-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт орендованих підвальних приміщень (що використовуються в якості споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) будинку № 1 на вул. Привокзальній у м. Луцьку. Код ДК 021:2015: 45450000-6— Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
2 324 331.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 243.31 UAH
мін. крок: 1% або 23 243.31 UAH
Період оскарження:
04.06.2024 16:05 - 09.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
2728c45db01d430bb036397f56f3138c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-04-009726-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 8.Повідомлення про прийняття.zip 21.06.2024 15:58
- 7.Накази на призначення працівників.zip 21.06.2024 15:58
- 12.3.Відгук РОУДІЗ.pdf 21.06.2024 15:58
- 10.2.Охорона праці (протоколи-посвідчення).zip 21.06.2024 15:58
- 9.1.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf 21.06.2024 15:58
- 5.штатний розпис.pdf 21.06.2024 15:58
- 2.Протокольне рішення №4 про відхилення учасника.pdf 21.06.2024 15:58
- 1.Tender-documents-[UA-2024-06-04-009726-a].zip 21.06.2024 15:58
- 13.1.Договір № 138 від 20.11.2023 р..zip 21.06.2024 15:58
- 13.2.Лист відгук Роудіз.pdf 21.06.2024 15:58
- 4.наказ_штатний розпис.pdf 21.06.2024 15:58
- 6.Накази про переведення працівників додатково на усунення недоліків.zip 21.06.2024 15:58
- 10.1.Охорона праці протоколи-посвідчення.pdf 21.06.2024 15:58
- 12.2.Договір № 126 від 17.09.2021 - акти і довідки.pdf 21.06.2024 15:58
- 11.Довідка про аналогічні договори.pdf 21.06.2024 15:58
- 9.2.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf 21.06.2024 15:58
- 3.Довідка про наявність робітників.pdf 21.06.2024 15:58
- 12.1.Договір № 126.rar 21.06.2024 15:58
- sign.p7s 21.06.2024 16:00
- СКАРГА.docx 21.06.2024 22:33
- СКАРГА.pdf 21.06.2024 22:36
- СКАРГА.pdf 02.07.2024 15:36
- СКАРГА.docx 02.07.2024 15:36
- Заперечення.pdf 02.07.2024 15:38
- Заперечення.docx 02.07.2024 15:38
- рішення від 25.06.2024 №10973.pdf 25.06.2024 16:15
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2024 №11564.pdf 04.07.2024 14:41
- рішення від 03.07.2024 №11564.pdf 08.07.2024 15:55
- Відповідь в Антимонопльний комітет по ПП РОУДІЗ.docx 28.06.2024 18:24
- Відповідь в Антимонопльний комітет по ПП РОУДІЗ.pdf 28.06.2024 18:24
- П 6 від 17.07.2024 р. щодо скасування рішення відхилення учасника .pdf 17.07.2024 10:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2024 16:06
Дата розгляду скарги:
03.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.06.2024 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.07.2024 15:56
Дата виконання рішення Замовником:
17.07.2024 10:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення замовника щодо відхилення пропозиції учасника ПП "РОУДІЗ" скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
58684db78b284abca0073a4d36460f9c
Заголовок пункту скарги:
Перший пункт, підтвердження наявності основних працівників дорожніх спеціальностей на працівників: штукатура, плиточника, сантехніка, столяра, електрика.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п. 1 Протокольного рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції поданої учасником приватним підприємством «РОУДІЗ» на закупівлю: Поточний ремонт орендованих підвальних приміщень (що використовуються в якості споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) будинку № 1 на вул. Привокзальній у м. Луцьку. Код ДК 021:015:45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи № 4 від 18.06.2024 р. – «Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: 1.До переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Замовник вважає, що наявних робітників поданих у довідці (сантехнік, штукатур, плиточник, електрик, столяр) є недостатньо для виконання Поточного ремонту орендованих підвальних приміщень (що використовуються в якості споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) будинку № 1 на вул. Привокзальній у м. Луцьку. Із такою кількістю працівників відповідних спеціальностей виконання такого об’єму робіт до 25 вересня 2024 року є неможливим. Також, у довідці опублікованій на веб-порталі щодо наявності працівників за 10.06.2024 року № З-14 не вказано працівників відповідної кваліфікації за предметом закупівлі, після зроблених зауважень замовником щодо надання працівників відповідної кваліфікації (штукатур, плиточник, сантехнік, електрик, столяр) учасником було переведено основних працівників дорожніх спеціальностей на працівників: штукатура, плиточника, сантехніка, столяра, електрика. При переведені працівників на дані посади учасник не вказав підтверджуючих документів про їх кваліфікацію.».
Вказана Замовником підстава відхилення пропозиції Скаржника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
14.06.2024 р. в 17:19 Замовником створена Вимога про усунення порушення (далі – Вимога), відповідно до п. 1 якої – «Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку про наявність робітників основних будівельних професій (вих. № З-14 від 10.06.2024 р.) недостатній штат працівників відповідної кваліфікації за предметом закупівлі. Підтвердити наявність у штатному розписі документально працівників такої кваліфікації: штукатура, сантехніка, електрика, плиточника, столяра.».
Відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати – «Довідку про наявність робітників основних будівельних професій», яка подається у формі наведеній в тендерній документації на фірмовому бланку учасника (за наявністю).
Також відповідно Додатку 1 до тендерної документації – «1. Для підтвердження інформації, зазначеної в таблицях «Б» і «В» учасник повинен надати:
- оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису (з ретушуванням персональних даних працівників (за необхідності));
- повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом;
- документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції) (учасник закупівлі повинен мати у штаті не менше чотирьох працівників ,що пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці та мають відповідні посвідчення.);
- документи встановленого законодавством взірця (посвідчення з пожежної безпеки на керівника організації та керівника відповідального за виконання робіт) (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції), витяг з журналу інструктажів з пожежної безпеки на всіх працівників залучених до виконання робіт;
- для підтвердження кваліфікації інженера з проектно-кошторисної роботи надається копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
- звіт з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період (квартал) або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.».
В першу чергу зазначаємо, що тендерною документацією не передбачена необхідність учаснику підтвердити наявність штукатура, сантехніка, електрика, плиточника, столяра.».
Крім того навіть попри незаконність вимоги про усунення невідповідностей нами підтверджено наявність штукатура, сантехніка, електрика, плиточника, столяра з наданням всіх необхідних підтверджуючих документів відносно працівників, які вимагалися тендерною документацією.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей нами подано:
1. Довідку про наявність робітників основних будівельних професій № Р-1423 від 14.06.2023 р. (файл – «37.Довідка про наявність робітників.pdf»);
2. Наказ № 1-Ш-24 від 10.06.2024 р., яким затверджено штатний розпис ПП «РОУДІЗ» (файл – «5.3.1.наказ_штатний розпис.pdf»);
3. Штатний розпис затверджений Наказам № 1-Ш-24 від 10.06.2024 р. (файл – «5.3.2.штатний розпис.pdf»);
4.1.Накази про переведення працівників № 2024-ОП-065, № 2024-ОП-064, № 2024-ОП-063, № 2024-ОП-062, № 2024-ОП-061 від 10.06.2024 р., відповідно до яких Хлопецького Андрія Віталійовича переведено посаду столяра, Світач Вадима Анатолійовича переведено на посаду плиточника, Радіон Ігора Ігоровича переведено на посаду електрика, Мокійчук Петра Петровича переведено на посаду сантехніка, Маєвського Дмитра Володимировича переведено на посаду штукатура. (файл – «5.2.Накази про переведення працівників додатково на усунення недоліків.zip»);
4.2. Накази про призначення, якими підтверджується призначення Хлопецького Андрія Віталійовича, Світач Вадима Анатолійовича, Радіон Ігора Ігоровича, Мокійчук Петра Петровича, Маєвського Дмитра Володимировича на підприємство до переведення (файл – «5.1.Накази на призначення працівників.zip»);
Первинні накази подавилися оскільки тендерною документаціє передбачається подання повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці. Оскільки внаслідок переведення на іншу роботу у цього ж роботодавця чи переміщення працівника трудові відносини між працівником і роботодавцем не припиняються і новий трудовий договір не укладається, подавати до податкового органу Повідомлення про прийняття на роботу працівників не потрібно, нами прийнято рішення додатково надати накази як на призначення працівників на підприємство так і накази на переведення.
Додатково зазначаємо, що тендерною документаціє не передбачалося надання наказів на призначення працівників і вони надані нами додатково.
6.Повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом (файл – «5.2.Повідомлення про прийняття.zip»);
7.Витяг з журналу інструктажів з пожежної безпеки на всіх працівників залучених до виконання робіт (файл – «5.14.1.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf» та файл – «5.14.2.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf».).
8.Посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з охорони праці (файл – «5.5.1.Охорона праці протоколи-посвідчення.pdf», та файл – «5.5.2.Охорона праці (протоколи-посвідчення).zip».
Враховуючи вище вказана нами виконана вимога про усунення невідповідностей надана замовником з наданням всіх підтверджуючих документів, які вимагалася тендерною документаціє, також додатково нами надано наказами про призначення і переведення працівників.
Замовник відхиливши пропозицію ПП «РОУДІЗ» вказує – «Також, у довідці опублікованій на веб-порталі щодо наявності працівників за 10.06.2024 року №З-14 не вказано працівників відповідної кваліфікації за предметом закупівлі».
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОУДІЗ" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Відповідно абзацу 2 п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.
Також Замовник відхиливши пропозицію ПП «РОУДІЗ» вказує – «При переведені працівників на дані посади учасник не вказав підтверджуючих документів про їх кваліфікацію».
Повідомляємо, що тендерною документацією взагалі не передбачалася необхідність надавати накази на призначення працівників та їх переведення, також не передбачалося і надання будь яких документів, які підтверджували б документів про їх (працівників) кваліфікацію. Всі документи передбачені вимогами тендерної документації нами надані.
Згідно п. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».
Відповідно абзацу 1 п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.».
Враховуючи вище вказане, Замовник надає вимогу про усунення невідповідностей тільки у разі якщо подання документів передбачалося тендерною документацією. Таким чином не може вважатися неусуненням невідповідностей ненадання документів, яких не передбачалося в тендерній документації , крім того такі документи не вимагалися і у вимозі про усунення невідповідностей.
Враховуючи вказане рішення замовника про відхилення пропозиції ПП «РОУДІЗ» є протиправним та підлягає скасуванню.
Вказана Замовником підстава відхилення пропозиції Скаржника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
14.06.2024 р. в 17:19 Замовником створена Вимога про усунення порушення (далі – Вимога), відповідно до п. 1 якої – «Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку про наявність робітників основних будівельних професій (вих. № З-14 від 10.06.2024 р.) недостатній штат працівників відповідної кваліфікації за предметом закупівлі. Підтвердити наявність у штатному розписі документально працівників такої кваліфікації: штукатура, сантехніка, електрика, плиточника, столяра.».
Відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати – «Довідку про наявність робітників основних будівельних професій», яка подається у формі наведеній в тендерній документації на фірмовому бланку учасника (за наявністю).
Також відповідно Додатку 1 до тендерної документації – «1. Для підтвердження інформації, зазначеної в таблицях «Б» і «В» учасник повинен надати:
- оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису (з ретушуванням персональних даних працівників (за необхідності));
- повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом;
- документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції) (учасник закупівлі повинен мати у штаті не менше чотирьох працівників ,що пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці та мають відповідні посвідчення.);
- документи встановленого законодавством взірця (посвідчення з пожежної безпеки на керівника організації та керівника відповідального за виконання робіт) (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції), витяг з журналу інструктажів з пожежної безпеки на всіх працівників залучених до виконання робіт;
- для підтвердження кваліфікації інженера з проектно-кошторисної роботи надається копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
- звіт з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період (квартал) або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.».
В першу чергу зазначаємо, що тендерною документацією не передбачена необхідність учаснику підтвердити наявність штукатура, сантехніка, електрика, плиточника, столяра.».
Крім того навіть попри незаконність вимоги про усунення невідповідностей нами підтверджено наявність штукатура, сантехніка, електрика, плиточника, столяра з наданням всіх необхідних підтверджуючих документів відносно працівників, які вимагалися тендерною документацією.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей нами подано:
1. Довідку про наявність робітників основних будівельних професій № Р-1423 від 14.06.2023 р. (файл – «37.Довідка про наявність робітників.pdf»);
2. Наказ № 1-Ш-24 від 10.06.2024 р., яким затверджено штатний розпис ПП «РОУДІЗ» (файл – «5.3.1.наказ_штатний розпис.pdf»);
3. Штатний розпис затверджений Наказам № 1-Ш-24 від 10.06.2024 р. (файл – «5.3.2.штатний розпис.pdf»);
4.1.Накази про переведення працівників № 2024-ОП-065, № 2024-ОП-064, № 2024-ОП-063, № 2024-ОП-062, № 2024-ОП-061 від 10.06.2024 р., відповідно до яких Хлопецького Андрія Віталійовича переведено посаду столяра, Світач Вадима Анатолійовича переведено на посаду плиточника, Радіон Ігора Ігоровича переведено на посаду електрика, Мокійчук Петра Петровича переведено на посаду сантехніка, Маєвського Дмитра Володимировича переведено на посаду штукатура. (файл – «5.2.Накази про переведення працівників додатково на усунення недоліків.zip»);
4.2. Накази про призначення, якими підтверджується призначення Хлопецького Андрія Віталійовича, Світач Вадима Анатолійовича, Радіон Ігора Ігоровича, Мокійчук Петра Петровича, Маєвського Дмитра Володимировича на підприємство до переведення (файл – «5.1.Накази на призначення працівників.zip»);
Первинні накази подавилися оскільки тендерною документаціє передбачається подання повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці. Оскільки внаслідок переведення на іншу роботу у цього ж роботодавця чи переміщення працівника трудові відносини між працівником і роботодавцем не припиняються і новий трудовий договір не укладається, подавати до податкового органу Повідомлення про прийняття на роботу працівників не потрібно, нами прийнято рішення додатково надати накази як на призначення працівників на підприємство так і накази на переведення.
Додатково зазначаємо, що тендерною документаціє не передбачалося надання наказів на призначення працівників і вони надані нами додатково.
6.Повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом (файл – «5.2.Повідомлення про прийняття.zip»);
7.Витяг з журналу інструктажів з пожежної безпеки на всіх працівників залучених до виконання робіт (файл – «5.14.1.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf» та файл – «5.14.2.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf».).
8.Посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з охорони праці (файл – «5.5.1.Охорона праці протоколи-посвідчення.pdf», та файл – «5.5.2.Охорона праці (протоколи-посвідчення).zip».
Враховуючи вище вказана нами виконана вимога про усунення невідповідностей надана замовником з наданням всіх підтверджуючих документів, які вимагалася тендерною документаціє, також додатково нами надано наказами про призначення і переведення працівників.
Замовник відхиливши пропозицію ПП «РОУДІЗ» вказує – «Також, у довідці опублікованій на веб-порталі щодо наявності працівників за 10.06.2024 року №З-14 не вказано працівників відповідної кваліфікації за предметом закупівлі».
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОУДІЗ" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Відповідно абзацу 2 п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.
Також Замовник відхиливши пропозицію ПП «РОУДІЗ» вказує – «При переведені працівників на дані посади учасник не вказав підтверджуючих документів про їх кваліфікацію».
Повідомляємо, що тендерною документацією взагалі не передбачалася необхідність надавати накази на призначення працівників та їх переведення, також не передбачалося і надання будь яких документів, які підтверджували б документів про їх (працівників) кваліфікацію. Всі документи передбачені вимогами тендерної документації нами надані.
Згідно п. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».
Відповідно абзацу 1 п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.».
Враховуючи вище вказане, Замовник надає вимогу про усунення невідповідностей тільки у разі якщо подання документів передбачалося тендерною документацією. Таким чином не може вважатися неусуненням невідповідностей ненадання документів, яких не передбачалося в тендерній документації , крім того такі документи не вимагалися і у вимозі про усунення невідповідностей.
Враховуючи вказане рішення замовника про відхилення пропозиції ПП «РОУДІЗ» є протиправним та підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з охорони праці (файл – «10.1.Охорона праці протоколи-посвідчення.pdf», та файл – «10.2.Охорона праці (протоколи-посвідчення).zip».
-
Повʼязаний документ:
10.2.Охорона праці (протоколи-посвідчення).zip
-
-
Назва доказу:
Посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з охорони праці (файл – «10.1.Охорона праці протоколи-посвідчення.pdf», та файл – «10.2.Охорона праці (протоколи-посвідчення).zip».
-
Повʼязаний документ:
10.1.Охорона праці протоколи-посвідчення.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з журналу інструктажів з пожежної безпеки на всіх працівників залучених до виконання робіт (файл – «9.1.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf» та файл – «9.2.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf».).
-
Повʼязаний документ:
9.2.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з журналу інструктажів з пожежної безпеки на всіх працівників залучених до виконання робіт (файл – «9.1.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf» та файл – «9.2.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf».).
-
Повʼязаний документ:
9.1.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf
-
-
Назва доказу:
Повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом (файл – «8.Повідомлення про прийняття.zip»);
-
Повʼязаний документ:
8.Повідомлення про прийняття.zip
-
-
Назва доказу:
Накази про призначення, якими підтверджується призначення Хлопецького Андрія Віталійовича, Світач Вадима Анатолійовича, Радіон Ігора Ігоровича, Мокійчук Петра Петровича, Маєвського Дмитра Володимировича на підприємство до переведення (файл – «7.Накази на призначення працівників.zip»);
-
Повʼязаний документ:
7.Накази на призначення працівників.zip
-
-
Назва доказу:
Накази про переведення працівників № 2024-ОП-065, № 2024-ОП-064, № 2024-ОП-063, № 2024-ОП-062, № 2024-ОП-061 від 10.06.2024 р., відповідно до яких Хлопецького Андрія Віталійовича переведено посаду столяра, Світач Вадима Анатолійовича переведено на посаду плиточника, Радіон Ігора Ігоровича переведено на посаду електрика, Мокійчук Петра Петровича переведено на посаду сантехніка, Маєвського Дмитра Во
-
Повʼязаний документ:
6.Накази про переведення працівників додатково на усунення недоліків.zip
-
-
Назва доказу:
Штатний розпис затверджений Наказам № 1-Ш-24 від 10.06.2024 р. (файл – «5..штатний розпис.pdf»);
-
Повʼязаний документ:
5.штатний розпис.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ № 1-Ш-24 від 10.06.2024 р., яким затверджено штатний розпис ПП «РОУДІЗ» (файл – «4.наказ_штатний розпис.pdf»);
-
Повʼязаний документ:
4.наказ_штатний розпис.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про наявність робітників основних будівельних професій № Р-1423 від 14.06.2023 р. (файл – «3.Довідка про наявність робітників.pdf»);
-
Повʼязаний документ:
3.Довідка про наявність робітників.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація закупівлі UA-2024-06-04-009726-a
-
Повʼязаний документ:
1.Tender-documents-[UA-2024-06-04-009726-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції поданої учасником приватним підприємством «РОУДІЗ» на закупівлю: Поточний ремонт орендованих підвальних приміщень (що використовуються в якості споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) будинку № 1 на вул. Привокзальній у м. Луцьку. Код ДК 021:015:45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи № 4 від 18.06.2024 р. про відхилення тендерної пропозиції ПП "РОУДІЗ".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6592e64b144941da8ba91c55a034861c
Заголовок пункту скарги:
Другий пункт, підтвердження кваліфікації електрика
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п. 3 Протокольного рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції поданої учасником приватним підприємством «РОУДІЗ» на закупівлю: Поточний ремонт орендованих підвальних приміщень (що використовуються в якості споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) будинку № 1 на вул. Привокзальній у м. Луцьку. Код ДК 021:015:45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи № 4 від 18.06.2024 р. – «Відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, а саме переведення працівника з посади водія автотранспорту на посаду електрика. Учасником не надано підтверджуючих документів щодо кваліфікації працівника по виконанню електромонтажних робіт.».
Вказана Замовником підстава відхилення пропозиції Скаржника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
14.06.2024 р. в 17:19 Замовником створена Вимога про усунення порушення (далі – Вимога), відповідно до п. 1 якої – «Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку про наявність робітників основних будівельних професій (вих. № З-14 від 10.06.2024 р.) недостатній штат працівників відповідної кваліфікації за предметом закупівлі. Підтвердити наявність у штатному розписі документально працівників такої кваліфікації: штукатура, сантехніка, електрика, плиточника, столяра.».
Відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати – «Довідку про наявність робітників основних будівельних професій», яка подається у формі наведеній в тендерній документації на фірмовому бланку учасника (за наявністю).
Також відповідно Додатку 1 до тендерної документації – «1. Для підтвердження інформації, зазначеної в таблицях «Б» і «В» учасник повинен надати:
- оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису (з ретушуванням персональних даних працівників (за необхідності));
- повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом;
- документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції) (учасник закупівлі повинен мати у штаті не менше чотирьох працівників ,що пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці та мають відповідні посвідчення.);
- документи встановленого законодавством взірця (посвідчення з пожежної безпеки на керівника організації та керівника відповідального за виконання робіт) (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції), витяг з журналу інструктажів з пожежної безпеки на всіх працівників залучених до виконання робіт;
- для підтвердження кваліфікації інженера з проектно-кошторисної роботи надається копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
- звіт з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період (квартал) або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.».
На виконання вимоги про усунення невідповідностей нами подано:
1. Довідку про наявність робітників основних будівельних професій № Р-1423 від 14.06.2023 р. (файл – «37.Довідка про наявність робітників.pdf»);
2. Наказ № 1-Ш-24 від 10.06.2024 р., яким затверджено штатний розпис ПП «РОУДІЗ» (файл – «5.3.1.наказ_штатний розпис.pdf»);
3. Штатний розпис затверджений Наказам № 1-Ш-24 від 10.06.2024 р. (файл – «5.3.2.штатний розпис.pdf»);
4.1.Наказ про переведення працівника № 2024-ОП-063 від 10.06.2024 р., відповідно до якого Радіон Ігора Ігоровича переведено на посаду електрика. (файл – «5.2.Накази про переведення працівників додатково на усунення недоліків.zip»);
4.2.Наказ про призначення, яким підтверджується призначення Радіон Ігора Ігоровича на підприємство до переведення (файл – «5.1.Накази на призначення працівників.zip»);
Первинні накази подавилися оскільки тендерною документаціє передбачається подання повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці. Оскільки внаслідок переведення на іншу роботу у цього ж роботодавця чи переміщення працівника трудові відносини між працівником і роботодавцем не припиняються і новий трудовий договір не укладається, подавати до податкового органу Повідомлення про прийняття на роботу працівників не потрібно, нами прийнято рішення додатково надати накази як на призначення працівників на підприємство так і накази на переведення.
Додатково зазначаємо, що тендерною документаціє не передбачалося надання наказів на призначення працівників і вони надані нами додатково.
6.Повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом (файл – «5.2.Повідомлення про прийняття.zip»);
7.Витяг з журналу інструктажів з пожежної безпеки на всіх працівників залучених до виконання робіт (файл – «5.14.1.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf» та файл – «5.14.2.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf».).
8.Посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з охорони праці (файл – «5.5.1.Охорона праці протоколи-посвідчення.pdf», та файл – «5.5.2.Охорона праці (протоколи-посвідчення).zip».
Враховуючи вище вказана нами виконана вимога про усунення невідповідностей надана замовником з наданням всіх підтверджуючих документів, які вимагалася тендерною документаціє, також додатково нами надано наказами про призначення і переведення працівників.
В свою чергу тендерною документацією не передбачалася надання підтверджуючих документів щодо кваліфікації працівника по виконанню електромонтажних робіт.
Згідно п. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».
Відповідно абзацу 1 п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.».
Враховуючи вище вказане, Замовник надає вимогу про усунення невідповідностей тільки у разі якщо подання документів передбачалося тендерною документацією. Таким чином не може вважатися неусуненням невідповідностей ненадання документів, яких не передбачалося в тендерній документації , крім того такі документи не вимагалися і у вимозі про усунення невідповідностей.
Враховуючи вказане рішення замовника про відхилення пропозиції ПП «РОУДІЗ» є протиправним та підлягає скасуванню.
Вказана Замовником підстава відхилення пропозиції Скаржника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
14.06.2024 р. в 17:19 Замовником створена Вимога про усунення порушення (далі – Вимога), відповідно до п. 1 якої – «Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку про наявність робітників основних будівельних професій (вих. № З-14 від 10.06.2024 р.) недостатній штат працівників відповідної кваліфікації за предметом закупівлі. Підтвердити наявність у штатному розписі документально працівників такої кваліфікації: штукатура, сантехніка, електрика, плиточника, столяра.».
Відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати – «Довідку про наявність робітників основних будівельних професій», яка подається у формі наведеній в тендерній документації на фірмовому бланку учасника (за наявністю).
Також відповідно Додатку 1 до тендерної документації – «1. Для підтвердження інформації, зазначеної в таблицях «Б» і «В» учасник повинен надати:
- оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису (з ретушуванням персональних даних працівників (за необхідності));
- повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом;
- документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції) (учасник закупівлі повинен мати у штаті не менше чотирьох працівників ,що пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці та мають відповідні посвідчення.);
- документи встановленого законодавством взірця (посвідчення з пожежної безпеки на керівника організації та керівника відповідального за виконання робіт) (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції), витяг з журналу інструктажів з пожежної безпеки на всіх працівників залучених до виконання робіт;
- для підтвердження кваліфікації інженера з проектно-кошторисної роботи надається копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
- звіт з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період (квартал) або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.».
На виконання вимоги про усунення невідповідностей нами подано:
1. Довідку про наявність робітників основних будівельних професій № Р-1423 від 14.06.2023 р. (файл – «37.Довідка про наявність робітників.pdf»);
2. Наказ № 1-Ш-24 від 10.06.2024 р., яким затверджено штатний розпис ПП «РОУДІЗ» (файл – «5.3.1.наказ_штатний розпис.pdf»);
3. Штатний розпис затверджений Наказам № 1-Ш-24 від 10.06.2024 р. (файл – «5.3.2.штатний розпис.pdf»);
4.1.Наказ про переведення працівника № 2024-ОП-063 від 10.06.2024 р., відповідно до якого Радіон Ігора Ігоровича переведено на посаду електрика. (файл – «5.2.Накази про переведення працівників додатково на усунення недоліків.zip»);
4.2.Наказ про призначення, яким підтверджується призначення Радіон Ігора Ігоровича на підприємство до переведення (файл – «5.1.Накази на призначення працівників.zip»);
Первинні накази подавилися оскільки тендерною документаціє передбачається подання повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці. Оскільки внаслідок переведення на іншу роботу у цього ж роботодавця чи переміщення працівника трудові відносини між працівником і роботодавцем не припиняються і новий трудовий договір не укладається, подавати до податкового органу Повідомлення про прийняття на роботу працівників не потрібно, нами прийнято рішення додатково надати накази як на призначення працівників на підприємство так і накази на переведення.
Додатково зазначаємо, що тендерною документаціє не передбачалося надання наказів на призначення працівників і вони надані нами додатково.
6.Повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом (файл – «5.2.Повідомлення про прийняття.zip»);
7.Витяг з журналу інструктажів з пожежної безпеки на всіх працівників залучених до виконання робіт (файл – «5.14.1.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf» та файл – «5.14.2.Витяг з журналу реєстрації пожежних інструктажів.pdf».).
8.Посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з охорони праці (файл – «5.5.1.Охорона праці протоколи-посвідчення.pdf», та файл – «5.5.2.Охорона праці (протоколи-посвідчення).zip».
Враховуючи вище вказана нами виконана вимога про усунення невідповідностей надана замовником з наданням всіх підтверджуючих документів, які вимагалася тендерною документаціє, також додатково нами надано наказами про призначення і переведення працівників.
В свою чергу тендерною документацією не передбачалася надання підтверджуючих документів щодо кваліфікації працівника по виконанню електромонтажних робіт.
Згідно п. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».
Відповідно абзацу 1 п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.».
Враховуючи вище вказане, Замовник надає вимогу про усунення невідповідностей тільки у разі якщо подання документів передбачалося тендерною документацією. Таким чином не може вважатися неусуненням невідповідностей ненадання документів, яких не передбачалося в тендерній документації , крім того такі документи не вимагалися і у вимозі про усунення невідповідностей.
Враховуючи вказане рішення замовника про відхилення пропозиції ПП «РОУДІЗ» є протиправним та підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація закупівлі UA-2024-06-04-009726-a
-
Повʼязаний документ:
1.Tender-documents-[UA-2024-06-04-009726-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції поданої учасником приватним підприємством «РОУДІЗ» на закупівлю: Поточний ремонт орендованих підвальних приміщень (що використовуються в якості споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) будинку № 1 на вул. Привокзальній у м. Луцьку. Код ДК 021:015:45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи № 4 від 18.06.2024 р. про відхилення тендерної пропозиції ПП "РОУДІЗ".
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
6661fbae8f8a4ffcb4e8b114f47c9617
Заголовок пункту скарги:
Третій пункт, підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п. 2 Протокольного рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції поданої учасником приватним підприємством «РОУДІЗ» на закупівлю: Поточний ремонт орендованих підвальних приміщень (що використовуються в якості споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) будинку № 1 на вул. Привокзальній у м. Луцьку. Код ДК 021:015:45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи № 4 від 18.06.2024 р. – «Замовник звернувся з проханням надати аналогічний договір №82 від 17.11.2022 р. вказаний у довідці з усіма додатками, додатковими угодами та документами які засвідчують виконання його у повному обсязі. Учасником було не надано такої інформації по даному договору. Також було надано два відгуки на два аналогічні договори: №126 від 17.09.2021 р. та №82 17.11.2022р. за одним реєстраційним номером 125/01/2-24 від 07.07.2024 р. Крім цього відгук на аналогічний договір №82 виданий 13.06.2023р. Учасник не виправив невідповідність у даних документах, а замінив на договір №138 від 20 листопада 2023 року з ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Щодо документів у файлах «Лист відгук РОУДІЗ».pdf від ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс», завантажений учасником 15.06.2024. Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. 13 Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозицій – 12.06.2024, аукціон відбувся 12.06.2024.».
Вказана Замовником підстава відхилення пропозиції Скаржника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
14.06.2024 р. в 17:19 Замовником створена Вимога про усунення порушення (далі – Вимога), відповідно до п. 2 якої необхідно – «2. Надати аналогічний договір №82 від 17.11.2022 р. вказаний у довідці з усіма додатками, додатковими угодами та документами які засвідчують його виконання у повному обсязі.» та віповідно п. 7 якої – «7. Надані два відгуки на два аналогічні договори: №126 від 17.09.2021 р. та №82 17.11.2022 р.за одним реєстраційним номером 125/01/01/2-24 від 07.06.2024 . Крім цього відгук на аналогічний договір №82 виданий 13.06.2023 роком. Привести дані документи у відповідність. Згідно вимогам додатку 1 тендерної документації.».
Відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати – «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», яка подається у формі наведеній в тендерній документації на фірмовому бланку учасника (за наявністю).
Також відповідно Додатку 1 до тендерної документації – «Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «Г» учасник повинен надати:
- аналогічний договір, вказаний у довідці (не менше 2-ох), з усіма додатками, додатковими угодами та/або іншими доповненнями до таких договорів, що є його невід’ємною частиною;
- документи, що засвідчують виконання аналогічного договору, вказаного у довідці (не менше 2-ох). Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 90 % від загальної ціни договору.;
- Відгуки від замовників за договорами, копії яких надано у складі пропозиції. Відгук повинен містити назву замовника, предмет: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (документ має бути виданий не раніше дати оприлюднення закупівлі), інформацію щодо якості робіт. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності;
*у випадку відсутності в наданому листі всієї інформації, передбаченої цією тендерною документацією, такий відгук замовником не розглядається та вважається таким, що не поданий учасником.
2. Аналогічним договором (ами) вважається договір на виконання робіт із будівництва/ реконструкції/ капітального/поточного ремонту, укладений(і) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.».
На виконання вимоги про усунення невідповідностей нами надано:
1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 2012232-Р від 14.06.2024 р. (файл-« 31.1.Довідка про аналогічні договори.pdf»;
2. Договір № 126 від 17 вересня 2021 р. укладений з Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна камінь-каширської міської ради, акти до нього та відгук № 125/01-01/2-24 від 07.07.2024 р. (файли – «31.3.1.Договір № 126.rar», «31.3.2.Договір № 126 від 17.09.2021 - акти і довідки.pdf», «31.4.2.Відгук РОУДІЗ.pdf»).
3.Договір № 138 від 20 листопада 2023 р. укладений з ЛУЦЬКИМ СПЕЦІАЛЬНИМ КОМУНАЛЬНИМ АВТОТРАНСПОРТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» акти до нього та відгук № 1-1.19/1675 від 14.06.2024 р. (файли – «31.2.Договір № 138 від 20.11.2023 р..zip», «31.4.1.Лист відгук Роудіз.pdf»).
Наданням вказаних документів нами виконано вимоги тендерної документації, а також вимоги на усуненея невідповідностей.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОУДІЗ" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Відповідно абзацу 2 п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.
Враховуючи вказане рішення замовника про відхилення пропозиції ПП «РОУДІЗ» є протиправним та підлягає скасуванню.
Вказана Замовником підстава відхилення пропозиції Скаржника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
14.06.2024 р. в 17:19 Замовником створена Вимога про усунення порушення (далі – Вимога), відповідно до п. 2 якої необхідно – «2. Надати аналогічний договір №82 від 17.11.2022 р. вказаний у довідці з усіма додатками, додатковими угодами та документами які засвідчують його виконання у повному обсязі.» та віповідно п. 7 якої – «7. Надані два відгуки на два аналогічні договори: №126 від 17.09.2021 р. та №82 17.11.2022 р.за одним реєстраційним номером 125/01/01/2-24 від 07.06.2024 . Крім цього відгук на аналогічний договір №82 виданий 13.06.2023 роком. Привести дані документи у відповідність. Згідно вимогам додатку 1 тендерної документації.».
Відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати – «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», яка подається у формі наведеній в тендерній документації на фірмовому бланку учасника (за наявністю).
Також відповідно Додатку 1 до тендерної документації – «Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «Г» учасник повинен надати:
- аналогічний договір, вказаний у довідці (не менше 2-ох), з усіма додатками, додатковими угодами та/або іншими доповненнями до таких договорів, що є його невід’ємною частиною;
- документи, що засвідчують виконання аналогічного договору, вказаного у довідці (не менше 2-ох). Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 90 % від загальної ціни договору.;
- Відгуки від замовників за договорами, копії яких надано у складі пропозиції. Відгук повинен містити назву замовника, предмет: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (документ має бути виданий не раніше дати оприлюднення закупівлі), інформацію щодо якості робіт. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності;
*у випадку відсутності в наданому листі всієї інформації, передбаченої цією тендерною документацією, такий відгук замовником не розглядається та вважається таким, що не поданий учасником.
2. Аналогічним договором (ами) вважається договір на виконання робіт із будівництва/ реконструкції/ капітального/поточного ремонту, укладений(і) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.».
На виконання вимоги про усунення невідповідностей нами надано:
1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 2012232-Р від 14.06.2024 р. (файл-« 31.1.Довідка про аналогічні договори.pdf»;
2. Договір № 126 від 17 вересня 2021 р. укладений з Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна камінь-каширської міської ради, акти до нього та відгук № 125/01-01/2-24 від 07.07.2024 р. (файли – «31.3.1.Договір № 126.rar», «31.3.2.Договір № 126 від 17.09.2021 - акти і довідки.pdf», «31.4.2.Відгук РОУДІЗ.pdf»).
3.Договір № 138 від 20 листопада 2023 р. укладений з ЛУЦЬКИМ СПЕЦІАЛЬНИМ КОМУНАЛЬНИМ АВТОТРАНСПОРТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» акти до нього та відгук № 1-1.19/1675 від 14.06.2024 р. (файли – «31.2.Договір № 138 від 20.11.2023 р..zip», «31.4.1.Лист відгук Роудіз.pdf»).
Наданням вказаних документів нами виконано вимоги тендерної документації, а також вимоги на усуненея невідповідностей.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОУДІЗ" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Відповідно абзацу 2 п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.
Враховуючи вказане рішення замовника про відхилення пропозиції ПП «РОУДІЗ» є протиправним та підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Відгук до договору 138
-
Повʼязаний документ:
13.2.Лист відгук Роудіз.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір 138 і акти до нього
-
Повʼязаний документ:
13.1.Договір № 138 від 20.11.2023 р..zip
-
-
Назва доказу:
Відгук до договору 126
-
Повʼязаний документ:
12.3.Відгук РОУДІЗ.pdf
-
-
Назва доказу:
Акти до договору 125
-
Повʼязаний документ:
12.2.Договір № 126 від 17.09.2021 - акти і довідки.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір 126
-
Повʼязаний документ:
12.1.Договір № 126.rar
-
-
Назва доказу:
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 2012232-Р від 14.06.2024 р. (файл-«11.Довідка про аналогічні договори.pdf»;
-
Повʼязаний документ:
11.Довідка про аналогічні договори.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції поданої учасником приватним підприємством «РОУДІЗ» на закупівлю: Поточний ремонт орендованих підвальних приміщень (що використовуються в якості споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) будинку № 1 на вул. Привокзальній у м. Луцьку. Код ДК 021:015:45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи № 4 від 18.06.2024 р. про відхилення тендерної пропозиції ПП "РОУДІЗ".