-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (по талонам/картках))
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації.
Завершена
1 325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 625.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2024 10:31 - 12.06.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА щодо встановлення Замовником дискримінаційної вимоги у тендерній документації
Номер:
951bc061c3b84d03abca4407230a97a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-04-002348-a.c1
Назва:
СКАРГА щодо встановлення Замовником дискримінаційної вимоги у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ тендерна документація Сан Стрим Системс_07.06.2024.pdf 07.06.2024 10:25
- ДСТУ 7688-2015 Паливо дизельне ЕВРО.pdf 07.06.2024 10:34
- sign.p7s 07.06.2024 10:37
- АМК_пояснення_UA-2024-06-04-002348-a.c1.doc 10.06.2024 09:49
- АМК_пояснення_UA-2024-06-04-002348-a.c1.PDF 10.06.2024 09:49
- Перелік змін до тендерної документації.PDF 10.06.2024 09:49
- рішення від 10.06.2024 № 10088.pdf 10.06.2024 15:38
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2024 №10772.pdf 21.06.2024 12:40
- рішення від 20.06.2024 №10772.pdf 25.06.2024 11:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2024 14:41
Дата розгляду скарги:
20.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.06.2024 15:38
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.06.2024 11:01
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.06.2024 11:01
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9c846320c11b4264a548cb351bb7e243
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо встановлення Замовником дискримінаційної вимоги у тендерній документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
04.06.2024 року Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) було оголошено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-06-04-002348-а, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (по талонам/картках).
ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» (далі – Скаржник) планує прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
При детальному ознайомленні з тендерною документацією було встановлено дискримінаційну вимогу, яка не дає змоги Скаржнику та іншим учасникам прийняти участь в даній закупівлі, а саме:
Пунктом 3.6 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено:
«Учасник повинен надати документи, що підтверджують контроль якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС (власником/орендарем тощо) та мобільною лабораторією.».
Предметом вищевказаної закупівлі є талони/карти мережі заправних станцій, а не послуги конкретних АЗС. Обов'язком учасника у випадку укладення договору з Замовником буде поставка саме палива шляхом відпуску талонів (карток), що дають право отримати ПММ, а не продаж безпосередньо паливно-мастильних матеріалів. На підставі отриманих талонів Замовник набуває право на отримання фактичного обсягу пального, зазначеного в тендерній документації.
Скаржник зазначає, що він має партнерські договори з емітентами талонів, які не є власником АЗС, а отже не може надати документи перевірки АЗС, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС нафтопродуктів мобільною лабораторією. Скаржник не може витребувати юридичні документи у третіх сторін.
Таким чином учасники, які не мають власних АЗС та здійснюють діяльність на підставі партнерських договорів - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також встановивши дану вимогу щодо надання документів, укладеними АЗС з мобільною лабораторією контролю якості пального на АЗС - Замовник обмежив учасників, які мають договір з стаціонарною лабораторією, що жодним чином не може заважати виконувати учаснику свої зобов’язання за укладеним за результатом закупівлі договором.
Скаржник регулярно направляє паливо до акредитованої лабораторії, отримує протоколи випробувань, та може надати документи на підтвердження якості нафтопродуктів випробувальною лабораторією.
Встановлена вимога суттєво звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які працюють на умовах партнерства та не користуються послугами мобільних лабораторій, та створює умови, за яких ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» не зможе прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що порушує його права.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів мобільною лабораторією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Дії Замовника при встановленні вищезазначеної умови тендерної документації суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників, встановив дане положення.
Отже, вищевказане положення має бути вилучене з тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 56 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування" та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
3. Зобов’язати Замовника вилучити дискримінаційну умову шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2024-06-04-002348-а, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (по талонам/картках), зокрема:
- Вилучити дискримінаційні умови ТД щодо надання документів, що підтверджують контроль якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, які повинні бути укладені між запропонованими АЗС (власником/орендарем тощо) та мобільною лабораторією.
ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» (далі – Скаржник) планує прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
При детальному ознайомленні з тендерною документацією було встановлено дискримінаційну вимогу, яка не дає змоги Скаржнику та іншим учасникам прийняти участь в даній закупівлі, а саме:
Пунктом 3.6 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено:
«Учасник повинен надати документи, що підтверджують контроль якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС (власником/орендарем тощо) та мобільною лабораторією.».
Предметом вищевказаної закупівлі є талони/карти мережі заправних станцій, а не послуги конкретних АЗС. Обов'язком учасника у випадку укладення договору з Замовником буде поставка саме палива шляхом відпуску талонів (карток), що дають право отримати ПММ, а не продаж безпосередньо паливно-мастильних матеріалів. На підставі отриманих талонів Замовник набуває право на отримання фактичного обсягу пального, зазначеного в тендерній документації.
Скаржник зазначає, що він має партнерські договори з емітентами талонів, які не є власником АЗС, а отже не може надати документи перевірки АЗС, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС нафтопродуктів мобільною лабораторією. Скаржник не може витребувати юридичні документи у третіх сторін.
Таким чином учасники, які не мають власних АЗС та здійснюють діяльність на підставі партнерських договорів - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також встановивши дану вимогу щодо надання документів, укладеними АЗС з мобільною лабораторією контролю якості пального на АЗС - Замовник обмежив учасників, які мають договір з стаціонарною лабораторією, що жодним чином не може заважати виконувати учаснику свої зобов’язання за укладеним за результатом закупівлі договором.
Скаржник регулярно направляє паливо до акредитованої лабораторії, отримує протоколи випробувань, та може надати документи на підтвердження якості нафтопродуктів випробувальною лабораторією.
Встановлена вимога суттєво звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які працюють на умовах партнерства та не користуються послугами мобільних лабораторій, та створює умови, за яких ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» не зможе прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що порушує його права.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів мобільною лабораторією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Дії Замовника при встановленні вищезазначеної умови тендерної документації суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників, встановив дане положення.
Отже, вищевказане положення має бути вилучене з тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 56 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування" та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
3. Зобов’язати Замовника вилучити дискримінаційну умову шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2024-06-04-002348-а, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (по талонам/картках), зокрема:
- Вилучити дискримінаційні умови ТД щодо надання документів, що підтверджують контроль якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, які повинні бути укладені між запропонованими АЗС (власником/орендарем тощо) та мобільною лабораторією.
×
-
Назва доказу:
Доказ2
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7688-2015 Паливо дизельне ЕВРО.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ1
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ тендерна документація Сан Стрим Системс_07.06.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
04.06.2024 року Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) було оголошено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-06-04-002348-а, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (по талонам/картках). ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» (далі – Скаржник) планує прийняти участь у даній процедурі закупівлі. При детальному ознайомленні з тендерною документацією було встановлено дискримінаційну вимогу, яка не дає змоги Скаржнику та іншим учасникам прийняти участь в даній закупівлі, а саме: Пунктом 3.6 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено: «Учасник повинен надати документи, що підтверджують контроль якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС (власником/орендарем тощо) та мобільною лабораторією.». Предметом вищевказаної закупівлі є талони/карти мережі заправних станцій, а не послуги конкретних АЗС. Обов'язком учасника у випадку укладення договору з Замовником буде поставка саме палива шляхом відпуску талонів (карток), що дають право отримати ПММ, а не продаж безпосередньо паливно-мастильних матеріалів. На підставі отриманих талонів Замовник набуває право на отримання фактичного обсягу пального, зазначеного в тендерній документації. Скаржник зазначає, що він має партнерські договори з емітентами талонів, які не є власником АЗС, а отже не може надати документи перевірки АЗС, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС нафтопродуктів мобільною лабораторією. Скаржник не може витребувати юридичні документи у третіх сторін. Таким чином учасники, які не мають власних АЗС та здійснюють діяльність на підставі партнерських договорів - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації. Також встановивши дану вимогу щодо надання документів, укладеними АЗС з мобільною лабораторією контролю якості пального на АЗС - Замовник обмежив учасників, які мають договір з стаціонарною лабораторією, що жодним чином не може заважати виконувати учаснику свої зобов’язання за укладеним за результатом закупівлі договором. Скаржник регулярно направляє паливо до акредитованої лабораторії, отримує протоколи випробувань, та може надати документи на підтвердження якості нафтопродуктів випробувальною лабораторією. Встановлена вимога суттєво звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які працюють на умовах партнерства та не користуються послугами мобільних лабораторій, та створює умови, за яких ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» не зможе прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що порушує його права. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів мобільною лабораторією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника при встановленні вищезазначеної умови тендерної документації суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників, встановив дане положення. Отже, вищевказане положення має бути вилучене з тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 56 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 3. Зобов’язати Замовника вилучити дискримінаційну умову шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2024-06-04-002348-а, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (по талонам/картках), зокрема: - Вилучити дискримінаційні умови ТД щодо надання документів, що підтверджують контроль якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, які повинні бути укладені між запропонованими АЗС (власником/орендарем тощо) та мобільною лабораторією.