• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління небезпечними медичними категорії «В» та «С» та іншими небезпечними відходами (збирання, перевезення, видалення) з наданням пакування)

Завершена

830 910.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 154.55 UAH
Період оскарження: 05.06.2024 09:39 - 11.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника

Номер: 5219e7ffd1114c2490f0916e73a43c3e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-05-001254-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради ( номер закупівлі UA-2024-06-05-001254-a) ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління небезпечними медичними категорії «В» та «С» та іншими небезпечними відходами (збирання, перевезення, видалення) з наданням пакування) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 012ea239ded741339239aa7cac33a313 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-05-001254-a) ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління небезпечними медичними категорії «В» та «С» та іншими небезпечними відходами (збирання, перевезення, видалення) з наданням пакування). Закупівлю було оголошено: 05.06.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 19.06.2024 р. згідно протоколу № 241 щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до протоколу, підставою для відхилення Замовник зазначив нібито відсутність у скаржника права на провадження господарської діяльності з управління такою категорією відходів, як 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції. Натомість, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (п. 86 додатку). Додатково надаємо лист-відповідь від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (Департамент цифрової трансформації, електронних публічних послуг та управління відходами), На № 01/03-1962 від 15.03.2024, який підтверджує, що у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (п. 86 додатку). З огляду зазначеного пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Згідно другого пункту протоколу Замовник зазначив підставою нібито відсутність документів для вторинного пакування. Відповідно до ч.1 Розділу 5 тендерної документації, Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Не надавши можливості ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» усунути зазначені невідповідності Замовник грубо порушив законодавство у сфері публічних закупівель та майнові права скаржника. 3. Відповідно до пункту 3 протоколу підставою для відхилення Замовник зазначив нібито відсутність у складі пропозиції Дозволу Державної служби з питань праці на експлуатацію устаткування, пов’язаного з використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожеженебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, а саме: установки знешкодження, утилізації відпрацьованих люмінесцентних ламп, приладів, що містять ртуть. Дозвіл повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано Дозвіл Державної служби з питань праці від 16.03.2023 р. на право експлуатувати машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: устаткування пов’язаного з використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожеженебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки. З огляду зазначеного пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам предмету закупівлі в цій частині. 4. Останньою підставою про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Замовник зазначив нібито не завірені належним чином документи. Відповідно до ч.1 Розділу 5 тендерної документації, Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Не надавши можливості ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» усунути зазначені невідповідності Замовник грубо порушив законодавство у сфері публічних закупівель та майнові права скаржника. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-05-001254-a ID у PROZORRO 012ea239ded741339239aa7cac33a313 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-05-001254-a Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.06.2024 16:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.07.2024 15:04
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dbdda3fac89248c3986f148b8ace764f
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради
( номер закупівлі UA-2024-06-05-001254-a)
ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління небезпечними медичними категорії «В» та «С» та іншими небезпечними відходами (збирання, перевезення, видалення) з наданням пакування)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 012ea239ded741339239aa7cac33a313 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-05-001254-a) ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління небезпечними медичними категорії «В» та «С» та іншими небезпечними відходами (збирання, перевезення, видалення) з наданням пакування).
Закупівлю було оголошено: 05.06.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
19.06.2024 р. згідно протоколу № 241 щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до протоколу, підставою для відхилення Замовник зазначив нібито відсутність у скаржника права на провадження господарської діяльності з управління такою категорією відходів, як 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Натомість, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (п. 86 додатку). Додатково надаємо лист-відповідь від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (Департамент цифрової трансформації, електронних публічних послуг та управління відходами), На № 01/03-1962 від 15.03.2024, який підтверджує, що у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (п. 86 додатку).
З огляду зазначеного пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Згідно другого пункту протоколу Замовник зазначив підставою нібито відсутність документів для вторинного пакування.
Відповідно до ч.1 Розділу 5 тендерної документації, Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не надавши можливості ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» усунути зазначені невідповідності Замовник грубо порушив законодавство у сфері публічних закупівель та майнові права скаржника.
3. Відповідно до пункту 3 протоколу підставою для відхилення Замовник зазначив нібито відсутність у складі пропозиції Дозволу Державної служби з питань праці на експлуатацію устаткування, пов’язаного з використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожеженебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, а саме: установки знешкодження, утилізації відпрацьованих люмінесцентних ламп, приладів, що містять ртуть. Дозвіл повинен бути чинним на момент подачі пропозиції.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано Дозвіл Державної служби з питань праці від 16.03.2023 р. на право експлуатувати машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: устаткування пов’язаного з використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожеженебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки.
З огляду зазначеного пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам предмету закупівлі в цій частині.
4. Останньою підставою про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Замовник зазначив нібито не завірені належним чином документи.
Відповідно до ч.1 Розділу 5 тендерної документації, Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не надавши можливості ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» усунути зазначені невідповідності Замовник грубо порушив законодавство у сфері публічних закупівель та майнові права скаржника.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-05-001254-a ID у PROZORRO 012ea239ded741339239aa7cac33a313 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-05-001254-a Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника