-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Паливо
Завершена
4 567 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 838.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 838.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2024 15:03 - 28.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження дискримінаційних умов ТД
Номер:
b294a7aa20264d578d67965342b297fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-31-006388-a.c1
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 06.06.2024 17:24
- ПРОТОКОЛ ДП ІНТЕРФЕРЕНС СИСТЕМ.PDF 06.06.2024 17:24
- Скарга від 06.06 Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.docx 06.06.2024 17:24
- Скарга від 06.06 Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф .pdf 06.06.2024 17:24
- ПРОТОКОЛ А95 ІНТЕРФЕРЕНС СИСТЕМ.PDF 06.06.2024 17:24
- 13. А95_ІФС.pdf 06.06.2024 17:24
- ІСО 9001 2018.pdf 06.06.2024 17:24
- 13. ДП_Л ІФС.pdf 06.06.2024 17:24
- 13_Сертифікат_ДП_З_Євро5_В0_103_Н_УКРТАТНАФТА_ІФС.pdf 06.06.2024 17:24
- 13_Паспорт_якості_32_ДП_З_Євро5_В0_ІФС.pdf 06.06.2024 17:24
- sign.p7s 06.06.2024 17:26
- рішення від 10.06.2024 №10100.pdf 10.06.2024 16:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2024 №10659.pdf 20.06.2024 13:06
- рішення від 19.06.2024 №10659.pdf 24.06.2024 13:54
- Пояснення до скарги № UA-2024-05-31-006388-a.c1 12.06.2024 12:32
- Пояснення до скарги № UA-2024-05-31-006388-a.c1 12.06.2024 12:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.06.2024 17:41
Дата розгляду скарги:
19.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.06.2024 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.06.2024 13:54
Дата виконання рішення Замовником:
26.06.2024 14:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10659-р/пк-пз від 19.06.2024, 26.06.2024 замовником внесено зміни до тендерної документації та/або оголошення у закупівлі (Паливо) за код ДК 021-2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 – Бензин; 09134200-9 – Дизельне паливо), ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-31-006388-a. Тендерна документація у новій редакції та перелік змін до тендерної документації та/або оголошення опубліковано в електронній системі закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e2755972dced447b8cbdb55217312967
Заголовок пункту скарги:
Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику протокол випробувань, який складений в період придатності партії щодо якої надано паспорт якості, тобто протокол повинен бути датований після дати складання паспорту якості.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників.
Опис суті пункту скарги:
1.1. В пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику протокол випробувань, який складений в період придатності партії щодо якої надано паспорт якості, тобто протокол повинен бути датований після дати складання паспорту якості.
«3. Учасник в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі повинен надати:
- копії документа про якість (паспорт якості) палива на кожне найменування предмету закупівлі;
- копію чинного сертифікату відповідності або копію чинної декларації про відповідність на паливо (на кожне найменування предмету закупівлі), виданих акредитованим (у відповідності до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» №2407-III від 17.05.2001) органом з оцінки відповідності;
- протоколи випробувань, що підтверджують повну відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) видані акредитованою випробувальною лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості.»
Вищезазначена вимога обмежує учасників, які мають змогу надати протокол випробувань на товар, що є предметом закупівлі, виданих раніше дати видачі паспортів якості. Скаржник надає протоколи випробувань Товару, виданий 11.12.2023, на виконання тим же об’єктивним обставинам щодо підтвердження якості запропонованого Товару.
Також, Скаржник надає паспорт якості на бензин А-95, датований 22.04.2024 року та паспорт якості на Дизельне паливо літнє датований 22.04.2024 року та на Дизельне паливо зимове датований 06.03.2024 року.
Зазначені документи вважаються достатніми для підтвердження якості товару.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник не довів та документально не підтвердив, яким самим національним стандартом для - палива визначено наявність у Учасника Протоколу випробувань акредитованої лабораторії виданий у відповідності до вимог ДСТУ 7687:2015 виданий щодо партії палива що планується до постачання Замовнику згідно наданих документів.
Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару – бензину.
Вимога щодо надання у складі Пропозиції протоколу випробування товару, виданого щодо партії палива що планується до постачання Замовнику – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вищезазначена вимога обмежує учасників, які мають змогу надати паспорт якості на товар та сертифікат відповідності товару.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Відповідно до ДСТУ 7687:2015 "Бензини автомобільні євро. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.2 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: - дату видачі й номер документа;
- позначення цього стандарту;
- назву та познаку бензину відповідно до 3.4;
- торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
- назву та повну адресу постачальника (за наявності);
- дату виготовлення бензину;
- дату відбирання проби та дату проведення випробування;
- показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань;
- позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
- національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного регламенту;
- відомості щодо декларації про відповідність;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
- номер партії (резервуара);
- інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
- підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання бензинів — 6 місяців від дати виготовлення.
Копії паспорту якості та сертифікату відповідності на товар, що планується до постачання Замовнику надаємо у вкладенні.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей, У разі здійснення закупівель твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Національний стандарт України ДСТУ 7687:2015, розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджених постановою КМУ № 927 від 01.08.2013 р.
Тобто, до Бензинів автомобільних застосовуються два національні стандарти, що підтверджуються відповідністю Дизельного палива:
- ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні євро. Технічні умови"
- Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджених постановою КМУ № 927 від 01.08.2013 р..
На підтвердження відповідності якості Товару діючим в Україні Держстандартам, Учасник може надати паспорти якості, сертифікати відповідності датовані 2024 роком та протоколи випробувань, датовані груднем 2023 року.
Відповідно до ДСТУ 7687:2015 "Бензини автомобільні євро. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.2 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: - дату видачі й номер документа;
- позначення цього стандарту;
- назву та познаку бензину відповідно до 3.4;
- торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
- назву та повну адресу постачальника (за наявності);
- дату виготовлення бензину;
- дату відбирання проби та дату проведення випробування;
- показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань;
- позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
- національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного регламенту;
- відомості щодо декларації про відповідність;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
- номер партії (резервуара);
- інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
- підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання бензинів — 6 місяців від дати виготовлення.
Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "Паливо дизельне євро. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.3 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію:
- дату видачі й номер документа;
- позначення цього стандарту;
- познаку дизельного палива відповідно до 3.3;
- торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
- назву та повну адресу постачальника (за наявності);
- дату виготовлення дизельного палива;
- дату відбирання проби та дату проведення випробування;
- показники якості дизельного палива, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробування;
- позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
- національний знак відповідності, який підтверджує відповідність дизельного палива вимогам Технічного регламенту; - відомості щодо декларації про відповідність;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
- номер партії (резервуара); - інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
- підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, який виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості дизельного палива вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання дизельного палива — 1 рік від дати його виготовлення.
Вимога щодо надання у складі пропозиції протоколу випробувань, виданому упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, в тому числі Скаржника.
«3. Учасник в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі повинен надати:
- копії документа про якість (паспорт якості) палива на кожне найменування предмету закупівлі;
- копію чинного сертифікату відповідності або копію чинної декларації про відповідність на паливо (на кожне найменування предмету закупівлі), виданих акредитованим (у відповідності до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» №2407-III від 17.05.2001) органом з оцінки відповідності;
- протоколи випробувань, що підтверджують повну відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) видані акредитованою випробувальною лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості.»
Вищезазначена вимога обмежує учасників, які мають змогу надати протокол випробувань на товар, що є предметом закупівлі, виданих раніше дати видачі паспортів якості. Скаржник надає протоколи випробувань Товару, виданий 11.12.2023, на виконання тим же об’єктивним обставинам щодо підтвердження якості запропонованого Товару.
Також, Скаржник надає паспорт якості на бензин А-95, датований 22.04.2024 року та паспорт якості на Дизельне паливо літнє датований 22.04.2024 року та на Дизельне паливо зимове датований 06.03.2024 року.
Зазначені документи вважаються достатніми для підтвердження якості товару.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник не довів та документально не підтвердив, яким самим національним стандартом для - палива визначено наявність у Учасника Протоколу випробувань акредитованої лабораторії виданий у відповідності до вимог ДСТУ 7687:2015 виданий щодо партії палива що планується до постачання Замовнику згідно наданих документів.
Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару – бензину.
Вимога щодо надання у складі Пропозиції протоколу випробування товару, виданого щодо партії палива що планується до постачання Замовнику – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вищезазначена вимога обмежує учасників, які мають змогу надати паспорт якості на товар та сертифікат відповідності товару.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Відповідно до ДСТУ 7687:2015 "Бензини автомобільні євро. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.2 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: - дату видачі й номер документа;
- позначення цього стандарту;
- назву та познаку бензину відповідно до 3.4;
- торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
- назву та повну адресу постачальника (за наявності);
- дату виготовлення бензину;
- дату відбирання проби та дату проведення випробування;
- показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань;
- позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
- національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного регламенту;
- відомості щодо декларації про відповідність;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
- номер партії (резервуара);
- інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
- підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання бензинів — 6 місяців від дати виготовлення.
Копії паспорту якості та сертифікату відповідності на товар, що планується до постачання Замовнику надаємо у вкладенні.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей, У разі здійснення закупівель твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Національний стандарт України ДСТУ 7687:2015, розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджених постановою КМУ № 927 від 01.08.2013 р.
Тобто, до Бензинів автомобільних застосовуються два національні стандарти, що підтверджуються відповідністю Дизельного палива:
- ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні євро. Технічні умови"
- Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджених постановою КМУ № 927 від 01.08.2013 р..
На підтвердження відповідності якості Товару діючим в Україні Держстандартам, Учасник може надати паспорти якості, сертифікати відповідності датовані 2024 роком та протоколи випробувань, датовані груднем 2023 року.
Відповідно до ДСТУ 7687:2015 "Бензини автомобільні євро. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.2 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: - дату видачі й номер документа;
- позначення цього стандарту;
- назву та познаку бензину відповідно до 3.4;
- торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
- назву та повну адресу постачальника (за наявності);
- дату виготовлення бензину;
- дату відбирання проби та дату проведення випробування;
- показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань;
- позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
- національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного регламенту;
- відомості щодо декларації про відповідність;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
- номер партії (резервуара);
- інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
- підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання бензинів — 6 місяців від дати виготовлення.
Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "Паливо дизельне євро. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.3 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію:
- дату видачі й номер документа;
- позначення цього стандарту;
- познаку дизельного палива відповідно до 3.3;
- торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
- назву та повну адресу постачальника (за наявності);
- дату виготовлення дизельного палива;
- дату відбирання проби та дату проведення випробування;
- показники якості дизельного палива, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробування;
- позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
- національний знак відповідності, який підтверджує відповідність дизельного палива вимогам Технічного регламенту; - відомості щодо декларації про відповідність;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
- номер партії (резервуара); - інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
- підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, який виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості дизельного палива вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання дизельного палива — 1 рік від дати його виготовлення.
Вимога щодо надання у складі пропозиції протоколу випробувань, виданому упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, в тому числі Скаржника.
×
-
Назва доказу:
паспорт якості на дизельне паливо
-
Повʼязаний документ:
13. ДП_Л ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт якості на бензин А-95
-
Повʼязаний документ:
13_Паспорт_якості_32_ДП_З_Євро5_В0_ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт якості на дизельне паливо
-
Повʼязаний документ:
13_Паспорт_якості_32_ДП_З_Євро5_В0_ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
- Копія Сертифікату відповідності № UA.056.П.00080-24 терміном дії з 23.04.2024 по 22.04.2027 щодо продукції бензин А-95.
-
Повʼязаний документ:
13. А95_ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
- Копія Сертифікату відповідності № UA.056.П.00075-24 терміном дії з 23.04.2024 по 22.04.2027 щодо продукції дизельне паливо літнє.
-
Повʼязаний документ:
13. ДП_Л ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
- Копія Сертифікату відповідності № UA.1О190.00070-24 терміном дії з 11.03.2024 по 22.04.2024 щодо продукції дизельне паливо зимове
-
Повʼязаний документ:
13_Сертифікат_ДП_З_Євро5_В0_103_Н_УКРТАТНАФТА_ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
- Протокол випробувань № 1369 від 11.12.2023 продукції бензин автомобільний А-95
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ А95 ІНТЕРФЕРЕНС СИСТЕМ.PDF
-
-
Назва доказу:
- Протокол випробувань № 1367 від 11.12.2023 продукції паливо дизельне
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ ДП ІНТЕРФЕРЕНС СИСТЕМ.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі (Паливо) за код ДК 021-2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 – Бензин; 09134200-9 – Дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-31-006388-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності протоколів випробувань, виданих упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості.;
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4282da497a864ffea70724c9d39bf405
Заголовок пункту скарги:
Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників сертифікату системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT):
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис суті пункту скарги:
1.2. В пункті 10 Додатку № 3 до тендерної документації, на сторінці 5 цього додатку, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників сертифікату системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT):
«Учасник у складі пропозиції надає скановану копію оригіналу документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля.»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують впровадження системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки у Скаржника сертифіковано впроваджену систему згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що "Посиланням на документи", відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
Скаржник вважає за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
(Скаржник надає копію сертифікату на систему управління якістю, зареєстрованого в реєстрі ОС ДП «Київстандартметрологія» 06.12.2023 р. за № 8О038.СУЯ.064-23 дійсний до 05.12.2026 року, який засвідчує, що система управління якістю стосовно, в тому числі, оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльності посередників у торгівлі паливом, яку здійснює ТОВ «ТД «ІФС» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).)
«Учасник у складі пропозиції надає скановану копію оригіналу документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля.»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують впровадження системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки у Скаржника сертифіковано впроваджену систему згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що "Посиланням на документи", відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
Скаржник вважає за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
(Скаржник надає копію сертифікату на систему управління якістю, зареєстрованого в реєстрі ОС ДП «Київстандартметрологія» 06.12.2023 р. за № 8О038.СУЯ.064-23 дійсний до 05.12.2026 року, який засвідчує, що система управління якістю стосовно, в тому числі, оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльності посередників у торгівлі паливом, яку здійснює ТОВ «ТД «ІФС» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).)
×
-
Назва доказу:
сертифікату на систему управління якістю, зареєстрованого в реєстрі ОС ДП «Київстандартметрологія» 06.12.2023 р. за № 8О038.СУЯ.064-23 дійсний до 05.12.2026 року, який засвідчує, що система управління якістю стосовно, в тому числі, оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльності посередників у торгівлі паливом, яку здійснює ТОВ «ТД «ІФС» згідно з чинними в
-
Повʼязаний документ:
ІСО 9001 2018.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі (Паливо) за код ДК 021-2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 – Бензин; 09134200-9 – Дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-31-006388-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання сертифікатів про систему ДСТУ ISO 9001:2015;
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
b9ab8767d2164c519695c28fce83db96
Заголовок пункту скарги:
Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників АЗС в кожній області України за винятком тимчасово окупованих територій:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис суті пункту скарги:
В пункті 7 Додатку № 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників АЗС в кожній області України за винятком тимчасово окупованих територій:
«Наявність мережі АЗС у кожній області України (за винятком тимчасово окупованих територій відповідно до Переліку визначеного Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України №309 від 22.12.2022 року, з урахуванням майбутніх змін).»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника у кожній області обов’язково з єдиним взірцем талону - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-Нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-Нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
При цьому, зазначена мережа АЗС не має АЗС у кожній області України.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС у кожній області України: https://brsm-nafta.com/map
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-Нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС у кожній області України, а саме АЗС відповідної мережі відсутні в:
- Донецька область;
- Луганська область
Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - власником мережі АЗС БРСМ-Нафта (договір № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р: В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов'язується передати Покупцю бланки-дозволи та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов'язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання паливно-мастильних матеріалів (далі - ПММ).)
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- наявності АЗС у кожній області України.
«Наявність мережі АЗС у кожній області України (за винятком тимчасово окупованих територій відповідно до Переліку визначеного Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України №309 від 22.12.2022 року, з урахуванням майбутніх змін).»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника у кожній області обов’язково з єдиним взірцем талону - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-Нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-Нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
При цьому, зазначена мережа АЗС не має АЗС у кожній області України.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС у кожній області України: https://brsm-nafta.com/map
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-Нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС у кожній області України, а саме АЗС відповідної мережі відсутні в:
- Донецька область;
- Луганська область
Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - власником мережі АЗС БРСМ-Нафта (договір № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р: В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов'язується передати Покупцю бланки-дозволи та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов'язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання паливно-мастильних матеріалів (далі - ПММ).)
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- наявності АЗС у кожній області України.
×
-
Назва доказу:
Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - власником мережі АЗС БРСМ-Нафта (договір № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р)
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі (Паливо) за код ДК 021-2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 – Бензин; 09134200-9 – Дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-31-006388-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників АЗС в кожній області України, за винятком тимчасово окупованих. 2. Привести тендерну документацію у відповідність до пункту 29 Особливостей шляхом виключення умови щодо застосування кваліфікаційного критерію, визначеного в п. 1 ч. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»;