-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по завантаженню, транспортуванню з подальшим знищенням медичних відходів, код за ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2024 14:21 - 07.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
024d82c4c8d547be9ec7e2debb9695a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-06-007788-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Dodatok-A-Energo-pryhovana-adresa.pdf 14.06.2024 10:08
- Скарга АМКУ Закарпатська онкологія.pdf.p7s 14.06.2024 10:08
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 14.06.2024 10:08
- A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf 14.06.2024 10:08
- Скарга АМКУ Закарпатська онкологія.pdf 14.06.2024 10:10
- Додаток 3 Кваліфікаційні критерії (1) (1).docx 14.06.2024 10:10
- Додаток 5 Технічні вимоги.docx 14.06.2024 10:10
- Тендерна документація (4) (1).docx 14.06.2024 10:10
- ЗУ затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з небезпечними відходами.docx 14.06.2024 10:10
- Додаток 6 Проект договору (1).doc 14.06.2024 10:10
- Додаток 8 Відомості про учасника.docx 14.06.2024 10:10
- Додаток 7 лист згода обробки персональних даних.docx 14.06.2024 10:10
- Скарга АМКУ Закарпатська онкологія.docx 14.06.2024 10:10
- Додаток 4 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ 2.docx 14.06.2024 10:10
- ЗУ Про управління відходами.pdf 14.06.2024 10:10
- sign.p7s 14.06.2024 10:14
- рішення від 17.06.2024 № 10383.pdf 17.06.2024 15:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2024 № 11058.pdf 26.06.2024 15:32
- рішення від 25.06.2024 № 11058.pdf 28.06.2024 10:53
- Протокол УО про внесення змін.pdf 01.07.2024 11:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2024 10:30
Дата розгляду скарги:
25.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2024 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.06.2024 10:53
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2024 11:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання РІШЕННЯ № 11058-р/пк-пз від 25.06.2024 Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за заявою ТОВ "АЕНЕРГО" Код ЄДРПОУ 40277858 про скасування закупівлі Відкриті торги з особливостями UA-2024-06-06-007788-a.
ВИРІШИВ :
1.Внести зміни до Тендерної документації та Додатоку 5 Форма «Технічні вимого», та викласти останню в новій редакції з урахування мвнесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
2. Продовжити термін прийому заяв до 10.07.24р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ee88c236682b4d8993501d540fb8fac0
Заголовок пункту скарги:
06.06.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги по завантаженню, транспортуванню з подальшим знищенням медичних відходів, код за ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токси
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
1. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 5 п. 3 Замовник вимагає:
«3. Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів, включно до відходів що передбачені предметом закупівлі, в тому числі: R1, D10 та D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.»
Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги саме у редакції «Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів, включно до відходів що передбачені предметом закупівлі, в тому числі: R1, D10 та D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами»
Відповідно до Закону України «Про управління відходами» стаття 1:
22) операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів;
Перелік операцій з відновлення та видалення відходів знаходяться в Додатку 1 та Додатку 2 до ЗУ «Про управління відходами».
Відповідно до Додатку 1 ЗУ «Про управління відходами» Перелік операцій з видалення відходів :
D1 Розміщення на поверхні чи в землі, у тому числі захоронення тощо
D2 Оброблення ґрунтом, у тому числі біологічний розклад рідких або мулових відходів у ґрунті тощо
D3 Закачування на глибину, у тому числі закачування відходів відповідної консистенції у свердловини, соляні куполи або природні резервуари тощо
D4 Скидання на поверхню рідких і шламових (мулових) відходів, у тому числі скидання рідких або шламових відходів у котловани, ставки чи відстійники тощо
D5 Захоронення на спеціально обладнаних полігонах, у тому числі захоронення у відокремлених секціях, закритих та ізольованих одна від одної та від навколишнього природного середовища, тощо
D6 Скидання у водойми, крім морів/океанів
D7 Скидання в моря/океани, у тому числі на морське дно
D8 Біологічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка
D9 Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо
D10 Спалювання на суші
D11 Спалювання в морі (заборонено законодавством Європейського Союзу і міжнародними конвенціями)
D12 Постійне зберігання, у тому числі у спеціальних контейнерах у шахті тощо
D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення
D14 Перепакування перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D13 цього додатка
D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка
Відповідно до Додатку 2 ЗУ «Про управління відходами» Перелік операцій з відновлення відходів:
R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*
Відповідно до Наказу МОЗУ №325:
Розділ 1 Загальні положення
4. Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
6. У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях:
інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі);
Розділ V. Вимоги до відходів категорії В 1
1. До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:
1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;
2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність:
із закінченим терміном придатності;
які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;
із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);
3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил;
4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);
5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб);
6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби.
2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації.
3. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні вироби, виготовлені з поліпропілену, полівінілхлориду, скла), підлягають обробленню з метою реалізації/передавання таких відходів іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням та вторинним переробленням відходів.
Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, вторинне перероблення яких вимагає різних технологічних підходів (наприклад, поліпропілен і полівінілхлорид), підлягають сортуванню до (рекомендовано) або після оброблення.
Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі.
4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації.
Виходячи з вищезазначеного, Наказ №325 МОЗУ (в редакції Наказу №1602 МОЗУ) визначено лише 2 можливі операції з управління небезпечними відходами – інсинерація та кремація (операція D10 – спалювання на суші відповідно до Додатку 1 Закону України «Про управління відходами»).
Виходячи з вищезазначеного, у переліку операцій з видалення відходів ВІДСУТНЯ така операція як R1, що є відповідністю вимогам чинного законодавства у сфері управління відходами, та дискримінаційними по відношенню до майбутніх учасників що порушує принципи здійснення публічних закупівель. До того ж, кожен суб’єкт господарювання отримує ліцензії на ті операції видалення які можливо проводити на підприємстві ліцензіата, і встановлюючи в умовах до наявності в ліцензії конкретних кодів операцій з видалення так само порушує норми чинного законодавства.
До того ж, предметом закупівлі Замовник визначив «Послуги по завантаженню, транспортуванню з подальшим знищенням медичних відходів, код за ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», який не передбачає надання послуг з відновлення відходів. Встановлення вимоги щодо наявності в Учасника операції з відновлення відходів R1.
Скаржник відповідно до Ліцензійних умов отримав ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, та має право проводити операції з видалення відходів D10 Спалювання на суші, D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення, D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка, але не має права проводити операції з відновлення відходів R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії* виходячи з норм Наказу №325 МОЗУ та ЗУ «Про управління відходами».
Встановлення вимоги щодо наявності ліцензії на управління небезпечними відходами, а саме у редакції: «Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів, включно до відходів що передбачені предметом закупівлі, в тому числі: R1, D10 та D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами» є дискримінаційний по відношенню до Скаржника та обмежує його участь у публічній закупівлі.
Як доказ, Скаржник надає Комісії на розгляд Наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України №329 від 29.03.2024 року «Про видачу ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО».
1. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 5 п. 3 Замовник вимагає:
«3. Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів, включно до відходів що передбачені предметом закупівлі, в тому числі: R1, D10 та D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.»
Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги саме у редакції «Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів, включно до відходів що передбачені предметом закупівлі, в тому числі: R1, D10 та D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами»
Відповідно до Закону України «Про управління відходами» стаття 1:
22) операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів;
Перелік операцій з відновлення та видалення відходів знаходяться в Додатку 1 та Додатку 2 до ЗУ «Про управління відходами».
Відповідно до Додатку 1 ЗУ «Про управління відходами» Перелік операцій з видалення відходів :
D1 Розміщення на поверхні чи в землі, у тому числі захоронення тощо
D2 Оброблення ґрунтом, у тому числі біологічний розклад рідких або мулових відходів у ґрунті тощо
D3 Закачування на глибину, у тому числі закачування відходів відповідної консистенції у свердловини, соляні куполи або природні резервуари тощо
D4 Скидання на поверхню рідких і шламових (мулових) відходів, у тому числі скидання рідких або шламових відходів у котловани, ставки чи відстійники тощо
D5 Захоронення на спеціально обладнаних полігонах, у тому числі захоронення у відокремлених секціях, закритих та ізольованих одна від одної та від навколишнього природного середовища, тощо
D6 Скидання у водойми, крім морів/океанів
D7 Скидання в моря/океани, у тому числі на морське дно
D8 Біологічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка
D9 Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо
D10 Спалювання на суші
D11 Спалювання в морі (заборонено законодавством Європейського Союзу і міжнародними конвенціями)
D12 Постійне зберігання, у тому числі у спеціальних контейнерах у шахті тощо
D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення
D14 Перепакування перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D13 цього додатка
D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка
Відповідно до Додатку 2 ЗУ «Про управління відходами» Перелік операцій з відновлення відходів:
R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*
Відповідно до Наказу МОЗУ №325:
Розділ 1 Загальні положення
4. Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
6. У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях:
інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі);
Розділ V. Вимоги до відходів категорії В 1
1. До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:
1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;
2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність:
із закінченим терміном придатності;
які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;
із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);
3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил;
4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);
5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб);
6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби.
2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації.
3. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні вироби, виготовлені з поліпропілену, полівінілхлориду, скла), підлягають обробленню з метою реалізації/передавання таких відходів іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням та вторинним переробленням відходів.
Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, вторинне перероблення яких вимагає різних технологічних підходів (наприклад, поліпропілен і полівінілхлорид), підлягають сортуванню до (рекомендовано) або після оброблення.
Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі.
4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації.
Виходячи з вищезазначеного, Наказ №325 МОЗУ (в редакції Наказу №1602 МОЗУ) визначено лише 2 можливі операції з управління небезпечними відходами – інсинерація та кремація (операція D10 – спалювання на суші відповідно до Додатку 1 Закону України «Про управління відходами»).
Виходячи з вищезазначеного, у переліку операцій з видалення відходів ВІДСУТНЯ така операція як R1, що є відповідністю вимогам чинного законодавства у сфері управління відходами, та дискримінаційними по відношенню до майбутніх учасників що порушує принципи здійснення публічних закупівель. До того ж, кожен суб’єкт господарювання отримує ліцензії на ті операції видалення які можливо проводити на підприємстві ліцензіата, і встановлюючи в умовах до наявності в ліцензії конкретних кодів операцій з видалення так само порушує норми чинного законодавства.
До того ж, предметом закупівлі Замовник визначив «Послуги по завантаженню, транспортуванню з подальшим знищенням медичних відходів, код за ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», який не передбачає надання послуг з відновлення відходів. Встановлення вимоги щодо наявності в Учасника операції з відновлення відходів R1.
Скаржник відповідно до Ліцензійних умов отримав ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, та має право проводити операції з видалення відходів D10 Спалювання на суші, D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення, D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка, але не має права проводити операції з відновлення відходів R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії* виходячи з норм Наказу №325 МОЗУ та ЗУ «Про управління відходами».
Встановлення вимоги щодо наявності ліцензії на управління небезпечними відходами, а саме у редакції: «Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів, включно до відходів що передбачені предметом закупівлі, в тому числі: R1, D10 та D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами» є дискримінаційний по відношенню до Скаржника та обмежує його участь у публічній закупівлі.
Як доказ, Скаржник надає Комісії на розгляд Наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України №329 від 29.03.2024 року «Про видачу ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО».
×
-
Назва доказу:
Доказ
-
Повʼязаний документ:
A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ч. 4 Ст. 5 Закону: 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників та рівне ставлення до них, не дотримується вимог чинного законодавства України. В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги. З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника, ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Центральної поліклініки Міністерства внутрішніх справ України. 3. Зобов’язати Центральну поліклініку Міністерства внутрішніх справ України внести зміни до умов тендерної документації.