-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту плавзасобів
Завершена
7 941 534.15
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 707.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 707.67 UAH
Період оскарження:
31.05.2024 15:17 - 12.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Неправомірне визначення переможця
Номер:
4741957959a040fb8291ae66516aeb04
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-31-006674-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 021 Обладнення договор 1 (1).PDF 10.08.2024 17:30
- 2 Рем.від МНМС (1).PDF 10.08.2024 17:30
- 002 Працівники.PDF 10.08.2024 17:30
- 3 Рем.від ТУМАН (1).PDF 10.08.2024 17:31
- 020 Обладнення (1).PDF 10.08.2024 17:31
- 1 ПРОПОЗИЦІЯ.PDF 10.08.2024 17:31
- sign.p7s 10.08.2024 18:07
- рішення від 13.08.2024 №13645.pdf 13.08.2024 17:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2024 №14118.pdf 22.08.2024 12:35
- рішення від 21.08.2024 №14118.pdf 26.08.2024 13:55
- 002 Працівники.PDF 15.08.2024 16:48
- 020 Обладнення.PDF 15.08.2024 16:48
- 008 Довідка що до залучення субпідрядників.PDF 15.08.2024 16:48
- 021 Обладнення договор 1.PDF 15.08.2024 16:48
- 022 Обладнення договор 2.PDF 15.08.2024 16:48
- Пояснення замовника від 15.08.2024.docx 15.08.2024 16:48
- Рем.від МНМС.PDF 15.08.2024 16:48
- Пояснення замовника від 15.08.2024.pdf 15.08.2024 16:48
- Протокол від 10.07.2024 відхилення тп ТОВ ССЗ НІБУЛОН.PDF 15.08.2024 16:48
- Рем.від ТУМАН.PDF 15.08.2024 16:48
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на послуги з ремонту плавзасобів_нова редакція 2.docx 15.08.2024 16:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2024 18:20
Дата розгляду скарги:
21.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.08.2024 17:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.08.2024 13:55
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
70a4780020514c38833d55a74c89142d
Заголовок пункту скарги:
1.Недостовірна та неповна інформація надана переможцем у складі тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог абзацу другого частини 3 статті 16 закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Визначений переможцем процедури закупівлі: Послуги з ремонту плавзасобів за кодом ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту i пов'язаного обладнання та супутні послуги, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «MИКOЛAЇBCЬКЕ СУДНОРЕМОНТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» в складі тендерної документації, надав Довідку «Про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (вих.№013м від 12.06.2024), де учасник зазначив, що місце надання послуг планується на території ДП «Миколаївський суднобудівний завод» (м. Миколаїв, вул. Адміральська, 38) згідно Договору №61/1839 від 31.07.2019 р. Вказаний договір також завантажений до складу тендерної документації для підтвердження учасником кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі. Відповідно до предмету Договору №61/1839 від 31.07.2019 р. Виконавець ДП «Миколаївський суднобудівний завод» зобов’язується надати Замовнику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «MИКOЛAЇBCЬКЕ СУДНОРЕМОНТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» послуги, а Замовник зобов’язується прийняти ці послуги та оплатити їх. В перелік даних послуг для учасником заявлено Плавдок, Суднопід’ємний засіб – плавкран (в/п 100 т), Кран портальний в/п 25 т., Приміщення та Територія. Отже, на підставі вищевикладеного, можна зробити висновок. Що учасник буде використовувати послуги субпідрядника/співвиконавця для надання послуг за ремонтними відомостями, а саме: п.1.2. Підйом та спуск судна; 1.3. Проміжні дні стоянки судна; 1.4. Перестановка кільблоків (тощо); 1.6. Кабель берегового електропостачання судна; 1.7. Заземлення корпусу судна; 1.9. Пожежний нагляд та забезпечення роботи пожежної магістралі; 1.10. Пожежна магістраль; 1.11. Сміттєвий контейнер; 1.12 Риштування для виконання робіт по корпусу судна; 1.13. Швартування.
Також учасник в складі своєї тендерної документації надав Довідку «Щодо залучення субпідрядників/співвиконавців» (вих.№015м від 12.06.2024), в якій вказано, що учасник не буде залучати субпідрядників/співвиконавців в обсязі більше 20 відсотків договору про закупівлю послуг. Однак, аналізуючи Попередні ремонтні відомості докового огляду судна водолазного боту «ТУМАН» та нафтосміттєзбирача «МНМС-101», сумарна вартість послуг за пунктами ремонтних відомостей 1.2. Підйом та спуск судна; 1.3. Проміжні дні стоянки судна; 1.4. Перестановка кільблоків (тощо); 1.6. Кабель берегового електропостачання судна; 1.7. Заземлення корпусу судна; 1.9. Пожежний нагляд та забезпечення роботи пожежної магістралі; 1.10. Пожежна магістраль; 1.11. Сміттєвий контейнер; 1.12 Риштування для виконання робіт по корпусу судна; 1.13. Швартування становить більше ніж 20%, що свідчить про те, що учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Крім цього, проаналізувавши Договір №61/1839 від 31.07.2019 р наданий учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв , пунктом 5.5 даного Договору, зазначено, що кожна із Сторін зобов’язана забезпечити конфіденційність інформації, пов’язаної з виконанням цього Договору, і створити всі умови щодо її нерозголошення. Передача такої інформації третім особам можлива тільки за письмовим погодженням з другою Стороною або у випадках, передбачених чинним законодавством. У складі даного Договору та іншої документації відсутні вкладення з письмовим погодженням ДП «Миколаївський суднобудівний завод» щодо передачі інформації згідно Договору №61/1839 від 31.07.2019 р. третій особі Миколаївскій філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» у складі тендерної документації закупівлі: Послуги з ремонту плавзасобів за кодом ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту i пов'язаного обладнання та супутні послуги. Отже, враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним в п.2 статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Також, згідно наданої учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник не надав підтвердження в наявності кваліфікованого персоналу для виконання умов тендеру згідно попердньої ремонтної відомості п. 2.1.1.3 та пункту 3.1 вказаними у пояснювальній записці до технічних вимог (виконання дефектації, проведення дефектоскопії).
Також учасник в складі своєї тендерної документації надав Довідку «Щодо залучення субпідрядників/співвиконавців» (вих.№015м від 12.06.2024), в якій вказано, що учасник не буде залучати субпідрядників/співвиконавців в обсязі більше 20 відсотків договору про закупівлю послуг. Однак, аналізуючи Попередні ремонтні відомості докового огляду судна водолазного боту «ТУМАН» та нафтосміттєзбирача «МНМС-101», сумарна вартість послуг за пунктами ремонтних відомостей 1.2. Підйом та спуск судна; 1.3. Проміжні дні стоянки судна; 1.4. Перестановка кільблоків (тощо); 1.6. Кабель берегового електропостачання судна; 1.7. Заземлення корпусу судна; 1.9. Пожежний нагляд та забезпечення роботи пожежної магістралі; 1.10. Пожежна магістраль; 1.11. Сміттєвий контейнер; 1.12 Риштування для виконання робіт по корпусу судна; 1.13. Швартування становить більше ніж 20%, що свідчить про те, що учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Крім цього, проаналізувавши Договір №61/1839 від 31.07.2019 р наданий учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв , пунктом 5.5 даного Договору, зазначено, що кожна із Сторін зобов’язана забезпечити конфіденційність інформації, пов’язаної з виконанням цього Договору, і створити всі умови щодо її нерозголошення. Передача такої інформації третім особам можлива тільки за письмовим погодженням з другою Стороною або у випадках, передбачених чинним законодавством. У складі даного Договору та іншої документації відсутні вкладення з письмовим погодженням ДП «Миколаївський суднобудівний завод» щодо передачі інформації згідно Договору №61/1839 від 31.07.2019 р. третій особі Миколаївскій філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» у складі тендерної документації закупівлі: Послуги з ремонту плавзасобів за кодом ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту i пов'язаного обладнання та супутні послуги. Отже, враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним в п.2 статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Також, згідно наданої учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник не надав підтвердження в наявності кваліфікованого персоналу для виконання умов тендеру згідно попердньої ремонтної відомості п. 2.1.1.3 та пункту 3.1 вказаними у пояснювальній записці до технічних вимог (виконання дефектації, проведення дефектоскопії).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відхилити пропозицію учасника на підставі частини першої статті 31 закону України «Про публічні закупівлі» Згідно п.7. статті 17 закону України «Про публічні закупівлі», Підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Також, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.