• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95, Дизельне паливо (талони)

Торги не відбулися

1 534 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 342.00 UAH
Період оскарження: 06.06.2024 15:38 - 15.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (далі - Скаржник)

Номер: dbe66780f18b4f7e98b2057b766f0207
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-06-009981-a.a2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (далі - Скаржник)
Скарга:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника, через ненадання Учасником письмового дозволу на використання та публікацію договору ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», через невідповідність наданого Учасником тендерного забезпечення , через не зазначення у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору предмету договору
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.06.2024 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.07.2024 18:40
Дата виконання рішення Замовником: 19.07.2024 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порядок денний: 1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо (талони) (09130000-9: Нафта і дистиляти)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Закупівля «Бензин А-95, Дизельне паливо (талони) (09130000-9: Нафта і дистиляти)» зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-06-06-009981-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо (талони) (09130000-9: Нафта і дистиляти)» було прийнято рішення від 21 червня 2024 року № 38/2, згідно з яким на виконання зазначених вище вимог учасник ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» надав такі документи у складі тендерної пропозиції: А саме, до Листа-підтвердження від 17.06.2024 року № 1706/36 надано Договір № 0404-01/12/23-Т10Е поставка нафтопродуктів від 1 грудня 2023 року між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», де в розділі 8 ОСОБЛИВІ УМОВИ чітко зазначено: «8.3. Без згоди Постачальника Товар та Договір не можуть бути використані Покупцем (в тому числі, але не виключно, Договір не може бути завантажений на сайт https://prozorro.gov.ua) для участі в будь-яких та усіх публічних закупівлях, що проводяться замовником згідно з Законом України «Про публічні закупівлі». За умови відсутності такої згоди та використання Покупцем Товару та Договору у будь-яких публічних закупівлях, постачання Товару припиняється та даний Договір розривається в момент виявлення такого випадку Постачальником в односторонньому порядку без відшкодування всіх можливих збитків Покупцю.». Таким чином, враховуючи вище зазначене та згідно цього пункту даного договору, відсутня в тендерній пропозиції учасника ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» будь-яка згода щодо використання Покупцем Товару та Договору у будь-яких публічних закупівлях, тобто документ в паперовому вигляді, тому учасник ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» не зможе поставити встановлену кількість товару та забезпечити необхідною кількістю місць поставки. В БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № 1889/06/A/BG АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ОКСІ БАНК», Дата видачі: 18 червня 2024 року, Місце складання: м. Київ не вірно зазначено Найменування бенефіціара, і відповідно в ДОГОВОРІ ПРО НАДАННЯ ГАРАНТІЇ № 1889/06/A/BG від 18 червня 2024 року Бенефіціар, тобто зазначено: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області м. Хмельницький, а має бути: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області. А також, в Довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 17.06.2024 року № 1706/09 за № п/п від «1» по «8» щодо колонки 3 «Аналогічний договір*: 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору. 3. Предмет договору.» не зазначено саме предмет договору. Виходячи зі змісту вищевказаних документів, вони не відповідають зазначеним вимогам тендерної документації № 38/1 від «05» червня 2024 року. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.07.2024 № 11680-р/пк-пз зобов’язано СЛУЖБУ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати рішення від 21 червня 2024 року № 38/2. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення від 21 червня 2024 року № 38/2.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР", Менеджер 2 380944401884 manager2.ukrpetrol@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f06e781570494e408e0749c668400028
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» через надумані невідповідності, а саме ненадання Учасником письмового дозволу на використання та публікацію договору ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», через не зазначення у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору предмету договору
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Законодавства України а, саме згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) та як зазначено у протоколі від 21.06.2024 № 38/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області (далі – Протокол відхилення) (додаток до скарги, файл - Протокол № 38/2 від 21.06.2024.pdf), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У Протоколі відхилення замовник посилається на невиконання вимог, які зазначені в тендерній документації (додаток до скарги, файл - ТД №38І1 від 05.06.24 Бензин.docx), а саме :
1) «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
-……..
- довідки в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), що Учасник є офіційним представником мережі АЗК в Україні з відповідними підтверджуючими документами (договір або інший правовстановлюючий документ згідно чинного законодавства);
-………….
Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, у якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно до змісту документа.» (наведені в частині 1 розділу 3 на сторінці 5-6 тендерної документації);
2) Вимоги щодо Забезпечення тендерної пропозиції (наведені в частині 2 розділу 3 на сторінці 13-14 тендерної документації);
3) Частини 1 додатку 2 до тендерної документації (додаток до скарги, файл - Додаток №2.docx) щодо подання інформації Учасником у складі тендерної пропозиції про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та наводиться таблиця «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору».
Замовник стверджує, що пропозицію Скаржника не відповідає вимогам встановленим відповідно до частини 3 статті 22 Закону та відхиляє пропозицію Скаржника.
Скаржник не погоджується з такими рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
У протоколі відхилення Замовник сам зазначає, що на виконання зазначених вище вимог учасник ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» надав такі документи у складі тендерної пропозиції: Лист- підтвердження від 17.06.2024 року № 1706 (додаток до скарги, файл - Лист-підтвердження.pdf) та договір № 0404-01/12/23-Т10Е щодо поставка нафтопродуктів від 1 грудня 2023 року (додаток до скарги, файл - Договір Петрол Партнер (ВОГ)-УПЦ талони (prozorro).pdf), при цьому Замовник посилаючись на пункт 8.3 вище вказаного договору стверджує про відсутність будь-якої згоди у Скаржника на використання (публікацію) вище згаданого договору.
Звертаємо увагу, що даний договір заключений без участі Замовника (Замовник не є стороною, учасником договору), відносини по ньому обумовлені виключно сторонами договору. В пункту 8.3 не зазначено як саме повинен бути отриманий дозвіл на публікацію і використання договору, а також в договорі відсутня вимога чи зобов’язання Скаржника (Покупця) на обов’язкову публікацію такого дозволу в системі закупівель, зокрема на сайті https://prozorro.gov.ua. Також у тендерній документація відсутня вимога щодо надання подібної інформації. Повідомляємо, що дозвіл на публікацію та використання був отриманий від ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» в телефонному режимі, що не є порушення відповідного договору. Таку інформацію Замовник міг отримати у разі звернення до сторін договору, для перевірки відповідності наданої Учасником в тендерній пропозиції інформації.
Щодо довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, повідомляємо, що у додатку 2 до тендерної документації (додаток до скарги, файл - Додаток №2.docx) та в самій тендерній документації Замовника відсутня вимога надавати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за зразком наведеним Замовником. У тендерній документації та у додатку 2 до неї є чітки вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та «Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням необхідної інформації. Для підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору». Скаржник у складі пропозиції надав довідку від 17.06.2024 № 1706/09 (додаток до скарги, файл - Довідка щодо аналогічних договорів.pdf) та виконані аналогічні договори чим повністю виконав вимоги щодо надання відповідної інформації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника надуманими, безпідставними та такими, що суперечать умовам тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протоколі Замовник порушив вимоги:
- пунктів 2 – 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
З огляду на вищевикладене, в діях Замовника вбачаються порушення Закону, Особливостей та основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом, адже пропозиція Скаржника не може бути відхилена з підстав зазначених в Протоколі відхилення, що підтверджується поданими документами та є максимально економічною. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником паливного ринку.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 57f06140a0c440659307d35c195005b7
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення через ненадання 24 години на виправлення невідповідності тендерного забезпечення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги: У протоколі від 21.06.2024 № 38/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області (далі – Протокол відхилення) (додаток до скарги, файл - Протокол № 38/2 від 21.06.2024.pdf)замовник посилається на невиконання вимог, які зазначені в тендерній документації (додаток до скарги, файл - ТД №38І1 від 05.06.24 Бензин.docx), а саме :
1) «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
-……..
- довідки в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), що Учасник є офіційним представником мережі АЗК в Україні з відповідними підтверджуючими документами (договір або інший правовстановлюючий документ згідно чинного законодавства);
-………….
Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, у якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно до змісту документа.» (наведені в частині 1 розділу 3 на сторінці 5-6 тендерної документації);
2) Вимоги щодо Забезпечення тендерної пропозиції - не врно зазначений бенефіціар (наведені в частині 2 розділу 3 на сторінці 13-14 тендерної документації);
3) Частини 1 додатку 2 до тендерної документації (додаток до скарги, файл - Додаток №2.docx) щодо подання інформації Учасником у складі тендерної пропозиції про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та наводиться таблиця «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору».

Щодо невірно зазначеного Бенефіціара у Банківській гарантії та договорі про надання банківської гарантії.
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) його основні принципи та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, а саме пункт 43.
Відповідно до абзацу 1 та 2 пункту 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Забезпечення тендерної пропозиції надане. Отже Замовник повинен був надати 24 години на виправлення невідповідності у тендерному забезпеченні, вказавши в чому саме полягає невідповідність.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: 8e85b333b6154a1986b8c6d8ae7f7b11
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-06-009981-a.a1
Назва: Оскарження
Вимога:
Керуючись п. 46 Постанови КМУ №1178, де передбачається, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель, звертаємось із вимогою щодо надання роз’яснення щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО-Сервіс» Відповідно до п.43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023року, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись інформацією, зазначеною в протоколі 38/3 від 25.06.2024р., даного роду підстави відхилення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, окрім цього в складі тендерної пропозиції наявне забезпечення тендерної пропозиції, відсутність документа в складі тендерної пропозиції, що підтверджує особу підписанта тендерного забезпечення не є відсутністю самого забезпечення тендерної пропозиції. Тому, замовник повинен із неухильним дотриманням п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023року був надати час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до вимоги щодо надання роз’яснення щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО-Сервіс», Замовник зазначає: Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023 року, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, що стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а тому тендерна пропозиція учасника ПП «ОККО-Сервіс» була відхилена у зв’язку із відсутністю інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: Учасник не надав гарантійний лист (відповідно до частини 6 Розділу 3 тендерної документації), який безпосередньо стосується підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, Учасник у складі тендерної пропозиції надає в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності) гарантійний лист, в якому міститься ствердження про гарантування наявності товару на кожній АЗК учасника та зобов’язання учасника поставити товари по предмету закупівлі (вказується назва предмета закупівлі) згідно частини 6 Розділу 3 тендерної документації та відповідно до умов проекту договору, викладеному в Додатку № 4 тендерної документації, за кінцеву ціну, що буде подана учасником. На підставі вищезазначеного та другого абзацу пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023 року Замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено