-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Бензин А-95, дизельне паливо код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
мін. крок: 1% або 5 360.00 UAH
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
- Скарга_10_07_2024_КНП Сумської обласної Ради.pdf 10.07.2024 18:57
- Скарга_10_07_2024_Замовника UA-2024-06-05-008629-a.docx 10.07.2024 18:57
- Протокол УО №92 (1).pdf 10.07.2024 18:57
- Вимога про усунення невідповідностей.docx 10.07.2024 18:57
- 24 години Лист Маршал.pdf 10.07.2024 18:57
- sign.p7s 10.07.2024 18:58
- рішення від 12.07.2024 № 12067.pdf 12.07.2024 19:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2024 № 12513.pdf 23.07.2024 13:16
- рішення від 22.07.2024 № 12513.pdf 25.07.2024 10:59
- Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf 15.07.2024 14:49
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (2).pdf 15.07.2024 14:49
- Відповідь на_скаргу бензин ДП АМКУ – копія.docx 15.07.2024 14:49
- відповідь на скаргу АМКУ 15.07.2024.pdf 15.07.2024 14:49
- Скарга від 09.06.2024 на умови документації замовника - МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ТА ДЕРМАТОЛОГІЇ.docx 15.07.2024 14:49
- Протокол скасування рішення.pdf 25.07.2024 12:11
Пункт скарги
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Також, Замовником порушено положення частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та положення пункту 44 Особливостей.
В пункті 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
В пункті 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Замовником 05.06.2024 року в електронній системі закупівель було опубліковано тендерну документацію, затверджену РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ПРОТОКОЛ №86 від «27» червня 2024 року Уповноваженою особою Валерія ХАРЧЕНКО.
Згідно Протоколу Уповноваженої особи № 92 від 05.07.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, пропозиція Скаржника відхилена з наступних підстав:
«Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» було прийнято рішення щодо надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника….
Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - Учаснику торгів ТОВ «ТД «ІФС» для підтвердження вимоги тендерної документації просимо надати: - інформацію щодо підтвердження чинності наданого у складі тендерної пропозиції партнерського договору № 255-23 від 05 жовтня 2023 року.
На виконання вищевказаних вимог учасником процедури закупівлі ТОВ «ТД «ІФС» не було надано підтверджуючих документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД «ІФС» відповідно до п. 44 Особливостей: коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, оскільки пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації та додатків до неї.
В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , в тому числі, інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
В пункті 2 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено:
2. Учасник повинен надати інформацію про розгалужену мережу власних, орендованих чи партнерських АЗС (не менше 3) в межах міста Суми, на яких буде здійснюватися заправка за талонами/скретч-картками або еквівалент (вказати адреси АЗС). АЗС Учасника, орендовані та/або партнерські АЗС повинні забезпечувати реалізацію усіх видів палива, що є предметом закупівлі, на підтвердження чого Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист (довідку) складений в довільній формі із зазначенням переліку АЗС, їх місць (адрес) розташування в м. Суми, а також із обов’язковим зазначенням найменування (виду) палива яке ними реалізовується.
Заправка автотранспорту Замовника повинна здійснюватися цілодобово.
Поставка товару Замовнику здійснюється по талонах/скретч-картках або еквівалент єдиного зразка для всієї мережі АЗС Учасника та/або партнерських АЗС (надати копії діючих договорів). Бензин А-95 надається за талонами/скретч-картками або еквівалент єдиного зразку (бренд нанесений на талоні/скретч-карті або еквіваленті має відповідати бренду запропонованих АЗС), які діють по Україні (крім тимчасово окупованої Російською Федерацією території України).
Скаржником у складі пропозиції було надано наступний перелік документів:
- «6 ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf»:
На сторінці 8 файлу надано Інформаційну довідку (перелік АЗС), згідно якої ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», надає інформацію про перелік АЗС, їх місць (адрес) розташування в м. Суми, а також із зазначенням найменування (виду) палива яке ними реалізовується.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», надає інформацію про адреси АЗС, на яких пропонуємо Замовнику здійснювати заправку автомобілів:
Назва АЗС Адреса АЗС Доступні види палива
MARSHAL Суми, вулиця Героїв Крут, 11 Бензин А-95, Дизельне паливо
MARSHAL Суми, вулиця Герасима Кондратьєва, 164 Бензин А-95, Дизельне паливо
MARSHAL Суми, вулиця Роменська, 102 Бензин А-95, Дизельне паливо
MARSHAL Суми, вулиця Білопільський Шлях, 16 Бензин А-95, Дизельне паливо
MARSHAL Суми, Привокзальна площа, 4/5 Бензин А-95, Дизельне паливо.
На сторінці 3 файлу надано ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на відповідність пропозиції Скаржника вимогам Додатку № 2 до тендерної документації.
На відповідність вимоги Додатку № 2 до тендерної документації «Поставка товару Замовнику здійснюється по талонах/скретч-картках або еквівалент єдиного зразка для всієї мережі АЗС Учасника та/або партнерських АЗС (надати копії діючих договорів).» у файлі:
- «7 Договір_поставки_Маршал_Кард.pdf»:
На вищезазначеному файлі надано чинний Договір поставки № 255-23 від 05 жовтня 2023 року, укладеного між Скаржником та ТОВ «МАРШАЛ-КАРД».
На умовах договору № 255-23 від 05.10.2023 р: Постачальник зобов’язується постачати Покупцю партіями через мережу партнерських АЗС в установлені договором строки пальне для автотранспортних засобів (бензин А-92 EURO, бензин А-95 EURO, дизельне пальне EURO, газ вуглеводний скраплений) (надалі – Товар), а Покупець зобов’язується прийняти Товар і сплатити його вартість у порядку та на умовах цього договору.
п. 3.2. Передача Покупцю талонів на Товар здійснюється по місцезнаходженню офісу Постачальника. Факт передачі талона(ів) підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар. Передача талонів відбувається в день зарахування на рахунок Постачальника передоплати за товар.
п. 3.3. Право власності на Товар переходить до Покупця з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
Товар повертається (видається) Покупцю або пред’явнику талону, придбаного на умовах цього договору зі зберігання лише на підставі та в обмін на талон(и) на Товар, виданий Постачальником Покупцю на умовах, передбачених цим Договором. Талон на Товар виготовляється на паперовому носії, який містить емблему торгової марки «Marshal», вказівку на вид (марку) товару та номінал, голографічне зображення та інші ступені захисту. На зворотньому обороті талона нанесено штрих-код, номер талону та срок дії талону. Талон на Товар є товарно-розпорядчим документом на Товар на підставі якого здійснюється видача (повернення) Товару за місцем його зберігання (АЗС). Талон на Товар не є розрахунковим чи платіжним засобом. Для отримання Товару зі зберігання (заправки пальним транспортного засобу на АЗС) водій пред’являє оператору АЗС талон на Товар. Оператор АЗС здійснює відповідну ідентифікацію талона, за допомогою спеціального обладнання, на Товар і, на підставі цього, здійснює фактичну передачу (видачу) Товару відповідної марки та кількості. При видачі Товару, талон на пальне залишається у оператора, що є підтвердженням факту отримання Покупцем Товару зі зберігання відповідного асортименту та кількості.
Постачальник зобов’язуються повертати Покупцю Товар зі зберігання лише протягом терміну (строку) дії талонів на Товар.
п. 3.8. Зберігання та видача (передача) Товару зі зберігання здійснюються на АЗС партнерів Постачальника. Перелік A3C може змінюватися Постачальником в односторонньому порядку. Повідомлення про такі зміни можуть надсилатися Покупцю засобами електронного зв’язку.
п. 3.9. Товар Покупця видається на АЗС партнерів Постачальника тільки пред'явнику талону(ів) на Товар. Покупець гарантує, що кожен, хто пред’являє талон на Товар, є його уповноваженим представником на отримання Товару від Постачальника.)
п. 11.1. Даний договір набирає сили з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по даному Договору.
п. 11.2. У випадку, коли жодна із Сторін протягом одного місяця до закінчення строку дії даного договору не заявила про намір його розірвати та продовжує надалі виконувати умови даного договору не заявила про намір його розірвати та продовжує надалі виконувати умови даного Договору, то Договір вважається таким, що діє на кожен наступний рік на умовах, передбачених даним Договором.
п. 11.3. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, які виникли за Договором протягом строку його дії та залишилися невиконаними.
Отже, Скаржником було виконано вимогу Замовника, визначену у тендерній документації, щодо надання копії діючих договорів щодо поставки товару Замовнику по талонах/скретч-катках єдиного зразка для всієї мережі партнерських АЗС МАРШАЛ – в повному обсязі у відповідності до вимог, встановлених Тендерною документацією та Додатком № 2 до тендерної документації.
Варто звернути увагу на той факт, що тендерна документація Замовника не містить окремих вимог до способу підтвердження чинності партнерського договору учасника, а отже Замовником не може оцінюватись та кваліфікуватись чинність партнерського договору Скаржника та ТОВ «МАРШАЛ-КАРД», а отже не може вимагати для усунення невідповідностей (24 години) від учасників інформації та документів, які НЕ передбачались до подання вимогами тендерної документації.
Звертаємо увагу, що умовами Договору визнаечено: п. 11.1. Договору - Даний договір набирає сили з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по даному Договору.
п. 11.2. Договору - У випадку, коли жодна із Сторін протягом одного місяця до закінчення строку дії даного договору не заявила про намір його розірвати та продовжує надалі виконувати умови даного договору не заявила про намір його розірвати та продовжує надалі виконувати умови даного Договору, то Договір вважається таким, що діє на кожен наступний рік на умовах, передбачених даним Договором.
Замовник не довів та документально не підтвердив, що дію наведеного вище Договору № 255-23 від 05 жовтня 2023 року не було продовжено. Також, Замовник не встановив окремих вимог до підтвердження чинності партнерського договору учасника умовами тендерної документації, а отже не має законодавчих підстав вимагати від учасника виправлення невідповідностей в інформації та/або документів, які не передбачались до надання вимогами тендерної документації, крім вимоги надання копії діючих договорів щодо поставки товару Замовнику по талонах/скретч-катках єдиного зразка для всієї мережі партнерських АЗС.
Також, на підтвердження чинності договорів щодо поставки товару Замовнику по талонах/скретч-катках єдиного зразка для всієї мережі партнерських АЗС надаємо Лист від партнера ТОВ «МАРШАЛ-КАРД» за вих. 1/1 від 03.07.2024 року, змістом якого визначено, що договір автоматично пролонгований до 31.12.2024 року:
«ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ «МАРШАЛ-КАРД», код ЄДРПОУ 44793228 цим листом повiдомляє, що виступає оператором мережi автозаправних станцiй, яка здiйснює реалiзацiю нафтопродуктiв пiд брендом "MARSHAL" i одночасно є дилером виробникiв палива, та партнером ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ«ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» код ЄДРПОУ 45067285.
Мiж ТОВ «МАРШАЛ-КАРД», та ТОВ «ТД «ІФС» укладено партнерськiй договiр №255-23 від «05» жовтня 2023 року на вiдпуск паливно-мастильних матерiалiв (ПММ), який дiє до 31 грудня 2024 року, цим листом " ТОВ «МАРШАЛ-КАРД», повiдомляє про чиннiсть цього Договору, та пiдтверджує його автоматичну пролонгацiю на кожен наступний календарний рiк.
ТОВ «МАРШАЛ-КАРД» гарантує безумовне, цілодобове та безперебійне отоварення ва по талонам та зразку запропонованих ТОВ «ТД «ІФС».»
Отже, Скаржником було виконано всі вимоги Замовника, визначені у тендерній документації. Замовником не доведено факт невідповідності партнерського договору № №255-23 від «05» жовтня 2023 року, наданий у складі пропозиції ТОВ «ТД «ІФС», вимогам тендерної документації Замовника.
За таких обставин, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника з підстав підстави підпункту 1 п. 44 Особливостей.
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО №92 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Вимога про усунення невідповідностей
-
Повʼязаний документ:
Вимога про усунення невідповідностей.docx
-
-
Назва доказу:
Лист партнера про автоматичну пролонгацію Договору
-
Повʼязаний документ:
24 години Лист Маршал.pdf
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ТА ДЕРМАТОЛОГІЇ ІМЕНІ З.Й.КРАСОВИЦЬКОГО" скасувати рішення про рішення про відхилення товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» у процедурі за предметом Бензин А-95, дизельне паливо код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-05-008629-a.
Оскарження дискримінаційних умов ТД
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 09.06.2024 18:28
- Скарга від 09.06.2024 на умови документації замовника - МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ТА ДЕРМАТОЛОГІЇ.pdf 09.06.2024 18:28
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 09.06.2024 18:28
- Скарга від 09.06.2024 на умови документації замовника - МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ТА ДЕРМАТОЛОГІЇ.docx 09.06.2024 18:28
- sign.p7s 09.06.2024 18:30
- рішення від 11.06.2024 № 10193.pdf 11.06.2024 15:43
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2024 № 10837.pdf 24.06.2024 14:06
- рішення від 21.06.2024 № 10837.pdf 26.06.2024 11:28
- Відповідь на_скаргу бензин ДП АМКУ.docx 14.06.2024 10:02
- Відповідь на_скаргу бензин ДП АМКУ.pdf 14.06.2024 10:02
- ТД особливості_бензин _нова редакція.docx 27.06.2024 10:29
- Перелік змін ТД бензин.doc 27.06.2024 10:29
Пункт скарги
«1.5. Документ що підтверджує право використання Учасником найменувань (торгових марок) зазначених на відповідних бланках-дозволах відповідно до чинного законодавства України.»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують право використання ним найменувань (торгових марок) зазначених на відповідних довірчих документах – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вимагаючи надання у складі пропозиції документальне підтвердження наявності права у Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності, які мають місце на довірчих документах (талонах) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності (торгової марки, яка зображена на АЗС та скретч-карті/талони на отримання палива на АЗС), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права використання торгових марок.
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «ТД «ІФС», відсутність права на використання торгових марок, зазначених на талонах не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник не використовує торгові марки, які нанесені на талони, оскільки Скаржник не емітує та не виготовляє талони на пальне.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-НАФТА. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-НАФТА для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
(Скаржник надає копію партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - власником мережі АЗС БРСМ-Нафта (договір № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р: В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов'язується передати Покупцю бланки-дозволи та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов'язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання паливно-мастильних матеріалів (далі - ПММ).)
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
договір № ДГ-0006994 від 05.10.2023
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ТА ДЕРМАТОЛОГІЇ ІМЕНІ З.Й.КРАСОВИЦЬКОГО" внести зміни до тендерної документації за предметом Бензин А-95, дизельне паливо код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти,, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-05-008629-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасника права на використання торгових марок; 2. Привести тендерну документацію у відповідність до пункту 29 Особливостей шляхом виключення умови щодо застосування кваліфікаційного критерію, визначеного в п. 1 ч. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»;