-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення меж території Будищенської сільської територіальної громади Черкаського району Черкаської області)
Категорія замовника: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Місцезнаходження замовника: 19620, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, село Будище, ВУЛИЦЯ 30 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 42. Процедура закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до частини 6 розділу ІІІ та Додатку 3 тендерної документації
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Скарга, що стосується неправомірного відхилення тендерної пропозиції
- Скарга 2.docx 18.07.2024 15:30
- Додаток 1 Обгрунтуваняя аномальн-низької ціни.docx 18.07.2024 15:30
- sign.p7s 18.07.2024 15:32
- рішення від 22.07.2024 № 12477.pdf 22.07.2024 14:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2024 № 12892.pdf 29.07.2024 17:29
- рішення від 29.07.2024 № 12892.pdf 01.08.2024 12:23
- Пояснення.doc 24.07.2024 16:59
- Пояснення.pdf.p7s.zip 24.07.2024 16:59
- Протокол (виконання ріш.АМКУ).docx 20.08.2024 10:15
- Протокол (виконання ріш.АМКУ).pdf.p7s.zip 20.08.2024 10:15
- Протокол (виконання ріш.АМКУ).pdf.p7s.zip 20.08.2024 10:16
Пункт скарги
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу що стосується порушення процедури закупівлі – Відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі у процедурі відкритих торгів з особливостями до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи – спеціаліст І категорії юридичного відділу Чуйко Людмили Виконавчого комітету Будищенської сільської ради № 16/02 від 16 липня 2024 року щодо Відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів з особливостями – ТОВ «УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС» 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи – спеціаліст І категорії юридичного відділу Чуйко Людмили Виконавчого комітету Будищенської сільської ради № 17/02 від 17 липня 2024 року щодо Визначення переможцем процедури відкритих торгів UA-2024-06-06-004271-a Держане підприємство «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ» (ЄДРПОУ 00709709).
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-06-06-004271-a. Стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
- Додаток 1 до Скарги .pdf 10.06.2024 19:51
- Додаток 2 до Скарги .pdf 10.06.2024 19:51
- Скарга.docx 10.06.2024 19:51
- Скарга.pdf 10.06.2024 19:51
- Скарга.pdf.asice 10.06.2024 19:51
- Скарга.pdf.asice.zip 10.06.2024 19:51
- sign.p7s 10.06.2024 19:53
- рішення від 12.06.2024 № 10231.pdf 12.06.2024 14:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2024 № 10851.pdf 24.06.2024 15:17
- рішення від 21.06.2024 № 10851.pdf 26.06.2024 13:19
- пояснення амку.docx 14.06.2024 15:43
- пояснення амку.pdf.p7s.zip 14.06.2024 15:43
- Протокол виконання рішення АМКУ.docx.p7s.zip 26.06.2024 16:40
Пункт скарги
На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), відповідно до вимог п.3.1. ч.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
- позитивний(і) відгук(и) щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у відгуку обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору);
- аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
-акт(и) виконаних робіт (наданих послуг) або інших документів, що передбачені договором, та які підтверджують виконання договору.
Скаржнику не зрозуміло яким саме чином фактична сума аналогічного Договору може підтвердити Замовнику те, що потенційний виконавець має дійсно ревалентний досвід предмету закупівлі, оскільки порядок надання послуг з розроблення документації із землеустрою жодним чином не змінюється в залежності від фактичної вартості договору, розроблення документації із землеустрою відбувається відповідно до вимог Закону України «Про землеустрій» та Земельного кодексу України.
Вище визначені вимоги Тендерної документації, визначені Замовником в частині встановлення вимоги надання договорів, є дискримінаційними та необґрунтованими, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету. Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Встановлення Замовником вищезазначених вимог не дає змогу Скаржнику прийняти участь у закупівлі, оскільки Скаржник не має аналогічних договорів, які будуть одночасно відповідати всім вимогам Замовника, водночас Скаржник має досвід виконання аналогічних предмету закупівлі Договорів, які є за фактичною вартістю нижче встановлених Замовником вимог, тобто маючи реальний аналогічний предмету закупівлі досвід, Скаржник позбавлений можливості прийняти участь у закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційних вимог.
Так, як зазначалось, Скаржник має позитивний досвід виконання договорів на розроблення проектів землеустрою, зокрема (підтвердження додаємо – Додаток 1 до Скарги) у відповідності до норм чинного законодавства, до прикладу:
1) Договір №1 від 05 серпня 2022 року, Замовник - Комунальне підприємство «Сквирське комунальне господарство», предмет договору «Розробка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування комунальному підприємству «Сквирське комунальне господарство з цільовим призначенням 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, орієнтовною площею 10,0230 га, під розміщення існуючого полігону твердих побутових відходів на території Сквирської міської територіальної громади за адресою: Київська область, Білоцерківський район, Сквирська міська рада (за межами населеного пункту м. Сквира), вартість надання послуг- 233 625,00 грн
2) Договір № 2020/ПЗ-1 від 07 грудня 2020 року, Замовник – Студениківська сільська рада Бориспільського району Київської області предмет договору « Проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту села Пристроми Бориспільського району Київської області» , вартість надання послуг- 158562,00 грн
Таким чином, Замовником встановлено значну кількість очевидно завищених вимог в частині аналогічного досвіду до потенційних учасників закупівлі. Встановлення вказаних дискримінаційних вимог не дають можливості Скаржнику прийняти участь у закупівлі, не зважаючи на той факт, що Скаржник є професійним оператором ринку послу у сфері землевпорядних послуг та має аналогічний предмету закупівлі досвід.
Скаржник, який має значний досвід розроблення документації із землеустрою, проте не може прийняти участь у Закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційних та необґрунтованих вимог, а саме «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* щодо надання аналогічних послуг* на суму не менше ніж очікувана вартість закупівлі»
Просимо розглянути колегію питання щодо зобов’язання Замовника усунити дискримінаційні вимоги до потенційний учасників, а саме щодо фактичної суми аналогічних договорів шляхом внесення змін до тендерної документації та викласти в наступній редакції :
3.1. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* щодо надання аналогічних послуг.
*Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що передбачає виконання (розроблення) проекту землеустрою відповідно до розділів IV та V Закону України «Про землеустрій».
Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником** на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (** замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) повинна містити інформацію про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
-
Назва доказу:
Додаток 2 до Скарги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до Скарги .pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до Скарги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до Скарги .pdf
-
Просимо розглянути колегію питання щодо зобов’язання Замовника усунити дискримінаційні вимоги до потенційний учасників, а саме щодо фактичної суми аналогічних договорів шляхом внесення змін до тендерної документації та викласти в наступній редакції : 3.1. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* щодо надання аналогічних послуг. *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що передбачає виконання (розроблення) проекту землеустрою відповідно до розділів IV та V Закону України «Про землеустрій». Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником** на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (** замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) повинна містити інформацію про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.