-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (дезинфікуючі засоби)
товар
Торги відмінено
456 508.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 032.60 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 032.60 UAH
Період оскарження:
22.05.2018 17:42 - 03.06.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
042d9726d09b4d9dbb0d6c569a2a0f79
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-22-001610-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви проводите відкриті торги, процедуру проведення яких регламентує Закон про публічні закупівлі, який передбачає розгляд еквівалентів. Ваші медико-технічні вимоги прописані під конкретні торгові марки конкретних виронбників. Подання еквівалентів при такому дискримінаційному пропису медико-технічного завдання – неможливе. Дискримінаційні вимоги медико-технічного завдання документації:
1. Вказаний склад засобів з масовою долею активно-діючих речовин, або обмеження – не більше…., не менше…;
2. Є вимога, що запропоновані засоби мають бути досліджені на тест-штамі Mycobacteriumterrae;
3. Вказані режими використання засобів з зазначенням конкретних експозицій;
4. Вказані температурні обмеження зберігання засобів – не нижче +5°С;
5. Є вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки продукції.
По перше, щодо складу, або обмежень по ньому. Не існує в природі двох однакових дезінфекційних засобів за складом різних виробників. А там, де в документації на засоби вказані обмеження по складу: не більше …., не менше…., таким вимогам відповідають лише торгові марки тих засобів, які зазначені в документації. Тобто, апріорі, подання еквівалентів – неможливе! Ця вимога грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі.
По-друге, вимога "Туберкулоцидна дія має бути встановлена за результатами досліджень засобу на тест-штамі Мycobacteriumterrae",- це знущання над Законом та Учасниками. Жоден нормативний документ в Україні, який регламентує процедуру реєстрації та використання дезінфікуючих засобів не вимагає відповідності зазначеним стандартам. Цій вимозі відповідають лише ті засобів, які зазначені в документації і подання еквівалентів не можливе!
По-третє, щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантії поставки. Шановний Замовнику, ця вимога визнана неодноразово рішеннями АМКУ дискримінаційною ( рішення АМКУ від 30.08.2017 р. № 6000-р/пк-пз).
Ми вважаємо, що всі ці дискримінаційні вимоги до продукцію мають під собою лише одну мету – протягти до перемоги певного Учасника, з яким є у посадових осіб Замовника корупційний зговір. Тобто Замовник готує грунт для відхилення всіх небажаних пропозицій.
Вимагаємо, прибрати з документації дискримінаційні вимоги. В іншому випадку ми направимо відповідні листи до АМКУ, Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров`я, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника!
P.S. Шановні, ми знаємо, кого ви будете намагатись протягти у переможці - представника ТОВ "Гігієна-Дез" (лот№1)- багаторічний постачальник в ваш заклад, або структуру афілійовану з нею. Більше того, засоби цього виробника виробляються на сировині, що постачається з Російської Федерації, відносно якої Президентом України введено санкції. Ви вирішили таким чином профінансувати окупанта? Також знаємо, що ціною співпраці з вами є подяка у розмірі 40% від суми закупівлі. Також маємо інформацію яким саме посадовим особам ця подяка адресується. Всі ці матеріали ми додаємо до листів, які готуємо подати в контролюючі органи, включаючи СБУ, бо такі розміри корупційних зловживань є Державною справою та питанням Державної безпеки
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2018 13:09
Вирішення:
Відповідь на скагу від 23.05.18 року
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
25.05.2018 16:43
Підтвердження вирішення:
Шановний дописувачу!
Вами зазначено, що виписані в документації дискримінаційні протизаконні вимоги:
Жодних дискримінаційних вимог щодо продукції нашим закладом не зазначено, тим більш наші дії ні яким чином не суперечать Закону України "Про публічні закупівлі".
Повідомляємо, що Замовник має право встановлювати чіткі технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.Згідно п.п3;п.2ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі",Замовник за необхідності може використати посилаючись на конкретний товар або торговельну марку.Замовник скористався цим правом, бо дезинфікуючі засоби,що використовуються медичним персоналом, повинні бути знайомі та зрозумілими у використанні.У разі, запропонування Замовнику товару який буде виступати ув роліаналогу , або як покращений еквівалент , тендерний комітет буде розглядати його, як можливий предмет закупівлі.
Далі Ви посилаєтеся на рішення АМКУ стосовно того, що ця вимога є протизаконною та дискримінаційною та приводите приклади ( рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз- але такого рішення нам знайти не вдалося.
Про гарантійний лист :
На думку Замовника надання оригіналу гарантійного листа виробника ( представника,філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів зі строками придатності та в терміни, запобігає закупівлі фальсифікатів!.При цьому гарантує отримання та своєчасне тостачання товару у кількості, якості та зі строками придатності які необхідні. Таким чином знижується ризик отримати контрафактного або зіпсованого товару до мінімуму.
Виходячи з вищенаведеного, Ваші вимоги щодо "прибрання" з документації деяких вимог. та зробити в документації такі які будуть відповідати Вашим вимогам чи влаштовувати Вас, наш заклад не зобов'язаний, ми зобов'язані виконувати норми діючого законодавства України, що ми й робимо.
Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, що не відповідає дійсності,наклепом та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права , принижуєте честь,гідність, репутацію нашого медичного закладу та посадових осіб, що є недопустимим. та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України.
Право на захист честі,гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч.4 ст32) , Цивільного кодексу України ( ст.277).Питання процедури захисту ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму №1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009 р.
Ви своїми діями намагаєтесь тиснути на нас , щоб ми змінили вимоги до продукції , що відповідно до законує неправомірним рішенням .
З огляду на вищевикладене , закликаємо Вас надалі дотримуватись норм Законодавства, ділової етики. принципів добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного Законодавства України.
Ви своїми безпідставними звинуваченнями на наш заклад порушуєте Законодавство України, тому ми будемо змушені скористатися правом на захист.