• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення меж території Будищенської сільської територіальної громади Черкаського району Черкаської області)

Категорія замовника: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Місцезнаходження замовника: 19620, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, село Будище, ВУЛИЦЯ 30 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 42. Процедура закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до частини 6 розділу ІІІ та Додатку 3 тендерної документації

Торги відмінено

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 06.06.2024 11:47 - 28.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга, що стосується неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: 166fd998c25a485f9d7950ec589fd7c5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-06-004271-a.b2
Назва: Скарга, що стосується неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
За результатами аукціону що відбувся 01.07.2024 за закупівлею № UA-2024-06-06-004271-a «Розробка проекту землеустрою щодо встановлення меж території Будищенської сільської територіальної громади Черкаського району Черкаської області», Замовником було порушено принципи здійснення публічних, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; Дискваліфікація ТОВ «УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС» (далі – Скаржник) є необґрунтованою та такою, що порушує законні права та інтереси Скаржника, зокрема: - на перемогу в аукціоні у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками - на отримання замовлення від Замовника - на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності. Підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства, неправомірні дії Замовника стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника який запропонував мінімальну економічно вигідну ціну, що суперечать статті 5 та частини чотирнадцять статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи Щодо Відхилення тендерної пропозиції Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями – ТОВ «УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС» через неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою Ціна тендерної пропозиції за закупівлею № UA-2024-06-06-004271-a становить 500.000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 коп.). За результатами аукціону який відбувся 01.07.2024 тендерну пропозицію Скаржника було визнано мінімальною економічно вигідною ціною, 339.356,00 грн. (триста тридцять дев’ять тисяч триста п’ятдесят шість гривень 00 коп.), що є на 32 % нижчою від ціни Замовника. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” (далі — аномально низька ціна) розуміється ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Відповідно до статті 31 Закону Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: • не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; • не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; • зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; • не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; • не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; • не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; • визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; Відповідно до частини чотирнадцятої статті 29 Закону Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. 02.07.2024 Електронна система закупівель визначила термін для надання Обґрунтування аномально низької ціни до 03.07.2024 02.07.2024 Скаржником було надано Обґрунтування аномально низької ціни відповідно до вимог частини чотирнадцять статті 29 Закону (Додаток 1 до Скарги). Тобто, електронною системою закупівель було зафіксовано прийняття Обґрунтування вчасно, згідно термінів встановлених частиною чотирнадцятою статті 29 Закону 04.07.2024 Замовником було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно частини дев’ятої статті 26 Закону «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей» 05.07.2024 Скаржником було надано документи на вимогу Замовника про усунення невідповідностей які були визначені Замовником. Тобто, усунення недоліків Скаржником також було виконано згідно термінів встановлених частиною дев’ятою статті 26 Закону У своєму рішенні Уповноважена особа Будищенської сільської ради обґрунтовує відхилення тендерної пропозиції Скаржника неналежним обґрунтуванням щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою (підпункту 1 пункту 45 Постанови КМУ № 1178). Згідно пункту чотирнадцять статті 29 Закону учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: - досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; - сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; - отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством. Відповідно до вище зазначеного, Скаржником було надано Обґрунтування аномально низької ціни згідно частини 14 статті 29 Закону. А саме, Скаржник повідомив, що найбільш економічно вигідна пропозиція була сформована за рахунок накопиченого досвіду та матеріально-технічної бази для реалізації подібних проектів, що дозволяє не витрачати додаткові кошти на оренду обладнання. ТОВ «УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС» впроваджує методики з автоматизації процесів з розроблення, оформлення та випуску проєктів технічної документації, що пришвидшує обробку та формування наборів даних. Це дозволяє мінімізувати витрати робочого часу фахівців, а відповідно зменшити видатки на оплату праці, тобто досягнути економію завдяки застосуванню технологічного процесу виробництва. Також в Обґрунтуванні помилково було зазначено «У складі тендерної пропозиції Учасником був наданий розрахунок вартості – кошторис, що підтверджує витрати учасника», що і стало підставою для відхилення Замовником пропозиції Скаржника, по причині не надання такого документу, який, зазначимо, не вимагався тендерною документацією. В той же час в Тендерній документації не було визначено вимог до порядку формування ціни учасника та обґрунтування аномально низької ціни, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оскільки Скаржник в даному випадку не порушив умови Тендерної документації. Також відповідно до Тендерної документації Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 3 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» п.п. 5 «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. : 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації Тобто, Тендерною документацією прямо передбачено, що такий вид описки є формальною помилкою який не може призвести до відхилення тендерної пропозиції. Також, відповідно до ч. 14 ст. 26 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Дії Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями - грубо порушують вимоги частини другої статті 5, частини чотирнадцятої статті 29 та статті 31 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його правом на перемогу на отримання замовлення та на отримання прибутку у даній процедурі закупівлі, та принципи максимальної економії, ефективності та пропорційності на всіх стадіях закупівель. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу що стосується порушення процедури закупівлі – Відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі у процедурі відкритих торгів з особливостями до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи – спеціаліст І категорії юридичного відділу Чуйко Людмили Виконавчого комітету Будищенської сільської ради № 16/02 від 16 липня 2024 року щодо Відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів з особливостями – ТОВ «УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС» 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи – спеціаліст І категорії юридичного відділу Чуйко Людмили Виконавчого комітету Будищенської сільської ради № 17/02 від 17 липня 2024 року щодо Визначення переможцем процедури відкритих торгів UA-2024-06-06-004271-a Держане підприємство «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ» (ЄДРПОУ 00709709). Додатки: Додаток 1 – Обгрунтування аномально низької ціни
Дата розгляду скарги: 29.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.07.2024 14:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.08.2024 12:23
Дата виконання рішення Замовником: 20.08.2024 10:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БУДИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 04407750) скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ: 41451897) та рішення про визначення державного підприємства "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" (код ЄДРПОУ: 00709709) переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 (CPV) 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення меж території Будищенської сільської територіальної громади Черкаського району Черкаської області)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024- 06-06-004271-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС", Іванченко Олексій 380976908955 UKRGROUPPROJECT.PLUS@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a0e4ef9ed5504a338589c7f1f5dda442
Заголовок пункту скарги: Щодо Відхилення тендерної пропозиції Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями – ТОВ «УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС» через неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства, неправомірні дії Замовника стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника який запропонував мінімальну економічно вигідну ціну, що суперечать статті 5 та частини чотирнадцять статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-06-06-004271-a. Стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників

Номер: c69b580230b8440bacaba74e29cbce02
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-06-004271-a.a1
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-06-06-004271-a. Стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
порушення Замовником процедури Закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства, неправомірні дії Замовника стосовно встановлених ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.06.2024 14:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.06.2024 13:20
Дата виконання рішення Замовником: 26.06.2024 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконавчим комітетом Будищенської сільської ради на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.06.2024 №10851-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення меж території Будищенської сільської територіальної громади Черкаського району Черкаської області)» за № UA-2024-06-06-004271-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС", Іванченко Олексій 380976908955 UKRGROUPPROJECT.PLUS@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8d85999f91744958995c95a7cd8eaf63
Заголовок пункту скарги: Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: За результатами ознайомлення Скаржника із Тендерною документацією, а саме із пунктом 3.1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено наявність дискримінаційних вимог до потенційних учасників закупівлі, зокрема Скаржника, а саме: «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* щодо надання аналогічних послуг* на суму не менше ніж очікувана вартість закупівлі»
На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), відповідно до вимог п.3.1. ч.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
- позитивний(і) відгук(и) щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у відгуку обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору);
- аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
-акт(и) виконаних робіт (наданих послуг) або інших документів, що передбачені договором, та які підтверджують виконання договору.
Скаржнику не зрозуміло яким саме чином фактична сума аналогічного Договору може підтвердити Замовнику те, що потенційний виконавець має дійсно ревалентний досвід предмету закупівлі, оскільки порядок надання послуг з розроблення документації із землеустрою жодним чином не змінюється в залежності від фактичної вартості договору, розроблення документації із землеустрою відбувається відповідно до вимог Закону України «Про землеустрій» та Земельного кодексу України.
Вище визначені вимоги Тендерної документації, визначені Замовником в частині встановлення вимоги надання договорів, є дискримінаційними та необґрунтованими, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету. Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Встановлення Замовником вищезазначених вимог не дає змогу Скаржнику прийняти участь у закупівлі, оскільки Скаржник не має аналогічних договорів, які будуть одночасно відповідати всім вимогам Замовника, водночас Скаржник має досвід виконання аналогічних предмету закупівлі Договорів, які є за фактичною вартістю нижче встановлених Замовником вимог, тобто маючи реальний аналогічний предмету закупівлі досвід, Скаржник позбавлений можливості прийняти участь у закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційних вимог.
Так, як зазначалось, Скаржник має позитивний досвід виконання договорів на розроблення проектів землеустрою, зокрема (підтвердження додаємо – Додаток 1 до Скарги) у відповідності до норм чинного законодавства, до прикладу:
1) Договір №1 від 05 серпня 2022 року, Замовник - Комунальне підприємство «Сквирське комунальне господарство», предмет договору «Розробка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування комунальному підприємству «Сквирське комунальне господарство з цільовим призначенням 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, орієнтовною площею 10,0230 га, під розміщення існуючого полігону твердих побутових відходів на території Сквирської міської територіальної громади за адресою: Київська область, Білоцерківський район, Сквирська міська рада (за межами населеного пункту м. Сквира), вартість надання послуг- 233 625,00 грн
2) Договір № 2020/ПЗ-1 від 07 грудня 2020 року, Замовник – Студениківська сільська рада Бориспільського району Київської області предмет договору « Проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту села Пристроми Бориспільського району Київської області» , вартість надання послуг- 158562,00 грн
Таким чином, Замовником встановлено значну кількість очевидно завищених вимог в частині аналогічного досвіду до потенційних учасників закупівлі. Встановлення вказаних дискримінаційних вимог не дають можливості Скаржнику прийняти участь у закупівлі, не зважаючи на той факт, що Скаржник є професійним оператором ринку послу у сфері землевпорядних послуг та має аналогічний предмету закупівлі досвід.
Скаржник, який має значний досвід розроблення документації із землеустрою, проте не може прийняти участь у Закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційних та необґрунтованих вимог, а саме «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* щодо надання аналогічних послуг* на суму не менше ніж очікувана вартість закупівлі»

Просимо розглянути колегію питання щодо зобов’язання Замовника усунити дискримінаційні вимоги до потенційний учасників, а саме щодо фактичної суми аналогічних договорів шляхом внесення змін до тендерної документації та викласти в наступній редакції :
3.1. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* щодо надання аналогічних послуг.
*Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що передбачає виконання (розроблення) проекту землеустрою відповідно до розділів IV та V Закону України «Про землеустрій».
Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником** на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (** замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) повинна містити інформацію про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.

Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації