• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ фракції 25-100)

Доставка, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, зважування товару, здійснюється учасником за власні кошти. У ціну товару входять усі затрати на завантаження, розвантаження та доставку (транспортування) товару, а також і всі збори і податки, які передбачені чинним законодавством. Поставка вугілля здійснюється партіями за заявками Замовника впродовж трьох робочих днів з дня надсилання Замовником заявки. У заявці Замовника зазначається інформація про обсяг товару, який необхідно поставити. Приймання представником Замовника поставленого товару здійснюється виключно з 9:00 до 15:00 у робочі дні з понеділка по п’ятницю. Поставлений товар приймається представником Замовника після його зважування та встановлення відповідності обсягу (вазі) поставленого Постачальником товару обсягу (вазі), вказаній у заявці Замовника. Зважування поставленого товару здійснюється в присутності представника Замовника за домовленістю з представником Постачальника на вагах Замовника або на вагах Постачальника або на вагах на території ОТГ Замовника. У випадку, якщо обсяг (вага) поставленого Постачальником товару є меншою за обсяг (вагу), вказану у заявці Замовника, Замовник не приймає такий товар та повертає Постачальнику товарно-транспортну або видаткову накладну без підпису. Під час здійснення поставки товару, який є предметом закупівлі учасником повинен забезпечуватись комплекс заходів, що унеможливлять попадання у товар різних домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики твердого палива, про що учасником повинен бути наданий відповідний гарантійний лист довільної форми у складі тендерної пропозиції.

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2024 14:58 - 11.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)

Номер: 0a96c0315150496f816ffd2a0e32c395
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-05-008846-a.c4
Назва: СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звертається зі скаргою щодо незаконної дискваліфікації учасника ПП «Вуглепостачання». ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ фракції 25-100) Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-05-008846-a Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-05-008846-a Протоколом щодо прийняття рішення №98 від 20 серпня 2024 року уповноваженою особою Катериною Гусак прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (код ЄДРПОУ 44432238) на підставі абз. 3 п.п. 1 п. 44 Особливостей.
Дата розгляду скарги: 03.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2024 17:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.09.2024 11:35
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ", Коваль Максим 380933233693 kovalmxm.coal@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0fe5a1f79bbf48bd84f11d189496d204
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо рішення Замовника провести повторно оцінку Учасника та звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: В даному випадку Замовник порушив: «Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Водночас у Рішенні Колегії від 03.07.2024 №11553, не було вказівки щодо надання Замовнику такої можливості.
Також, Рішенням Колегії від 13.08.2024 №13692 було підтверджено неправомірні дії Замовника і не було уповноважено Замовника проводити додаткову оцінку.
Тобто, в черговий раз Замовник своїми діями порушив норми Законодавства України про публічні закупівлі та п.43. Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: eafc93dfbc8a41d8ab9bc5e2c7fe85d3
Заголовок пункту скарги: 2. Замовник не надав обгрунтування необхідності звернення до ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК», а саме:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Уповноваженою особою має бути прийняте аргументоване рішення щодо необхідності підготовки та подання відповідних запитів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та вказане рішення має бути оформлено протокольно.
Водночас, Замовником не було надано окремий протокол, щодо рішення звернутись до ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» за підтвердженням інформації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: ba5baf7928af4128ae523090c746572e
Заголовок пункту скарги: 3. В порушення законодавства про публічні закупівлі запит від Замовника до ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» був здійснений неуповноваженою на те особою:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа.
По даній Закупівлі уповноважена особа є Гусак Катерина - заступник головного бухгалтера управління освіти Петриківської селищної ради, водночас запит був здійснений начальником управління освіти Петриківської селищної ради Наталією Коваленко – яка не є уповноваженою особою.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: d837385fb9e24c89a36bd7168cce6223
Заголовок пункту скарги: 4. Щодо доводів замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" на підставі абз. 3 п.п. 1 п. 44 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовник неправомірно відхилив пропозицію, у зв’язку з тим що ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» має потужності для здійснення збагачення вугілля марок Д та ДГ із давальної сировини (вугілля рядового відповідних марок) та сортувати вугілля на фракції, згідно із замовленням: наприклад, фракції 13-100 мм, 25-100мм, що підтверджується і відповідними листам № 591 від 23.07.2024 року та №590 від 23.07.2024 року, направлених на ім’я Відділу освіти культури, молоді та спорту Талалаївської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ СКАРБ» відповідно, що також підтверджується рішенням Колегії від 08.08.2024 №13489 по закупівлі UA-2024-06-20-006870-a. Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-20-006870-a.

Тобто, ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ – ВИДОБУТОК» є виробником (виробником вугілля вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує та/або сортує вугілля в порядку, передбаченому діючим законодавством), здійснює збагачення вугілля марок Д та ДГ із давальної сировини (вугілля рядового відповідних марок), сортування вугілля на фракції 13-100 мм, 25-100мм.

Відповідно, ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ – ВИДОБУТОК» здійснює переробку вугілля із давальної сировини для потреб ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ», що відповідно є наданням послуг з переробки (не постачання та/або продажу) про що ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЮ» надається «Посвідчення про якість рядового вугілля» на перероблене вугілля, як, наприклад, вугілля кам’яного марки ДГ фракції 25-100.

На підтвердження вищезазначеного, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звернулося з листом-запитом №1 від 23.08.2024 до ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» за підтвердженням достовірності інформації наданої Учасником.

У зв’язку з тим що, право на оскарження рішення Замовника можливо реалізувати не пізніше ніж через 5 днів з дня прийняття відповідного рішення, а згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження, відповідь від ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» на запит від ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» буде надіслана на адресу Антимонопольного комітету України.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)

Номер: ed4d48ac334f46f998291d9664ba4323
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-05-008846-a.a3
Назва: СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звертається зі скаргою щодо незаконної дискваліфікації учасника ПП «Вуглепостачання». ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ фракції 25-100) Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-05-008846-a Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-05-008846-a Протоколом щодо прийняття рішення №98 від 20 серпня 2024 року уповноваженою особою Катериною Гусак прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (код ЄДРПОУ 44432238) на підставі абз. 3 п.п. 1 п. 44 Особливостей.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 25.08.2024 14:48
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ", Коваль Максим 380933233693 kovalmxm.coal@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 17cbf0cfbea34465a15d3e4dbb7285fa
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо рішення Замовника провести повторно оцінку Учасника та звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: В даному випадку Замовник порушив: «Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Водночас у Рішенні Колегії від 03.07.2024 №11553, не було вказівки щодо надання Замовнику такої можливості.
Також, Рішенням Колегії від 13.08.2024 №13692 було підтверджено неправомірні дії Замовника і не було уповноважено Замовника проводити додаткову оцінку.
Тобто, в черговий раз Замовник своїми діями порушив норми Законодавства України про публічні закупівлі та п.43. Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 032046bc1ab147449f35ac3684301465
Заголовок пункту скарги: 2. Замовник не надав обгрунтування необхідності звернення до ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК», а саме:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Уповноваженою особою має бути прийняте аргументоване рішення щодо необхідності підготовки та подання відповідних запитів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та вказане рішення має бути оформлено протокольно.
Водночас, Замовником не було надано окремий протокол, щодо рішення звернутись до ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» за підтвердженням інформації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: f63e3665103548bf90ecbcd1d715d3fe
Заголовок пункту скарги: 3. В порушення законодавства про публічні закупівлі запит від Замовника до ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» був здійснений неуповноваженою на те особою:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа.
По даній Закупівлі уповноважена особа є Гусак Катерина - заступник головного бухгалтера управління освіти Петриківської селищної ради, водночас запит був здійснений начальником управління освіти Петриківської селищної ради Наталією Коваленко – яка не є уповноваженою особою.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: bae22145f5c94e0cb04900e7c275238b
Заголовок пункту скарги: 4. ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звернулося з листом-запитом №1 від 23.08.2024 до ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» за підтвердженням достовірності інформації наданої Учасником.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: У зв’язку з тим що, право на оскарження рішення Замовника можливо реалізувати не пізніше ніж через 5 днів з дня прийняття відповідного рішення, а згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження, відповідь від ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» на запит від ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» буде надіслана на адресу Антимонопольного комітету України.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)

Номер: 46a20fa8f8ec40659e9f88263e0b3a3b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-05-008846-a.b2
Назва: СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звертається зі скаргою щодо незаконної дискваліфікації учасника ПП «Вуглепостачання». ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ фракції 25-100) Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-05-008846-a Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-05-008846-a Протоколом щодо прийняття рішення №94 від 30 липня 2024 року уповноваженою особою Катериною Гусак прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (код ЄДРПОУ 44432238) на підставі абзацу п 5 п.п1. п 44 Особливостей.
Дата розгляду скарги: 13.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.08.2024 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.08.2024 18:28
Дата виконання рішення Замовником: 19.08.2024 09:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення від 13.08.2024 №13692-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, оформлене протоколом від 30.07.2024 №94.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ", Коваль Максим 380933233693 kovalmxm.coal@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0e03970a70334fb0a371a4adad5eab99
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо рішення Замовника звернутись повторно до Учасника з вимогою про усунення невідповідностей в інформації без Рішення органу оскарження щодо надання такої можливості.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: В даному випадку Замовник порушив п.43. Особливостей, а саме: «Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Водночас у Рішенні Колегії від 03.07.2024 №11553, не було вказівки щодо надання Замовнику такої можливості.
Крім того це підтверджується і практикою Рішення АМКУ (Рішення від 15.02.2023 № 1771-додається): «Слід зазначити, що Колегією в рішенні від 04.01.2023 № 135-р/пк-пз не було встановлено невідповідностей в інформації та документах Пропозиції ТОВ "Інтерхім-БТВ", визначених пунктом 40 Особливостей. Колегія не приймала рішення щодо необхідності звернення Замовника до ТОВ "Інтерхім-БТВ" щодо усунення невідповідностей, наведених у "повідомленні про усунення невідповідностей до 25.01.2023". Враховуючи викладене, Замовник, повторно звернувшись до ТОВ "Інтерхім-БТВ" з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, порушив вимоги пункту 40 Особливостей (п.43 чинної редакції).»
Тобто, Замовник своїми діями порушив норми Законодавства України про публічні закупівлі та п.43. Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 3bf7da88ab3b4b87935150789964aba0
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо доводів Замовника, стосовно порушення Учасником п. 3 розділу 5 ТД. тендерної документації, зазначаємо, що Учасником не було порушено даний пункт, а саме інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника, оскільки:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб. фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядувания як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5 - 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).


Замовник Зазначає наступне: «Таки чином учасником надана довідка про кінцевого бенефіціарного власника учасника, яка не містить зазначення усієї інформації, наявність якої передбачена п. 3 розділу 5 ТД. Варто зауважити, що тендерна пропозиція учасника не містить інших документів, у яких наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника, наявність якої передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме: дату народження, серію (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності). а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником.»

Учасником у складі Тендерної пропозиції було надано наступні документи:
1) Кінцевий бенефіціар.pdf – де міститься наступна інформація: Поддубна Оксана Сергіївна, адреса: 61157, Харківська обл., м. Харків, пр. Науки, буд. 45/3, кв. 390. Країна громадянства: Україна Тип впливу: Прямий вирішальний вплив. Відсоток частки: 95%
2) Витяг про юридичну особу.pdf - де міститься наступна інформація: Поддубна Оксана Сергіївна, Україна, Україна, 61157, Харківська обл., місто Харків, пр.Науки, будинок 45/3, квартира 390. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив. Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 95
3) Протокол_загальних_зборів_дозвіл_здійснення_правочинів.pdf – який Замовник не перевірив, де міститься наступна інформація: Громадянка України Поддубна Оксана Сергіївна, 29.05.1993 року народження, паспорт ВК 674246, виданий Ц-Міським ВР Горлівського МУ ГУМВС України в Донецькій області 17.12.2009 року, місце проживання зареєстровано аз адресою: 61157, м. Харків, проспект Науки, буд. 45/3, кв. 390, реєстраційний номер облікової картки платника податків 3411704821, частка у капіталі – 95%.

Тобто, вся наявна інформація передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб. фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», була надана Учасником в документах до Тендерної пропозиції.

Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто, ці дані Замовник може перевірити самостійно.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)

Номер: 6d551ab221574802bee6d30f384bff49
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-05-008846-a.c1
Назва: СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звертається зі скаргою щодо незаконної дискваліфікації учасника ПП «Вуглепостачання». ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ фракції 25-100) Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-05-008846-a Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-05-008846-a Протоколом щодо прийняття рішення №86 від 21 червня 2024 року уповноваженою особою Катериною Гусак прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВУГЛЕПОТСАЧАННЯ» (код ЄДРПОУ 44432238) на підставі. Абзацу п 5 п.п1. п 44 Особливостей
Дата розгляду скарги: 03.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.06.2024 17:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.07.2024 15:50
Дата виконання рішення Замовником: 18.07.2024 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №11553-р/пк-пз від 03.07.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ"
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ", Коваль Максим 380933233693 kovalmxm.coal@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 16b9c99ab5564f6aa7dc454427bc4c7b
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо доводів Замовника, стосовно порушення Учасником п.1 Додатку 2 тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Тендерної документації:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів необхідно надати:
3. 1.1. Довідку про виконання аналогічних договорів (не менше двох), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; предмет договору; сума договору (початкова та сума з урахуванням змін до договору); наявність/відсутність додаткових угод.
4. 1.2. Усі договори, які вказані в Довідці. Аналогічними договорами вважаються повністю виконані договори щодо поставки вугілля кам’яного, предмет яких визначено за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо.

У своєму рішення Замовник вважає, що аналогічними договором на постачання кам’яного вугілля слід вважати лише якщо у договорі зазначено обов’язково 9-значний код ЄКЗ і лише той, який замовник визначив, тобто обмежив, свідомо встановив дискримінаційні обмеження, водночас:

Відповідно до Розділу 09000000-3 НАФТОПРОДУКТИ, ПАЛИВО, ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ ТА ІНШІ ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ (Закупівельний словник ДК 021:2015 НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ) – ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо включає в себе поняття як вугілля кам’яне.
Замовник у Тендерній документації також це підтвердив у п.п 1.2 п.1. Додатку 2 до тендерної документації замовник вказав: 1.2. Усі договори, які вказані в Довідці. Аналогічними договорами вважаються повністю виконані договори щодо поставки вугілля кам’яного, предмет яких визначено за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо.
Учасником було надано підтвердження в доданих до Тендерних пропозицій аналогічних договорах, щодо предмету договору, п.1.1. Договору поставки №01/12.21 від 29.12.2021р. та п.1.1. Договору поставки №02/12.21 від 29.12.2021р, що повністю відповідає вимогам Замовника.

Також, звертаємо увагу про те, що як свідчить багаторічна практика АМКУ занадто деталізований предмет закупівлі (зокрема, вказані всі 9 цифр з коду ЄЗС) є несумісні з вимогою про аналогічні договори.
(Пункт 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» який визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.)
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 7c53c7bea4c44b5893a8165dc4cb0c1e
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо доводів Замовника, стосовно порушення Учасником п.1 розділу 3 тендерної документації, зазначаємо, що Учасником не було порушено даний пункт, оскільки:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: « Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД надані учасниками документи повинні відповідати положенням та вимогам чинного законодавства, встановленим до них, їх змісту, форми чи порядку укладення.»

Учасник надав витяг ПДВ від 20.06.2024 та повідомляє, що відповідно ст. 8 до Закону «Про електронні документи та електронний документообіг»:
«Правовий статус електронного документа та його копії
Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму.»

Відповідно до ст.17 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» Використання електронних довірчих послуг:
«Юридична сила та допустимість електронних даних, відправлених та отриманих з використанням електронної довірчої послуги реєстрованої електронної доставки, як доказу не можуть бути заперечені виключно на тій підставі, що вони мають електронну форму або не відповідають вимогам до кваліфікованої електронної довірчої послуги реєстрованої електронної доставки.»
Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість
Відповідно до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130:
«7.8. За результатами перевірки наявності записів у Реєстрі у довідці з реєстру платників податку на додану вартість за формою № 2-ДР щодо кожного об'єкта запиту надаються такі відомості:
найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника;
індивідуальний податковий номер платника ПДВ;
дата податкової реєстрації;
термін дії реєстрації платника ПДВ;
дата анулювання реєстрації;
причина анулювання реєстрації;
підстава для анулювання реєстрації.»

« …якщо особа подала запит в електронному вигляді, то Державна податкова служба України протягом 2 робочих днів від дати надходження такого запиту надсилає витяг на адресу електронної пошти платника ПДВ, з якої надійшов запит.»

Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД надані учасниками документи повинні відповідати положенням та вимогам чинного законодавства, встановленим до них, їх змісту, форми чи порядку укладення. Тобто витяг ПДВ від 20.06.2024р відповідає встановленим чинним вимогам Законодавства України і будь-які інші вимоги є незаконними.

Додатково звертаємо увагу, згідно із ч. 5 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто, ці дані Замовник може перевірити самостійно.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 6154a54a1b0044e58a9ac4ba090ec89d
Заголовок пункту скарги: 3. Щодо доводів Замовника, стосовно порушення Учасником п.1 розділу 3 тендерної документації, зазначаємо, що Учасником не було порушено даний пункт, оскільки:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовник зазначає: «….учасником не надано видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі витяг з ЄДР та витяг державного реєстру банків.»

Тендерна документація замовника не містить вимоги щодо обов’язкового надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата та час формування витягу: 17.11.2022), витягу з державного реєстру банків сформований 30.05.2024, а не 16.08.2021, як зазначив замовник).
Учасник надавав добровільно витяг з ЄДР та витяг з державного реєстру банків, тому відповідно до Законодавства України та рішень АМКУ- Законодавство не містить заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції, а також вимог про те, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 624cd8c9e9ba45f798ef22780d5a3762
Заголовок пункту скарги: Щодо доводів Замовника, стосовно порушення Учасником п.2 розділу 3 тендерної документації, зазначаємо, що Учасником не було порушено даний пункт, оскільки:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовник зазначає: «В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено законодавчі акти, згідно якого гарантія оформлена та видана» та про те що учасником не вказано Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарство України №2628 від 14.12.2020р.

Учасник вказав у Банківській гарантії законодавчі акти на підставі яких було видано гарантії.

Закон (законодавчий акт) це нормативно-правовий акт, прийнятий Верховною Радою України та (або) на всеукраїнському референдумі в установленому Конституцією України та законом порядку, що регулює найбільш важливі суспільні відносини.

Водночас Наказ на який посилається Замовник не є законом чи законодавчим актом, а є підзаконним НПА.
Підзаконний нормативно-правовий акт - це акт, прийнятий (виданий) суб’єктом правотворчої діяльності на основі та на виконання Конституції України, законів, чинних міжнародних договорів України та спрямований на їх реалізацію. (Закон «Про правотворчу діяльність» №93)


Додатково повідомляємо, що банківська гарантія містить всі вимоги Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020р. В тексті Наказу не міститься вимоги, щодо посилання на самий Наказ, Замовник самостійно вирішив, що гарантія має містити посилання, що суперечить Пункту 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» який визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)