-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження у Житомирському закладу дошкільної освіти №25 Житомирської міської ради за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи»
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - Україна, Житомирська обл., 10012, місто Житомир, вулиця Бориса Тена, 84-а. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
мін. крок: 1% або 5 256.80 UAH
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
- Скарга_на_переможця UA-2024-05-30-006894-a.docx 12.06.2024 16:11
- Скарга_ UA-2024-05-30-006894-a.pdf 12.06.2024 16:11
- sign.p7s 12.06.2024 16:14
- Рішення від 14.06.2024 № 10338.pdf 14.06.2024 14:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2024 №11157.pdf 27.06.2024 14:50
- Рішення від 26.06.2024 №11157.pdf 01.07.2024 14:52
- Пояснення 18.06.2024 14:09
- Пояснення від 18.06.2024.docx 18.06.2024 14:09
Пункт скарги
1. Відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації вимагається надати:
« Учасники в складі документів тендерної пропозиції повинні надати кошторисну документацію (підписану уповноваженою особою Учасника та з підписом і печаткою (у разі її використання) сертифікованого інженера-проектувальника) в форматі АВК редакції не нижче АВК5 у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на технічний нагляд службою Замовника 2,5%);
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника.»
1.1. У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «U_12_ДЦ_ВРЗКР» - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, що не містить «обґрунтування та посиланням на постачальника», а також надано файл «U_12_ДЦ_ПВР», що є по суті, по формі і по змісту є підсумковою відомістю ресурсів, яка не вимагалась умовами технічного завдання Замовника, при цьому ПП «СТРАЖ-В» просто змінює назву даного документу на «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника». Скаржник вважає, що даний документ, так само як і попередній, не містить «обґрунтування та посиланням на постачальника».
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не містить документу з тими даними і такої форми (відповідно до формату АВК згідно вимог тендерної документації), що відповідають вимогам тендерної документації, а тому не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
1.2. У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «U_12_ДЦ_ЗКР_5», що містить наступну інформацію: «Глава 10. Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги
Кошти на здійснення технічного нагляду (2,5 %)», проте тендерною документацією передбачалося саме надання зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з урахуванням «витрат на технічний нагляд службою Замовника 2,5%». Отже, зведений кошторисний розрахунок Переможця не містить інформації згідно вимог технічного завдання Замовника.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
1.3. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, що надана Переможцем, містить кількісний та вартісний показник електроенергії: Електроенергія (кВт-год) 20.9622, 5.754 грн.
При виконанні умов договору за предметом закупівлі: «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження у Житомирському закладу дошкільної освіти №25» виконавцем робіт – Переможцем буде використовуватись електроенергія, за яку сплачує Замовник. Отже, вартість електроенергії, що буде використана при наданні послуг Переможцем – є видатками виключно Замовника, які Замовник сплачує постачальнику електроенергії.
Водночас Переможець не є учасником ринку електричної енергії, не має ліцензію на здійснення господарської діяльності у цій сфері та відповідно не має права продавати електроенергію Замовнику й зазначати вартість електроенергії у кошторисних розрахунках.
Тобто Переможцем, всупереч чинного законодавства, збільшено суму договірної ціни, за рахунок включення вартості електроенергії в відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
-
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право Скаржника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України. Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В".