-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95 та дизельне паливо згідно ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти
Завершена
376 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 760.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 760.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2024 10:27 - 28.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
2c6d5593a54b4026b55c41dbb8dfc306
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-31-001628-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf 06.06.2024 16:46
- Скарга від 06.06.2024 року на умови документації КНП ЦЕМДМК міста Києва.pdf 06.06.2024 16:46
- Технічний регламент.docx 06.06.2024 16:46
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf 06.06.2024 16:46
- Скарга від 06.06.2024 року на умови документації Замовника UA-2024-05-31-001628-a.docx 06.06.2024 16:46
- Наказ № 45 від 28.05.2015.docx 06.06.2024 16:46
- sign.p7s 06.06.2024 16:47
- рішення від 10.06.2024 № 10070.pdf 10.06.2024 15:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2024 № 10643.pdf 20.06.2024 12:40
- рішення від 19.06.2024 № 10643.pdf 21.06.2024 16:40
- Пояснення на Скаргу - АМКУ.docx 12.06.2024 16:51
- Пояснення на Скаргу - АМКУ.pdf 12.06.2024 16:51
- Протокол зміни до тендерної документації.pdf 24.06.2024 14:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.06.2024 18:24
Дата розгляду скарги:
19.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.06.2024 15:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.06.2024 16:41
Дата виконання рішення Замовником:
24.06.2024 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 10643-р/пк-пз від 19.06.2024 р. необхідно внести зміни у тендерну документацію.
У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fda1d272d05143b38da5a2466344a565
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників АЗС у праві користуванні, оскільки наявність партнерських АЗС допускається лише за наявності договорів користування АЗС, про що учасник повинен надати лист-гарантію від партнерів;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників та тендерна документація складена з порушенням вимог положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги:
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В п. 6 Додатку № 1 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників АЗС у праві користуванні, оскільки наявність партнерських АЗС допускається лише за наявності договорів користування АЗС, про що учасник повинен надати лист-гарантію від партнерів:
«6. Надати документи, що підтверджують право власності на АЗС, а у разі наявності орендованих або партнерських АЗС, документи, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди, партнерські договори) або копії документів, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. Учасник надає лист-гарантію від партнерів у разі наявності партнерських АЗС, про чинність договорів користування АЗС.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині надання гарантійного листа від партнера, у разі наявності партнерських АЗС, викючно на чинність договору на права користування АЗС, чим нівелює можливість надання договорів партнерства з власниками АЗС та емітентами талонів з огляду на наступне:
- Власні АЗС;
Або
- Партнерський договір на право користування АЗС (орендовані або партнерські).
Вимагаючи від учасників наявність партнерських АЗС у праві власності/оренди/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві власності/користуванні/оренди.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС (оскільки право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів з емітентами талонів та власниками АЗС, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
1.1. В п. 6 Додатку № 1 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників АЗС у праві користуванні, оскільки наявність партнерських АЗС допускається лише за наявності договорів користування АЗС, про що учасник повинен надати лист-гарантію від партнерів:
«6. Надати документи, що підтверджують право власності на АЗС, а у разі наявності орендованих або партнерських АЗС, документи, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди, партнерські договори) або копії документів, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. Учасник надає лист-гарантію від партнерів у разі наявності партнерських АЗС, про чинність договорів користування АЗС.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині надання гарантійного листа від партнера, у разі наявності партнерських АЗС, викючно на чинність договору на права користування АЗС, чим нівелює можливість надання договорів партнерства з власниками АЗС та емітентами талонів з огляду на наступне:
- Власні АЗС;
Або
- Партнерський договір на право користування АЗС (орендовані або партнерські).
Вимагаючи від учасників наявність партнерських АЗС у праві власності/оренди/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві власності/користуванні/оренди.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС (оскільки право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів з емітентами талонів та власниками АЗС, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Бензин А-95 та дизельне паливо згідно ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-31-001628-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників АЗС у праві користуванні, оскільки наявність партнерських АЗС допускається лише за наявності договорів користування АЗС, про що учасник повинен надати лист-гарантію від партнерів;
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
227e8b064ae9406a96a3d1b7de04153c
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності мережі АЗС в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників та тендерна документація складена з порушенням вимог положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги:
1.2. В пункті 7 Додатку 1 до тендерної документації та Додатку № 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати Замовнику мережу АЗС в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста:
В пункті 7 Додатку 1 до тендерної документації :«7. Учасник повинен мати розширену мережу АЗС і надати документальне підтвердження наявності власної (орендованої) мережі автозаправних станцій в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста, і які будуть здійснювати відпуск товару (талонів) із зазначенням найменування та адреси. Замовник має право звернутися за підтвердженням якості пального до державних органів або відповідних експертних установ, організацій та здійснити перевірку якості пального з будь-якої АЗС Учасника процедури закупівлі (згідно до наданого переліку).»
В Додатку № 3 до тендерної документації: «- Надати документальне підтвердження наявності власної (орендованої) мережі автозаправних станцій в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста, і які будуть здійснювати відпуск товару (талонів) із зазначенням найменування та адреси;»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника у кожному районі міста Києва, з урахуванням наявності вимоги «мережі автозаправних станцій в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста» - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресою:
1) БРСМ-нафта у місті Київ у кількості 14 одиниць (у 7 районах міста Києва з 10 районів згідно адміністративно-територіального устрою міста Києва):
м. Київ, вул. Світла, 1
м. Київ, вул. Маяковського, 54/1
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 15
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 9
м. Київ, пр-т Правди, 39А
м. Київ, вул. Костянтинівська, 75Г
м. Київ, вул. Лугова, 13
м. Київ, вул. Новомостицька, 23
м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 33/162
м. Київ, Повітрофлотський пр-т, 77А
м. Київ, вул. В. Брожко, 38-А
м. Київ, вул. Жуковського, 22
м. Київ, пр-т Ю.Гагаріна, 21-А
м. Київ, провулок Карельський, 7/2
Мережа АЗС БРСМ-нафта має АЗС у наступних районах міста Київ:
Голосіївський
Оболонський
Печерський
Подільський
Солом’янський
Шевченківський
Дарницький
Деснянський
Дніпровський
При цьому, мережа АЗС БРСМ-нафта не має АЗС у наступних районах міста Київ:
Печерський
Святошинський
Солом’янський
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині наявності матеріально-технічної бази до учасників, а саме мережі автозаправних станцій в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста в частині наявності АЗС.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС у трьох районах міста (згідно адміністративно-територіального устрою) міста Києва.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- мережі автозаправних станцій в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста»
В пункті 7 Додатку 1 до тендерної документації :«7. Учасник повинен мати розширену мережу АЗС і надати документальне підтвердження наявності власної (орендованої) мережі автозаправних станцій в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста, і які будуть здійснювати відпуск товару (талонів) із зазначенням найменування та адреси. Замовник має право звернутися за підтвердженням якості пального до державних органів або відповідних експертних установ, організацій та здійснити перевірку якості пального з будь-якої АЗС Учасника процедури закупівлі (згідно до наданого переліку).»
В Додатку № 3 до тендерної документації: «- Надати документальне підтвердження наявності власної (орендованої) мережі автозаправних станцій в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста, і які будуть здійснювати відпуск товару (талонів) із зазначенням найменування та адреси;»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника у кожному районі міста Києва, з урахуванням наявності вимоги «мережі автозаправних станцій в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста» - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресою:
1) БРСМ-нафта у місті Київ у кількості 14 одиниць (у 7 районах міста Києва з 10 районів згідно адміністративно-територіального устрою міста Києва):
м. Київ, вул. Світла, 1
м. Київ, вул. Маяковського, 54/1
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 15
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 9
м. Київ, пр-т Правди, 39А
м. Київ, вул. Костянтинівська, 75Г
м. Київ, вул. Лугова, 13
м. Київ, вул. Новомостицька, 23
м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 33/162
м. Київ, Повітрофлотський пр-т, 77А
м. Київ, вул. В. Брожко, 38-А
м. Київ, вул. Жуковського, 22
м. Київ, пр-т Ю.Гагаріна, 21-А
м. Київ, провулок Карельський, 7/2
Мережа АЗС БРСМ-нафта має АЗС у наступних районах міста Київ:
Голосіївський
Оболонський
Печерський
Подільський
Солом’янський
Шевченківський
Дарницький
Деснянський
Дніпровський
При цьому, мережа АЗС БРСМ-нафта не має АЗС у наступних районах міста Київ:
Печерський
Святошинський
Солом’янський
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині наявності матеріально-технічної бази до учасників, а саме мережі автозаправних станцій в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста в частині наявності АЗС.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС у трьох районах міста (згідно адміністративно-територіального устрою) міста Києва.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- мережі автозаправних станцій в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста»
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Бензин А-95 та дизельне паливо згідно ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-31-001628-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності мережі АЗС в межах міста Києва, які мають бути в кожному районі міста;
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
97d4e83eff7441caaef37a473da47f09
Заголовок пункту скарги:
3. Привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства в частині застосування до Дизельного палива відповідність державного стандарту ДСТУ 7687:2015 ««Паливо дизельне Євро. Технічні умови»», яке передбачено до Бензинів;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників та тендерна документація складена з порушенням вимог положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги:
2.1. В Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка суперечить вимогам чинного законодавства в частині застосування до Дизельного палива відповідність державного стандарту ДСТУ 7687:2015 ««Паливо дизельне Євро. Технічні умови»», яке передбачено до Бензинів:
№ з/п Найменування одиниці закупівлі Найменування продукції, повна її характеристика Одиниця виміру Кількість
1.
Бензин А-95 Відповідність ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та екологічному стандарту Євро-5 (або еквівалент) літр 5000
2. Дизельне паливо
Відповідність ДСТУ 7687:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та екологічному стандарту Євро-5 (або еквівалент) літр 1500
Замовником оголошено процедуру закупівлі за предметом: Бензин А-95 та дизельне паливо згідно ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти
Національним стандартом передбачено до Дизельного палива застосування ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови згідно Наказу від 28.05.2015 № 45 Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які встановлюючи суперечливі вимоги тендерної документації, які не відповідають чинному законодавству України.
№ з/п Найменування одиниці закупівлі Найменування продукції, повна її характеристика Одиниця виміру Кількість
1.
Бензин А-95 Відповідність ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та екологічному стандарту Євро-5 (або еквівалент) літр 5000
2. Дизельне паливо
Відповідність ДСТУ 7687:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та екологічному стандарту Євро-5 (або еквівалент) літр 1500
Замовником оголошено процедуру закупівлі за предметом: Бензин А-95 та дизельне паливо згідно ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти
Національним стандартом передбачено до Дизельного палива застосування ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови згідно Наказу від 28.05.2015 № 45 Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які встановлюючи суперечливі вимоги тендерної документації, які не відповідають чинному законодавству України.
×
-
Назва доказу:
: Наказ від 28.05.2015 № 45 Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні;)
-
Повʼязаний документ:
Наказ № 45 від 28.05.2015.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Бензин А-95 та дизельне паливо згідно ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-31-001628-a, зокрема: 1. Привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства в частині застосування до Дизельного палива відповідність державного стандарту ДСТУ 7687:2015 ««Паливо дизельне Євро. Технічні умови»», яке передбачено до Бензинів;
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
e8b674be6e3a4c7386b055001dd49688
Заголовок пункту скарги:
4. Привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства в частині зазначення «моделі» Товару у формі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників та тендерна документація складена з порушенням вимог положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги:
2.2. В Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено Форму ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, яка містить форму до заповнення учасниками Назву предмету закупівлі, зокрема, яка повинна містити «модель» Товару:
№ з/п Назва предмета закупівлі Од. виміру Кількість Ціна за одиницю без ПДВ, грн. Ціна за одиницю з ПДВ, грн. Загальна вартість з ПДВ, грн.
1. Зазначається конкретна назва товару, тип, марка, модель, найменування виробника, країна виробника тощо
Всього з ПДВ, грн.
в т.ч. ПДВ, грн.
Замовником оголошено процедуру закупівлі за предметом: Бензин А-95 та дизельне паливо згідно ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти
Постановою КМУ від 01.08.2013 № 927 Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив затверджено Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, який встановлює вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (далі - палива), що вводяться в обіг та реалізуються на території України, з метою захисту життя та здоров’я людини, тварин, рослин, національної безпеки, охорони навколишнього середовища та природних ресурсів (далі – Технічний регламент).
Згідно частини 10 Технічного регламенту визначені Вимоги щодо позначення автомобільного бензину і дизельного палива наведені у додатку 1 до цього Технічного регламенту.
Додатком 1 до Технічного регламенту визначення Вимоги щодо позначення автомобільного бензину і дизельного палива:
ВИМОГИ
щодо позначення автомобільного бензину і дизельного палива
1. Позначення автомобільних бензинів включає назву і марку бензину та містить такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс:
перша група - літера А, позначення бензину для автомобільних двигунів з примусовим/іскровим запалюванням;
друга група - цифрове позначення октанового числа автомобільного бензину (80, 92, 95, 98) за дослідним методом;
третя група - символи екологічного класу: Євро3, Євро4, Євро5;
четверта група - символ визначення вмісту біоетанолу: Е0, Е5, Е7, Е10.
Приклад позначення автомобільного бензину з октановим числом 95 екологічного класу Євро4 з вмістом біоетанолу до 7 відсотків: бензин автомобільний А-95-Євро4-Е7.
2. Позначення дизельного палива включає такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс:
перша група - літери ДП, позначення дизельного палива для автомобільних дизельних двигунів;
друга група - літерне позначення кліматичного періоду: Л (літнє), З (зимове), Арк (арктичне);
третя група - символи екологічного класу: Євро3, Євро4, Євро5;
четверта група - символ визначення вмісту метилових/етилових естерів жирних кислот: В0 (за їх відсутності), В5, В7.
Приклад позначення дизельного палива зимового екологічного класу Євро4 з вмістом метилових/етилових естерів жирних кислот до 7 відсотків: паливо дизельне ДП-З-Євро4-В7.
3. Позначення палива може включати торгову марку (товарний знак).
Приклад позначення автомобільного бензину торгової марки “ХХХ” з октановим числом 95 екологічного класу Євро4 з вмістом біоетанолу до 10 відсотків: бензин автомобільний ХХХ А-95-Євро4-Е10.
Отже, відповідні вимоги не містять жодних відомостей про наявність у Дизельного палива та Бензину А95 вимог щодо «моделі».
№ з/п Назва предмета закупівлі Од. виміру Кількість Ціна за одиницю без ПДВ, грн. Ціна за одиницю з ПДВ, грн. Загальна вартість з ПДВ, грн.
1. Зазначається конкретна назва товару, тип, марка, модель, найменування виробника, країна виробника тощо
Всього з ПДВ, грн.
в т.ч. ПДВ, грн.
Замовником оголошено процедуру закупівлі за предметом: Бензин А-95 та дизельне паливо згідно ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти
Постановою КМУ від 01.08.2013 № 927 Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив затверджено Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, який встановлює вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (далі - палива), що вводяться в обіг та реалізуються на території України, з метою захисту життя та здоров’я людини, тварин, рослин, національної безпеки, охорони навколишнього середовища та природних ресурсів (далі – Технічний регламент).
Згідно частини 10 Технічного регламенту визначені Вимоги щодо позначення автомобільного бензину і дизельного палива наведені у додатку 1 до цього Технічного регламенту.
Додатком 1 до Технічного регламенту визначення Вимоги щодо позначення автомобільного бензину і дизельного палива:
ВИМОГИ
щодо позначення автомобільного бензину і дизельного палива
1. Позначення автомобільних бензинів включає назву і марку бензину та містить такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс:
перша група - літера А, позначення бензину для автомобільних двигунів з примусовим/іскровим запалюванням;
друга група - цифрове позначення октанового числа автомобільного бензину (80, 92, 95, 98) за дослідним методом;
третя група - символи екологічного класу: Євро3, Євро4, Євро5;
четверта група - символ визначення вмісту біоетанолу: Е0, Е5, Е7, Е10.
Приклад позначення автомобільного бензину з октановим числом 95 екологічного класу Євро4 з вмістом біоетанолу до 7 відсотків: бензин автомобільний А-95-Євро4-Е7.
2. Позначення дизельного палива включає такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс:
перша група - літери ДП, позначення дизельного палива для автомобільних дизельних двигунів;
друга група - літерне позначення кліматичного періоду: Л (літнє), З (зимове), Арк (арктичне);
третя група - символи екологічного класу: Євро3, Євро4, Євро5;
четверта група - символ визначення вмісту метилових/етилових естерів жирних кислот: В0 (за їх відсутності), В5, В7.
Приклад позначення дизельного палива зимового екологічного класу Євро4 з вмістом метилових/етилових естерів жирних кислот до 7 відсотків: паливо дизельне ДП-З-Євро4-В7.
3. Позначення палива може включати торгову марку (товарний знак).
Приклад позначення автомобільного бензину торгової марки “ХХХ” з октановим числом 95 екологічного класу Євро4 з вмістом біоетанолу до 10 відсотків: бензин автомобільний ХХХ А-95-Євро4-Е10.
Отже, відповідні вимоги не містять жодних відомостей про наявність у Дизельного палива та Бензину А95 вимог щодо «моделі».
×
-
Назва доказу:
: ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927
-
Повʼязаний документ:
Технічний регламент.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Бензин А-95 та дизельне паливо згідно ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-31-001628-a, зокрема: 4. Привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства в частині зазначення «моделі» Товару у формі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.