-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Консерви рибні «Товстолобик обсмажений в томатному соусі»
Торги не відбулися
4 011 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 055.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 055.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2024 15:37 - 06.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення
Номер:
aa4bb41c292a47029d874bca89464603
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-31-007038-a.c1
Назва:
Вимога на рішення
Вимога:
Вимога
про скасування протоколу рішення №363 від 11.06.2024 року
за тендером UA-2024-05-31-007038-а
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР" відповідно до тендеру UA-2024-05-31-007038-а (Консерви рибні «Товстолобик обсмажений в томатному соусі» за кодом ДК 021:2015: 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (далі – Закупівля) отримало протокол №363 від 11 червня 2024 року, який є абсурдним та надуманий, неправдивий та такий що не відповідає дійсності: ВРАХОВУЮЧИ, що спеціаліст, взагалі не дивився Експертний висновок №000608 п/24 від 29 квітня 2024 року.
1) пропозиція Учасника не відповідає вимогам пункту 6 додатку 2 до оголошення «Технічні вимоги» в розділі документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, так як сканований оригінал протоколу досліджень (випробувань) (на ім’я Постачальника) або експертного висновку (на ім’я Постачальника) про відповідність харчового продукту вимогам ТУ У за всіма показниками якості товару, виданого акредитованою лабораторією, уповноваженою на проведення лабораторних досліджень (випробувань) для цілей державного контролю – не відповідає вимогам Замовника, а саме відсутні випробування: органолептичне (характеристика розбирання), токсикологічне (вміст миш’яку(арсену)) та вміст N нітрозамінів.
ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» зазначає, що відповідно до Експертного висновку №000608 п/24 від 29 квітня 2024 року, яке надало підприємство:
- Органолептичні показники (характеристика розбирання) зазначені на аркуші 2 та на аркуші 3, як наслідок є відмітка про відповідність продукту, який відповідає даним показникам.
- відповідно до ТУ та ДСТУ України для виготовлення консервної продукції любого типу - миш’як(арсену) не використовується – тому як наслідок, при дослідженні даної консерви даний показник не перевіряється.
- вміст N нітрозамінів – Товстолобик це прісноводна риба, яка є свіжою виловленою – відповідно до ТУ та ДСТУ при виготовлення консерви з прісноводних риб нітрозаміни не використовуються, а тому при дослідженні даної консерви даний показник не перевіряється.
Відповідно до даного пункту ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» надало Експертний висновок №000608 п/24 від 29 квітня 2024 року відповідно до якого досліджено всі показники якості товару.
Відповідно до тендерної документації, а саме пункту 6 додатку 2, окремо проведення дослідження на миш’як(арсену) та вміст N нітрозамінів ніде не зазначено.
2) пропозиція учасника не відповідає вимогам пункту 1.2 додатку 4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», так як Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження учасник надає сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водія, комірника, вантажника – не відповідає вимогам Замовника, так як в наданій довідці відстутні працівники відповідної кваліфікації, такі як водій, комірник, вантажник.
Зазначаємо, що Замовник не надав учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, чим порушив чинне законодавство України.
Враховуюче вище зазначене, ВИМАГАЄМО:
Скасувати протокольне рішення №363 від 11 червня 2024 року про відхилення пропозиції ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» та підтвердити Учасника переможцем торгів підприємство ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ- ЦЕНТР», згідно результатів аукціону.
З повагою,
Директор ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» Роман СОЛОШЕНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 12.06.2024.docx 12.06.2024 17:57
- вимога толстолоб.docx 13.06.2024 23:06
Дата подачі:
12.06.2024 17:58
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу, База забезпечення зазначає наступне.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З питання здійснення закупівель товарів, робіт та послуг оборонного призначення Замовник керується Законами України «Про оборонні закупівлі», «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», наказом командувача Національної гвардії України від 18 листопада 2022 року № 401 «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану».
Стосовно Вашого висновку, щодо протоколу та компетенції спеціаліста який розглядав Експертний висновок №000608 п/24 від 29 квітня 2024 року, зауважимо, що відповідно Статті 1511 Кримінального кодексу України «Наклеп» «умисне або через несумлінне ставлення до перевірки інформації, поширення завідомо неправдивих відомостей, що принижують честь і гідність іншої фізичної особи або ділову репутацію фізичної чи юридичної особи» існують відповідні покарання!
Отже, стосовно Вашої вимоги, зазначаємо наступне:
- Щодо пункту №1, наголошуємо, відповідно пункту 6 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Оголошення, а саме, надати оригінал протоколу досліджень (випробувань) (на ім’я Постачальника) або експертного висновку (на ім’я Постачальника) про відповідність харчового продукту вимогам ТУ У за всіма показниками якості товару, виданого акредитованою лабораторією, уповноваженою на проведення лабораторних досліджень (випробувань) для цілей державного контролю. Вами надано Експертний висновок №000608 п/24 від 29 квітня 2024 року виданий на Виробника, що в свою чергу також не відповідає вимогам Оголошенням. Щодо наявності Органолептичних показників, як Ви стверджуєте, (характеристика розбирання) зазначених на аркуші 2 та на аркуші 3 Експертного висновку, зазначаємо, ВІДСУТНЄ випробування «Характеристика розбирання», яка є обов’язковою до проведення відповідно ДСТУ 8451:2015 «Риба та рибні продукти. Методи визначення органолептичних показників» зазначеного в ТУ У 10.2-32427900-001:2015 наданого Вами в складі пропозиції! Вимогою пункту 6 чітко зазначено «про відповідність харчового продукту вимогам ТУ У за всіма показниками якості товару». Щодо вмісту миш’яку(арсену) – даний токсичний елемент і більшість його сполук отруйні та канцерогенні. Випробування на визначення кількості його в продуктах харчування дуже важливе, так як використання миш’яку та його сполук в багатьох галузях господарства, зокрема в якості інсектициду, що призводить до його потрапляння у великій кількості до ґрунтових вод, а з ними до місць вилову риби. Також слід зазначити, що відповідно ТУ У 10.2-32427900-001:2015 (на сторінці 17) табл. 3 пункту 4.1.5 зазначений допустимий рівень вмісту миш’яку. Щодо нітрозамінів, слід відмітити, будучи високомутагенними та канцерогенним сполуками, являються небезпечними, через їх вміст в азотовмісних добривах і пестицидах. Також відповідно наданого Вами ТУ У 10.2-32427900-001:2015 (на сторінці 17), вміст нітрозамінів в консервах не повинен перевищувати значення наведене у вищезазначеній таблиці. Тобто, вашим твердженням, що відповідно до даного пункту ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» надало Експертний висновок №000608 п/24 від 29 квітня 2024 року відповідно до якого досліджено всі показники якості товару, Ви вводите в оману нас як Замовника, так як вищенаведені факти свідчать про зворотне.
- Щодо пункту №2, зауважимо, що першочерговою невідповідністю була саме в Технічному документі. Згідно з п. 8 п.п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, повинен розмістити, повідомлення з вимогою виправити невідповідності.
Під невідповідністю слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 НЕ дозволяється виправлення помилок, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Шановний Учаснику! Всі закупівлі проводяться відповідно до Закону про публічні закупівлі з дотримання всіх необхідних норм та правил, особливо зважаючи на чесність, конкретність та фінансову економію в такий нелегкий для нашої країни час!
Отже, враховуючи все вищенаведене, вимушені відмовити Вам у задоволені Вашої вимоги!
Статус вимоги:
Не задоволено