• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Миючі засоби

Завершена

282 583.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 825.83 UAH
Період оскарження: 31.05.2024 15:39 - 09.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації

Номер: 73f8677f32df4f8fb7bdf8332be725e9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-31-007067-a.a3
Назва: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику. Ваше рішення про визнання Переможцем Процедури закупівлі учасника ФОП Сергійчук Ірини Юріївни, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим умовам тендерної документації. Виходячи з наступного: Учасник ФОП Сергійчук Ірина Юріївна відповідно Додатку 2 до тендерної документації: "На підтвердження відповідності продукції, на продукцію вітчизняного та імпортного виробництва, постачальник повинен надати сертифікат відповідності"- учасник не надав сертифікати відповідності на наступні засоби: п.6 Крем для чищення Cif Актив лимон, 500 мл; п.15 Gala Авт СМЗ порошок Аква-Пудра Франц, аром, 3,6 кг По цим засобам було надано декларації про відповідність продукції технічним регламентом, що не відповідає заявленим вимогам замовника. Відповідно Додатку 5 до тендерної документації Учасник ФОП Сергійчук І. Ю. відступив від форми наданої замовником і не надав тендерну пропозицію згідно вимог. В таблиці де зазначено "найменування товару/артикул", учасник не вказав жодного артикула, відповідно до цього він не виконав вимогу замовника. Отже, пропозиція учасника ФОП Сергійчук Ірини Юріївни не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації п.1 ст. 31 закону України " Про публічні закупівлі". Просимо розглянути дану вимогу, та у разі неврахування даних невідповідностей, виявлених в учасника ФОП Сергійчук І. Ю., змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення буде переглянуто.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: c710857712d84e1ba47b92e25e2251cd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-31-007067-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішення буде переглянуто.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ненадання документів

Номер: 77796302de0a476480d92a9e0f5ea950
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-31-007067-a.c1
Назва: ненадання документів
Вимога:
Шановний Замовнику. Вважаємо рішення Замовника про визначення учасника ФОП ЛЕГКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА переможцем таким, що порушує умови та вимоги Тендерної документації Замовника. Оскільки, учасником відповідно до наданої документації не підтверджено такі вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), які передбачені Додатком 2 до тендерної документації: «на підтвердження відповідності продукції, на продукцію вітчизняного та імпортного виробництва, постачальник повинен надати сертифікат відповідності» Визначений Вами переможцем ФОП ЛЕГКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА не надав сертифікат відповідності на наступні засоби: п.1 Засіб для унітазів "BRILL WC EXTRA" 1л, Морска свіжість, артикул 4820271230069 п.11 Мило-крем Honey Premium ТМ DiCvo, 5 л, артикул 68022 п.12 Засіб для миття поверхонь Вишня Premium ТМ DiCvo 1л, артикул 69015 п.14 Порошок для пральння універ., 400 г, ТМ «Frisk», артикул 4820197122394. Отже, пропозиція учасника ФОП ЛЕГКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА не задовольняє технічні вимоги до предмета закупівлі, не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, та підлягає відхиленню відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу Замовника, що у разі якщо наша вимога буде проігнорована, ми будемо змушені звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення буде переглянуто, з врахуванням Ваших зауважень.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Рішення що оскаржується: Рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі, що порушило права та законні інтереси ФОП Дишко Олексій Миколайович.

Номер: cd392cf65a4a42f8a136ab6cfc0d222a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-31-007067-a.c4
Назва: Рішення що оскаржується: Рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі, що порушило права та законні інтереси ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Скарга:
ФОП Дишко Олексій Миколайович вважає незаконною відміну процедури закупівлі через скасування Замовником свого рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 12.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2024 18:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.07.2024 13:56
Дата виконання рішення Замовником: 18.07.2024 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення від 01.07.2024р №166 скасоване протокол №188 від 18.07.2024
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Олексій Дишко 380674669326 oleksiy.dyshko@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 53e36a88fc40442da374c891acd6df9c
Заголовок пункту скарги: Рішення що оскаржується: Рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі, що порушило права та законні інтереси ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА

Головне управління Національної поліції в Полтавській області (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі № UA-2020-08-28-005436-c.

01.07.2024 Замовник опублікував рішення щодо відміни процедури закупівлі, зазначивши
причину відміни: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»,
коментар щодо відміни: «Відповідно перегляд тендерної пропозиції переможця у відповідь на звернення такого учасника суди вважають порушенням процедури закупівлі, що підтверджується Постанова Касаційного адміністративного суду Верховного суду України по справі № 640/12361/19 від 01.09.2022. Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: переглянуто рішення уповноваженої особи від 19.06 2024 №146 про визначення переможцем закупівлі ФОП Легка І.О., що не пердбачено законодавством у сфері публічних закупівель».
Також Замовник розмістив у електронній системі закупівель протокол № 166 від 01.07.2024, з якого випливає, що Замовник вважає порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, яке неможливо усунути, те, що ним відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП ЛЕГКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА після визначення її переможцем процедури закупівлі.

По-перше, Замовник вважає, що такі дії призвели до порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки вони не передбачені законодавством у сфері публічних закупівель.
За результатами аналізу Закону та Особливостей можу зазначити, що механізм дій замовника у разі необхідності перегляду ним власного рішення про визначення переможця не прописаний у цих нормативних документах окремо.
Разом з тим, законодавство про публічні закупівлі не містить заборони на перегляд замовниками рішень щодо визначення учасника переможцем.
Наприклад, щодо відхилення учасника, вже визначеного замовником переможцем процедури закупівлі, через невідповідність його вимогам до переможця існує низка підстав підпункту 3 пункту 44 Особливостей, за наявності яких замовники навіть зобов’язані переглядати свої рішення.
А щодо відхилення учасника через невідповідність його тендерної пропозиції наведено підстави у підпункті 2 пункту 44 Особливостей (без обмеження статусу учасника - до моменту визначення переможцем чи після), зокрема, з підстави, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, виявлена (без зазначення, на якому етапі) невідповідність тендерної пропозиції учасника в будь-якому разі є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.

По-друге, Замовник з цього питання посилається на практику Верховного Суду щодо перегляду тендерної пропозиції переможця у відповідь на звернення іншого учасника закупівлі.
Разом з тим, у протоколі № 154 від 24.06.2023, яким було відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП ЛЕГКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА після визначення її переможцем процедури закупівлі відсутнє посилання на звернення учасника як на підставу такого відхилення.
Разом з тим, учасники розміщують у електронній системі закупівель свої звернення на власний розсуд. Якщо невідповідність було виявлено Замовником не самостійно, а за інформацією («підказкою») когось з учасників, це не скасовує наявність самої невідповідності.
Виправлення замовниками допущених ними порушень самостійно дозволяє уникати тривалої процедури оскарження.
Слід зазначити, що рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЛЕГКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА приймалося замовником не на виконання вимог учасника у зверненні, а на власний розсуд через наявність невідповідностей.

По-третє, якщо Замовник, все ж таки, вважає, що не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЛЕГКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, керуючись зазначеною ним постановою Верховного Суду, то виправляється таке порушення не відміною процедури закупівлі, а скасуванням рішення про відхилення цього учасника та повторним визначенням його переможцем процедури закупівлі.

Таким чином, в Замовника відсутня неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель,, а отже – відсутні підстави відміни закупівлі.
ФОП Дишко Олексій Миколайович вважає незаконною відміну процедури закупівлі через скасування Замовником свого рішення про визначення переможця процедури закупівлі.


Відміна Замовником процедури даної закупівлі порушила мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 32 Закону України “Про публічні закупівлі” та та пунктів 50, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)