-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прилад нічного бачення
Завершена
1 848 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 240.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 240.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2024 16:34 - 11.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
27a1805f2e574be58678c87a5fbc5e2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-06-011471-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічні характеристики AGM PVS 14 NL1.pdf.p7s 22.06.2024 17:01
- Технічні характеристики AGM PVS 14 NL1.pdf 22.06.2024 17:01
- Скарга ВЧ А7031.docx 22.06.2024 17:14
- Скарга ВЧ А7031.pdf 22.06.2024 17:14
- Скарга ВЧ А7031 Пермяков В.О..pdf.p7s 22.06.2024 17:14
- sign.p7s 22.06.2024 17:16
- рішення від 26.06.2024 №11086.pdf 26.06.2024 16:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.07.2024 №11604.pdf 05.07.2024 14:51
- рішення від 04.07.2024 № 11604.pdf 09.07.2024 14:40
- Пояснення по суті скарги.docx 02.07.2024 16:59
- 24.07.02 - Пояснення по суті скарги - 1848,0 - ФОП Пермяков - Прилади ніяного бачення.pdf 02.07.2024 16:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2024 01:45
Дата розгляду скарги:
04.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.06.2024 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.07.2024 14:40
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2024 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником торгів виконано рішення органу оскарження
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
de93aee6153f4fc58b2afe31e2e261fe
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини А7031 (надалі - Замовник) від 20 червня 2024 року, яке оформлене протоколом №5/06, про відхилення тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Пермяков Володимир Олександрович (надалі Скаржник).
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, була відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
У якості обґрунтування прийнятого рішення, яке оформлене протоколом № 5/06 від 20.06.2024 Замовник посилається на те, що :
Відхилити пропозицію учасника ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пропозиція Учасника не відповідає Технічній специфікації, що міститься в Додатку №2 до тендерної документації, у зв’язку з відсутністю в складі пропозиції наступних документів:
- лист про те що на весь Товар, що постачається. Продавець надає гарантійні документи. Гарантійний термін на товар повинен складати не менше, ніж 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання - передачі Товару. Товар має бути новим, якісним, без попередньо експлуатаційного використання та належно упакованим при поставці, в тому числі із наданням супровідних документів під час здійснення поставки;
- довідку в довільній формі, в якій учасник торгів зазначає виробника та країну походження обладнання.
Пропозицію учасника ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ "відхилено відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам техн ічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей в силу наступних обставин:
1)Тендерна пропозиція містить листи через які пропозицію було відхилено в Файлі "Технічні характеристики AGM PVS 14 NL1.pdf", що завантажений в систему 13 червня 2024 17:36, а саме:
- Гарантійний лист Вих.№240104 Від «10» червня 2024р наступного змісту: ФОП Пермяков В.О. даним листом підтверджує та гарантує що на весь Товар, що постачається, надає гарантійні документи. Гарантійний термін на товар складає 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару. Товар буде новим, якісним, без попередньо експлуатаційного використання та належно упакованим при поставці, в тому числі із наданням супровідних документів під час здійснення поставки;
- Довідка Вих.№240106 Від «10» червня 2024р наступного змісту: ФОП Пермяков В.О. даною довідкою засвідчує, що монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NL1 виробляється компанією AGM Global Vision. Країна походження обладнання: Сполучені Штати Америки (виробничі потужності - Китай).
Даний факт може свідчити про неуважний розгляд пропозиції. Замовник мав би перевірити всі завантажені документи перед прийняттям рішення про відхилення.
2)У відповідності до норм Закону з урахуванням Особливостей та положень Тендерної документації Замовника (пункт 3.10 розділу 3) :
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Скаржник вважає що вказане рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції є таким, що суперечить нормам статті 20 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», адже тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника.
Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, вважаю, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі та зобов’язати його провести закупівлю відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей за номером UA-2024-06-06-011471-a
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”,
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, була відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
У якості обґрунтування прийнятого рішення, яке оформлене протоколом № 5/06 від 20.06.2024 Замовник посилається на те, що :
Відхилити пропозицію учасника ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пропозиція Учасника не відповідає Технічній специфікації, що міститься в Додатку №2 до тендерної документації, у зв’язку з відсутністю в складі пропозиції наступних документів:
- лист про те що на весь Товар, що постачається. Продавець надає гарантійні документи. Гарантійний термін на товар повинен складати не менше, ніж 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання - передачі Товару. Товар має бути новим, якісним, без попередньо експлуатаційного використання та належно упакованим при поставці, в тому числі із наданням супровідних документів під час здійснення поставки;
- довідку в довільній формі, в якій учасник торгів зазначає виробника та країну походження обладнання.
Пропозицію учасника ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ "відхилено відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам техн ічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей в силу наступних обставин:
1)Тендерна пропозиція містить листи через які пропозицію було відхилено в Файлі "Технічні характеристики AGM PVS 14 NL1.pdf", що завантажений в систему 13 червня 2024 17:36, а саме:
- Гарантійний лист Вих.№240104 Від «10» червня 2024р наступного змісту: ФОП Пермяков В.О. даним листом підтверджує та гарантує що на весь Товар, що постачається, надає гарантійні документи. Гарантійний термін на товар складає 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару. Товар буде новим, якісним, без попередньо експлуатаційного використання та належно упакованим при поставці, в тому числі із наданням супровідних документів під час здійснення поставки;
- Довідка Вих.№240106 Від «10» червня 2024р наступного змісту: ФОП Пермяков В.О. даною довідкою засвідчує, що монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NL1 виробляється компанією AGM Global Vision. Країна походження обладнання: Сполучені Штати Америки (виробничі потужності - Китай).
Даний факт може свідчити про неуважний розгляд пропозиції. Замовник мав би перевірити всі завантажені документи перед прийняттям рішення про відхилення.
2)У відповідності до норм Закону з урахуванням Особливостей та положень Тендерної документації Замовника (пункт 3.10 розділу 3) :
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Скаржник вважає що вказане рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції є таким, що суперечить нормам статті 20 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», адже тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника.
Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, вважаю, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі та зобов’язати його провести закупівлю відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей за номером UA-2024-06-06-011471-a
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”,
×
-
Назва доказу:
Скарга ВЧ А7031.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга ВЧ А7031.pdf
-
-
Назва доказу:
Файлі "Технічні характеристики AGM PVS 14 NL1.pdf
-
Повʼязаний документ:
Технічні характеристики AGM PVS 14 NL1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника: - скасувати рішення, яке оформлено протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 5/06 від 20.06.2024. - провести закупівлю UA-2024-05-07-010223-a відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей.