-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ фракції 25-100)
Доставка, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, зважування товару, здійснюється учасником за власні кошти. У ціну товару входять усі затрати на завантаження, розвантаження та доставку (транспортування) товару, а також і всі збори і податки, які передбачені чинним законодавством. Поставка вугілля здійснюється партіями за заявками Замовника впродовж трьох робочих днів з дня надсилання Замовником заявки. У заявці Замовника зазначається інформація про обсяг товару, який необхідно поставити. Приймання представником Замовника поставленого товару здійснюється виключно з 9:00 до 15:00 у робочі дні з понеділка по п’ятницю. Поставлений товар приймається представником Замовника після його зважування та встановлення відповідності обсягу (вазі) поставленого Постачальником товару обсягу (вазі), вказаній у заявці Замовника. Зважування поставленого товару здійснюється в присутності представника Замовника за домовленістю з представником Постачальника на вагах Замовника або на вагах Постачальника або на вагах на території ОТГ Замовника. У випадку, якщо обсяг (вага) поставленого Постачальником товару є меншою за обсяг (вагу), вказану у заявці Замовника, Замовник не приймає такий товар та повертає Постачальнику товарно-транспортну або видаткову накладну без підпису. Під час здійснення поставки товару, який є предметом закупівлі учасником повинен забезпечуватись комплекс заходів, що унеможливлять попадання у товар різних домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики твердого палива, про що учасником повинен бути наданий відповідний гарантійний лист довільної форми у складі тендерної пропозиції.
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
- Запит ПП Вуглепостачання .pdf 25.08.2024 15:24
- Лист №590 від 23.07.2024.pdf 25.08.2024 15:24
- Лист №591 від 23.07.2024.pdf 25.08.2024 15:24
- Рішення від 03.07.2024 №11553.pdf 25.08.2024 15:24
- рішення від 13.08.2024 №13692.pdf 25.08.2024 15:24
- Рішення від 08.08.2024 № 13489 .pdf 25.08.2024 15:24
- Скарга №1-23 АМКУ ПП Вуглепостачання (щодо дискваліфікації).pdf 25.08.2024 15:24
- Скарга №1-23 АМКУ ПП Вуглепостачання (щодо дискваліфікації).docx 25.08.2024 15:24
- sign.p7s 25.08.2024 16:16
- рішення від 27.08.2024 № 14345.pdf 27.08.2024 17:04
- інформація про перенесення розгляду скарги від 03.09.2024 № 1411.pdf 03.09.2024 18:19
- інформація про перенесення розгляду скарги від 10.09.2024 № 1441.pdf 10.09.2024 18:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2024 № 15236.pdf 13.09.2024 12:33
- рішення від 12.09.2024 № 15236.pdf 17.09.2024 11:35
- пояснення до скарги 29.08.2024 10:40
- пояснення до скарги 29.08.2024 10:40
- лист 29.08.2024 10:40
- рішення 29.08.2024 10:40
- лист 29.08.2024 10:40
Пункт скарги
Водночас у Рішенні Колегії від 03.07.2024 №11553, не було вказівки щодо надання Замовнику такої можливості.
Також, Рішенням Колегії від 13.08.2024 №13692 було підтверджено неправомірні дії Замовника і не було уповноважено Замовника проводити додаткову оцінку.
Тобто, в черговий раз Замовник своїми діями порушив норми Законодавства України про публічні закупівлі та п.43. Особливостей.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №98 від 20 серпня 2024
Водночас, Замовником не було надано окремий протокол, щодо рішення звернутись до ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» за підтвердженням інформації.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №98 від 20 серпня 2024
По даній Закупівлі уповноважена особа є Гусак Катерина - заступник головного бухгалтера управління освіти Петриківської селищної ради, водночас запит був здійснений начальником управління освіти Петриківської селищної ради Наталією Коваленко – яка не є уповноваженою особою.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №98 від 20 серпня 2024
Тобто, ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ – ВИДОБУТОК» є виробником (виробником вугілля вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує та/або сортує вугілля в порядку, передбаченому діючим законодавством), здійснює збагачення вугілля марок Д та ДГ із давальної сировини (вугілля рядового відповідних марок), сортування вугілля на фракції 13-100 мм, 25-100мм.
Відповідно, ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ – ВИДОБУТОК» здійснює переробку вугілля із давальної сировини для потреб ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ», що відповідно є наданням послуг з переробки (не постачання та/або продажу) про що ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЮ» надається «Посвідчення про якість рядового вугілля» на перероблене вугілля, як, наприклад, вугілля кам’яного марки ДГ фракції 25-100.
На підтвердження вищезазначеного, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звернулося з листом-запитом №1 від 23.08.2024 до ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» за підтвердженням достовірності інформації наданої Учасником.
У зв’язку з тим що, право на оскарження рішення Замовника можливо реалізувати не пізніше ніж через 5 днів з дня прийняття відповідного рішення, а згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження, відповідь від ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» на запит від ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» буде надіслана на адресу Антимонопольного комітету України.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №98 від 20 серпня 2024
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
- Запит .pdf 25.08.2024 12:11
- Скарга №1-23 АМКУ ПП Вуглепостачання (щодо дискваліфікації).docx 25.08.2024 12:11
- рішення від 13.08.2024 №13692.pdf 25.08.2024 12:11
- Рішення від 03.07.2024 №11553.pdf 25.08.2024 12:11
- Скарга №1-23 АМКУ ПП Вуглепостачання (щодо дискваліфікації).pdf 25.08.2024 12:11
Пункт скарги
Водночас у Рішенні Колегії від 03.07.2024 №11553, не було вказівки щодо надання Замовнику такої можливості.
Також, Рішенням Колегії від 13.08.2024 №13692 було підтверджено неправомірні дії Замовника і не було уповноважено Замовника проводити додаткову оцінку.
Тобто, в черговий раз Замовник своїми діями порушив норми Законодавства України про публічні закупівлі та п.43. Особливостей.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №98 від 20 серпня 2024.
Водночас, Замовником не було надано окремий протокол, щодо рішення звернутись до ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» за підтвердженням інформації.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №98 від 20 серпня 2024.
По даній Закупівлі уповноважена особа є Гусак Катерина - заступник головного бухгалтера управління освіти Петриківської селищної ради, водночас запит був здійснений начальником управління освіти Петриківської селищної ради Наталією Коваленко – яка не є уповноваженою особою.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №98 від 20 серпня 2024.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №98 від 20 серпня 2024.
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
- Витяг про юридичну особу.pdf 31.07.2024 13:38
- Кінцевий бенефіціар.pdf 31.07.2024 13:38
- Протокол_загальних_зборів_дозвіл_здійснення_правочинів.pdf 31.07.2024 13:38
- Рішення від 03.07.2024 №11553.pdf 31.07.2024 13:38
- Скарга №1-30 АМКУ ПП Вуглепостачання (щодо дискваліфікації).docx 31.07.2024 13:38
- Рішення від 15.02.2023 № 1771.pdf 31.07.2024 13:38
- Скарга №1-30 АМКУ ПП Вуглепостачання (щодо дискваліфікації).pdf 31.07.2024 13:38
- sign.p7s 31.07.2024 23:19
- рішення від 05.08.2024 №13221.pdf 05.08.2024 15:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2024 №13692.pdf 14.08.2024 12:39
- рішення від 13.08.2024 №13692.pdf 15.08.2024 18:28
- пояснення до скарги 06.08.2024 14:12
- пояснення до скарги 06.08.2024 14:12
Пункт скарги
Водночас у Рішенні Колегії від 03.07.2024 №11553, не було вказівки щодо надання Замовнику такої можливості.
Крім того це підтверджується і практикою Рішення АМКУ (Рішення від 15.02.2023 № 1771-додається): «Слід зазначити, що Колегією в рішенні від 04.01.2023 № 135-р/пк-пз не було встановлено невідповідностей в інформації та документах Пропозиції ТОВ "Інтерхім-БТВ", визначених пунктом 40 Особливостей. Колегія не приймала рішення щодо необхідності звернення Замовника до ТОВ "Інтерхім-БТВ" щодо усунення невідповідностей, наведених у "повідомленні про усунення невідповідностей до 25.01.2023". Враховуючи викладене, Замовник, повторно звернувшись до ТОВ "Інтерхім-БТВ" з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, порушив вимоги пункту 40 Особливостей (п.43 чинної редакції).»
Тобто, Замовник своїми діями порушив норми Законодавства України про публічні закупівлі та п.43. Особливостей.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №94 від 30 липня 2024.
Замовник Зазначає наступне: «Таки чином учасником надана довідка про кінцевого бенефіціарного власника учасника, яка не містить зазначення усієї інформації, наявність якої передбачена п. 3 розділу 5 ТД. Варто зауважити, що тендерна пропозиція учасника не містить інших документів, у яких наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника, наявність якої передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме: дату народження, серію (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності). а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником.»
Учасником у складі Тендерної пропозиції було надано наступні документи:
1) Кінцевий бенефіціар.pdf – де міститься наступна інформація: Поддубна Оксана Сергіївна, адреса: 61157, Харківська обл., м. Харків, пр. Науки, буд. 45/3, кв. 390. Країна громадянства: Україна Тип впливу: Прямий вирішальний вплив. Відсоток частки: 95%
2) Витяг про юридичну особу.pdf - де міститься наступна інформація: Поддубна Оксана Сергіївна, Україна, Україна, 61157, Харківська обл., місто Харків, пр.Науки, будинок 45/3, квартира 390. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив. Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 95
3) Протокол_загальних_зборів_дозвіл_здійснення_правочинів.pdf – який Замовник не перевірив, де міститься наступна інформація: Громадянка України Поддубна Оксана Сергіївна, 29.05.1993 року народження, паспорт ВК 674246, виданий Ц-Міським ВР Горлівського МУ ГУМВС України в Донецькій області 17.12.2009 року, місце проживання зареєстровано аз адресою: 61157, м. Харків, проспект Науки, буд. 45/3, кв. 390, реєстраційний номер облікової картки платника податків 3411704821, частка у капіталі – 95%.
Тобто, вся наявна інформація передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб. фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», була надана Учасником в документах до Тендерної пропозиції.
Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто, ці дані Замовник може перевірити самостійно.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №94 від 30 липня 2024.
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
- Скарга №1-24 АМКУ ПП Вуглепостачання (щодо дискваліфікації).docx 24.06.2024 10:45
- Скарга №1-24 АМКУ ПП Вуглепостачання (щодо дискваліфікації).pdf 24.06.2024 10:45
- 7146_2010 Стандарт .pdf 24.06.2024 10:45
- 38 ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ ДГ 25-100 (В).pdf 24.06.2024 10:45
- 3472_2015 Стандарт.pdf 24.06.2024 10:45
- sign.p7s 24.06.2024 11:06
- Рішення від 26.06.2024 №11077.pdf 26.06.2024 17:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2024 №11553.pdf 04.07.2024 13:53
- Рішення від 03.07.2024 №11553.pdf 08.07.2024 15:50
- пояснення до скарги 28.06.2024 09:06
- пояснення до скарги 28.06.2024 09:06
Пункт скарги
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів необхідно надати:
3. 1.1. Довідку про виконання аналогічних договорів (не менше двох), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; предмет договору; сума договору (початкова та сума з урахуванням змін до договору); наявність/відсутність додаткових угод.
4. 1.2. Усі договори, які вказані в Довідці. Аналогічними договорами вважаються повністю виконані договори щодо поставки вугілля кам’яного, предмет яких визначено за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо.
У своєму рішення Замовник вважає, що аналогічними договором на постачання кам’яного вугілля слід вважати лише якщо у договорі зазначено обов’язково 9-значний код ЄКЗ і лише той, який замовник визначив, тобто обмежив, свідомо встановив дискримінаційні обмеження, водночас:
Відповідно до Розділу 09000000-3 НАФТОПРОДУКТИ, ПАЛИВО, ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ ТА ІНШІ ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ (Закупівельний словник ДК 021:2015 НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ) – ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо включає в себе поняття як вугілля кам’яне.
Замовник у Тендерній документації також це підтвердив у п.п 1.2 п.1. Додатку 2 до тендерної документації замовник вказав: 1.2. Усі договори, які вказані в Довідці. Аналогічними договорами вважаються повністю виконані договори щодо поставки вугілля кам’яного, предмет яких визначено за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо.
Учасником було надано підтвердження в доданих до Тендерних пропозицій аналогічних договорах, щодо предмету договору, п.1.1. Договору поставки №01/12.21 від 29.12.2021р. та п.1.1. Договору поставки №02/12.21 від 29.12.2021р, що повністю відповідає вимогам Замовника.
Також, звертаємо увагу про те, що як свідчить багаторічна практика АМКУ занадто деталізований предмет закупівлі (зокрема, вказані всі 9 цифр з коду ЄЗС) є несумісні з вимогою про аналогічні договори.
(Пункт 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» який визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.)
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №86 від 21 червня 2024 року
Учасник надав витяг ПДВ від 20.06.2024 та повідомляє, що відповідно ст. 8 до Закону «Про електронні документи та електронний документообіг»:
«Правовий статус електронного документа та його копії
Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму.»
Відповідно до ст.17 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» Використання електронних довірчих послуг:
«Юридична сила та допустимість електронних даних, відправлених та отриманих з використанням електронної довірчої послуги реєстрованої електронної доставки, як доказу не можуть бути заперечені виключно на тій підставі, що вони мають електронну форму або не відповідають вимогам до кваліфікованої електронної довірчої послуги реєстрованої електронної доставки.»
Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість
Відповідно до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130:
«7.8. За результатами перевірки наявності записів у Реєстрі у довідці з реєстру платників податку на додану вартість за формою № 2-ДР щодо кожного об'єкта запиту надаються такі відомості:
найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника;
індивідуальний податковий номер платника ПДВ;
дата податкової реєстрації;
термін дії реєстрації платника ПДВ;
дата анулювання реєстрації;
причина анулювання реєстрації;
підстава для анулювання реєстрації.»
« …якщо особа подала запит в електронному вигляді, то Державна податкова служба України протягом 2 робочих днів від дати надходження такого запиту надсилає витяг на адресу електронної пошти платника ПДВ, з якої надійшов запит.»
Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД надані учасниками документи повинні відповідати положенням та вимогам чинного законодавства, встановленим до них, їх змісту, форми чи порядку укладення. Тобто витяг ПДВ від 20.06.2024р відповідає встановленим чинним вимогам Законодавства України і будь-які інші вимоги є незаконними.
Додатково звертаємо увагу, згідно із ч. 5 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто, ці дані Замовник може перевірити самостійно.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №86 від 21 червня 2024 року
Тендерна документація замовника не містить вимоги щодо обов’язкового надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата та час формування витягу: 17.11.2022), витягу з державного реєстру банків сформований 30.05.2024, а не 16.08.2021, як зазначив замовник).
Учасник надавав добровільно витяг з ЄДР та витяг з державного реєстру банків, тому відповідно до Законодавства України та рішень АМКУ- Законодавство не містить заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції, а також вимог про те, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №86 від 21 червня 2024 року
Учасник вказав у Банківській гарантії законодавчі акти на підставі яких було видано гарантії.
Закон (законодавчий акт) це нормативно-правовий акт, прийнятий Верховною Радою України та (або) на всеукраїнському референдумі в установленому Конституцією України та законом порядку, що регулює найбільш важливі суспільні відносини.
Водночас Наказ на який посилається Замовник не є законом чи законодавчим актом, а є підзаконним НПА.
Підзаконний нормативно-правовий акт - це акт, прийнятий (виданий) суб’єктом правотворчої діяльності на основі та на виконання Конституції України, законів, чинних міжнародних договорів України та спрямований на їх реалізацію. (Закон «Про правотворчу діяльність» №93)
Додатково повідомляємо, що банківська гарантія містить всі вимоги Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020р. В тексті Наказу не міститься вимоги, щодо посилання на самий Наказ, Замовник самостійно вирішив, що гарантія має містити посилання, що суперечить Пункту 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» який визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №86 від 21 червня 2024 року