-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
папір офісний
Завершена
20 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 612.00 UAH
мін. крок: 3% або 612.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2016 18:16 - 15.09.2016 09:00
Скарга
Залишено без розгляду
Оскарження результатів
Номер:
5ef88b77f92e4ac4a98f400a4f6abec6
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-13-001049-c.b1
Назва:
Оскарження результатів
Скарга:
ФОП Волошко М.О. не погоджується з протоколом про результати аукціону. Дане рішення не є об`єктивним. Папір офісний на класи ділиться умовно, технічні характеристики такі як яскравість та білизна не впливають на якість паперу, але суттєво впливають на його вартість. Організатор закупівлі не розуміючи відмінність між класами паперу А, В, С замовляє найдорожчий папір та бездумно витрачає бюджетні кошти, замість економії. Просимо скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Волошко М.О. як дискримінаційне. Відмінити дану закупівлю, як таку, що не відповідає принципам економії бюджетних коштів. По відношенню до посадових осіб організатора закупівлі вжити заходів впливу згідно чинного законодавства України!
Пов'язані документи:
reviewers
- DBR_UA-2016-09-13-001049-c.b1.pdf 08.10.2016 11:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.09.2016 10:50
Вирішення:
Проведення допорогових процедур в системі державних електронних закупівель ProZorro регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель (далі–Порядок), затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" вiд 13.04.2016 № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель". Згідно п. 6.3. Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Відповідно до вимог Оголошення Замовника (UA-2016-09-13-001049-c) яскравість паперу офісного % (ISO 2470) повинна бути не менше 113.
Згідно Порядку підставами дискваліфікації є пропозиція Учасника, що не відповідає умовам Закупівлі. Фізичну особу – підприємця Волошко Марину Олександрівну було дискваліфіковано, оскільки пропозиція не відповідала умовам Закупівлі (замість паперу з яскравістю % (ISO 2470) не менше 113 було запропоновано папір з яскравістю % (ISO 2470) 102).
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.10.2016 11:34
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Оскарження результатів
Номер:
b7b74512fe7448f2b38ca38368a476a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-13-001049-c.a2
Назва:
Оскарження результатів
Вимога:
ФОП Волошко М.О. не погоджується з протоколом про результати аукціону. Дане рішення не є об`єктивним. Папір офісний на класи ділиться умовно, технічні характеристики такі як яскравість та білизна не впливають на якість паперу, але суттєво впливають на його вартість. Організатор закупівлі не розуміючи відмінність між класами паперу А, В, С замовляє найдорожчий папір та бездумно витрачає бюджетні кошти, замість економії. Просимо скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Волошко М.О. як дискримінаційне. Відмінити дану закупівлю, як таку, що не відповідає принципам економії бюджетних коштів. По відношенню до посадових осіб організатора закупівлі вжити заходів впливу згідно чинного законодавства України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2016 15:23
Вирішення:
Проведення допорогових процедур в системі державних електронних закупівель ProZorro регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель (далі–Порядок), затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" вiд 13.04.2016 № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель". Згідно п. 6.3. Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Відповідно до вимог Оголошення Замовника (UA-2016-09-13-001049-c) яскравість паперу офісного % (ISO 2470) повинна бути не менше 113. Згідно Порядку підставами дискваліфікації є пропозиція Учасника, що не відповідає умовам Закупівлі. Фізичну особу – підприємця Волошко Марину Олександрівну було дискваліфіковано, оскільки пропозиція не відповідала умовам Закупівлі (замість паперу з яскравістю % (ISO 2470) не менше 113 було запропоновано папір з яскравістю % (ISO 2470) 102).
Статус вимоги:
Відхилено