• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт підвальних приміщень головного корпусу (стаціонар, операційний) КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі

Торги не відбулися

4 755 553.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 777.76 UAH
Період оскарження: 03.06.2024 16:08 - 08.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: 3197d4bda80541f4ae50b7fd7d81a24b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-03-009387-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника
Дата розгляду скарги: 01.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.06.2024 17:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.07.2024 17:58
Дата виконання рішення Замовником: 04.07.2024 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Про скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" переможцем процедури закупівлі — "Поточний ремонт підвальних приміщень головного корпусу (стаціонар, операційний) КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-03-009387-a. за вимогою органу оскарження,протокол УО №181 від 4.07.24
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМІ БУД", Олег Бойко 380503857738 olmi.bud1@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1e2ead8b9a0c4413a731cf7f4b538cf5
Заголовок пункту скарги: Дискваліфікація Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Протоколу №165 від 17.06.2024, пропозицію Скаржника було відхилено як таку що не відповідає технічній специфікації, а саме: Учасник надав у складі тендерної пропозиції локальний кошторис № 02-01-01 в якому зазначений вид робіт п. 236,358,398 «Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін та стель, площа відбивання в одному місці більше 5 м2» не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, а саме п.п. 236, 358, 398 дефектного акту «Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін, площа відбивання в одному місці більше 5 м2» ).
Скаржник не погоджується з даним рішенням, оскільки всі характеристики виду робіт, які вимагав замовник наявні в назві виду робіт а присутність зайвого виразу "та стель" ніяким чином не змінює характеристики чи предмет закупівлі. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно Замовник мав право і можливість дати виправити Скаржнику дану невідповідність, оскільки виправлення даної помилки не призводить до зміни предмета закупівлі. Оскільки всі характеристики, які вимагав Замовник наявні в тексті назви виду робіт. Або ж дану помилку можна було віднести до формальних помилок, а саме як помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Відхиливши пропозицію Скаржника Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель: максимальної економії, добросовісної конкуренції, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі (частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), що є підставою для визнання дій Замовника неправомірним.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 91c795a5229c4b6ea6e7e17608c197dd
Заголовок пункту скарги: Визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про визнання Переможця, яке викладене в Протоколі № 166 від 17.06.2024., а саме:
Додатком 2 до тендерної документації вимагалося, що у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у форматі PDF кошторисну документацію відповідно до цього додатку:
- договірна ціна (згідно форми додатку 30 до Настанови) із пояснювальною запискою;
- зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою;
- локальний(-і) кошторис(-и);
- пiдсумкова вiдомiсть ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати.
Розрахунок середньомісячної заробітної плати має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. Розмір кошторисної заробітної плати не повинен перевищувати 18 000,00 грн. для розряду 3,8 (згідно Рішення № 7531/7572 від 14.12.2023 року КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» п.19.12).
Кошторисна документація у форматі PDF має бути скріплена печаткою та підписом учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, копію діючого сертифікату якого Учасник має надати у складі тендерної пропозиції. Учасник також надає електронну версію (IMD файл) кошторисної документації. Якщо кошторисна документація, яка надана у складі тендерної пропозиції учасника, містить не весь перелік робіт або зміну обсягів робіт, або не відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї або відсутня взагалі, така тендерна пропозиція відхиляється Замовником згідно вимог Закону.
Але у наданій Переможцем, у складі кошторисної документації, Договірній ціні відсутні підпис та печатка сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Оксамит Лесі Олександрівни, сертифікат якої надано Переможцем у складі своєї пропозиції.
Звертаємо увагу, що дана невідповідність неодноразово розглядалася комісією АМКУ і виносилися відповідні рішення.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір