• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет

Завершена

5 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Період оскарження: 31.05.2024 14:44 - 11.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника

Номер: 1a814fbb38414419be089c142d74be43
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-31-006025-a.a1
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 07.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.07.2024 17:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.08.2024 16:36
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2024 11:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: 09.08.2024 р. оприлюднено рішення Комісії від 07.08.2024 № 13440-р/пк-пз. Даним рішенням Комісія зобов’язала замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІПМЕДІА». Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. З огляду на зазначене замовнику необхідно в строк не пізніше 30 днів з дня прийняття органом оскарження рішення виконати його шляхом оприлюднення відповідної інформації в електронній системі закупівель на закупівлю послуг «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет» (далі – Закупівля) код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 -79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-31-006025-а. ВИРІШИЛА: 1. Виконати рішення Комісії про скасування рішення уповноваженої щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІПМЕДІА на закупівлю послуг «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет» (далі – Закупівля) код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 -79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-31-006025-а. 2. Оприлюднити інформацію про скасування рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІПМЕДІА щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет» (далі – Закупівля) код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 -79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-31-006025-а
Автор: ТОВ "ВІПМЕДІА", Лілія Вашатко +380508085738 opylypchuk@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ccdd8bc2eef0429a9a31ddbbe67eaa48
Заголовок пункту скарги: Невідповідність кошторису
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-31-006025-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Віпмедіа» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є ДК 021:2015 -79340000-9 – Рекламні та маркетингові послуги «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет» .
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "ВІПМЕДІА" 4 750 000 грн Пропозицію дискваліфіковано
ТОВ ФРЕНДС ОФ БРЕНДС 5 040 729,7 грн Пропозицію дискваліфіковано
ТОВ "МЕДІА ХАБ" 5 148 000 грн Кандидат, очікує рішення
15.07.2024р. відбулося розкриття тендерних пропозицій.

22.07.2024р. Замовником було опубліковано Протокол №26, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ «Віпмедіа» відхилено.

Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.

Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:

22.07.2024р. Замовником було опубліковано Протокол №26, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ «Віпмедіа» відхилено на підставі абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, а саме:
«…Плановий кошторис витрат не відповідає вимогам технічного завдання додатка 3 до тендерної документації в частині невиконання повністю умов пункту 2.2. щодо розподілу бюджету у мережі Facebook - не менше 65% від рекламного бюджету просування по Україні, і Youtube - не більше 35% від рекламного бюджету просування по Україні та рівномірного розподілу бюджету на кожну з визначених трьох цільових аудиторій.»

Позиція Скаржника:
Відповідно до п.2.2. Додатку 3 до Тендерної документації (сторінка 34 ТД) просування 8-ми відеосюжетів в Україні у мережі Facebook - не менше 65% від рекламного бюджету просування по Україні, і Youtube - не більше 35% від рекламного бюджету просування по Україні, з рівномірним розподілом бюджету на кожну з визначених трьох цільових аудиторій. Вартість має становити не більше 20% загального бюджету кампанії на просування.

Згідно з Додатком 3 до Тендерної документації (сторінка 54 ТД) у пропозиції Учасник повинен запропонувати план витрат (плановий кошторис), з описом підходу до механіки втілення такої кампанії за кордоном і в Україні та підхід до таргетингу і просуванню з наведеними плановими кількісними та якісними показниками щодо забезпечення проведення Кампанії.

ТОВ «Віпмедіа» у складі тендерної пропозиції надано:
- Файл «Плановий кошторис витрат та опис підходу (1)»

Файл «Плановий кошторис витрат та опис підходу (1)» містить Плановий кошторис витрат (сторінки з 1 по 51) та Опис підходу до механіки втілення кампанії за кордоном, Опис підходу до механіки втілення кампанії в Україні (сторінки з 51 до 87).
В Плановому кошторисі в першому стовпчику «Перелік (деталізація послуг)» зазначено:
2.2. Просування 8-ми відеосюжетів в Україні у мережі Facebook – не менше 65% від рекламного бюджету просування по Україні, і Youtube – не більше 35% від рекламного бюджету просування по Україні, з рівномірним розподілом бюджету на кожну з визначених трьох цільових аудиторій. Вартість становить не більше 20% загального бюджету кампанії на
просування (сторінки 8-9 Кошторису)

Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містила жодних вимог до змісту та форму кошторису.
Також тендерна документація не містила вимог до перерахунку відсоткових співвідношень витрат в грошовий показник.

У свою чергу Скаржник підтвердив в Плановому кошторисі, що вартість просування 8-ми відеосюжетів в Україні у мережі Facebook – не менше 65% від рекламного бюджету просування по Україні, і Youtube – не більше 35% від рекламного бюджету просування по Україні, з рівномірним розподілом бюджету на кожну з визначених трьох цільових аудиторій. Вартість становить не більше 20% загального бюджету кампанії на просування.

На підставі викладеного вважаємо, що тендерна пропозиція учасника була неправомірно відхилена.

Прийняття Замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Віпмедіа» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси «Віпмедіа» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозицію ТОВ «Віпмедіа», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку надання відповідних послуг.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника