-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
48820000-2 Сервери (Закупівля серверного та телекомунікаційного обладнання Центру обробки даних (ЦОД) УДЦР)
Завершена
4 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 45 000.00 UAH
Період оскарження:
03.05.2018 15:02 - 03.06.2018 00:00
Вимога
Відхилено
вимога щодо поділення предмету закупівлі на лоти
Номер:
4a8795aa358545f1a5aa9df5af3228a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-03-001677-a.b1
Назва:
вимога щодо поділення предмету закупівлі на лоти
Вимога:
Порядок визначення предмету закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволено подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник своєю тендерної документацією визначив предмет закупівлі, як «48820000-2 Сервери (Закупівля серверного та телекомунікаційного обладнання Центру обробки даних (ЦОД) УДЦР)».
Уважно вивчивши «Технічні вимоги» Додатку №3 тендерної документації ми бачимо, що предмет закупівлі складається з чотирьох частин:
- дискова система зберігання Lenovo Storage V3700 V2 XP (або еквівалент) - пункт 2.2-2.3. Додатку №3 тендерної документації,
- комутатор Cisco Catalyst WS-C2960+24РC-L (або еквівалент) – пункт 2.4 Додатку №3 тендерної документації,
- серверного обладнання – пункт 2.5. Додатку №3 тендерної документації,
- послуги з налагодження окремих компонентів та опцій до серверного обладнання Замовника.
З вищевикладеного «Дискова система зберігання» та «комутатор» не може бути закуповуваться в одному лоті з серверним обладнанням, тому що «48820000-2 Сервери (Закупівля серверного та телекомунікаційного обладнання Центру обробки даних (ЦОД) УДЦР)». З аналізу закупівель у системі Prozorro, інши замовники аналогічний товар закуповують за кодом ДК 021:2015 «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)».
Те ж саме стосується і закупівлі Замовником комутатора Cisco Catalyst WS-C2960+24РC-L (або еквівалент), який відноситься за кодом ДК 021:2015 «32420000-3 Мережеве обладнання», виходячи аналізу закупівель у системі Prozorro.
«Послуги з налагодження окремих компонентів та опцій до серверного обладнання Замовника» взагалі не можуть закупатись, як товар.
Замовник об’єднав такі складові в предметі закупівлі «48820000-2 Сервери (Закупівля серверного та телекомунікаційного обладнання Центру обробки даних (ЦОД) УДЦР)», не поділивши на лоти предмет закупівлі або взагалі повести окремі процедури закупівлі по іншим кодам ДК 021:2015, для звуження кола учасників та уникнення конкуренції.
Статтею 3 Закону передбачені принципи закупівлі, такі як: …. недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зокрема пунктом 3 статті 5 Закону передбачено, що «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників» та частина 4 статті 22 Закону встановлює, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Як ми бачимо, Замовник нехтуючи вищевказаними нормами чинного законодавства України об’єднав різні коди ДК 021:2015 в один код «48820000-2 Сервери (Закупівля серверного та телекомунікаційного обладнання Центру обробки даних (ЦОД) УДЦР)», що є порушенням також Наказу Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону та Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 просимо:
1.) Виключити з предмету закупівлі «48820000-2 Сервери (Закупівля серверного та телекомунікаційного обладнання Центру обробки даних (ЦОД) УДЦР)» та тендерної документації наступні складові, які не відносяться до предмету закупівлі «48820000-2 Сервери (Закупівля серверного та телекомунікаційного обладнання Центру обробки даних (ЦОД) УДЦР)», а саме: дискова система зберігання Lenovo Storage V3700 V2 XP (або еквівалент) - пункт 2.2-2.3. Додатку №3 тендерної документації; комутатор Cisco Catalyst WS-C2960+24РC-L (або еквівалент) – пункт 2.4 Додатку №3 тендерної документації; послуги з налагодження окремих компонентів та опцій до серверного обладнання Замовника. 2.) Внести зміни до тендерної документації, враховуючи викладене в даній Вимозі
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 289 ЦОД Відповідь на вимогу.doc 31.05.2018 21:20
Дата подачі:
28.05.2018 13:08
Вирішення:
П.1.4. додатку 2 тендерної документації на закупівлю за предметом «48820000-2 Сервери (Закупівля серверного та телекомунікаційного обладнання Центру обробки даних (ЦОД) УДЦР)» визначена мета проведення закупівлі – збільшення обчислювальної потужності серверних комплексів для забезпечення виробничих інформаційних систем УДЦР.
Виробничі інформаційні системи УДЦР функціонують на базі єдиної інформаційної інфраструктури розгорнутої в Центрі обробки даних УДЦР (ЦОД) та побудованої на основі технологій віртуалізації.
Дискова система зберігання Lenovo Storage V3700 V2 XP (або еквівалент) є високонадійним дво-нодовим вузькоспеціалізованим сервером, призначеним для задач надійного збереження та забезпечення швидкісного доступу до даних.
Вибір коду 48820000-2 Сервери для закупівлі визначається переважною вартістю (понад 90% від вартості закупівлі) власне дискової системи зберігання Lenovo Storage V3700 V2 XP та комплектуючих для серверів та поширеною практикою системи Prozorro (див., наприклад, закупівлі UA-2018-02-13-001013-c, UA-2017-11-16-000848-b, UA-2017-12-29-001053-c).
Аналіз закупівель у системі Prozorro показав, що за кодом «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» переважно здійснюється закупівля системних блоків персональних комп’ютерів, ноутбуків, портативних персональних комп’ютерів, робочих станцій.
Для інтеграції дискової системи зберігання Lenovo Storage V3700 V2 XP в інформаційної інфраструктуру УДЦР (комутації модулів керування дискової системи зберігання) необхідний комутатор типу Сisco Catalyst WS-С2960+24РС-L (або еквівалент) з вартістю орієнтовно 1% від вартості закупівлі.
Відповідно до пункту 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (п. 1) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тобто визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) та здійснювати по ним закупівлі являється правом Замовника, а не обов’язком.
Більше того, обладнання закуповується разом із технічно складними послугами з монтажу та налаштування, постачання обладнання єдиним переможцем відкритих торгів дозволить уникнути зайвих витрат та ускладнень, що неминуче виникнуть під час монтажу та налаштування окремих складових обладнання технічним персоналом різних постачальників. Включення таких послуг до предмету закупівлі передбачено п. 32 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, відповідно до п. 5 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов’язаної (пов’язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Наведені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги про внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено