-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонт освітлення
Торги не відбулися
22 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 220.00 UAH
мін. крок: 1% або 220.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2018 12:11 - 06.07.2018 12:16
Вимога
Відхилено
На підставі чого відхилено пропозицію?
Номер:
a6b611dcf0e445f1be3c04e9ad8a84c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-05-000606-c.b2
Назва:
На підставі чого відхилено пропозицію?
Вимога:
На підставі чого відхилено пропозицію?
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 27 від 09.07.2018 09.07.2018 17:15
Дата подачі:
09.07.2018 16:19
Вирішення:
Відмовити в оскарженні рішення тендерного комітету від 09.07.2018, ID: UA-2018-07-05-000606-c.b2 на електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» (www.dzo.com.ua) та роз’яснити, що Учасник ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «БАУ-IНЖИНIРИНГ» не надав в своїй пропозиції, зокрема:
- Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних* договорів за предметом закупівлі по Державному Класифікатору продукції та послуг (зокрема, копії аналогічних договорів завірених належним чином за останні два роки).
- Довідка учасника в довільній формі, складена на фірмовому бланку про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)
- Копія Статуту або іншого установчого документа, засвідчена в установленому законом порядку учасником (для юридичних осіб).
- Лист-гарантія учасника про те, що ним не провадиться інша діяльність, крім тієї що визначена у Статуті чи іншому установчому документі.
- Копія довідки про включення до ЄДРПОУ(для юридичних осіб)
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Копія паспорту (для фізичних осіб).
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
- Копія (завірена належним чином) або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів.
- Інші документи від учасника, які можуть підтвердити кваліфікацію учасника та його працівників, досвід співпраці з іншими замовниками, що в подальшому буде розцінено замовником як гарантія стабільності господарської діяльності учасника та відповідальності керуючого персоналу учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Збільшення вартості закупівлі
Номер:
27dca04629a14000ac3c2179f72c2f7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-05-000606-c.a1
Назва:
Збільшення вартості закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, чим ви керувались коли складали вартість закупівлі, по нашим розрахункам тільки вартість матеріалів складає 23000,00 грн. Прошу переглянути та змінити вартість закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 24 від 06.07.2018 06.07.2018 14:25
Дата подачі:
06.07.2018 10:50
Вирішення:
Закупівля робіт з ремонту освітлення (ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи) здійснюється відповідно до Додатку до річного плану закупівель (зі змінами від 23.06.2018), що передбачено ст..4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Враховуючи вищевикладене, збільшити ціну до 23 000 грн не можливо на даному етапі допорогових закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено