• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Аудиторські послуги (Проведення аудиту фінансово-господарської діяльності підприємства за 2017рік та консультаційні послуги)

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2018 14:40 - 20.06.2018 15:15
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога від ТОВ "Аудиторська фірма "Харків"

Номер: 9a2feee0ce3143cea9fcfd787821de04
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-000654-c.b3
Назва: Вимога від ТОВ "Аудиторська фірма "Харків"
Вимога:
№ 37 від 27.06.2018 р. До Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (Замовник) від Товариства з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Харків» (Учасник) код ЄДРПОУ 22628041 Юридична (фактична) адреса: 61001, м. Харків, вул. Чигирина Юлія, буд. 5 ВИМОГА про усунення порушень процедури у процесі закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000654-с) Нами, Товариством з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Харків» (далі – Учасник) була подана пропозиція щодо участі у закупівлі на проведення аудиту фінансово-господарської діяльності КП «Плесо» за 2017 рік та консультаційні послуги (класифікація за ДК 021:2015:79212000-3 (Аудиторські послуги): ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000654-с; Замовник закупівлі: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (далі – Замовник). Загалом в закупівлі прийняло участь чотири Учасники. Аукціон закінчився 25 червня 2018 року о 14:59 год. За результатами торгів Замовнику були надані наступні пропозиції: - від ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН», код ЄДРПОУ 23731031, на суму 114500,00 грн.; - від ПрАТ «Аудиторська фірма «Аналітик», код ЄДРПОУ 14274505, на суму 115000,00 грн.; - від ТОВ «Аудиторська фірма «Харків», код ЄДРПОУ 22628041, на суму 125 000,00 грн.; - від ТОВ «Аудиторська компанія «ЗЕЛЛЕР», код ЄДРПОУ 31867227, на суму 160000,00 грн. О 16.18 год. пропозиції всіх чотирьох Учасників було розглянуто Замовником. Відповідно до протокольного рішення від 25 червня 2018 року, Замовник визнав переможцем закупівлі на проведення аудиту фінансово-господарської діяльності КП «Плесо» за 2017 по оголошенню UA-2018-06-15-000654-с Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська компанія «ЗЕЛЛЕР», ЄДРПОУ 31867227, та прийняв рішення про намір укласти договір (кінцевий розмір пропозиції – 160 000,00 (Сто шістдесят тисяч) грн.). Пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Харків» на суму 125 000,00 грн., було відхилено Замовником, оскільки: ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» у складі пропозиції надала копію договору поруки на суму 2400,00 грн., але не надала копію листа-погодження Замовника про надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів у формі поруки, що не відповідає умовам закупівлі. Вважаємо, що дії посадових осіб Замовника у відношенні до ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» порушують Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35. Своє твердження обґрунтовуємо наступним: По-перше, згідно до 9.2. п. 9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35, виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі; - учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Вважаємо, що пропозиція ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» відповідає умовам закупівлі, оскільки: 1. Згідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Учасник мав надати Замовнику лист-звернення щодо погодження забезпечення участі у закупівлі, де обов’язково мають бути вказані предмет торгів, сума забезпечення пропозиції та найменування, код ЄДРПОУ підприємства-поручителя, контактні данні поручителя. ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» зверталася до Замовника (лист-звернення від 20.06.2018 р. № 30) з проханням погодити поручителя участі у закупівлі. У зазначеному листі вказані предмет торгів, сума забезпечення пропозиції та найменування, код ЄДРПОУ підприємства-поручителя, контактні данні поручителя. Лист-звернення, разом з копією фінансового звіту за 1 квартал 2018 року ТОВ «Бассонеллі», направлено 20.06.2018 року на офіційний e-mail особи Замовника, відповідальної за процедуру, Жмурка Андрія Анатолійовича: an_zh@ukr.net. 21 червня 2018 року лист-звернення, разом з копією фінансового звіту за 1 квартал 2018 року ТОВ «Бассонеллі», було направлено на офіційний e-mail Жмурка А. А. повторно, оскільки ніякої відповіді від нього отримано не було. 2. Згідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Учасник повинен погодити поручителя із замовником до подання пропозиції, але не пізніше дати проведення аукціону. В разі надання позитивного рішення учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію (завірену підписом учасника) листа–погодження замовника про надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів у формі поруки. У відповідності до Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35, кінцевим строком подання тендерної пропозиції щодо участі у закупівлі на проведення аудиту фінансово-господарської діяльності КП «Плесо» за 2017 рік та консультаційні послуги (класифікація за ДК 021:2015:79212000-3 (Аудиторські послуги), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000654-с, визначено 22 червня 2018 року, 15:15 год., а дата початку аукціону – 25 червня 2018 року, 14:26 год. Тобто, кінцевим строком для того, щоб надати в складі своєї пропозиції копію (завірену підписом учасника) листа–погодження Замовника про надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів у формі поруки було 22 червня 2018 року, 15:15 год. Станом на кінцевий час подання пропозицій (22 червня 2018 року, 15:15 год.) ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» не отримало листа від Замовника ні з відмовою у погодженні забезпечення участі у закупівлі у вигляді поруки, ні з погодженням поручителя. 3. Згідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Учасник мав додати до своєї пропозиції документ, що підтверджує надання учасником забезпечення участі у закупівлі у вигляді договору поруки на суму 2400,00 грн. ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» у складі своєї пропозиції надала копію договору поруки б/н від 20.06.2018 р. на суму 2400,00 грн. з ТОВ «Бассонеллі» (код ЄДРПОУ 23333856). 4. Згідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Учасник повинен був додати до листа копії документів, які б завірили замовника у тому, що поручитель фінансово спроможний виступати поручителем для учасника. Згідно з фінансовим звітом суб’єкта малого підприємництва станом на 31 березня 2018 року, фінансовий стан ТОВ «Бассонеллі» характеризується наступними показниками: - активи – 4486,0 тис. грн.; - власний капітал – 4347,4 тис. грн.; - нерозподілений прибуток – 198,5 тис. грн.; - чистий прибуток за 1 квартал 2018 року– 4,7 тис. грн. 5. Згідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовник має право відмовити у погодженні забезпечення участі у закупівлі у вигляді поруки без зазначення причин такого рішення. Станом на дату проведення закупівлі (25 червня 2018 року) ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» не отримало листа від Замовника з відмовою у погодженні забезпечення участі у закупівлі у вигляді поруки. 6. Згідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням участі у закупівлі, відхиляються замовником. ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» у складі своєї пропозиції надала копію договору поруки б/н від 20.06.2018 р. на суму 2400,00 грн. з ТОВ «Бассонеллі» (код ЄДРПОУ 23333856). По-друге, представниками Замовника був погоджений поручитель ТОВ «Аудиторська компанія «ЗЕЛЛЕР», а саме ТОВ «АКТІО» (код ЄДРПОУ 39545850). Згідно з фінансовим звітом суб’єкта малого підприємництва станом на 31 березня 2018 року, фінансовий стан ТОВ «АКТІО» характеризується наступними показниками: - активи – 3074,6 тис. грн.; - власний капітал – 663,1 тис. грн.; - нерозподілений прибуток – 163,1 тис. грн.; - чистий збиток за 1 квартал 2018 року – 255,9 тис. грн. Вважаємо, що наявність листа-погодження від Замовника щодо поручителя ТОВ «Аудиторська компанія «ЗЕЛЛЕР» і відсутність листа-погодження від Замовника щодо поручителя ТОВ «Аудиторська фірма «Харків», свідчить про упередженість Замовника до ТОВ «Аудиторська фірма «Харків», яке надало у якості поручителя підприємство з кращими і стабільнішими показниками фінансового стану ніж ТОВ «Аудиторська компанія «ЗЕЛЛЕР». Також маємо зазначити, що ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» має можливість підписати договір поруки від багатьох підприємств та банків України. Тому вважаємо, що факт відсутності надання відповіді на лист-звернення нашої компанії щодо погодження поручителя, грубо порушує статтю 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та п. 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35, в яких зазначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами, як: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки пропозицію ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» було дискваліфіковано виключно з вини посадових осіб Замовника, які не надали нам жодної відповіді щодо запропонованого нами поручителя, Вимагаємо: - Переглянути протокольне рішення від 25 червня 2018 року про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Аудиторська компанія «ЗЕЛЛЕР», ЄДРПОУ 31867227, переможцем допорогової закупівлі проведення аудиту фінансово-господарської діяльності КП «Плесо» за 2017 рік та консультаційні послуги (класифікація за ДК 021:2015:79212000-3 (Аудиторські послуги), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000654-с; - Скасувати протокольне рішення від 25 червня 2018 року про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Аудиторська компанія «ЗЕЛЛЕР», ЄДРПОУ 31867227, переможцем допорогової закупівлі проведення аудиту фінансово-господарської діяльності КП «Плесо» за 2017 рік та консультаційні послуги (класифікація за ДК 021:2015:79212000-3 (Аудиторські послуги), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000654-с; - Провести повторну оцінку пропозицій Учасників допорогової закупівлі послуг аудиту фінансової звітності по оголошенню UA-2018-06-15-000654-с. У разі відхилення скарги про усунення порушень процедури у процесі закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000654-с), ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» залишає за собою право звернутися до суду у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та п. 13.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35. Директор ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» Л. В. Рубаненко
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до Замовника

Номер: 6b5713c9eeb544d5b499085efd5643b7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-000654-c.c5
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
КП «ПЛЕСО» вул. Микільсько-Слобідська,7 м.Київ, 02660 ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» вул.Гусовського,11/11, оф.3 м.Київ, 01011 т.044 569 19 00,lawyer@hlb.com.ua ВИМОГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель DZO, Замовником КП «ПЛЕСО» було проведено закупівлю ID UA-2018-06-15-000654-с на Аудиторські послуги (проведення аудиту фінансово-господарської діяльності підприємства за 2017 рік та консультаційні послуги) за ДК 021:2015:79212000-3 Аудиторські послуги. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники: 1. ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» 2. ПАТ «Аудиторська фірма «АНАЛІТИК» 3. ТОВ «Аудиторська фірма «ХАРКІВ». 4. ТОВ «Аудиторська компанія «ЗЕЛЛЕР». Ціна ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» (надалі – Учасник) була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував учасника через невідповідність тендерної пропозиції умовам закупівлі. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. В Рішенні про дискваліфікацію Учасника від 25.06.2018р. (надалі – Рішення) вказана не достовірна інформація стосовно листа-погодження замовника щодо поручителя. По-перше, учасником був наданий у складі пропозиції лист-погодження в сканованому вигляді для закупівлі № UA-2018-05-31-000154-c, проте в Рішенні вказано інший номер, а саме: № UA-2018-05-31-000154. Даний номер не існує в системі електронних закупівель DZO і тому посилання на нього є нікчемним та не може бути підставою для дискваліфікації учасника. По-друге, оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасниками листа-погодження замовника з обов’язковим зазначенням посилання на номер Процедури закупівлі. Тому, вважаємо, що Рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника є упередженим та таким що порушує права учасника на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також, Учасник не погоджується з твердженнями які зазначені в п.14.2 Рішення. Учасник в складі своєї пропозиції надав протокол загальних зборів №37 від 09.11.2017р. та Наказ про призначення керівника №71 від 09.11.2017р. що є підтвердженням повноважень посадової особи, а саме Генерального директора Неплюєвої Г.А. на підписання договору по результатам торгів. Саме Генеральний директор компанії, згідно політики внутрішніх Положень компанії, має відповідні повноваження на підписання договорів. Заступник генерального директора Рогозний С.А. уповноважений лише подати тендерну пропозицію, що і вказує надана в сканованому вигляді Довіреність від 23.02.2018року. Крім того, слід зазначити, Замовник не звернув увагу на те, що п.Х Статуту Учасника не належить до виключної компетенції Загальних зборів і відповідно до п.13.7 Статуту право прийняття рішень, в тому числі затвердження договорів (угод) передано Дирекції Учасника, а саме Генеральному директору Неплюєвій Г.А., що підтверджується відповідним Протоколом Загальних зборів №38 від 22.12.2017р. (копія додається). Отже, повноваження посадових осіб Учасника належним чином були підтверджені документально, що відповідає умовам закупівлі. Відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2. учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Визнати переможцем ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» закупівлі ID UA-2018-06-15-000654-с на Аудиторські послуги (проведення аудиту фінансово-господарської діяльності підприємства за 2017 рік та консультаційні послуги). 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: 1. Копія Протоколу Загальних зборів №38 від 22.12.2017р. Генеральний директор Неплюєва Г.А.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

Вимога до Замовника

Номер: f18b3591cae34251909fda7316b5e6dc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-000654-c.c4
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
КП «ПЛЕСО» вул. Микільсько-Слобідська,7 м.Київ, 02660 ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» вул.Гусовського,11/11, оф.3 м.Київ, 01011 т.044 569 19 00,lawyer@hlb.com.ua Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель DZO, Замовником КП «ПЛЕСО» було проведено закупівлю ID UA-2018-06-15-000654-с на Аудиторські послуги (проведення аудиту фінансово-господарської діяльності підприємства за 2017 рік та консультаційні послуги) за ДК 021:2015:79212000-3 Аудиторські послуги. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники: 1. ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» 2. ПАТ «Аудиторська фірма «АНАЛІТИК» 3. ТОВ «Аудиторська фірма «ХАРКІВ». 4. ТОВ «Аудиторська компанія «ЗЕЛЛЕР». Ціна ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» (надалі – Учасник) була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував учасника через невідповідність тендерної пропозиції умовам закупівлі. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. В Рішенні про дискваліфікацію Учасника від 25.06.2018р. (надалі – Рішення) вказана не достовірна інформація стосовно листа-погодження замовника щодо поручителя. По-перше, учасником був наданий у складі пропозиції лист-погодження в сканованому вигляді для закупівлі № UA-2018-05-31-000154-c, проте в Рішенні вказано інший номер, а саме: № UA-2018-05-31-000154. Даний номер не існує в системі електронних закупівель DZO і тому посилання на нього є нікчемним та не може бути підставою для дискваліфікації учасника. По-друге, оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасниками листа-погодження замовника з обов’язковим зазначенням посилання на номер Процедури закупівлі. Тому, вважаємо, що Рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника є упередженим та таким що порушує права учасника на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також, Учасник не погоджується з твердженнями які зазначені в п.14.2 Рішення. Учасник в складі своєї пропозиції надав протокол загальних зборів №37 від 09.11.2017р. та Наказ про призначення керівника №71 від 09.11.2017р. що є підтвердженням повноважень посадової особи, а саме Генерального директора Неплюєвої Г.А. на підписання договору по результатам торгів. Саме Генеральний директор компанії, згідно політики внутрішніх Положень компанії, має відповідні повноваження на підписання договорів. Заступник генерального директора Рогозний С.А. уповноважений лише подати тендерну пропозицію, що і вказує надана в сканованому вигляді Довіреність від 23.02.2018року. Крім того, слід зазначити, Замовник не звернув увагу на те, що п.Х Статуту Учасника не належить до виключної компетенції Загальних зборів і відповідно до п.13.7 Статуту право прийняття рішень, в тому числі затвердження договорів (угод) передано Дирекції Учасника, а саме Генеральному директору Неплюєвій Г.А., що підтверджується відповідним Протоколом Загальних зборів №38 від 22.12.2017р. (копія додається). Отже, повноваження посадових осіб Учасника належним чином були підтверджені документально, що відповідає умовам закупівлі. Відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2. учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Визнати переможцем ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» закупівлі ID UA-2018-06-15-000654-с на Аудиторські послуги (проведення аудиту фінансово-господарської діяльності підприємства за 2017 рік та консультаційні послуги). 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: 1. Копія Протоколу Загальних зборів №38 від 22.12.2017р. Генеральний директор Неплюєва Г.А.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не було прикріплено файли
Дата скасування: 27.06.2018 14:15
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень процедури закупівлі

Номер: 32e9ac59ba2248d1a99f5dc5caa67e69
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-000654-c.c2
Назва: Вимога про усунення порушень процедури закупівлі
Вимога:
До Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (Замовник) від Товариства з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Харків» (Учасник) код ЄДРПОУ 22628041 Юридична (фактична) адреса: 61001, м. Харків, вул. Чигирина Юлія, буд. 5 ВИМОГА про усунення порушень процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000654-с) та внесення змін до умов закупівлі Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Харків» (далі – Учасник) ознайомилися з специфікацією закупівлі на проведення аудиту фінансово-господарської діяльності КП «Плесо» за 2017 рік та консультаційні послуги (класифікація за ДК 021:2015:79212000-3 (Аудиторські послуги): ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000654-с; Замовник закупівлі: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (далі – Замовник). Вважаємо, що деякі вимоги до Учасників закупівлі порушують Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Своє твердження обґрунтовуємо наступним: 1. Згідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Учасник має додати до своєї пропозиції довідку в довільній формі, щодо підтвердження того, що уставний капітал учасника складає не менше ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі. Згідно п. 2 статті 20 «Умови застосування процедури відкритих торгів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно п. 4 статті 22 «Тендерна документація» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також, згідно до п. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги щодо розмірів статутного капіталу не можуть бути кваліфікаційними критеріями для участі у закупівлі. Наприклад, у приватних осіб – підприємців взагалі немає статутного капіталу, проте згідно із законодавством вони мають право виконувати аудит і надавати консультаційні послуги, зазначені в оголошенні. Не дивлячись на те, що ТОВ АФ «Харків» має статутний капітал в розмірі 280 тис. грн., вважаємо, що зазначена у оголошенні вимога порушує статтю 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, яка зазначає, що закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Згідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Учасник має додати до своєї пропозиції документ, що підтверджує надання учасником забезпечення участі у закупівлі у вигляді договору поруки на суму 2400,00 грн. Учасник повинен погодити поручителя із замовником до подання пропозиції, але не пізніше дати проведення аукціону. В разі надання позитивного рішення учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію (завірену підписом учасника) листа–погодження замовника про надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів у формі поруки. При цьому, у листі-зверненні щодо погодження забезпечення участі у закупівлі, учасник повинен обов’язково вказати предмет торгів, суму забезпечення пропозиції та найменування, код ЄДРПОУ підприємства-поручителя, контактні данні поручителя. Учасник повинен додати до листа копії документів, які б завірили замовника у тому, що поручитель фінансово спроможний виступати поручителем для учасника. Замовник має право відмовити у погодженні забезпечення участі у закупівлі у вигляді поруки без зазначення причин такого рішення. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення участі у закупівлі у вигляді поруки, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням участі у закупівлі, відхиляються замовником. Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 8 статті 1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Умови надання, розмір і умови повернення забезпечення тендерної пропозиції зазначені у ст. 24 «Забезпечення тендерної пропозиції» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Забезпечення участі у закупівлі у вигляді договору поруки Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII не передбачено. Тим більше, не передбачена процедура погодження поручителя із замовником. ТОВ АФ «Харків» має можливість підписати договір поруки від багатьох підприємств та банків України. Проте вважаємо, що цей пункт оголошення грубо порушує статтю 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, яка зазначає, що закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, звертаємо на наступні вимоги щодо закупівлі, які унеможливлюють надання аудитором послуг відповідно до МСА та створює загрозу його незалежності при формуванні аудиторської думки. 1. В специфікації закупівлі кінцевим строком надання послуг вказано 31.12.2018 року. В тендерній документації визначено інший термін надання послуг: не більше 14 календарних днів з дати підписання договору для отримання звіту, та протягом року з дати підписання договору про закупівлю для надання консультаційних послуг. Вважаємо, що надання якісних послуг з аудиту фінансової звітності у термін не більше 14 календарних днів з дати підписання договору не можливо, оскільки аудит передбачає, зокрема, виконання таких процедур, як запити контрагентам для підтвердження заборгованості, запити банкам для підтвердження залишків на рахунках, нагляд за інвентаризацією, або здійснення інших альтернативних процедур для підтвердження наявності активів, тощо. Вимагаємо збільшити термін надання послуг з аудиту, та встановити його, як мінімум протягом 30-ти календарних днів з дати підписання договору. 2. Згідно оголошення договір з аудитором має поєднувати надання послуг з аудиту фінансової звітності, надання супутніх послуг за стандартом МСА 4400 та надання консультаційних послуг. Відповідно до Кодексу етики професійних бухгалтерів надання таких послуг одночасно створює значні загрози незалежності аудитора при формуванні аудиторської думки. Крім того, відповідно до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» в статті 10 введена заборона на надання послуг з аудиту фінансової звітності аудиторам, які брали участь в підготовці та прийнятті управлінських рішень юридичній особі. Така вимога щодо забезпечення незалежності поширюється на завітний період фінансової звітності, що підлягає перевірці, та період надання послуг з аудиту такої фінансової звітності. Отже, послуги з надання консультаційних послуг можуть надаватись аудитором, який підтвердив фінансову звітність підприємства за 2017 рік, не раніше дати видачі аудиторського звіту щодо такої фінансової звітності. Крім того, аудит правильності та повноти сплати податків та аудит заробітної плати не є виконанням узгоджених процедур стосовно фінансової інформації, а є завданням з надання впевненості. Отже, для виключення загроз незалежності при формуванні аудиторської думки, вимагаємо: - змінити в предметі закупівлі завдання з виконання погоджених процедур по стандарту супутніх послуг 4400 на завдання з надання впевненості по стандарту аудиту 3000 для перевірки та підтвердження даних декларації на прибуток та ПДВ, нарахування заробітної плати та ЄСВ, - провести закупівлю консультаційних послуг окремо від закупівлі послуг з аудиту. Вимагаємо внести зміни до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівлі UA-2018-06-15-000654-с з метою усунення зазначених вище порушень. Директор ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» Л. В. Рубаненко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Комітет по роботі з допороговими закупівлями Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянув вимогу про усунення порушення учасника до процедури закупівлі: «Аудиторські послуги (Проведення аудиту фінансово-господарської діяльності підприємства за 2017рік та консультаційні послуги)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-15-000654-с зареєстровану в електронній системі закупівель 18 червня 2018 о 14:04 год. № UA-2018-06-15-000654-c.c2 та за результатом розгляду повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель», затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок). Відповідно до вимог Порядку Замовник самостійно визначає порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Враховуючи специфіку предмету закупівлі, відповідно до потреб Замовника, в оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлено кваліфікаційні вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження. Дані вимоги жодним чином не можуть бути дискримінаційними, оскільки встановлені відповідно до предмету закупівлі з урахуванням потреб Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення порушень процедури закупівлі

Номер: 45fdf9e4e0984e05adbe90a7d4bc27b8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-000654-c.b1
Назва: Вимога про усунення порушень процедури закупівлі
Вимога:
До Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (Замовник) від Товариства з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Харків» (Учасник) код ЄДРПОУ 22628041 Юридична (фактична) адреса: 61001, м. Харків, вул. Чигирина Юлія, буд. 5 ВИМОГА про усунення порушень процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000654-с) та внесення змін до умов закупівлі Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Харків» (далі – Учасник) ознайомилися з специфікацією закупівлі на проведення аудиту фінансово-господарської діяльності КП «Плесо» за 2017 рік та консультаційні послуги (класифікація за ДК 021:2015:79212000-3 (Аудиторські послуги): ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000654-с; Замовник закупівлі: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (далі – Замовник). Вважаємо, що деякі вимоги до Учасників закупівлі порушують Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Своє твердження обґрунтовуємо наступним: 1. Згідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Учасник має додати до своєї пропозиції довідку в довільній формі, щодо підтвердження того, що уставний капітал учасника складає не менше ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі. Згідно п. 2 статті 20 «Умови застосування процедури відкритих торгів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно п. 4 статті 22 «Тендерна документація» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також, згідно до п. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги щодо розмірів статутного капіталу не можуть бути кваліфікаційними критеріями для участі у закупівлі. Наприклад, у приватних осіб – підприємців взагалі немає статутного капіталу, проте згідно із законодавством вони мають право виконувати аудит і надавати консультаційні послуги, зазначені в оголошенні. Не дивлячись на те, що ТОВ АФ «Харків» має статутний капітал в розмірі 280 тис. грн., вважаємо, що зазначена у оголошенні вимога порушує статтю 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, яка зазначає, що закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Згідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Учасник має додати до своєї пропозиції документ, що підтверджує надання учасником забезпечення участі у закупівлі у вигляді договору поруки на суму 2400,00 грн. Учасник повинен погодити поручителя із замовником до подання пропозиції, але не пізніше дати проведення аукціону. В разі надання позитивного рішення учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію (завірену підписом учасника) листа–погодження замовника про надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів у формі поруки. При цьому, у листі-зверненні щодо погодження забезпечення участі у закупівлі, учасник повинен обов’язково вказати предмет торгів, суму забезпечення пропозиції та найменування, код ЄДРПОУ підприємства-поручителя, контактні данні поручителя. Учасник повинен додати до листа копії документів, які б завірили замовника у тому, що поручитель фінансово спроможний виступати поручителем для учасника. Замовник має право відмовити у погодженні забезпечення участі у закупівлі у вигляді поруки без зазначення причин такого рішення. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення участі у закупівлі у вигляді поруки, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням участі у закупівлі, відхиляються замовником. Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 8 статті 1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Умови надання, розмір і умови повернення забезпечення тендерної пропозиції зазначені у ст. 24 «Забезпечення тендерної пропозиції» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Забезпечення участі у закупівлі у вигляді договору поруки Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII не передбачено. Тим більше, не передбачена процедура погодження поручителя із замовником. ТОВ АФ «Харків» має можливість підписати договір поруки від багатьох підприємств та банків України. Проте вважаємо, що цей пункт оголошення грубо порушує статтю 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, яка зазначає, що закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, звертаємо на наступні вимоги щодо закупівлі, які унеможливлюють надання аудитором послуг відповідно до МСА та створює загрозу його незалежності при формуванні аудиторської думки. 1. В специфікації закупівлі кінцевим строком надання послуг вказано 31.12.2018 року. В тендерній документації визначено інший термін надання послуг: не більше 14 календарних днів з дати підписання договору для отримання звіту, та протягом року з дати підписання договору про закупівлю для надання консультаційних послуг. Вважаємо, що надання якісних послуг з аудиту фінансової звітності у термін не більше 14 календарних днів з дати підписання договору не можливо, оскільки аудит передбачає, зокрема, виконання таких процедур, як запити контрагентам для підтвердження заборгованості, запити банкам для підтвердження залишків на рахунках, нагляд за інвентаризацією, або здійснення інших альтернативних процедур для підтвердження наявності активів, тощо. Вимагаємо збільшити термін надання послуг з аудиту, та встановити його, як мінімум протягом 30-ти календарних днів з дати підписання договору. 2. Згідно оголошення договір з аудитором має поєднувати надання послуг з аудиту фінансової звітності, надання супутніх послуг за стандартом МСА 4400 та надання консультаційних послуг. Відповідно до Кодексу етики професійних бухгалтерів надання таких послуг одночасно створює значні загрози незалежності аудитора при формуванні аудиторської думки. Крім того, відповідно до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» в статті 10 введена заборона на надання послуг з аудиту фінансової звітності аудиторам, які брали участь в підготовці та прийнятті управлінських рішень юридичній особі. Така вимога щодо забезпечення незалежності поширюється на завітний період фінансової звітності, що підлягає перевірці, та період надання послуг з аудиту такої фінансової звітності. Отже, послуги з надання консультаційних послуг можуть надаватись аудитором, який підтвердив фінансову звітність підприємства за 2017 рік, не раніше дати видачі аудиторського звіту щодо такої фінансової звітності. Крім того, аудит правильності та повноти сплати податків та аудит заробітної плати не є виконанням узгоджених процедур стосовно фінансової інформації, а є завданням з надання впевненості. Отже, для виключення загроз незалежності при формуванні аудиторської думки, вимагаємо: - змінити в предметі закупівлі завдання з виконання погоджених процедур по стандарту супутніх послуг 4400 на завдання з надання впевненості по стандарту аудиту 3000 для перевірки та підтвердження даних декларації на прибуток та ПДВ, нарахування заробітної плати та ЄСВ, - провести закупівлю консультаційних послуг окремо від закупівлі послуг з аудиту. Вимагаємо внести зміни до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівлі UA-2018-06-15-000654-с з метою усунення зазначених вище порушень. Директор ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» Л. В. Рубаненко
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: В результаті збою не змоги додати файл
Дата скасування: 18.06.2018 14:05