-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Боєприпаси (код ДК 021:2015 – 35330000-6 «Боєприпаси», уточнюючий код ДК 021:2015 – 35331500-8 – «Патрони»)
Завершена
4 993 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 936.00 UAH
мін. крок: 1% або 49 936.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2024 16:44 - 11.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірного відхилення пропозиції Скаржника
Номер:
30d47a29f4e14ceea6ef43ff755b8b32
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-06-011681-a.b3
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірного відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
Скарга
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірного відхилення пропозиції Скаржника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМКУ УПО Львів.docx 21.06.2024 11:33
- Скарга_АМКУ УПО Львів.pdf 21.06.2024 11:33
- Сертифікат_відповідності_патрони_223_9х19_9х18 з 15.02.2024.pdf 21.06.2024 11:33
- 12.1 Висновок ЕД 7,62_ з будь якіх зразків.pdf 21.06.2024 11:33
- Сертифікат_відповідності_патрони_223_7,62_9х19 з 27.02.2024.pdf 21.06.2024 11:33
- Додаток 5 до тендерної документації.pdf 21.06.2024 11:33
- 12.3 Висновок ЕД 9х18 з будь якіх зразків.pdf 21.06.2024 11:33
- 12.4 Протокол_випробувань_9x18.pdf 21.06.2024 11:33
- 12.2 Протокол_випробувань_7,62х39_.pdf 21.06.2024 11:33
- 12.5 Гарантійний лист СОУ.pdf 21.06.2024 11:33
- sign.p7s 21.06.2024 11:40
- рішення від 24.06.2024 №10893.pdf 24.06.2024 16:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2024 №11377.pdf 02.07.2024 12:57
- рішення від 01.07.2024 №11377.pdf 04.07.2024 16:27
- Заперечення на скаргу 26.06.2024 17:05
- Заперечення на скаргу.doc 26.06.2024 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2024 13:55
Дата розгляду скарги:
01.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2024 16:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.07.2024 16:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7343344b73ac46bcafed6eec691f432f
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірного відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник не обґрунтував, що запропоновані Учасником патрони калібру 7,62\39 FMJ та патронів калібру 9х18 FMJ виробника Sellier&Bellot, країна виробництва Чеська Республіка не відповідають чинним нормативним актам України, а надані Учасником документи є не чинними.
×
-
Назва доказу:
Скарга_АМКУ УПО Львів
-
Повʼязаний документ:
Скарга_АМКУ УПО Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
12.4 Протокол_випробувань_9x18.pdf
-
Повʼязаний документ:
12.4 Протокол_випробувань_9x18.pdf
-
-
Назва доказу:
12.2 Протокол_випробувань_7,62х39_.pdf
-
Повʼязаний документ:
12.2 Протокол_випробувань_7,62х39_.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи Управління поліції охорони у Львівській області оформлене протоколом щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Укроборонекспорт».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ac0b6a9fd74940a88ccab86b86f89f83
Заголовок пункту скарги:
Зобов’язати Замовника надати 24 години на усунення невідповідностей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
в Протоколах випробувань Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного Центру МВС України, що надані у складі пропозиції чітко зазначено основні характеристики (розміри) відповідно до державних стандартів України та відповідність товару Учасника державним стандартам.
×
-
Назва доказу:
12.3 Висновок ЕД 9х18 з будь якіх зразків.pdf
-
Повʼязаний документ:
12.3 Висновок ЕД 9х18 з будь якіх зразків.pdf
-
-
Назва доказу:
12.1 Висновок ЕД 7,62_ з будь якіх зразків.pdf
-
Повʼязаний документ:
12.1 Висновок ЕД 7,62_ з будь якіх зразків.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника надати 24 години на усунення невідповідностей.
Вимога
Є відповідь
Дискримінація
Номер:
d68435f2fb5b4ddbaf0add444896e58b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-06-011681-a.a2
Назва:
Дискримінація
Вимога:
ВИМОГА
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою УПО у Львівській області від 18 червня 2024 року відхиллено тендерну пропозицію ТОВ «Укроборонекспорт»
Відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель та вимог тендерної документації закупівлі UA-2024-06-06-011681-a: «3.5. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або відсутності інформації в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
З огляду на викладене, вимагаємо обґрунтувати рішення щодо не надання 24 годин на усунення невідповідностей, а саме подання Учасником відсутніх «Заповненого Додатку № 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» та копій сертифікатів відповідності та яким чином це впливає на найменування товару, марку, модель тощо, оскільки всі інші документи Учасником торгів були подані за якими можливо визначити якість товарів, що пропонує Учасник. Або відмінити попереднє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Укроборонекспорт» та надати 24 на усунення невідповідностей.
Пов'язані документи:
Замовник
- Щодо вимоги (скарги) 21.06.2024 15:00
Дата подачі:
18.06.2024 18:05
Вирішення:
Ознайомившись з вимогою (скаргою) ТОВ «Укроборонекспорт», яку було подано на ім’я Замовника 18.06.2024 р. через електронну систему закупівель, Замовник вважає зазначену вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню з огляду наступного, хоча причини відхилення тендерної пропозиції Скаржника детально описані у протоколі уповноваженої особи від 18.06.2024 р., який опубліковано в електронній системі закупівель.
Скаржник хибно вважає, що виправлення допущених ним невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708, предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності; зокрема передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Замовником з огляду на специфіку своєї діяльності, наявності відповідних засобів та мети використання зазначених патронів у Додатку № 5 до тендерної документації було описано вимоги до предмета закупівлі із зазначенням усіх основних його технічних характеристик.
Закупівля товару з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з урахуванням специфіки його діяльності, дотриманням принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшим забезпеченням наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану та оптимально відповідає потребам Замовника за своїми технічними та якісними характеристиками.
З метою перевірки відповідності предмету закупівлі вимогам технічної специфікації, Замовником і було встановлено вимогу подання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій Додатку № 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)».
Заповненого Додатку № 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» (включно – Таблиці 1 та Таблиці 2) Учасником 1 у складі тендерної пропозиції подано не було, що може свідчити про незгоду/неповну згоду щодо виконання технічної специфікації та не підтвердження (у повному обсязі) відповідності пропозиції технічній специфікації.
Також ТОВ «Укроборонекспорт» з невідомих Замовнику причин, не зазначив у своїй вимозі (скарзі) факту невідповідності одного з параметрів предмету закупівлі (а саме – довжини куль) технічному завданню замовника.
Замовник вважає, що Скаржником свідомо не було надано заповненого Додатку № 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» у т.ч. через встановлену вимогу заповнити таблиці Додатку № 5, а саме – показники товару, що пропонується учасником відповідно до Технічних характеристик предмету закупівлі, оскільки невідповідність параметрів предмету закупівлі технічному завданню замовника була б аж надто наявною:
1) щодо патронів калібру 7,62х39 FMJ:
Додатком №5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» встановлено цей параметр в межах 21,95 – 22,05 мм, натомість з наданого Учасником 1 висновку експертного дослідження ДНДЕКЦ МВС України №ЕД-19-24/17896-БЛ від 18.03.2024 (файл «12.3 Висновок ЕД 9х18 з будь якіх зразків.pdf»), вбачається «довжина кулі, мм …… 22,8», що не відповідає вимогам, що встановлені Замовником;
2) щодо патронів калібру 9х18 FMJ:
Додатком №5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» встановлено цей параметр в межах 11,35 – 11,45 мм, натомість з наданого Учасником 1 висновку експертного дослідження ДНДЕКЦ МВС України №ЕД-19-24/11143/1-БЛ від 20.02.2024 (файл «12.1 Висновок ЕД 7,62_ з будь якіх зразків.pdf»), вбачається «довжина кулі, мм …… 15,2», що не відповідає вимогам, що встановлені Замовником.
З огляду викладеного вбачається, що ТОВ «Укроборонекспорт» запропонувало товар, що не відповідає саме технічним параметрам предмету закупівлі технічного завдання, які були встановлені Замовником.
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
У технічній специфікації Замовника встановлено вимогу до учасників про надання копій сертифікатів відповідності товару у т.ч. умовам вказаних технічних вимог. Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством (згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»).
Посилання чи згадки про наявність у Скаржника зазначених сертифікатів в документах тендерної пропозиції – відсутні. Відсутність сертифікатів відповідності свідчить саме про невідповідність запропонованого Скаржником товару вимогам передбачених законодавством стандартів чи інших нормативних документів.
Відповідно до ст. 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент», що і було передбачено Замовником у тендерній документації (примітки до Додатку № 5).
З огляду на те, що Закон України «Про публічні закупівлі», інші нормативні документи, що регламентують діяльність у сфері публічних закупівель не тлумачать визначення такого поняття, Замовником у тендерній документації роз’яснено, що під терміном «Еквівалент» розуміється щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.); товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються (Словник української мови: в 11 томах. — Том 2, 1971. — Стор. 455).
Також частиною 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України.
Таким чином, при поданні пропозиції еквіваленту предмета закупівлі, всі характеристики товару повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен відповідати всім технічним вимогам, що зазначені у даному Додатку № 5 до Тендерної документації «Технічні вимоги (Специфікація)».
Уся зазначена вище інформація є інформацією виключно про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та не може бути підставою для надання учаснику вимоги про усунення невідповідностей.
З аналізу тендерної пропозиції Скаржника вбачається, що ЗАПРОПОНОВАНИЙ ним ТОВАР НЕ ВІДПОВІДАЄ САМЕ ТЕХНІЧНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, тобто за своїми технічними характеристиками ЦЕ ІНШИЙ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ, а також може свідчити про незгоду/неповну згоду щодо виконання технічної специфікації та не підтвердження (у повному обсязі) відповідності пропозиції технічній специфікації.
З ОГЛЯДУ ВИКЛАДЕНОГО НЕ ВБАЧАЄТЬСЯ, ЯКИМ САМЕ ЧИНОМ НАДАННЯ СКАРЖНИКУ 24 ГОДИН НА УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ НЕ ПРИЗВЕДЕ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, АДЖЕ ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» ЗАПРОПОНУВАЛО ТОВАР, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ САМЕ ТЕХНІЧНИМ ПАРАМЕТРАМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, ЯКІ БУЛИ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ
Зауважень, звернень, скарг щодо вимог тендерної документації загалом та технічної специфікації зокрема протягом періоду уточнень/оскаржень зі сторони потенційних учасників закупівлі подано не було.
Таким чином, з врахуванням вищенаведеного, відміна Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (протокол від 18.06.2024 р.) та задоволення вимоги (скарги) від 18.06.2024 р. і, як наслідок, акцептування його тендерної пропозиції, призведе до грубого порушення вимог законодавства у сфері закупівель.
Враховуючи зазначене, Замовник вимушений відмовити ТОВ «Укроборонекспорт» у задоволенні його вимоги (скарги) від 18.06.2024 р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Без відповіді
Дискримінація
Номер:
70f63516086a455d9e7d7d5148cc9e00
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-06-011681-a.c1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
ВИМОГА
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою УПО у Львівській області від 18 червня 2024 року відхиллено тендерну пропозицію ТОВ «Укроборонекспорт»
Відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель та вимог тендерної документації закупівлі UA-2024-06-06-011681-a: «3.5. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або відсутності інформації в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
З огляду на викладене, вимагаємо обґрунтувати рішення щодо не надання 24 годин на усунення невідповідностей, а саме подання Учасником відсутніх «Заповненого Додатку № 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» та копій сертифікатів відповідності та яким чином це впливає на найменування товару, марку, модель тощо, оскільки всі інші документи Учасником торгів були подані за якими можливо визначити якість товарів, що пропонує Учасник. Або відмінити попереднє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Укроборонекспорт» та надати 24 на усунення невідповідностей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2024 18:00