2023 року до Договору № 367 від 03.10.2023р., внесення змін до перелічених Додатків до Договору № 367 від 03.10.2023р. та/або викладення їх в новій редакції – Сторонами за Договором не передбачено, про що зазначається у відповідному листі-поясненні № 94 від 28.06.2024, який було додано ТОВ «БК «РБ Груп» до документів тендерної пропозиції у строк встановлений для усунення невідповідностей.
Між іншим, враховуючи, що абзацом 11 пункту 19 Особливостей передбачено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей, а також те, що частиною 1 статті 10 Закону визначено обов'язок замовника оприлюднювати відповідну інформацію в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом, тобто у порядку визначеному Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, замовник має враховувати вимоги його пункту 15, а саме: договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, відповідно, Замовник може самостійно перевірити достовірність зазначеної Скаржником інформації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель здійснивши пошук по ідентифікатору закупівлі UA-2023-09-10-000665-a, за результатом проведення якої було укладено договір № 367 від 03.10.2023р.. Завантажені замовником у даній закупівлі скан-копії документів підтверджують відсутність Додатків за Додатковою угодою №1 від 28.11.2023 року до Договору № 367 від 03.10.2023р.
Водночас, відповідно до пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, за необхідності додаткового підтвердження вказаної Скаржником інформації, Замовник мав змогу звернутись до контрагента за наданим аналогічним договором № 367 від 03.10.2023р., а саме Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
Окрім того, як вже наголошувалось у листі-поясненні № 94 від 28.06.2024 Скаржника, відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
В свою чергу, як вбачається з Протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 03.07.2024 № ВТ0307-05, підстава для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, про яку вказується Замовником, грунтується не на конкретно визначеному порушенні Скаржником вимог тендерної документації, а на власному, хибному уявленні про правильність форми та змісту правочину укладеного сторонами за договором будівельного підряду, а саме Додаткової угоди №1 від 28.11.2023 року до Договору № 367 від 03.10.2023р.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що прийняте Замовником рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції з підстави, що зазначена у Протоколі про прийняття рішення уповноваженою особою від 03.07.2024 № ВТ0307-05 є порушенням норм чинного законодавства, що є підставою для визнання дій замовника неправомірними.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника