-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин марки А-92, А-95 та дизельне паливо
Завершена
1 061 317.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 613.18 UAH
мін. крок: 1% або 10 613.18 UAH
Період оскарження:
04.06.2024 17:07 - 01.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
c416ed7513b644a8b0b11a78c87bc403
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-04-011303-a.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Дог. з НТК Авіас.pdf 07.06.2024 14:36
- скарга у текстовому форматі.docx 07.06.2024 14:36
- СКАРГА 07.06.24 1.pdf 07.06.2024 14:36
- Зразки талонів АВІАС (1).pdf 07.06.2024 14:36
- sign.p7s 07.06.2024 14:37
- Рішення від 11.06.2024 №10186.pdf 11.06.2024 16:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2024 №10840.pdf 24.06.2024 14:27
- Рішення від 21.06.2024 №10840.pdf 26.06.2024 12:56
- Бензин марки А-92_ А-95 та дизельне паливо _ ProZorro зміни.pdf 11.06.2024 17:00
- Gmail - UA-2024-06-04-011303-a.a1.pdf 11.06.2024 17:00
- Протокол внесення змін ТД _ОС-24_64 від 11.06.2024.pdf 11.06.2024 17:00
- Перелік змін від ініціатора.pdf 11.06.2024 17:00
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx 11.06.2024 17:00
- нова редакціяТендерна документація.docx 11.06.2024 17:00
- Додаток _1 _ Документи_ що мають бути подані відп.вимог ТД.docx 11.06.2024 17:00
- нова редакціяДодаток _2 _ Технічні вимоги.docx 11.06.2024 17:00
- Додаток _3 _ Проект договору про закупівлю.docx 11.06.2024 17:01
- Бензин марки А-92_ А-95 та дизельне паливо _ ProZorro зміни.pdf 13.06.2024 16:42
- Gmail - UA-2024-06-04-011303-a.a1.pdf 13.06.2024 16:42
- Перелік змін від ініціатора.pdf 13.06.2024 16:42
- Протокол внесення змін ТД _ОС-24_64 від 11.06.2024.pdf 13.06.2024 16:42
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx 13.06.2024 16:42
- нова редакціяТендерна документація.docx 13.06.2024 16:42
- Додаток _1 _ Документи_ що мають бути подані відп.вимог ТД.docx 13.06.2024 16:42
- нова редакціяДодаток _2 _ Технічні вимоги.docx 13.06.2024 16:42
- Щодо скарги.docx 13.06.2024 16:42
- Додаток _3 _ Проект договору про закупівлю.docx 13.06.2024 16:42
- Щодо скарги _СЗ-24_80 від 13.06.2024.pdf 13.06.2024 16:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2024 15:27
Дата розгляду скарги:
21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2024 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.06.2024 12:56
Дата виконання рішення Замовником:
28.06.2024 12:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
До тендерної документації внесено зміни
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3c52b2a2e43e4f759432f073206f1118
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна вимога в частині наявності АЗС у праві власності або праві користуванні Учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
дискримінаційні умови у ТД, встановлення вимоги всупереч пункту 29 Особливостей
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації визначені Додаткові кваліфікаційні критерії:
«3.1. Учасник повинен мати у користуванні або у власності розгалужену мережу АЗС(не менш ніж 5 АЗС) по всій території м. Дніпра та Дніпропетровської області. Місце розташування найближчої АЗС до місця розташування транспортних засобів ДДМУ (м. Дніпро, пл. Соборна, 2) не повинно перевищувати 2,5 кілометри. Надати в складі тендерної пропозиції окремий лист з переліком, адресами і режимом роботи мережевих АЗС.
Запропоновані учасником стаціонарні АЗС повинні мати в реалізації всі види палива, які зазначені замовником в цьому Додатку.»
1.1. Щодо вимоги наявності у учасниками АЗС у користуванні або у власності мережу АЗС:
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у правовій формі користування або власності - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС по всій території України та на відстані не більше, ніж 5 км від Замовника , або в межах м. Володимира Волинської області, у праві користуванні (власність, орендоване майно, право на користування).
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність мережу АЗС(не менш ніж 5 АЗС) по всій території м. Дніпра та Дніпропетровської області та Місце розташування найближчої АЗС до місця розташування транспортних засобів ДДМУ (м. Дніпро, пл. Соборна, 2) не повинно перевищувати 2,5 кілометри, – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС АВІАС.
На виконання вимоги Замовника щодо місцезнаходження АЗС плануємо запропонувати мережу АЗС Авіас за адресами:
м. Дніпро, вул.6-ї стрілецької дивізії, 5 - 2,1 км до до місця розташування транспортних засобів ДДМУ (м. Дніпро, пл. Соборна, 2),
м.Дніпро, б-р.Зоряний, 19а
м.Дніпро, Донецьке шосе, 182
м.Дніпро, Донецьке шосе, 1к
м.Дніпро, Донецьке шосе, 2г
м.Дніпро, Донецьке шосе, 91а
м.Дніпро, Запорізьке шосе, 30а
м.Дніпро, Запорізьке шосе, 53
м.Дніпро, Запорізьке шосе, 88
м.Дніпро, вул.Набережна Заводська, 56
м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 110а
м.Дніпро, пр.О.Поля, 93б
м.Дніпро, пр.Б.Хмельницького, 135а
м.Дніпро, пр.Б.Хмельницького, 164
м.Дніпро, пр.Б.Хмельницького, 24н
м.Дніпро, пр.Гагаріна, 105а
м.Дніпро, пр.Гагаріна, 38а
м.Дніпро, пр.І.Мазепи, 1д
м.Дніпро, пр.С.Нігояна, 87
м.Дніпро, пр.Слобожанський, 1б
м.Дніпро, пр.Слобожанський, 2б
м.Дніпро, пр.Слобожанський, 41
м.Дніпро, пр.П.Орлика, 18а
м.Дніпро, пр.П.Орлика, 23а
м.Дніпро, проїзд О.Гальченка, 19
м.Дніпро, вул.20-річчя Перемоги, 61а
м.Дніпро, вул.6-ї стрілецької дивізії, 5
м.Дніпро, вул.А.Сахарова, 80
м.Дніпро, вул.Архімеда, 1к
м.Дніпро, вул.Велика Діївська, 181
м.Дніпро, вул.Гаванська, 15д
м.Дніпро, вул.Дніпросталівська, 4д
м.Дніпро, вул.Дніпросталівська, 8
м.Дніпро, Донецьке шосе, 25а
м.Дніпро, вул.К.Гордієнка, 2а
м.Дніпро, вул.Каштанова, 9
м.Дніпро, вул.князя Я.Мудрого, 64
м.Дніпро, вул.Космічна, 30
м.Дніпро, вул.Червоногірська, 2
м.Дніпро, Криворізьке шосе, 16г
м.Дніпро, Криворізьке шосе, 17а
м.Дніпро, вул.Курчатова, 3
м.Дніпро, вул.Курчатова, 5
м.Дніпро, вул.Макарова, 27д
м.Дніпро, вул.Малиновського маршала, 66а
м.Дніпро, вул.Метробудівська, 19б
м.Дніпро, вул.Набережна Заводська, 55
м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 146
м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 42к
м.Дніпро, вул.П.Бикова, 41
м.Дніпро, вул.Передова, 530к
м.Дніпро, вул.Робоча, 23ж
м.Дніпро, вул.С.Хороброго, 60
м.Дніпро, вул.Січеславська Набережна, 57а
м.Дніпро, вул.Томська, 7а
м.Дніпро, вул.Ульянова, 17
м.Дніпро, вул.Янтарна, 71
Також АЗС відповідної мережі знаходяться по всій території України, при цьому такі АЗС не знаходяться у праві власності/оренді/користування Скаржника.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
«3.1. Учасник повинен мати у користуванні або у власності розгалужену мережу АЗС(не менш ніж 5 АЗС) по всій території м. Дніпра та Дніпропетровської області. Місце розташування найближчої АЗС до місця розташування транспортних засобів ДДМУ (м. Дніпро, пл. Соборна, 2) не повинно перевищувати 2,5 кілометри. Надати в складі тендерної пропозиції окремий лист з переліком, адресами і режимом роботи мережевих АЗС.
Запропоновані учасником стаціонарні АЗС повинні мати в реалізації всі види палива, які зазначені замовником в цьому Додатку.»
1.1. Щодо вимоги наявності у учасниками АЗС у користуванні або у власності мережу АЗС:
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у правовій формі користування або власності - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС по всій території України та на відстані не більше, ніж 5 км від Замовника , або в межах м. Володимира Волинської області, у праві користуванні (власність, орендоване майно, право на користування).
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність мережу АЗС(не менш ніж 5 АЗС) по всій території м. Дніпра та Дніпропетровської області та Місце розташування найближчої АЗС до місця розташування транспортних засобів ДДМУ (м. Дніпро, пл. Соборна, 2) не повинно перевищувати 2,5 кілометри, – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС АВІАС.
На виконання вимоги Замовника щодо місцезнаходження АЗС плануємо запропонувати мережу АЗС Авіас за адресами:
м. Дніпро, вул.6-ї стрілецької дивізії, 5 - 2,1 км до до місця розташування транспортних засобів ДДМУ (м. Дніпро, пл. Соборна, 2),
м.Дніпро, б-р.Зоряний, 19а
м.Дніпро, Донецьке шосе, 182
м.Дніпро, Донецьке шосе, 1к
м.Дніпро, Донецьке шосе, 2г
м.Дніпро, Донецьке шосе, 91а
м.Дніпро, Запорізьке шосе, 30а
м.Дніпро, Запорізьке шосе, 53
м.Дніпро, Запорізьке шосе, 88
м.Дніпро, вул.Набережна Заводська, 56
м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 110а
м.Дніпро, пр.О.Поля, 93б
м.Дніпро, пр.Б.Хмельницького, 135а
м.Дніпро, пр.Б.Хмельницького, 164
м.Дніпро, пр.Б.Хмельницького, 24н
м.Дніпро, пр.Гагаріна, 105а
м.Дніпро, пр.Гагаріна, 38а
м.Дніпро, пр.І.Мазепи, 1д
м.Дніпро, пр.С.Нігояна, 87
м.Дніпро, пр.Слобожанський, 1б
м.Дніпро, пр.Слобожанський, 2б
м.Дніпро, пр.Слобожанський, 41
м.Дніпро, пр.П.Орлика, 18а
м.Дніпро, пр.П.Орлика, 23а
м.Дніпро, проїзд О.Гальченка, 19
м.Дніпро, вул.20-річчя Перемоги, 61а
м.Дніпро, вул.6-ї стрілецької дивізії, 5
м.Дніпро, вул.А.Сахарова, 80
м.Дніпро, вул.Архімеда, 1к
м.Дніпро, вул.Велика Діївська, 181
м.Дніпро, вул.Гаванська, 15д
м.Дніпро, вул.Дніпросталівська, 4д
м.Дніпро, вул.Дніпросталівська, 8
м.Дніпро, Донецьке шосе, 25а
м.Дніпро, вул.К.Гордієнка, 2а
м.Дніпро, вул.Каштанова, 9
м.Дніпро, вул.князя Я.Мудрого, 64
м.Дніпро, вул.Космічна, 30
м.Дніпро, вул.Червоногірська, 2
м.Дніпро, Криворізьке шосе, 16г
м.Дніпро, Криворізьке шосе, 17а
м.Дніпро, вул.Курчатова, 3
м.Дніпро, вул.Курчатова, 5
м.Дніпро, вул.Макарова, 27д
м.Дніпро, вул.Малиновського маршала, 66а
м.Дніпро, вул.Метробудівська, 19б
м.Дніпро, вул.Набережна Заводська, 55
м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 146
м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 42к
м.Дніпро, вул.П.Бикова, 41
м.Дніпро, вул.Передова, 530к
м.Дніпро, вул.Робоча, 23ж
м.Дніпро, вул.С.Хороброго, 60
м.Дніпро, вул.Січеславська Набережна, 57а
м.Дніпро, вул.Томська, 7а
м.Дніпро, вул.Ульянова, 17
м.Дніпро, вул.Янтарна, 71
Також АЗС відповідної мережі знаходяться по всій території України, при цьому такі АЗС не знаходяться у праві власності/оренді/користування Скаржника.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Договір партнерства №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Дніпровський державний медичний університет внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-06-04-011303-a за предметом закупівлі: «Бензин марки А-92, А-95 та дизельне паливо» за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.