-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Монтаж й установка системи пожежної сигналізації, системи оповіщення о пожежі та управління евакуацією людей та системи передачі тривожних повідомлень в приміщеннях Спального корпусу № 1 (дівчаток) Комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат II-III ступенів «Козацький ліцей» Запорізької обласної ради по вул. Щаслива, буд 2 в м.Запоріжжя (ДК 021:2015 (СPV) 51700000-9- Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)
Завершена
557 450.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 574.50 UAH
мін. крок: 1% або 5 574.50 UAH
Період оскарження:
06.06.2024 14:43 - 03.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного відхилення пропозиції ТОВ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА"
Номер:
8947369de4a1406d985e541bb917c722
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-06-008371-a.c3
Назва:
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного відхилення пропозиції ТОВ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА"
Скарга:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 17.07.2024 16:51
- Скарга 17.07.2024 16:51
- Протокольне рішення (Протокол) № 73 від 12 липня 2024 р 17.07.2024 16:51
- ПОРЯДОК обміну електронними документами з контролюючими органами 17.07.2024 16:51
- Файл «Скрін_екрана_каб_платника_податків_ОМБ.pdf 17.07.2024 16:51
- Запит до Державної податкової інспекції на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби 17.07.2024 16:51
- sign.p7s 17.07.2024 16:56
- рішення від 19.07.2024 № 12421.pdf 19.07.2024 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2024 № 12869.pdf 30.07.2024 10:31
- рішення від 29.07.2024 № 12869.pdf 01.08.2024 14:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2024 17:38
Дата розгляду скарги:
29.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2024 18:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.08.2024 14:18
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2024 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник зобов'язується виконати рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f0f9bd3c71a2410384d18e69ce769fea
Заголовок пункту скарги:
Ненадання Витягу з реєстру платників єдиного податку
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пп. 11 п. 2 Розділу 5 тендерної документації вимагається:
11. Учасник має надати в складі Свідоцтво платника єдиного податку або виписку (витяг) з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) або Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або виписку (витяг) з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ).
На виконання даної вимоги Скаржником, у складі тендерної пропозиції, було надано файл «Витяг ЄП ОМБ на 03.08.2023.pdf», який був завантажений в електронну систему закупівель 05.07.2024, о 22:55:49.
10.07.2024 року о 12:46:08 Замовником було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного складу:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору за формою. Згідно з пунктом 2 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - 2 (два) повністю виконаних аналогічних договорів - акти приймання виконаних робіт або акти приймання наданих послуг на підтвердження виконання зазначених в довідці договорів. Акти мають бути підписані обома сторонами договору. Згідно з п.2 Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції необхідно надати: - Учасник має надати в складі тендерної пропозиції свідоцтво платника єдиного податку або виписку (витяг) з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) або Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або виписку (витяг) з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ). Згідно Додатку 7 необхідно надати: - Довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання послуг. 2) Перелік виявлених невідповідностей: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору надано не за формою. - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано не за формою. - Договір № 24/06/2021 від 11.06.21 не є аналогічним. - не надано акти приймання виконаних робіт або акти приймання наданих послуг на підтвердження виконання договору № 46-Д від 19.02.2021р. - наданий витяг з реєстру платників ЄП № 36671 не відповідає умовам тендерної документації. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» (ч. 1 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Наданий витяг не був підписан електронним підписом організації чи особи, яку на це уповноважено, тобто не має юридичну силу, в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи таелектронний документообіг» - В графі «Вид послуг» довідки, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання послуг № 19/2 від 05.07.2024 не зазначано який вид послуг буде виконуватиметься субпідрядником (субпідрядною організацією) на 10% вартості (37 876,31 грн.) договору про закупівлю. Дана графа має іншу інформацію 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати виправлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору за формою. - надати виправлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою. - надати на заміну Договору № 24/06/2021 від 11.06.21 договір, який є аналогічним. - надати акти приймання виконаних робіт або акти приймання наданих послуг на підтвердження виконання договору № 46-Д від 19.02.2021р. - надати витяг з реєстру платників ЄП № 36671,який відповідає умовам тендерної документації. - надати виправлену довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання послуг . Заступник головного бухгалтера, уповноважена особа Юлія ТРЕТЯК
Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-07-24, 12:46:08
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Скаржником, крім іншого, було надано документ «Витяг ЄП.pdf», який містить Витяг та Квитанцію № 2, що свідчить про прийняття документу, який був завантажений в електронну систему закупівель 11.07.2024, в 11:55:00.
ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи від 12.07.2024 № 73 встановлено: «Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» надано після повідомлення про усунення невідповідностей витяг з реєстру платників ЄП № 27939. Проте розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної документації замовником було встановлено вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Тобто учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» вищезазначений витяг без електронного підпису автора або підпису, прирівняного до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Частина 1 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» містить наступну норму: оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом , прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Наведена вимога тендерної документації встановлена на виконання Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством так яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА».
ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи від 12.07.2024 № 73 було відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Ми, ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» не погоджуємось з діями Замовника.
На вебпорталі Державної податкової служби України описано порядок отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, зокрема, вказано, що зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку.
Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме, безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Юридична особа – платник єдиного податку третьої групи за допомогою режиму «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету має можливість створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС «Запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку» (форма J1302101).
При формуванні зазначеного запиту з обраним способом отримання витягу «в електронному вигляді» платник податків отримує в електронній формі «Витяг з реєстру єдиного податку» (форма J140210) у вкладці «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
Пунктом 4 Розділу 2 Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» встановлено, що електронні форми документів у форматі за стандартом на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) оприлюднюються на офіційному вебпорталі ДПС.
Пунктом 4 Розділу 2 Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», також, встановлено наступне:
8. Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.
У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у пункті 7 цього розділу, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. На першу квитанцію накладається кваліфікована електронна печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в контролюючому органі.
Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.
9. Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком, формується друга квитанція.
Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).
10. На другу квитанцію накладається кваліфікована електронна печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник другої квитанції зберігається в контролюючому органі.
Таким чином, на виконання вимоги тендерної документації та відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» Скаржником було надано Витяг № 29739 та Квитанція № 2 до нього, а також архівний файл «203450213827068.rar», який містить файл у форматі за стандартом на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML).
Виходячи з вищевказаного, Замовник не довів, що наданий скаржником Витяг в електронному вигляді не містить відмітки контролюючого органу, електронного цифрового підпису.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням», а відтак наші права на рівну участь у процедурі закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником.
Докази:
- Протокольне рішення (Протокол) № 73 від 12 липня 2024 р.;
- ПОРЯДОК обміну електронними документами з контролюючими органами;
- Файл «Скрін_екрана_каб_платника_податків_ОМБ.pdf»;
- Запит до Державної податкової інспекції на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби.
11. Учасник має надати в складі Свідоцтво платника єдиного податку або виписку (витяг) з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) або Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або виписку (витяг) з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ).
На виконання даної вимоги Скаржником, у складі тендерної пропозиції, було надано файл «Витяг ЄП ОМБ на 03.08.2023.pdf», який був завантажений в електронну систему закупівель 05.07.2024, о 22:55:49.
10.07.2024 року о 12:46:08 Замовником було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного складу:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору за формою. Згідно з пунктом 2 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - 2 (два) повністю виконаних аналогічних договорів - акти приймання виконаних робіт або акти приймання наданих послуг на підтвердження виконання зазначених в довідці договорів. Акти мають бути підписані обома сторонами договору. Згідно з п.2 Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції необхідно надати: - Учасник має надати в складі тендерної пропозиції свідоцтво платника єдиного податку або виписку (витяг) з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) або Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або виписку (витяг) з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ). Згідно Додатку 7 необхідно надати: - Довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання послуг. 2) Перелік виявлених невідповідностей: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору надано не за формою. - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано не за формою. - Договір № 24/06/2021 від 11.06.21 не є аналогічним. - не надано акти приймання виконаних робіт або акти приймання наданих послуг на підтвердження виконання договору № 46-Д від 19.02.2021р. - наданий витяг з реєстру платників ЄП № 36671 не відповідає умовам тендерної документації. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» (ч. 1 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Наданий витяг не був підписан електронним підписом організації чи особи, яку на це уповноважено, тобто не має юридичну силу, в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи таелектронний документообіг» - В графі «Вид послуг» довідки, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання послуг № 19/2 від 05.07.2024 не зазначано який вид послуг буде виконуватиметься субпідрядником (субпідрядною організацією) на 10% вартості (37 876,31 грн.) договору про закупівлю. Дана графа має іншу інформацію 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати виправлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору за формою. - надати виправлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою. - надати на заміну Договору № 24/06/2021 від 11.06.21 договір, який є аналогічним. - надати акти приймання виконаних робіт або акти приймання наданих послуг на підтвердження виконання договору № 46-Д від 19.02.2021р. - надати витяг з реєстру платників ЄП № 36671,який відповідає умовам тендерної документації. - надати виправлену довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання послуг . Заступник головного бухгалтера, уповноважена особа Юлія ТРЕТЯК
Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-07-24, 12:46:08
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Скаржником, крім іншого, було надано документ «Витяг ЄП.pdf», який містить Витяг та Квитанцію № 2, що свідчить про прийняття документу, який був завантажений в електронну систему закупівель 11.07.2024, в 11:55:00.
ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи від 12.07.2024 № 73 встановлено: «Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» надано після повідомлення про усунення невідповідностей витяг з реєстру платників ЄП № 27939. Проте розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної документації замовником було встановлено вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Тобто учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» вищезазначений витяг без електронного підпису автора або підпису, прирівняного до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Частина 1 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» містить наступну норму: оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом , прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Наведена вимога тендерної документації встановлена на виконання Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством так яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА».
ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи від 12.07.2024 № 73 було відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Ми, ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» не погоджуємось з діями Замовника.
На вебпорталі Державної податкової служби України описано порядок отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, зокрема, вказано, що зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку.
Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме, безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Юридична особа – платник єдиного податку третьої групи за допомогою режиму «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету має можливість створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС «Запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку» (форма J1302101).
При формуванні зазначеного запиту з обраним способом отримання витягу «в електронному вигляді» платник податків отримує в електронній формі «Витяг з реєстру єдиного податку» (форма J140210) у вкладці «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
Пунктом 4 Розділу 2 Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» встановлено, що електронні форми документів у форматі за стандартом на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) оприлюднюються на офіційному вебпорталі ДПС.
Пунктом 4 Розділу 2 Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», також, встановлено наступне:
8. Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.
У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у пункті 7 цього розділу, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. На першу квитанцію накладається кваліфікована електронна печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в контролюючому органі.
Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.
9. Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком, формується друга квитанція.
Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).
10. На другу квитанцію накладається кваліфікована електронна печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник другої квитанції зберігається в контролюючому органі.
Таким чином, на виконання вимоги тендерної документації та відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» Скаржником було надано Витяг № 29739 та Квитанція № 2 до нього, а також архівний файл «203450213827068.rar», який містить файл у форматі за стандартом на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML).
Виходячи з вищевказаного, Замовник не довів, що наданий скаржником Витяг в електронному вигляді не містить відмітки контролюючого органу, електронного цифрового підпису.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням», а відтак наші права на рівну участь у процедурі закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником.
Докази:
- Протокольне рішення (Протокол) № 73 від 12 липня 2024 р.;
- ПОРЯДОК обміну електронними документами з контролюючими органами;
- Файл «Скрін_екрана_каб_платника_податків_ОМБ.pdf»;
- Запит до Державної податкової інспекції на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби.
×
-
Назва доказу:
Запит до Державної податкової інспекції на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби
-
Повʼязаний документ:
Запит до Державної податкової інспекції на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби
-
-
Назва доказу:
Файл «Скрін_екрана_каб_платника_податків_ОМБ.pdf»;
-
Повʼязаний документ:
Файл «Скрін_екрана_каб_платника_податків_ОМБ.pdf
-
-
Назва доказу:
ПОРЯДОК обміну електронними документами з контролюючими органами
-
Повʼязаний документ:
ПОРЯДОК обміну електронними документами з контролюючими органами
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення (Протокол) № 73 від 12 липня 2024 р
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення (Протокол) № 73 від 12 липня 2024 р
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Номер:
69309f866cd14a96890b089c363bd1eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-06-008371-a.b2
Назва:
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Скарга:
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Монтаж й установка системи пожежної сигналізації, системи оповіщення о пожежі та управління евакуацією людей та системи передачі тривожних повідомлень в приміщеннях Спального корпусу № 1 (дівчаток) Комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат II-III ступенів «Козацький ліцей» Запорізької обласної ради по вул. Щаслива, буд 2 в м.Запоріжжя (ДК 021:2015 (СPV) 51700000-9- Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)»
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 1 - Кваліфікація виконавців робіт.pdf 12.06.2024 16:38
- Доказ 1 - освіта Лисиця.pdf 12.06.2024 16:38
- Доказ 1. Ліцензія ОМБ наказ 499_08.09.2020 (1).pdf 12.06.2024 16:38
- Доказ 1 - Постанова 852.pdf 12.06.2024 16:38
- Доказ 2 - Декларація 2023 - 1_3 ОМС.zip 12.06.2024 16:38
- Скарга на ТД UA-2024-06-06-008371-a у ворді.docx 12.06.2024 16:38
- Скарга на ТД UA-2024-06-06-008371-a.pdf 12.06.2024 16:38
- sign.p7s 12.06.2024 16:40
- рішення від 14.06.2024 № 10330.pdf 14.06.2024 15:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10945.pdf 25.06.2024 14:54
- рішення від 24.06.2024 № 10945.pdf 27.06.2024 13:09
- пояснення 18.06.2024 12:34
- додаток лок.кош 1 18.06.2024 12:34
- додаток лок.кош 2 18.06.2024 12:34
- додаток лок.кош 3 18.06.2024 12:34
- тех.пасп 1 18.06.2024 12:34
- тех.пасп 2 18.06.2024 12:34
- проєкт змін 18.06.2024 12:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.06.2024 17:08
Дата розгляду скарги:
24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.06.2024 15:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2024 13:09
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2024 10:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згодні з рішенням, внесено відповідні зміни до ТД та її додатків. Відповідні зміни опубліковані.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0983728aa072464bb8d7203cc3c0d368
Заголовок пункту скарги:
Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «…Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору, зокрема:
Електромонтер – не менше 2-х працівників
Налагоджувальники контрольно-вимірювальних приладів і автоматики – не менше 2-х осіб».
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
та
2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме:
-електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду;
-налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Електромонтер – не менше 2-х працівників
Налагоджувальники контрольно-вимірювальних приладів і автоматики – не менше 2-х осіб».
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
та
2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме:
-електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду;
-налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
×
-
Назва доказу:
Ліцензія
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1. Ліцензія ОМБ наказ 499_08.09.2020 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Освіта Лисиця
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - освіта Лисиця.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікація виконавців робіт
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - Кваліфікація виконавців робіт.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - Постанова 852.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано технічне завдання, норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: «……Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору, зокрема: Електромонтер – не менше 2-х працівників, Налагоджувальники контрольно-вимірювальних приладів і автоматики – не менше 2-х осіб», що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають обов’язкової наявності саме за даним предметом закупівлі 2 (двох) електромонтерів та 2 (двох) Налагоджувальників контрольно-вимірювальних приладів і автоматики. ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо керівника робіт, 1 електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та 1 налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, так як це і вимагається ліцензійними умовами. Як доказ надаємо скан-копії диплому про здобуття вищої освіти керівником робіт й свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації відповідних працівників. Для надання послуг/виконання робіт за даним предметом закупівлі, згідно Постанови, повинні залучатися – керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду. Залучення до виконання робіт/надання послуг за даним предметом закупівлі 2 (двох) електромонтерів та 2 (двох) налагоджувальників контрольно-вимірювальних приладів і автоматики не передбачено Постаною. Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому пункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
575715cbcd38435f8d896a5ea8a5486e
Заголовок пункту скарги:
Декларація відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, з відміткою про реєстрацію у відповідному управлінні Держпраці України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Щодо Декларації виданої саме на учасника:
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Вимога щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази САМЕ учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, з відміткою про реєстрацію у відповідному управлінні Держпраці України - є такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, з огляду на наступне:
Декларація відповідності матеріально-технічної бази – документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства України з охорони праці. Декларація МТБ підтверджує відповідність стану охорони праці та умов експлуатації обладнання стандартам безпеки.
Таким чином, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці відноситься до кваліфікаційного критерію. Відповідно до п. аб. 2 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Реалізуючи право щодо можливості залучення субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» планує залучати до виконання робіт понад 1,3 метри субпідрядну організацію – ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС».
Але Скаржник не може залучити дану субпідрядну організацію та підтвердити відповідність встановленій у тендерній документації вимозі, оскільки тендерною документацією чітко передбачено, що Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повинна бути видана саме на учасника.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Вимога щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази САМЕ учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, з відміткою про реєстрацію у відповідному управлінні Держпраці України - є такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, з огляду на наступне:
Декларація відповідності матеріально-технічної бази – документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства України з охорони праці. Декларація МТБ підтверджує відповідність стану охорони праці та умов експлуатації обладнання стандартам безпеки.
Таким чином, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці відноситься до кваліфікаційного критерію. Відповідно до п. аб. 2 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Реалізуючи право щодо можливості залучення субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» планує залучати до виконання робіт понад 1,3 метри субпідрядну організацію – ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС».
Але Скаржник не може залучити дану субпідрядну організацію та підтвердити відповідність встановленій у тендерній документації вимозі, оскільки тендерною документацією чітко передбачено, що Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повинна бути видана саме на учасника.
×
-
Назва доказу:
Декларація
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 - Декларація 2023 - 1_3 ОМС.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу щодо того, що Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повинна бути видана саме на учасника з тендерної документації. Доказ: Декларація ОП ОМС
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
c0ccbd027619455c80d50550cfd5af32
Заголовок пункту скарги:
Щодо того, що Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повинна містити відмітку про реєстрацію у відповідному управлінні Держпраці України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
На сьогоднішній день існує два способи подачі декларації відповідності матеріально-технічної бази: як електронний документ і в традиційній паперовій формі.
У електронній формі вона може бути подана через портал електронних сервісів Мінекономіки за допомогою інтегрованих інформаційних систем Держпраці. Перевагою цього способу є швидкість реєстрації – 5 робочих днів.
Щодо паперової форми, декларацію подають в двох екземплярах через ЦНАП.В цьому випадку процес реєстрації розтягнеться від 10 до 30 днів.
Скаржник на підтвердження наявності Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці планує залучити субпідрядну організацію - ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС». Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці субпідрядника зареєстрована у електронному вигляді та не містить підпис печатку відповідного управління Держпраці України. Тому встановлення вимоги, що Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повинна містити відмітку про реєстрацію у відповідному управлінні Держпраці України, для нас, як потенційного Учасника даної закупівлі є дискримінаційною та такою, що не дозволяє взяти участь в закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Оскаржувана вимога має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
На сьогоднішній день існує два способи подачі декларації відповідності матеріально-технічної бази: як електронний документ і в традиційній паперовій формі.
У електронній формі вона може бути подана через портал електронних сервісів Мінекономіки за допомогою інтегрованих інформаційних систем Держпраці. Перевагою цього способу є швидкість реєстрації – 5 робочих днів.
Щодо паперової форми, декларацію подають в двох екземплярах через ЦНАП.В цьому випадку процес реєстрації розтягнеться від 10 до 30 днів.
Скаржник на підтвердження наявності Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці планує залучити субпідрядну організацію - ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС». Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці субпідрядника зареєстрована у електронному вигляді та не містить підпис печатку відповідного управління Держпраці України. Тому встановлення вимоги, що Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повинна містити відмітку про реєстрацію у відповідному управлінні Держпраці України, для нас, як потенційного Учасника даної закупівлі є дискримінаційною та такою, що не дозволяє взяти участь в закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Оскаржувана вимога має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Декларація
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 - Декларація 2023 - 1_3 ОМС.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме, виключити вимогу, про надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази САМЕ учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, з відміткою про реєстрацію у відповідному управлінні Держпраці України.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
4d7cab5ca2834917802f121f00e3c0d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-06-008371-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на дискримінаційні вимоги запорізька школа-інтернат.docx.p7s 12.06.2024 16:04
- СКАРГА на дискримінаційні вимоги запорізька школа-інтернат.docx 12.06.2024 16:04
- 4. допуск бажура міхов.pdf 12.06.2024 16:04
- 3. кваліфікація працівників.pdf 12.06.2024 16:04
- 1. ліцензійні умови (1).pdf 12.06.2024 16:04
- 2. накази на працівників.pdf 12.06.2024 16:04
- скарга на дискримінаційні умови козацький ліцей.pdf 12.06.2024 16:04
- sign.p7s 12.06.2024 16:06
- рішення від 14.06.2024 № 10350.pdf 14.06.2024 15:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10924.pdf 25.06.2024 13:55
- рішення від 24.06.2024 № 10924.pdf 27.06.2024 18:27
- пояснення 18.06.2024 10:57
- додаток лок.кош 18.06.2024 10:57
- додаток лок кош 2 18.06.2024 10:58
- додаток лок кош 3 18.06.2024 10:58
- додаток тех пасп1 18.06.2024 10:58
- додаток тех.пасп 18.06.2024 10:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.06.2024 16:40
Дата розгляду скарги:
24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.06.2024 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2024 18:27
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2024 10:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згодні з рішенням, внесено відповідні зміни до ТД та її додатків. Відповідні зміни опубліковані.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a5e04861add24aafba35c388479bb379
Заголовок пункту скарги:
1. Дискримінаційна вимога щодо кількості працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Згідно вимог п.1 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено наступні дискримінаційні вимоги:
«1) Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору, зокрема:
Електромонтер – не менше 2-х працівників
Налагоджувальники контрольно-вимірювальних приладів і автоматики – не менше 2-х осіб.»
Вимогу щодо кількості працівників ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №1). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення встановлені наступні кадрові вимоги:
Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
Кадрові вимоги
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
Таким чином, відповідно до чинного законодавства для виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, необхідно мати керівника робіт та двох виконавців, а не чотирьох, як цього вимагає Замовник. Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку визначає Замовник, але маємо ту кількість працівників, яка визначена Ліцензійними умовами, а саме:
До виконання робіт на об’єкті Замовника ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» планує залучити наступних працівників:
- керівника робіт – Гомелько Івана Васильовича (скан-копія наказу про прийняття на роботу №43-К від 30.03.2023 року);
- виконавця робіт – електромонтера охоронно-пожежної сигналізації Бажуру Дмитра Юрійовича (скан-копія наказу про прийняття на роботу №40-К від 31.03.2023 року);
- виконавця робіт – налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 4 розряду Міхова Валерія Васильовича (наказ про прийняття на роботу №37-К від 31.01.2023 року).
ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» зазначає, що кількість та кваліфікація даних працівників відповідає вимогам Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852. Документи на підтвердження кваліфікації працівників на відповідність Ліцензійним умовам додаються до скарги (додаток №3 до скарги).
За таких умов, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть підтвердити наявність працівників у тій кількості, яку вимагає Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, видалити вимогу п.1 Додатку №1 до тендерної документації щодо кількості працівників (електромонтер – не менше 2-х працівників, налагоджувальники контрольно-вимірювальних приладів і автоматики – не менше 2-х осіб) та викласти її у відповідності до п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Наведене вище також підтверджуємо наступними доказами: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №1), накази на працівників, яких планується залучити до надання послуг (додаток №2 до скарги), документи на підтвердження відповідної кваліфікації працівників на відповідність Ліцензійним умовам(додаток №3 до скарги).
«1) Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору, зокрема:
Електромонтер – не менше 2-х працівників
Налагоджувальники контрольно-вимірювальних приладів і автоматики – не менше 2-х осіб.»
Вимогу щодо кількості працівників ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №1). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення встановлені наступні кадрові вимоги:
Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
Кадрові вимоги
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
Таким чином, відповідно до чинного законодавства для виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, необхідно мати керівника робіт та двох виконавців, а не чотирьох, як цього вимагає Замовник. Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку визначає Замовник, але маємо ту кількість працівників, яка визначена Ліцензійними умовами, а саме:
До виконання робіт на об’єкті Замовника ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» планує залучити наступних працівників:
- керівника робіт – Гомелько Івана Васильовича (скан-копія наказу про прийняття на роботу №43-К від 30.03.2023 року);
- виконавця робіт – електромонтера охоронно-пожежної сигналізації Бажуру Дмитра Юрійовича (скан-копія наказу про прийняття на роботу №40-К від 31.03.2023 року);
- виконавця робіт – налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 4 розряду Міхова Валерія Васильовича (наказ про прийняття на роботу №37-К від 31.01.2023 року).
ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» зазначає, що кількість та кваліфікація даних працівників відповідає вимогам Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852. Документи на підтвердження кваліфікації працівників на відповідність Ліцензійним умовам додаються до скарги (додаток №3 до скарги).
За таких умов, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть підтвердити наявність працівників у тій кількості, яку вимагає Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, видалити вимогу п.1 Додатку №1 до тендерної документації щодо кількості працівників (електромонтер – не менше 2-х працівників, налагоджувальники контрольно-вимірювальних приладів і автоматики – не менше 2-х осіб) та викласти її у відповідності до п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Наведене вище також підтверджуємо наступними доказами: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №1), накази на працівників, яких планується залучити до надання послуг (додаток №2 до скарги), документи на підтвердження відповідної кваліфікації працівників на відповідність Ліцензійним умовам(додаток №3 до скарги).
×
-
Назва доказу:
3. документи на підтвердження відповідної кваліфікації працівників на відповідність Ліцензійним умовам(додаток №3 до скарги).
-
Повʼязаний документ:
3. кваліфікація працівників.pdf
-
-
Назва доказу:
2. накази на працівників, яких планується залучити до надання послуг (додаток №2 до скарги)
-
Повʼязаний документ:
2. накази на працівників.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №1)
-
Повʼязаний документ:
1. ліцензійні умови (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, видалити вимогу п.1 Додатку №1 до тендерної документації щодо кількості працівників (електромонтер – не менше 2-х працівників, налагоджувальники контрольно-вимірювальних приладів і автоматики – не менше 2-х осіб) та викласти її у відповідності до п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
fd843dae01504ce3996b7651fba84d21
Заголовок пункту скарги:
2. Дискримінаційна вимога про надання виключно ПОСВІДЧЕНЬ про проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Згідно вимог п.1 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу:
«Зазначені учасником працівники відповідно до вимог п. 1 повинні володіти достатнім рівнем знань, умінь та навичок для виконання робіт, які є предметом закупівлі, зокрема учасники повинні підтвердити знання даних працівників з охорони праці. На підтвердження, учасники у складі своїх пропозицій повинні надати:
• …………………………………………………………………………………………….
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В;»
Вимога щодо надання виключно ПОСВІДЧЕННЯ про проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В, є для нас дискримінаційною, з огляду на наступне:
До виконання робіт на об’єкті Замовника ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» планує залучити наступних виконавців робіт:
- виконавця робіт – електромонтера охоронно-пожежної сигналізації Бажуру Дмитра Юрійовича (скан-копія наказу про прийняття на роботу №40-К від 31.03.2023 року);
- виконавця робіт – налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 4 розряду Міхова Валерія Васильовича (наказ про прийняття на роботу №37-К від 31.01.2023 року).
Зазначені працівники пройшли відповідну перевірку знань з охорони праці та отримали допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В, що підтверджується наступними документами, від навчального центру (закладу) ТОВ «КРАФТ-БЮРО»:
- витягами з журналу протоколів перевірки знань (Додаток 3 до п.2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів), додається до скарги як доказ, додаток №4 до скарги, із записами про проходження навчання про перевірку знань з охорони праці та отримали допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В.
Таким чином, для нас, як потенційного учасника процедури закупівлі, оскаржувана вимога Замовника про надання виключно ПОСВІДЧЕНЬ про проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В, без можливості надати - витяг з журналу протоколів перевірки знань (Додаток 3 до п.2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів), є дискримінаційною.
Для нас, як для учасника, оскаржувана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
За таких умов, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати виключно ПОСВІДЧЕННЯ про проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п.1 Додатку №1 до тендерної документації таким чином, щоб ми як потенційний учасник процедури закупівлі, мали можливість надати на підтвердження проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В – витяг з журналу протоколів перевірки знань (Додаток 3 до п.2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів), а не виключно «посвідчення», як цього вимагає Замовник.
Наведене вище також підтверджуємо наступними доказами: витяг з журналу протоколів перевірки знань (Додаток 3 до п.2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів), додається до скарги як доказ, додаток №4 до скарги, із записами про проходження навчання про перевірку знань з охорони праці та отримали допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В.
«Зазначені учасником працівники відповідно до вимог п. 1 повинні володіти достатнім рівнем знань, умінь та навичок для виконання робіт, які є предметом закупівлі, зокрема учасники повинні підтвердити знання даних працівників з охорони праці. На підтвердження, учасники у складі своїх пропозицій повинні надати:
• …………………………………………………………………………………………….
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В;»
Вимога щодо надання виключно ПОСВІДЧЕННЯ про проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В, є для нас дискримінаційною, з огляду на наступне:
До виконання робіт на об’єкті Замовника ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» планує залучити наступних виконавців робіт:
- виконавця робіт – електромонтера охоронно-пожежної сигналізації Бажуру Дмитра Юрійовича (скан-копія наказу про прийняття на роботу №40-К від 31.03.2023 року);
- виконавця робіт – налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 4 розряду Міхова Валерія Васильовича (наказ про прийняття на роботу №37-К від 31.01.2023 року).
Зазначені працівники пройшли відповідну перевірку знань з охорони праці та отримали допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В, що підтверджується наступними документами, від навчального центру (закладу) ТОВ «КРАФТ-БЮРО»:
- витягами з журналу протоколів перевірки знань (Додаток 3 до п.2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів), додається до скарги як доказ, додаток №4 до скарги, із записами про проходження навчання про перевірку знань з охорони праці та отримали допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В.
Таким чином, для нас, як потенційного учасника процедури закупівлі, оскаржувана вимога Замовника про надання виключно ПОСВІДЧЕНЬ про проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В, без можливості надати - витяг з журналу протоколів перевірки знань (Додаток 3 до п.2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів), є дискримінаційною.
Для нас, як для учасника, оскаржувана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
За таких умов, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати виключно ПОСВІДЧЕННЯ про проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п.1 Додатку №1 до тендерної документації таким чином, щоб ми як потенційний учасник процедури закупівлі, мали можливість надати на підтвердження проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В – витяг з журналу протоколів перевірки знань (Додаток 3 до п.2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів), а не виключно «посвідчення», як цього вимагає Замовник.
Наведене вище також підтверджуємо наступними доказами: витяг з журналу протоколів перевірки знань (Додаток 3 до п.2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів), додається до скарги як доказ, додаток №4 до скарги, із записами про проходження навчання про перевірку знань з охорони праці та отримали допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В.
×
-
Назва доказу:
4. витяг з журналу протоколів перевірки знань (Додаток 3 до п.2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів), додається до скарги як доказ, додаток №4 до скарги, із записами про проходження навчання про перевірку знань з охорони праці та отримали допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В.
-
Повʼязаний документ:
4. допуск бажура міхов.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п.1 Додатку №1 до тендерної документації таким чином, щоб ми як потенційний учасник процедури закупівлі, мали можливість надати на підтвердження проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В – витяг з журналу протоколів перевірки знань (Додаток 3 до п.2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів), а не виключно «посвідчення», як цього вимагає Замовник.