-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
папір
Завершена
275 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 750.00 UAH
Період оскарження:
08.06.2018 10:55 - 21.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
0ad69147c82f43cca08620aef9fe4b6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-08-000728-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Не надання довідки (на підтвердження якої були надані офіційні документи, договір і видаткова накладна) не впливає на зміст пропозиції. Вважаємо дане порушення формальним (несуттєвим). Просимо відмінити статут переможця ТОВ «Український Папір», зважаючи на те, що учасник теж має формальні помилки які за змістом суттєвіші.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2018 13:45
Вирішення:
Вичерпний перелік всіх формальних помилок по даній закупівлі прописаний в тендерній документації і відсутність будь-якої довідки в складі тендерної пропозиції не може вважатися формальною помилкою і вимагає відхилення такої пропозиції замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 36 Закону.
Щодо формальною помилки учасника ТОВ «Український папір» то в листі-гарантії щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України учасник гарантує дотримання норм санкційного законодавства і пропущена в тексті довідки частка «не» є формальною помилкою відповідно до вимог тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
b26bfed093974e93b6e2a902b15d71ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-08-000728-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня.
На підтвердження довідки про виконання аналогічних договорів надані договір і видаткова накладна. Наша компанія готова надати всі необхідні документи в паперовому вигляді.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2018 16:22
Вирішення:
Учаснику для підтвердження кваліфікаційних вимог згідно Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю товару за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір) необхідно надати наступні документи:
1.1. Довідку у довільній формі про виконання учасником аналогічного договору (укладеного в період з 2016 р. і по цей час).
1.2. Копію аналогічного договору (з усіма додатками), зазначеного в довідці.
1.3. Копії документів, які підтверджують виконання договору зазначеного у Довідці (видаткова накладна або акт прийому-передачі товару, тощо).
Всі документи потрібно оприлюднити до кінцевого терміну подання пропозицій (25.06.2018р. 00 год.).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Директ Офіс Сервіс» відсутня Довідка про виконання учасником аналогічного договору, дана довідка була підвантажена учасником вже після завершення аукціону.
Тому Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Директ Офіс Сервіс» на підставі пункту 4 статті 30 Закону, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
27.06.2018 13:03
Підтвердження вирішення:
відхилити вимогу ТОВ «ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС»