-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин та дизельне паливо
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
05.06.2024 12:36 - 10.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач»
Номер:
d3b26301add4429d8ff01aa2245db572
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-05-005691-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач»
Скарга:
Під час здійснення процедури закупівлі замовник допустив прийняття неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач». Таке рішення не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а також вимогам статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 61.pdf 20.06.2024 12:00
- 24_Договір межиметент талони УНП.pdf.pdf 20.06.2024 12:00
- 24_Доп.угода №2 Укрнаф.pdf.pdf 20.06.2024 12:00
- 24_Довідка про розташування АЗС_Донецька область.pdf 20.06.2024 12:00
- sign.p7s 20.06.2024 12:42
- рішення від 24.06.2024 № 10901.pdf 24.06.2024 17:01
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2024 № 11453.pdf 03.07.2024 11:37
- рішення від 02.07.2024 № 11453.pdf 04.07.2024 16:43
- Відповідь на скаргу.pdf 26.06.2024 13:08
- Відповідь на скаргу.docx 26.06.2024 13:09
- Додаток №1 26.06.2024 13:13
- Додаток №2 26.06.2024 13:13
- Додаток №3 26.06.2024 13:14
- Додаток №4 26.06.2024 13:14
- Протокол про скасування рішення 05.07.2024 11:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2024 12:01
Дата розгляду скарги:
02.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2024 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.07.2024 16:43
Дата виконання рішення Замовником:
05.07.2024 11:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії АМКУ від 02.07.2024 року №11453-р/пк-пз Управління Служби безпеки України у Львівській області скасовує рішення від 19.06.2024 року №63 про визначення Учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» переможцем закупівлі та рішення від 18.06.2024 року №61 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b0c2a3ba7dff4e4bb1c2751c1a6d0153
Заголовок пункту скарги:
Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є неправомірним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «Укрнафта-Постач» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) бере участь у процедурі закупівлі UA-2024-06-05-005691-a, оголошеній Управлінням Служби безпеки України у Львівській області. Тендерну пропозицію ТОВ «Укрнафта-Постач» подано 12.06.2024. За результатами аукціону, який відбувся 13.06.2024, пропозиція, подана ТОВ «Укрнафта-Постач», була визначена найбільш економічно вигідною.
17.06.2024 Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, поданій ТОВ «Укрнафта-Постач».
У зазначеному повідомленні Змовник, зокрема, зазначив, що «в переліку наданому ТОВ «Укрнафта-Постач» відсутні відомості про наявність заправних станцій на підконтрольній території України в межах адміністративної території Донецької області».
Принагідно звертаємо увагу, що в супереч вимогам частини 16 статті 29 Закону, у зазначеному повідомленні Замовник не заначив інформацію про перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
На виконання зазначеної вимоги, 18.06.2024 ТОВ «Укрнафта-Постач» було завантажено в електронну систему закупівель, зокрема:
- Довідку про розташування АЗС в Донецькій області (файл «24_Довідка про розташування АЗС_Донецька область.pdf»), у які зазначено, зокрема, інформацію про адреси розташування АЗС у Донецькій області;
- Договір поставки від 19.03.2024 № МТ 15 19/03/24, укладений з ТОВ «Параллель-М ЛТД» (файл «24_Договір межиметент талони УНП.pdf.pdf»);
- Додаткову угоду № 2 від 17.06.2024 до Договору поставки № МТ 15 19/03/24 від 19.03.2024 (файл «24_Доп.угода №2 Укрнаф.pdf.pdf»).
Згідно з умовами зазначеної Додаткової угоди № 2, до Договору поставки № МТ 15 19/03/24 від 19.03.2024 були внесені зміни, відповідно до яких перелік АЗС, на яких здійснюється фактична передача Товару Покупцю (пред’явнику бланку-дозволу або електронного талону) було доповнено АЗС, розташованими у Донецькій області.
Таким чином, ТОВ «Укрнафта-Постач» усунуло виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Укрнафта-Постач» у тендерній пропозиції.
Однак, не зважаючи на це, 18.06.2024 Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2024 № 61, у якому, зокрема, зазначив, що Додаткова Угода №2 від 17.06.2024 до Договору поставки № МТ-15-19/03/24 від 19.03.2024 з переліком АЗС в Одеській та Донецькій області не є чинною на момент подання та розкриття тендерних пропозицій.
Також у зазначеному Протоколі Замовник зазначив, що на його думку, положенням частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» можливість виправлення недоліків стосується винятково змісту тендерної пропозиції (документації), поданих документів до тендерної пропозиції, та в жодному разі не має на увазі вчинення будь-яких додаткових дій, з метою усунення чи виправлення діючих станом на час розкриття тендерних пропозиції документів, в тому числі укладання додаткових угод, що мають на меті усунення невідповідностей після розкриття пропозицій.
Ґрунтуючись на зазначеному, Замовник зробив висновок про те, що тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Укрнафта-Постач») не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
У пункті 1 Протоколу від 18.06.2024 № 61 Замовник виклав рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «Укрнафта-Постач»); у пункті 2 – рішення про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «Укрнафта-Постач») в електронній системі закупівель.
З цього приводу слід зазначити наступне.
Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених АБО НОВИХ ДОКУМЕНТІВ в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому, Закон та Особливості не містять вимог, які б забороняли завантажувати для цих цілей до електронної системи закупівель уточнені або нові документи, які створені (датовані) після дати розкриття пропозицій.
Частиною 9 статті 26 Закону також передбачено, що замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Не зважаючи не це, Замовник не врахував нові документи, надані ТОВ «Укрнафта-Постач» та прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач».
Враховуючи наведене, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є безпідставним та неправомірним.
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «Укрнафта-Постач» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «Укрнафта-Постач» неправомірно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі..
17.06.2024 Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, поданій ТОВ «Укрнафта-Постач».
У зазначеному повідомленні Змовник, зокрема, зазначив, що «в переліку наданому ТОВ «Укрнафта-Постач» відсутні відомості про наявність заправних станцій на підконтрольній території України в межах адміністративної території Донецької області».
Принагідно звертаємо увагу, що в супереч вимогам частини 16 статті 29 Закону, у зазначеному повідомленні Замовник не заначив інформацію про перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
На виконання зазначеної вимоги, 18.06.2024 ТОВ «Укрнафта-Постач» було завантажено в електронну систему закупівель, зокрема:
- Довідку про розташування АЗС в Донецькій області (файл «24_Довідка про розташування АЗС_Донецька область.pdf»), у які зазначено, зокрема, інформацію про адреси розташування АЗС у Донецькій області;
- Договір поставки від 19.03.2024 № МТ 15 19/03/24, укладений з ТОВ «Параллель-М ЛТД» (файл «24_Договір межиметент талони УНП.pdf.pdf»);
- Додаткову угоду № 2 від 17.06.2024 до Договору поставки № МТ 15 19/03/24 від 19.03.2024 (файл «24_Доп.угода №2 Укрнаф.pdf.pdf»).
Згідно з умовами зазначеної Додаткової угоди № 2, до Договору поставки № МТ 15 19/03/24 від 19.03.2024 були внесені зміни, відповідно до яких перелік АЗС, на яких здійснюється фактична передача Товару Покупцю (пред’явнику бланку-дозволу або електронного талону) було доповнено АЗС, розташованими у Донецькій області.
Таким чином, ТОВ «Укрнафта-Постач» усунуло виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Укрнафта-Постач» у тендерній пропозиції.
Однак, не зважаючи на це, 18.06.2024 Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2024 № 61, у якому, зокрема, зазначив, що Додаткова Угода №2 від 17.06.2024 до Договору поставки № МТ-15-19/03/24 від 19.03.2024 з переліком АЗС в Одеській та Донецькій області не є чинною на момент подання та розкриття тендерних пропозицій.
Також у зазначеному Протоколі Замовник зазначив, що на його думку, положенням частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» можливість виправлення недоліків стосується винятково змісту тендерної пропозиції (документації), поданих документів до тендерної пропозиції, та в жодному разі не має на увазі вчинення будь-яких додаткових дій, з метою усунення чи виправлення діючих станом на час розкриття тендерних пропозиції документів, в тому числі укладання додаткових угод, що мають на меті усунення невідповідностей після розкриття пропозицій.
Ґрунтуючись на зазначеному, Замовник зробив висновок про те, що тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Укрнафта-Постач») не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
У пункті 1 Протоколу від 18.06.2024 № 61 Замовник виклав рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «Укрнафта-Постач»); у пункті 2 – рішення про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «Укрнафта-Постач») в електронній системі закупівель.
З цього приводу слід зазначити наступне.
Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених АБО НОВИХ ДОКУМЕНТІВ в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому, Закон та Особливості не містять вимог, які б забороняли завантажувати для цих цілей до електронної системи закупівель уточнені або нові документи, які створені (датовані) після дати розкриття пропозицій.
Частиною 9 статті 26 Закону також передбачено, що замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Не зважаючи не це, Замовник не врахував нові документи, надані ТОВ «Укрнафта-Постач» та прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач».
Враховуючи наведене, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є безпідставним та неправомірним.
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «Укрнафта-Постач» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «Укрнафта-Постач» неправомірно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі..
×
-
Назва доказу:
Протокол від 18.06.2024 № 61.
-
Повʼязаний документ:
Протокол 61.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаткова угода № 2 від 17.06.2024 до Договору поставки № МТ 15 19/03/24 від 19.03.2024.
-
Повʼязаний документ:
24_Доп.угода №2 Укрнаф.pdf.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір поставки від 19.03.2024 № МТ 15 19/03/24.
-
Повʼязаний документ:
24_Договір межиметент талони УНП.pdf.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про розташування АЗС в Донецькій області.
-
Повʼязаний документ:
24_Довідка про розташування АЗС_Донецька область.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати викладені у Протоколі від 18.06.2024 № 61 рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», а також рішення про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрнафта-Постач». Виконання зазначеної вимоги призведе до скасування неправомірних рішень замовника та створить підстави для поновлення порушених під час здійснення процедури закупівлі UA-2024-06-05-005691-a прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.