• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження у Житомирському закладу дошкільної освіти №25 Житомирської міської ради за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи»

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - Україна, Житомирська обл., 10012, місто Житомир, вулиця Бориса Тена, 84-а. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Завершена

525 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 256.80 UAH
Період оскарження: 30.05.2024 14:38 - 04.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на неправомірне рішення Замовника

Номер: 810b1d9386fa4c8c9a892a93c802c814
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-30-006894-a.a1
Назва: СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.06.2024 14:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.07.2024 14:53
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА", Литвин Володимир 380507037753 Alena.budperspektyva@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7b5ece57ae2f4ada905736bd7165e005
Заголовок пункту скарги: Пункт №1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з таким Рішенням Замовника. Пропозиція ПП "СТРАЖ-В" мала бути відхилена згідно наступних підстав:

1. Відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації вимагається надати:
« Учасники в складі документів тендерної пропозиції повинні надати кошторисну документацію (підписану уповноваженою особою Учасника та з підписом і печаткою (у разі її використання) сертифікованого інженера-проектувальника) в форматі АВК редакції не нижче АВК5 у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на технічний нагляд службою Замовника 2,5%);
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника.»

1.1. У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «U_12_ДЦ_ВРЗКР» - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, що не містить «обґрунтування та посиланням на постачальника», а також надано файл «U_12_ДЦ_ПВР», що є по суті, по формі і по змісту є підсумковою відомістю ресурсів, яка не вимагалась умовами технічного завдання Замовника, при цьому ПП «СТРАЖ-В» просто змінює назву даного документу на «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника». Скаржник вважає, що даний документ, так само як і попередній, не містить «обґрунтування та посиланням на постачальника».

Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не містить документу з тими даними і такої форми (відповідно до формату АВК згідно вимог тендерної документації), що відповідають вимогам тендерної документації, а тому не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

1.2. У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «U_12_ДЦ_ЗКР_5», що містить наступну інформацію: «Глава 10. Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги
Кошти на здійснення технічного нагляду (2,5 %)», проте тендерною документацією передбачалося саме надання зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з урахуванням «витрат на технічний нагляд службою Замовника 2,5%». Отже, зведений кошторисний розрахунок Переможця не містить інформації згідно вимог технічного завдання Замовника.

Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.


1.3. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, що надана Переможцем, містить кількісний та вартісний показник електроенергії: Електроенергія (кВт-год) 20.9622, 5.754 грн.
При виконанні умов договору за предметом закупівлі: «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження у Житомирському закладу дошкільної освіти №25» виконавцем робіт – Переможцем буде використовуватись електроенергія, за яку сплачує Замовник. Отже, вартість електроенергії, що буде використана при наданні послуг Переможцем – є видатками виключно Замовника, які Замовник сплачує постачальнику електроенергії.
Водночас Переможець не є учасником ринку електричної енергії, не має ліцензію на здійснення господарської діяльності у цій сфері та відповідно не має права продавати електроенергію Замовнику й зазначати вартість електроенергії у кошторисних розрахунках.
Тобто Переможцем, всупереч чинного законодавства, збільшено суму договірної ціни, за рахунок включення вартості електроенергії в відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір