• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Спідня білизна (код 18310000-5 за ДК 021:2015) (Термобілизна).

Термобілизна.

Торги не відбулися

2 064 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 640.00 UAH
Період оскарження: 31.05.2024 09:50 - 07.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 234d917d280b4f9d886d5ea25250c2c0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-31-001010-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 28.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.06.2024 13:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.07.2024 14:57
Автор: ТОВ "МАЛЬТА.", Олег Степанюк +380674019598 bazaroza@mail.ru

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4535620771354087ab53751dbea2f4a8
Заголовок пункту скарги: Пункт 3.6 розділу 3 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45

СКАРЖНИК: ТОВ "МАЛЬТА."
код ЄДРПОУ: 38655607
адреса: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Кременчук,провулок Г.Бреста,буд 44-А
тел.: +380674019598


ЗАМОВНИК ТОРГІВ: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"

Вихідний №: 19-06/59/26-10-0500
Дата: від 19.06.2024 року




С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів


Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:

№ у ЦБД: UA-2024-05-31-001010-a
№ ЛОТу (назва): ---

Найменування Замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" (далі по тексту - Замовник)

Розпочато процедуру аукціону: «Відкриті торги з особливостями»

Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 18310000-5 Спідня білизна

Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:

НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ

ТОВ "МАЛЬТА." (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:

НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ

Протокол 236УОВ-2 від 14.06.2024 відхилення учасника_нов.doc 14.06.2024 13:14
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА

1. Пункт 3.6 розділу 3 Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу для виконання учасниками закупівлі, а саме:

«3.6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію (за формою, визначеною Додатком 5 цієї документації), яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі (у тому числі технічній специфікації), що містяться у Додатку 1 до тендерної документації Для підтвердження відповідповідності тендерної пропозиції учасника вищезазначеним вимогам, ним у складі тендерної пропозиції надаються документи, що визначені у Додатку 6 до тендерної документації»(цитата).

Імперативною нормою цієї вимоги тендерної документації є саме надання підтвердження відповідності технічних і якісних характеристик предмету закупівлі. У складі пропозиції міститься файл «2.1. Технічна специфікація.pdf», у якому знаходиться пряме підтвердження відповідності технічним і якісним характеристикам закуповуваного предмету.
Таким чином, імперативна норма пункту 3.6 розділу 3 тендерної документації була виконана, і було надано підтвердження відповідності технічному завданню. Відповідність технічним характеристикам є критично важливою, оскільки саме ці характеристики визначають можливість використання товару за призначенням та його відповідність очікуванням замовника. Документ «2.1. Технічна специфікація.pdf» містить всі необхідні дані, що підтверджують, що запропонований товар повністю відповідає вимогам, зазначеним у тендерній документації.


В той же час, пункт 1 «Загальна інформація» є загальною інформацією і не є обов’язковим до виконання. Це означає, що ця інформація носить загальний характер і не впливає на основні вимоги щодо відповідності технічним і якісним характеристикам. Основна увага в тендерній документації повинна бути зосереджена на виконанні імперативних норм, таких як підтвердження відповідності технічним вимогам.
Враховуючи це, пропозиція, яка містить чітке підтвердження відповідності технічним і якісним характеристикам, не може бути відхилена на підставі недотримання загальних пунктів, що не є обов’язковими. Виконання основних вимог тендерної документації забезпечує відповідність пропозиції умовам закупівлі та гарантує, що товар відповідає очікуванням замовника.
Тому, відхилення пропозиції, яка відповідає всім імперативним нормам тендерної документації, є неправомірним. Це суперечить принципам прозорості і справедливості у процесі публічних закупівель. Пропозиція, що відповідає технічним і якісним вимогам, повинна бути розглянута і прийнята, оскільки вона задовольняє всі критично важливі умови тендеру.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей 1178.

Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.

Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:

- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.



ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:



1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.


ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):


1. --- (відсутні)




З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР Степанюк О.І.






Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)