• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари

Завершена

61 374.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 307.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2018 11:59 - 02.07.2018 12:04
Вимога
Вирішена

відхилення дискваліфікції

Номер: 14c83639087740abb0fbb7e268d5322f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-26-000487-b.a2
Назва: відхилення дискваліфікції
Вимога:
Ми, ФОП Бабич А.С Приймали участь в тендері «Канцелярські товари» від Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, який був виставлений на сайті prozorro. Нами були дотримані всі умови розміщення пропозиції. Згідно п 4.4. «Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону.» В процесі торгів ми дали нанижчу пропзицію. Інший учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" дав 61 016,00, ми дали 60 991,60 і, згідно правил виграли тендер. Але, згідно протоколу №65 від 06.07.2018 нашу пропозицію було дискваліфіковано згідно пунктів : 1. Невідповідність вартості пропозиції розміру бюджетних призначень по закладах. 2. Не влаштовує назва товару лотки горизонтальні 3. Не влаштовує назва товару стрічка канцелярська 4. Не влаштовує назва товару Книга А4 Вважаємо дану дискваліфікацію неправомірною, бо в документації до тендеру дані пункти не були вказані. Ми вважаємо дані зауваження незначними по суті, ми готові змінити вигляд своєї пропозиції, і назви товарів, щоб він влаштовував замовника. Наша компаіня оплатила участь в тендері, доклала зусилля та час для участі. Просимо Вас переглянути рішеняя про нашу дискваліфікацію. Та заключеня договору поставки з ФОП Бабич. В разі відмови нашого звернення, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів (Прокуратури та Атнимонопольного комітету) з метою перевірки ваших дій щодо причетності до корупційних схем Зазначайте цю інформацію в додатках і проводьте тендер ще раз.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше оскарження. По п. 1. У тендерній документації п. 2 вказано розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі товару, а також конкретно вказано розмір бюджетного призначення по закладах. Оплата за товар здійснюється відповідно розрахункових рахунків окремо по кожному закладу, саме тому технічні вимоги (Додаток 1) складені окремо по кожному закладу, тому пропозиція не можє перевищувати вказаних в документації бюджетних призначень. По п.2. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару , а по кількості: у документації - 2 комплекти по 3 шт. (п. 10.1. Додатку №1 «Технічні вимоги») у пропозиції - 2 шт. По п. 3. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару: у документації стрічка канцелярська двостороння, прозора, біла на паперовій основі (п.п. 1.7., 2.3., 3.7., 4.3., 5.11., 7.3. Додатку №1 «Технічні вимоги») у пропозиції стрічка канцелярська прозора. По п.4 Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару: у документації зошит для записів канцелярський в клітинку обкладинка твердий картон (п.10.17. Додатку №1 «Технічні вимоги») у пропозиції Книга А4 96 арк. клітинка м'яка обкладинка. Вважаємо, що зазначені зауваження не є незначними по суті. Вашу пропозицію відхилено на підставі невідповідності технічним вимогам.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

відхилення дискваліфікації

Номер: ccf4b56fd8cc4b2b973fe25ce1eb3d00
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-26-000487-b.a1
Назва: відхилення дискваліфікації
Вимога:
Ми, ФОП Бабич А.С Приймали участь в тендері «Канцелярські товари» від Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, який був виставлений на сайті prozorro. Нами були дотримані всі умови розміщення пропозиції. Згідно п 4.4. «Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону.» В процесі торгів ми дали нанижчу пропзицію. Інший учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" дав 61 016,00, ми дали 60 991,60 і, згідно правил виграли тендер. Але, згідно протоколу №65 від 06.07.2018 нашу пропозицію було дискваліфіковано згідно пунктів : 1. Невідповідність вартості пропозиції розміру бюджетних призначень по закладах. 2. Не влаштовує назва товару лотки горизонтальні 3. Не влаштовує назва товару стрічка канцелярська 4. Не влаштовує назва товару Книга А4 Вважаємо дану дискваліфікацію неправомірною, бо в документації до тендеру дані пункти не були вказані. Ми вважаємо дані зауваження незначними по суті, ми готові змінити вигляд своєї пропозиції, і назви товарів, щоб він влаштовував замовника. Наша компаіня оплатила участь в тендері, доклала зусилля та час для участі. Просимо Вас переглянути рішеняя про нашу дискваліфікацію. Та заключеня договору поставки з ФОП Бабич. В разі відмови нашого звернення, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів (Прокуратури та Атнимонопольного комітету) з метою перевірки ваших дій щодо причетності до корупційних схем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше оскарження. По п. 1. У тендерній документації п. 2 вказано розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі товару, а також конкретно вказано розмір бюджетного призначення по закладах. Оплата за товар здійснюється відповідно розрахункових рахунків окремо по кожному закладу, саме тому технічні вимоги (Додаток 1) складені окремо по кожному закладу, тому пропозиція не можє перевищувати вказаних в документації бюджетних призначень. По п.2. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару , а по кількості: у документації - 2 комплекти по 3 шт., у пропозиції - 2 шт. По п. 3. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару: у документації стрічка канцелярська двостороння, прозора, біла на паперовій основі, у пропозиції стрічка канцелярська прозора. По п.4 Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару: у документації зошит для записів канцелярський в клітинку обкладинка твердий картон, у пропозиції Книга А4 96 арк. клітинка м'яка обкладинка. Вважаємо, що зазначені зауваження не є незначними по суті. Вашу пропозицію відхилено на підставі невідповідності технічним вимогам.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні