• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини будівлі (пожежне депо на 4 автомобілі) 12 державної пожежно-рятувальної частина 6 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: м. Вараш вул. Правика, 1).

Завершена

12 359 436.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 797.18 UAH
Період оскарження: 05.06.2024 17:16 - 17.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне визначення переможця

Номер: 30e0c7d380af410a9020a347f8751244
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-05-012067-a.a1
Назва: неправомірне визначення переможця
Вимога:
1.Учасником ТОВ «ВАРАШРЕМБУД» допущено помилку в розрахунку Кошторису. Не враховано коефіцієнт 1,5, що передбачений Кошторисними норами України» «ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНОБУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ», а саме: Локальний кошторис 2-01-01- (п228, п231, п232, п233, п234, п235, П237) не відповідає встановленим нормам. Зокрема щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи. П. 2.4 «ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНОБУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» передбачає, що окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за КНУ РЕКНб Збірник 46. «Роботи при реконструкції будівель та споруд» та нормами 9-70-1 – 9-75-2 КНУ РЕКНб Збірник 9. «Металеві конструкції» - без застосування зазначеного коефіцієнта. Зважаючи на наведене, у замовника наявні підстави для відхилення учасника ТОВ «ВАРАШРЕМБУД». 2. В Тендерній документації Замовником визначено вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2., зокрема «Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до технічних вимог щодо використання конкретних матеріалів і конструкцій; якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. В ціну тендерної пропозиції учасник включає витрати, пов’язані зі збором, вивезенням та утилізацією сміття.» Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРАШРЕМБУД" розраховано тендерну пропозицію згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Водночас учасник порушує дану настанову тим що не відповідає П 5.9. цієї настанови зокрема: При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Тобто учасник виключивши всі будівельні машини і механізми порушує технологію виконання робіт ( локальний кошторис 2-01-01 П 229 - Навантаження грунту екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.;локальний кошторис 2-01-03 –;П 5;П7 ; П8: а саме Установка для зварювання ручного і тд…. При проведення відкритих торгів з особливостями, п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р.(далі-Постанови) (зі змінами) передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, Замовник не може дати учаснику 24 години на виправлення коли помилка допущена у розрахунку, технічних характеристик предмета закупівлі, та виправлення в технічній специфікації, що призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі ціни, розрахунку. Зважаючи на наведене Замовник неправомірно визнав переможця торгів. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Вимгаємо скасувати рішення про визначення переможця закупівлі, як таке що винесене з порушенням норм законодавства. В разі залишення рішення без змін залишаємо за собою право оскарження до АМК.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне: Локальний кошторис – це первинний кошторисний документ, в якому визначається вартість окремих будівельних робіт, відповідно до Настанови з визначення вартості будівельних робі, п. 3.11. Локальні кошториси складаються в поточних цінах за допомогою: - ресурсних елементних кошторисних норм (РЕКН), ресурсних елементних кошторисних норм експлуатації будівельних машин і механізмів (РКНЕМ), укрупнених кошторисних норм (УКН); - вказівки із застосування РЕКН; - поточні ціни на матеріали; - поточні ціни на машино-години; - поточні ціни на людино-години; - правила визначення загальних виробничих витрат. В локальному кошторисі визначається:  Кошторисна вартість робіт;  Кошторисна заробітна плата;  Кошторисна трудомісткість. Згідно Додатка Б (обов'язковий) «Коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт» «ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНОБУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ», коефіцієнт 1,5 застосовується при виконання будівельно-ремонтних робіт зі шкідливими умовами праці. Отже, висновок про те, що «Учасником ТОВ «ВАРАШРЕМБУД» допущено помилку в розрахунку Кошторису. Не враховано коефіцієнт 1,5, що передбачений Кошторисними норами України» «ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНОБУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ», є хибним. Також П. 2.4 «ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНОБУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» передбачає, що окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за КНУ РЕКНб Збірник 46. «Роботи при реконструкції будівель та споруд» та нормами 9-70-1 – 9-75-2 КНУ РЕКНб Збірник 9. «Металеві конструкції» - без застосування зазначеного коефіцієнта. В даному пункті вказано, що коефіцієнт 1,15 можна застосовувати до Збірника на будівельні роботи КНУ РЕКНб, про те він не є обов’язковим, як наприклад зазначено у п. 2.5 та 2.6 вище вказаних «Вказівок». Також наголошуємо, що для можливості розрахунку ціни тендерної пропозиції Замовник у складі тендерної документації надає технічні вимоги. Згідно технічних вимогах до предмета закупівлі (Додаток №2) передбачено п.25, п. 26 навантаження та перевезення сміття також і п.228, п.231, п.232, п.233, п.234, п.235, п.237. Технічні вимоги складені на підставі проектно-кошторисної документації. Кошторисна частина проектно-кошторисної документації розрахована відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами) та відповідно, отримано Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 23.05.2024р. № 240520-25/В. Експертиза проведена ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА". Отже, висновок щодо учасник порушує п. 5.9 «Настанова з визначення вартості будівництва» є хибним. З огляду на вище зазначене, Замовником жоден пункт частини 1 ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» не порушено. Учасником ТОВ «ВАРАШРЕМБУД» враховано всі види та обсяги робіт передбачені технічними вимогами даної закупівлі. Враховуючи все вищевикладене Замовник не вбачає потреби стосовно зміни свого рішення про обрання переможцем торгів та намір укласти договір із ТОВ "ВАРАШРЕМБУД".
Статус вимоги: Відхилено