-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління медичними відходами (збирання, перевезення, оброблення відходів)
Замовник - Комунальне некомерційне підприємство «2-а міська поліклініка м. Львова», 79043, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Василя Симоненка, будинок 4. Код ЄДРПОУ - 20761149. Категорія замовника - підприємство зазначене у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". код ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська (п. 7 тендерної документації)
Завершена
122 466.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 224.66 UAH
мін. крок: 1% або 1 224.66 UAH
Період оскарження:
06.06.2024 16:31 - 11.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника про скасування проведення процедури відкритих торгів
Номер:
6b85cfb853b443be8c4ae526dd4cfb03
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-06-011253-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника про скасування проведення процедури відкритих торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 01.07.2024 11:47
- Додаток 4 до тендерної документації Технічна специфікація (16).doc 01.07.2024 11:47
- Скарга АМКУ Львів.docx 01.07.2024 11:47
- Скарга АМКУ Львів.pdf 01.07.2024 11:47
- Тендерна документація щодо послуг управління медичними відходами (2).doc 01.07.2024 11:47
- sign.p7s 01.07.2024 11:48
- Скарга АМКУ Львів.pdf (1).p7s 01.07.2024 11:47
- Постанова №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правовог.pdf 01.07.2024 11:47
- Додаток 3 до тендерної документації Проект договору (13).doc 01.07.2024 11:47
- протокол про відміну № 53.docx 01.07.2024 11:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2024 № 12019.pdf 12.07.2024 18:58
- рішення від 11.07.2024 № 12019.pdf 16.07.2024 14:33
- рішення від 03.07.2024 № 11532.pdf 03.07.2024 16:59
- Пояснення по суті скарги .doc 05.07.2024 15:37
- Пояснення по суті скарги.pdf 05.07.2024 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2024 12:04
Дата розгляду скарги:
11.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.07.2024 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.07.2024 14:33
Дата виконання рішення Замовником:
31.07.2024 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду скарги Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення (від 11.07.2024 № 12019-р/пк-пз) «Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "2-а міська поліклініка м. Львова" скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги з управління медичними відходами (збирання, перевезення, оброблення відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-06-011253-a. На виконання рішення Комісії від 11.07.2024 № 12019-р/пк-пз щодо закупівлі — "Послуги з управління медичними відходами (збирання, перевезення, оброблення відходів)" оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-06-011253-a. Уповноваженою особою ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ: скасувати рішення про про відміну процедури закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c0ed86fbbcc7438099b99b31ad3002a7
Заголовок пункту скарги:
21.06.2024 року Замовником було оприлюденено Протокольне рішення № 53 від 21.06.2024 року про скасування процедури відкритих торгів на підставі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.Скаржник не погоджується з рішенням Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
06.06.2024 року Комунальне некомерційне підприємство «2-а міська поліклініка м. Львова» (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги з управління медичними відходами (збирання, перевезення, оброблення відходів) (код ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)» з очікуваною вартістю 122 466,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
17.06.2024 року проводився аукціон, учасниками якого були : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ».
За результатами аукціону пропозиція Скаржника була визначена найбільш економічно вигідною, та почалась процедура розгляду пропозиції Скаржника.
21.06.2024 року Замовником було оприлюденено Протокольне рішення № 53 від 21.06.2024 року про скасування процедури відкритих торгів на підставі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг на підставі:
«Згідно п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
15.01.2024р. між замовником - Комунальне некомерційне підприємство «2-а міська поліклініка м. Львова» та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" було укладено договір 012/24НВ про надання послуг в сфері поводження із небезпечними відходами (Закупівля без використання електронної системи UA-2024-01-15-008033-a). Проте зазначений надавач послуг довгий час не міг виконувати свої зобов'язання за договором, оскільки у нього не було ліцензії на управління небезпечними відходами. Тож замовник був змушений терміново повторно оприлюднити 15.05.2024р. оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю послуг з управління медичними відходами (збирання, перевезення, оброблення відходів), UA-2024-05-15-012692-a. Оскільки замовник відхилив єдину подану ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" тендерну пропозицію щодо вищезазначеної закупівлі, та потрібно було здійснити закупівлю у найшвидші терміни (з метою дотримання замовником ЗУ “Про управління відходами”), замовник вдруге оприлюднив 06.06.2024р. оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю послуг з управління медичними відходами (збирання, перевезення, оброблення відходів), UA-2024-06-06-011253-a.
Проте 20.06.2024 ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" було видано відповідну ліцензію (Наказ №716 від 20.06.2024 "Про видачу ліцензії ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"), https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/ , тобто на даний момент відсутня потреба в закупівлі послуг в такому обсязі, що зазначений в оголошенні UA-2024-06-06-011253-a»
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження з огляду на наступне.
Згідно п.50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
В той час, відповідно до ч.4 ст.7 Закону Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Тобто Законом, Особливостями або будь‐яким іншим нормативно‐правовим документом не визначено, що Замовник може встановлювати та класифікувати окремі порушення, які ним же самим були допущені.
Разом з тим, Законом, Особливостями або будь‐яким іншим нормативно‐правовим документом не визначено, що причиною та аргументами відміни процедур закупівель можуть бути укладені договори до проведення публічної закупівлі, які втратили чинність у зв'язку з відсутністю дозвільних документів однієї з сторін за договором.
Відповідно до цього договір з ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" повинен бути розірваним Замовником. І виходячи з цього не може бути поновленим після розірвання.
Відповідно до пункту 10 Особливостей:
«10. Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей» .
Відповідно до очікуваної вартості закупівлі, сума перевищує межу у 100 тис. гривень, тому Замовник зобов’язаний застосувати процедуру відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник вважає, що Замовник відмінивши Процедуру закупівлі порушив вимоги ст.5 Закону, а саме допущені порушення принципів закупівель таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи, що Скаржник подав свою пропозицію та приймає участь в Процедурі закупівлі.
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав. Враховуючи інформацію, наведену в цій Скарзі, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
За таких обставин, Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема уповноваженими суб’єктами порушень за Процедурою закупівлі встановлено не було.
Наголошуємо, що жодним із органів контролю регламентованих зокрема ч.4 ст.7 Закону: не виявлено порушень при проведені вказаних торгів.
Також, Закон та Особливості не місять вимог, що Замовник може відміняти процедуру закупівлі на підставі допущених ним же самим порушень.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Особливостей та Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
17.06.2024 року проводився аукціон, учасниками якого були : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ».
За результатами аукціону пропозиція Скаржника була визначена найбільш економічно вигідною, та почалась процедура розгляду пропозиції Скаржника.
21.06.2024 року Замовником було оприлюденено Протокольне рішення № 53 від 21.06.2024 року про скасування процедури відкритих торгів на підставі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг на підставі:
«Згідно п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
15.01.2024р. між замовником - Комунальне некомерційне підприємство «2-а міська поліклініка м. Львова» та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" було укладено договір 012/24НВ про надання послуг в сфері поводження із небезпечними відходами (Закупівля без використання електронної системи UA-2024-01-15-008033-a). Проте зазначений надавач послуг довгий час не міг виконувати свої зобов'язання за договором, оскільки у нього не було ліцензії на управління небезпечними відходами. Тож замовник був змушений терміново повторно оприлюднити 15.05.2024р. оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю послуг з управління медичними відходами (збирання, перевезення, оброблення відходів), UA-2024-05-15-012692-a. Оскільки замовник відхилив єдину подану ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" тендерну пропозицію щодо вищезазначеної закупівлі, та потрібно було здійснити закупівлю у найшвидші терміни (з метою дотримання замовником ЗУ “Про управління відходами”), замовник вдруге оприлюднив 06.06.2024р. оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю послуг з управління медичними відходами (збирання, перевезення, оброблення відходів), UA-2024-06-06-011253-a.
Проте 20.06.2024 ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" було видано відповідну ліцензію (Наказ №716 від 20.06.2024 "Про видачу ліцензії ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"), https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/ , тобто на даний момент відсутня потреба в закупівлі послуг в такому обсязі, що зазначений в оголошенні UA-2024-06-06-011253-a»
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження з огляду на наступне.
Згідно п.50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
В той час, відповідно до ч.4 ст.7 Закону Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Тобто Законом, Особливостями або будь‐яким іншим нормативно‐правовим документом не визначено, що Замовник може встановлювати та класифікувати окремі порушення, які ним же самим були допущені.
Разом з тим, Законом, Особливостями або будь‐яким іншим нормативно‐правовим документом не визначено, що причиною та аргументами відміни процедур закупівель можуть бути укладені договори до проведення публічної закупівлі, які втратили чинність у зв'язку з відсутністю дозвільних документів однієї з сторін за договором.
Відповідно до цього договір з ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" повинен бути розірваним Замовником. І виходячи з цього не може бути поновленим після розірвання.
Відповідно до пункту 10 Особливостей:
«10. Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей» .
Відповідно до очікуваної вартості закупівлі, сума перевищує межу у 100 тис. гривень, тому Замовник зобов’язаний застосувати процедуру відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник вважає, що Замовник відмінивши Процедуру закупівлі порушив вимоги ст.5 Закону, а саме допущені порушення принципів закупівель таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи, що Скаржник подав свою пропозицію та приймає участь в Процедурі закупівлі.
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав. Враховуючи інформацію, наведену в цій Скарзі, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
За таких обставин, Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема уповноваженими суб’єктами порушень за Процедурою закупівлі встановлено не було.
Наголошуємо, що жодним із органів контролю регламентованих зокрема ч.4 ст.7 Закону: не виявлено порушень при проведені вказаних торгів.
Також, Закон та Особливості не місять вимог, що Замовник може відміняти процедуру закупівлі на підставі допущених ним же самим порушень.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Особливостей та Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство «2-а міська поліклініка м. Львова», скасувати рішення про відміну процедури закупівлі «Послуги з управління медичними відходами (збирання, перевезення, оброблення відходів) (код ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)»; ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-06-011253-a, оформлене Протокольним рішенням (протоколом) уповноважено особи №53 від 21.06.2024 року.