-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Будинку дитячої творчості Подільського району м. Києва за адресою: Контрактова площа, 12» Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
Торги відмінено
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2024 10:59 - 24.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
5e2852dc063843c1ba79e1268eade5a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-06-003259-a.b2
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати 23.08.pdf 29.08.2024 11:01
- Скарга ТЕТ Кепітал дитячої творчості переможець.docx.p7s 29.08.2024 11:01
- Скарга ТЕТ Кепітал дитячої творчості переможець.docx 29.08.2024 11:01
- Кошторисна документація 26.06.pdf 29.08.2024 11:01
- sign.p7s 29.08.2024 11:02
- рішення від 02.09.2024 № 14625.pdf 02.09.2024 15:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2024 № 15093.pdf 11.09.2024 16:10
- рішення від 10.09.2024 № 15093.pdf 12.09.2024 17:18
- лист пояснення 06.09.2024 12:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2024 15:09
Дата розгляду скарги:
10.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2024 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.09.2024 17:18
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2024 09:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти виконує рішення Антимонопольного комітету України № 15093 - р/пк-пз від 10.09.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3d43c4fc0afc40a8900a006ff69f71cf
Заголовок пункту скарги:
Заперечення згідно документів наданих Переможцем
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі Замовник) оприлюднив закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-06-003259-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Будинку дитячої творчості Подільського району м. Києва за адресою: Контрактова площа, 12» Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- (надалі Скаржник).
2. ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» - (надалі Переможець)
26 серпня 2024 року Замовником переможцем закупівлі визначено ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН».
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
1.1.Умови Тендерної документації щодо договірної ціни
Відповідно до п.5 р.7 Тендерної у складі тендерної пропозиції учасником повинна бути надана:
Кошторисна документація складена відповідно до настанови з визначення вартості будівництва (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника).
Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 (останньої версії ) або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5 у складі:
- договірна ціна (тверда та визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);
- дефектний акт;
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації включаючи витрати на технічний нагляд 1,5% та не може перевищувати оголошеної вартості);
- пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi згідно розряду робіт 3,8 та тривалостi робочого часу, дійсного на період подання тендерної пропозиції) затверджений керівником підприємства.
1.2.Заперечення згідно документів наданих Переможцем
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано:
- договірну ціну яка не містить підпису та печатку сертифікованого інженера-проектувальника
- дефектний акт, який не пропечатаний та не підписаний організацією учасником і на ньому відсутні підпис та печатка сертифікованого інженера-проектувальника.
- відсутня підсумкова відомість ресурсів.
- розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi згідно розряду робіт 3,8 та тривалостi робочого часу, дійсного на період подання тендерної пропозиції) затверджений керівником підприємства.
23 серпня 2024 року Замовником було надано 24 години Переможцю на усунення невілдповвідностей в частині ненадання розрахунку заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi.
Переможцем, на виконання вимоги про усунення невідповідностей було надано розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi. Разом з тим, зважаючи на те, що даний розрахунок визначає технічні та кількісні і якісні характеристики предмета закупівлі, Замовник не мав права на надання 24 годин на усунення невідповідностей.
Зважаючи на зазначена тендерна пропозиція учасника підлягала відхиленню.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- (надалі Скаржник).
2. ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» - (надалі Переможець)
26 серпня 2024 року Замовником переможцем закупівлі визначено ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН».
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
1.1.Умови Тендерної документації щодо договірної ціни
Відповідно до п.5 р.7 Тендерної у складі тендерної пропозиції учасником повинна бути надана:
Кошторисна документація складена відповідно до настанови з визначення вартості будівництва (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника).
Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 (останньої версії ) або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5 у складі:
- договірна ціна (тверда та визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);
- дефектний акт;
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації включаючи витрати на технічний нагляд 1,5% та не може перевищувати оголошеної вартості);
- пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi згідно розряду робіт 3,8 та тривалостi робочого часу, дійсного на період подання тендерної пропозиції) затверджений керівником підприємства.
1.2.Заперечення згідно документів наданих Переможцем
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано:
- договірну ціну яка не містить підпису та печатку сертифікованого інженера-проектувальника
- дефектний акт, який не пропечатаний та не підписаний організацією учасником і на ньому відсутні підпис та печатка сертифікованого інженера-проектувальника.
- відсутня підсумкова відомість ресурсів.
- розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi згідно розряду робіт 3,8 та тривалостi робочого часу, дійсного на період подання тендерної пропозиції) затверджений керівником підприємства.
23 серпня 2024 року Замовником було надано 24 години Переможцю на усунення невілдповвідностей в частині ненадання розрахунку заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi.
Переможцем, на виконання вимоги про усунення невідповідностей було надано розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi. Разом з тим, зважаючи на те, що даний розрахунок визначає технічні та кількісні і якісні характеристики предмета закупівлі, Замовник не мав права на надання 24 годин на усунення невідповідностей.
Зважаючи на зазначена тендерна пропозиція учасника підлягала відхиленню.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
×
-
Назва доказу:
документи надані на виправлення
-
Повʼязаний документ:
Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати 23.08.pdf
-
-
Назва доказу:
кошторис переможця
-
Повʼязаний документ:
Кошторисна документація 26.06.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Будинку дитячої творчості Подільського району м. Києва за адресою: Контрактова площа, 12» Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)., оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-06-003259-a. Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
25db2afe452642d3a33f05314f727645
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-06-003259-a.b1
Назва:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТЕП Кепітал будинок дитячої творчості відхилення.docx.p7s 28.07.2024 10:56
- Скарга ТЕП Кепітал будинок дитячої творчості відхилення.docx 28.07.2024 10:56
- DOC_007.pdf 28.07.2024 10:56
- sign.p7s 28.07.2024 10:57
- рішення від 30.07.2024 № 12926.pdf 30.07.2024 15:47
- інформація про перенесення розгляду скарги від 07.08.2024 № 1271.pdf 07.08.2024 16:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2024 № 13710.pdf 14.08.2024 14:22
- рішення від 13.08.2024 № 13710.pdf 16.08.2024 15:37
- лист пояснення 05.08.2024 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2024 12:43
Дата розгляду скарги:
07.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2024 15:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.08.2024 15:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
27ccd2fe5d3c4134a524d131d111f2a4
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-06-003259-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Будинку дитячої творчості Подільського району м. Києва за адресою: Контрактова площа, 12» Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- (надалі Скаржник).
2. ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН».
23 липня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з протоколу №393 від 23.07.2024 р.)
Під час розгляду першого питання порядку денного:
27.06.2024 року в електронній системі закупівель відбулось розкриття тендерної пропозиції, поданої на відкриті торги по закупівлі (номер оголошення в електронній системі UA-2024- 06-06-003259-а) від учасника ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." (ЄДРПОУ/ІПН 44668048), яка автоматично визначена найбільш економічно вигідною, яка наразі перебуває на етапі кваліфікації.
У відповідності до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників , передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністерства України від 12.10.2022 року №1178 (далі-Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником 19.07.2024 року в електронній системі закупівель у строк не менше ніж два роботі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій учасника надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей : 1) Відповідно до пункту 9 Додатку 4 тендерної документації Учасник надає у складі тендерної пропозиції Копію сертифікату виданого учаснику з системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) , звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючі документи - атестат про акредитацію та сфера акредитації.). Учасник не надав підтверджуючі документи, а саме: атестат про акредитацію та сфери акредитації. Учасником не виправлено невідповідності.
Відповідно до абз.4 ч.І п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.9 Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати . Копію сертифікату виданий учаснику з системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) , звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючі документи – атестат про акредитацію та сфера акредитації).
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
В складі Тендерної пропозиції Скаржником надано:
- звіт №5.12.09-3 від 29.12.2023 р. за результатами 1-го наглядового аудиту за сертифікованою системою управління щодо протидії корупції;
- сертифікаційнва угода №5.12.09-3 від 23.01.2023 р. між Скаржником і ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи»
- атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи», зареєстрованого у Реєстрі 20 лютого 2022 року за №8О108;
- сфера акредитації, як додаток до атестату про акредитацію за №8О108 від 20 лютого 2022 року;
- сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, виданий ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації Органу з сертифікації 23 січня 2023 р. №СУПК.001-23, на відповідність Скаржника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT).
Таким чином Скаржником було належним чином виконано умови Тендерної документації в частині умов викладених в п.9 Додатку 4 до тендерної документації.
Проте 19.07.2024 р. Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 9 Додатку 4 тендерної документації Учасник надає у складі тендерної пропозиції Копію сертифікату виданого учаснику з системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) , звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючі документи – атестат про акредитацію та сфера акредитації.). Учасник не надав підтверджуючі документи, а саме: атестат про акредитацію та сфери акредитації. На виправлення зазначеного порушення необхідно надати документ.
На зазначену вимогу Скаржником було 20.07.2024 р. додатково оприлюднено:
- атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи», зареєстрованого у Реєстрі 20 лютого 2022 року за №8О108;
- сфера акредитації, як додаток до атестату про акредитацію за №8О108 від 20 лютого 2022 року;
- пояснення №1-003259 від 19.07.2024 р.
В поясненні, зокрема було зазначено наступне:
«Так як тендерною документацію не встановлено вимоги, що Система управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) має бути атестована і зазначена в сфері акредитації органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) то Учасник ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» виконав вимогу тендерної документації у повному обсязі. Окремих вимог до атестату про акредитацію та сфери акредитації тендерна документація не містить».
Надані, як в складі Тендерної пропозиції, так і на вимогу про усунення невідповідностей, атестат про акредитацію та сфера акредитації не містять інформацію про ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
Аналіз умови Тендерної документації дає можливість встановити, що Замовником встановлено вимогу про надання копії сертифікату виданого учаснику з системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) , звіту за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючі документи – атестат про акредитацію та сфера акредитації).
Проте аналіз даної умови дає можливість встановити, що Замовником не встановлено жодних умов до атестату про акредитацію та сфери акредитації в частині того, що вони повинні містити посилання на ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
Слід відмітити, що Замовник, приймаючи рішення про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника, повинен був усвідомлювати незаконність своїх дій, оскільки Органом оскарження в закупівлі UA-2024-03-08-007270-a, за ідентичної ситуації, було прийнято рішення про невідхилення Тендерної пропозиції учасника. При цьому Органом оскарження при розгляді скарги в зазначеній закупівлі прийнято рішення про законність дій замовника зважаючи на те, що Тендерна документація не містила окремих вимог щодо переліку сфер акредитації, зокрема, ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) організації, яка видала сертифікат.
Зважаючи на це, Замовником було здійснено порушення в частині надання 24 годин на усунення невідповідностей, зважаючи на те, що в складі Тендерної пропозиції Скаржника містились всі документи, що вимагалися Тендерною Документацією.
Враховуючи зазначене у Замовника були відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника абз.4 ч.І п. 44 Особливостей.
Більш того, відповідно до абз.4 ч.І п. 44 Особливостей підставою відхилення є не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. В той же час умовами Тендерної документації не передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції. При цьому застосовуючи відхилення Замовник посилається на норму абз.4 ч.І п. 44 Особливостей:
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідносте
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- (надалі Скаржник).
2. ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН».
23 липня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з протоколу №393 від 23.07.2024 р.)
Під час розгляду першого питання порядку денного:
27.06.2024 року в електронній системі закупівель відбулось розкриття тендерної пропозиції, поданої на відкриті торги по закупівлі (номер оголошення в електронній системі UA-2024- 06-06-003259-а) від учасника ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." (ЄДРПОУ/ІПН 44668048), яка автоматично визначена найбільш економічно вигідною, яка наразі перебуває на етапі кваліфікації.
У відповідності до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників , передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністерства України від 12.10.2022 року №1178 (далі-Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником 19.07.2024 року в електронній системі закупівель у строк не менше ніж два роботі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій учасника надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей : 1) Відповідно до пункту 9 Додатку 4 тендерної документації Учасник надає у складі тендерної пропозиції Копію сертифікату виданого учаснику з системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) , звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючі документи - атестат про акредитацію та сфера акредитації.). Учасник не надав підтверджуючі документи, а саме: атестат про акредитацію та сфери акредитації. Учасником не виправлено невідповідності.
Відповідно до абз.4 ч.І п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.9 Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати . Копію сертифікату виданий учаснику з системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) , звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючі документи – атестат про акредитацію та сфера акредитації).
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
В складі Тендерної пропозиції Скаржником надано:
- звіт №5.12.09-3 від 29.12.2023 р. за результатами 1-го наглядового аудиту за сертифікованою системою управління щодо протидії корупції;
- сертифікаційнва угода №5.12.09-3 від 23.01.2023 р. між Скаржником і ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи»
- атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи», зареєстрованого у Реєстрі 20 лютого 2022 року за №8О108;
- сфера акредитації, як додаток до атестату про акредитацію за №8О108 від 20 лютого 2022 року;
- сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, виданий ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації Органу з сертифікації 23 січня 2023 р. №СУПК.001-23, на відповідність Скаржника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT).
Таким чином Скаржником було належним чином виконано умови Тендерної документації в частині умов викладених в п.9 Додатку 4 до тендерної документації.
Проте 19.07.2024 р. Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 9 Додатку 4 тендерної документації Учасник надає у складі тендерної пропозиції Копію сертифікату виданого учаснику з системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) , звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючі документи – атестат про акредитацію та сфера акредитації.). Учасник не надав підтверджуючі документи, а саме: атестат про акредитацію та сфери акредитації. На виправлення зазначеного порушення необхідно надати документ.
На зазначену вимогу Скаржником було 20.07.2024 р. додатково оприлюднено:
- атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи», зареєстрованого у Реєстрі 20 лютого 2022 року за №8О108;
- сфера акредитації, як додаток до атестату про акредитацію за №8О108 від 20 лютого 2022 року;
- пояснення №1-003259 від 19.07.2024 р.
В поясненні, зокрема було зазначено наступне:
«Так як тендерною документацію не встановлено вимоги, що Система управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) має бути атестована і зазначена в сфері акредитації органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) то Учасник ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» виконав вимогу тендерної документації у повному обсязі. Окремих вимог до атестату про акредитацію та сфери акредитації тендерна документація не містить».
Надані, як в складі Тендерної пропозиції, так і на вимогу про усунення невідповідностей, атестат про акредитацію та сфера акредитації не містять інформацію про ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
Аналіз умови Тендерної документації дає можливість встановити, що Замовником встановлено вимогу про надання копії сертифікату виданого учаснику з системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) , звіту за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючі документи – атестат про акредитацію та сфера акредитації).
Проте аналіз даної умови дає можливість встановити, що Замовником не встановлено жодних умов до атестату про акредитацію та сфери акредитації в частині того, що вони повинні містити посилання на ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
Слід відмітити, що Замовник, приймаючи рішення про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника, повинен був усвідомлювати незаконність своїх дій, оскільки Органом оскарження в закупівлі UA-2024-03-08-007270-a, за ідентичної ситуації, було прийнято рішення про невідхилення Тендерної пропозиції учасника. При цьому Органом оскарження при розгляді скарги в зазначеній закупівлі прийнято рішення про законність дій замовника зважаючи на те, що Тендерна документація не містила окремих вимог щодо переліку сфер акредитації, зокрема, ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) організації, яка видала сертифікат.
Зважаючи на це, Замовником було здійснено порушення в частині надання 24 годин на усунення невідповідностей, зважаючи на те, що в складі Тендерної пропозиції Скаржника містились всі документи, що вимагалися Тендерною Документацією.
Враховуючи зазначене у Замовника були відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника абз.4 ч.І п. 44 Особливостей.
Більш того, відповідно до абз.4 ч.І п. 44 Особливостей підставою відхилення є не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. В той же час умовами Тендерної документації не передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції. При цьому застосовуючи відхилення Замовник посилається на норму абз.4 ч.І п. 44 Особливостей:
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідносте
×
-
Назва доказу:
протокол про відхилення
-
Повʼязаний документ:
DOC_007.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати про рішення відхилення тендерної пропозиції Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Будинку дитячої творчості Подільського району м. Києва за адресою: Контрактова площа, 12»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-06-003259-a). Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.