-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з монтажу/улаштування системи блискавкозахисту в позашкільному навчальному закладі будинку дітей та юнацтва «Вітряні гори» за адресою: вул. Байди-Вишневецького, 9 А, Подільського району міста Києва» Згідно код ДК 021-2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
30.05.2024 12:10 - 30.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Порушення законодавства з питань публічних закупівель
Номер:
8b458b448e3e4d24bd99dc633f0e7b02
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-30-004399-a.b1
Назва:
Порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4.docx 03.06.2024 22:57
- Лист до Лео Лайтмент новий.pdf 03.06.2024 22:57
- Платіжна квитанція Нова пошта.pdf 03.06.2024 22:57
- ПКМУ 1460 від 23.12.2021.pdf 03.06.2024 22:57
- Скріншот екрану відправлення листа-запиту 25042024.pdf 03.06.2024 22:57
- ПКМУ 1460 від 23.12.2021.pdf 03.06.2024 22:57
- Скріншот екрану відправлення до Лео Лайтмент 01052024.pdf 03.06.2024 22:57
- dk021-2015.pdf 03.06.2024 22:57
- Платіжна квитанція Укрпошта.pdf 03.06.2024 22:57
- скарга на ТД Замовника.docx 03.06.2024 22:57
- скарга на ТД Замовника.pdf.zip 03.06.2024 23:11
- sign.p7s 03.06.2024 23:12
- Рішення від 05.06.2024 №9823.pdf 05.06.2024 15:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2024 №10415.pdf 18.06.2024 14:26
- Рішення від 17.06.2024 №10415.pdf 20.06.2024 12:15
- лист пояснення 12.06.2024 14:10
- лист пояснення 12.06.2024 14:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2024 23:15
Дата розгляду скарги:
17.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2024 15:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.06.2024 12:15
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2024 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації виконано рішення №10415-р/пк-пз від 17.06.2024 АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f97fb96399fe43b1a9f30ae818c91638
Заголовок пункту скарги:
Порушення законодавства з питань публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Вимоги Замовника визначені в тендерній документації:
Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимоги Замовника:
В об'ємах робіт вказано фірма-виробник (ТОВ «ЛЕО ЛАЙТМЕН УКРАЇНА») на постачання матеріалів, які будуть використовуватись під час виконання послуги з монтажу системи блискавкозахисту.
Одночасно в Примітці Замовник вказав: Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, наявним у Замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати проект із запропонованим обладнанням, складений відповідно до норм чинного законодавства України, та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу проектно-кошторисної документації у відповідності до чинного законодавства України (експертний висновок також повинен міститися у складі пропозиції).
Учасник не погоджується з даними вимогами з слідуючих позицій:
Замовник в своїх вимогах пропонує замість застосування аналогічного обладнання виконати проєктно-кошторисну документацію з проходженням експертизи, що не являється предметом закупівлі. Предметом закупівлі Замовником визначено «Послуги з монтажу/улаштування системи блискавкозахисту в позашкільному навчальному закладі будинку дітей та юнацтва «Вітряні гори» за адресою: вул. Байди-Вишневецького, 9 А, Подільського району міста Києва» Згідно код ДК 021-2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи», разом з тим послуги з виконання проєктно-кошторисної документації визначені згідно ДК 021-2015 за кодом : 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимоги Замовника:
В об'ємах робіт вказано фірма-виробник (ТОВ «ЛЕО ЛАЙТМЕН УКРАЇНА») на постачання матеріалів, які будуть використовуватись під час виконання послуги з монтажу системи блискавкозахисту.
Одночасно в Примітці Замовник вказав: Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, наявним у Замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати проект із запропонованим обладнанням, складений відповідно до норм чинного законодавства України, та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу проектно-кошторисної документації у відповідності до чинного законодавства України (експертний висновок також повинен міститися у складі пропозиції).
Учасник не погоджується з даними вимогами з слідуючих позицій:
Замовник в своїх вимогах пропонує замість застосування аналогічного обладнання виконати проєктно-кошторисну документацію з проходженням експертизи, що не являється предметом закупівлі. Предметом закупівлі Замовником визначено «Послуги з монтажу/улаштування системи блискавкозахисту в позашкільному навчальному закладі будинку дітей та юнацтва «Вітряні гори» за адресою: вул. Байди-Вишневецького, 9 А, Подільського району міста Києва» Згідно код ДК 021-2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи», разом з тим послуги з виконання проєктно-кошторисної документації визначені згідно ДК 021-2015 за кодом : 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
×
-
Назва доказу:
Файл «dk021-2015»
-
Повʼязаний документ:
dk021-2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення тексту вказаної примітки в ТД
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
08c2733f353b42b2a0dbbb40f081b848
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги Замовника в тендерній документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вимоги Замовника визначені в тендерній документації:
Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимоги Замовника:
Для підтвердження якості послуг Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
6) гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) обладнання, що буде монтуватися учасником (блискавкоприймачі, стержні, наконечники), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника, в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри)) або офіційний представник виробника в якому гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі, з наданням сертифікату ISO 9001:2015, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту щодо виробництва, постачання систем блискавкозахисту та сертифікату ISO 45001:2018, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту щодо виробництва, постачання систем блискавкозахисту, при цьому, такі сертифікати повинні бути видані на ім`я виробника (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника від яких буде надаватися гарантійний лист. Якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати у пропозиції документ від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від імпортера, або від офіційного представника виробника, з інформацією про його офіційний статус та надане йому від виробника право здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування всього необхідного обладнання, зазначеного з тендерній документації (перелік такого обладнання потрібно зазначити у листі), та можливість поставки такого обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, із зазначенням номеру даної закупівлі.
Учасник не погоджується з даними вимогами з слідуючих позицій:
Вимога щодо отримання гарантійного листа від виробника обладнання унеможливлює участь Товариства в закупівлі на підставі небажання надавати такий лист самим виробником обладнання. Учасник враховуючи висновки Комісії Антимонопольного комітету України за попередніми своїми оскарженнями, направило до виробника лист-запит на надання аналогічного гарантійного листа (дана вимога неодноразово висувалась в тедендерних документаціях Замовників, наприклад, ID: UA-2024-04-03-011389-a, в якому не змогло прийняти участь Товариство). Даний лист-запит був направлений поштовими перевізниками (Укрпошта, Нова пошта), а також засобами інформаційно-телекомунікаційними зв’язку на поштову адресу виробника ТОВ «ЛЕО ЛАЙТМЕН УКРАЇНА», яка вказана на офіційному сайті (info@leolightman.com). Нажаль, минуло майже півтора місяці, але жодної відповіді за направленими запитами Учасником не отримано. Учасник хоче наголосити на неможливість виконання даної вимоги та її дискримінацію, а також на залежність участі в даній закупівлі Учасника від іншого суб’єкта господарювання, який не зобов’язаний надавати будь які відповіді та листи на відповідні звернення. Прошу звернути увагу шановної комісії, що дана вимога надумана і не має нічого спільного з принципом прозорості та конкурентності. Всі обґрунтування Замовника, що він хоче про щось бути впевненим, стають непотрібні від слова «зовсім» водночас з оголошенням необхідного переможця. Відповідні копії платіжних квитанцій, щодо направлення листів-запитів, долучені до скарги як докази. Учасник не розуміє, які ще треба докази, що дана вимога Замовника обмежує його право на участь в цій закупівлі і вже обмежила його в вищенаведеній завдячуючи відповідному рішенню.
Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимоги Замовника:
Для підтвердження якості послуг Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
6) гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) обладнання, що буде монтуватися учасником (блискавкоприймачі, стержні, наконечники), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника, в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри)) або офіційний представник виробника в якому гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі, з наданням сертифікату ISO 9001:2015, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту щодо виробництва, постачання систем блискавкозахисту та сертифікату ISO 45001:2018, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту щодо виробництва, постачання систем блискавкозахисту, при цьому, такі сертифікати повинні бути видані на ім`я виробника (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника від яких буде надаватися гарантійний лист. Якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати у пропозиції документ від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від імпортера, або від офіційного представника виробника, з інформацією про його офіційний статус та надане йому від виробника право здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування всього необхідного обладнання, зазначеного з тендерній документації (перелік такого обладнання потрібно зазначити у листі), та можливість поставки такого обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, із зазначенням номеру даної закупівлі.
Учасник не погоджується з даними вимогами з слідуючих позицій:
Вимога щодо отримання гарантійного листа від виробника обладнання унеможливлює участь Товариства в закупівлі на підставі небажання надавати такий лист самим виробником обладнання. Учасник враховуючи висновки Комісії Антимонопольного комітету України за попередніми своїми оскарженнями, направило до виробника лист-запит на надання аналогічного гарантійного листа (дана вимога неодноразово висувалась в тедендерних документаціях Замовників, наприклад, ID: UA-2024-04-03-011389-a, в якому не змогло прийняти участь Товариство). Даний лист-запит був направлений поштовими перевізниками (Укрпошта, Нова пошта), а також засобами інформаційно-телекомунікаційними зв’язку на поштову адресу виробника ТОВ «ЛЕО ЛАЙТМЕН УКРАЇНА», яка вказана на офіційному сайті (info@leolightman.com). Нажаль, минуло майже півтора місяці, але жодної відповіді за направленими запитами Учасником не отримано. Учасник хоче наголосити на неможливість виконання даної вимоги та її дискримінацію, а також на залежність участі в даній закупівлі Учасника від іншого суб’єкта господарювання, який не зобов’язаний надавати будь які відповіді та листи на відповідні звернення. Прошу звернути увагу шановної комісії, що дана вимога надумана і не має нічого спільного з принципом прозорості та конкурентності. Всі обґрунтування Замовника, що він хоче про щось бути впевненим, стають непотрібні від слова «зовсім» водночас з оголошенням необхідного переможця. Відповідні копії платіжних квитанцій, щодо направлення листів-запитів, долучені до скарги як докази. Учасник не розуміє, які ще треба докази, що дана вимога Замовника обмежує його право на участь в цій закупівлі і вже обмежила його в вищенаведеній завдячуючи відповідному рішенню.
×
-
Назва доказу:
Лист до Лео Лайтмент новий
-
Повʼязаний документ:
Лист до Лео Лайтмент новий.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот екрану відправлення до Лео Лайтмент 01052024
-
Повʼязаний документ:
Скріншот екрану відправлення до Лео Лайтмент 01052024.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот екрану відправлення листа-запиту 25042024
-
Повʼязаний документ:
Скріншот екрану відправлення листа-запиту 25042024.pdf
-
-
Назва доказу:
Платіжна квитанція Нова пошта
-
Повʼязаний документ:
Платіжна квитанція Нова пошта.pdf
-
-
Назва доказу:
Платіжна квитанція Укрпошта
-
Повʼязаний документ:
Платіжна квитанція Укрпошта.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення тексту вказаної вимоги
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
f5ba6e534fcd41c4a18e0e779356b431
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги Замовника в тендерній документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вимоги Замовника визначені в тендерній документації:
Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимоги Замовника:
Для підтвердження якості послуг Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
1) …
2) …
3)…
4) сертифікат, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
Скаржник зазначає, що мета стандарту ISO 50001 полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Система енергетичного менеджменту: відповідно до ISO 50001, система енергетичного менеджменту — це «набір взаємопов'язаних або взаємодіючих елементів для встановлення енергетичної політики та стратегічних енергетичних цілей, а також процесів і процедур для досягнення цих стратегічних цілей. Разом з цим, предмет закупівлі визначений Замовником – «Послуги з монтажу/улаштування системи блискавкозахисту в позашкільному навчальному закладі будинку дітей та юнацтва «Вітряні гори» за адресою: вул. Байди-Вишневецького, 9 А, Подільського району міста Києва» Згідно код ДК 021-2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи».
Скаржник повідомляє, що система енергетичного менеджменту регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2021 №1460 «Про впровадження систем енергетичного менеджменту», якою затвердив «ПОРЯДОК впровадження систем енергетичного менеджменту». Згідно п. 1 «Порядку впровадження систем енергетичного менеджменту»:
1. Цей Порядок визначає механізми та принципи впровадження систем енергетичного менеджменту та встановлює вимоги до:
1) етапів впровадження систем енергетичного менеджменту;
2) організаційної структури та механізмів впровадження систем енергетичного менеджменту;
3) енергетичної політики та забезпечення її реалізації органами впровадження систем енергетичного менеджменту;
4) енергетичного планування, що здійснюється органами впровадження систем енергетичного менеджменту ;
5) процедур реалізації обов’язкових повноважень щодо енергетичного планування, функціонування (поточного управління) систем енергетичного менеджменту;
6) моніторингу та оцінки показників діяльності та забезпечення поліпшення систем енергетичного менеджменту;
7) формування, ведення та оприлюднення національної бази даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель бюджетних установ, обміну інформацією з іншими електронними системами.
Сфера даного сертифікату жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі, штучно надумана та призводить до обмеження кількості учасників.
Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимоги Замовника:
Для підтвердження якості послуг Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
1) …
2) …
3)…
4) сертифікат, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
Скаржник зазначає, що мета стандарту ISO 50001 полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Система енергетичного менеджменту: відповідно до ISO 50001, система енергетичного менеджменту — це «набір взаємопов'язаних або взаємодіючих елементів для встановлення енергетичної політики та стратегічних енергетичних цілей, а також процесів і процедур для досягнення цих стратегічних цілей. Разом з цим, предмет закупівлі визначений Замовником – «Послуги з монтажу/улаштування системи блискавкозахисту в позашкільному навчальному закладі будинку дітей та юнацтва «Вітряні гори» за адресою: вул. Байди-Вишневецького, 9 А, Подільського району міста Києва» Згідно код ДК 021-2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи».
Скаржник повідомляє, що система енергетичного менеджменту регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2021 №1460 «Про впровадження систем енергетичного менеджменту», якою затвердив «ПОРЯДОК впровадження систем енергетичного менеджменту». Згідно п. 1 «Порядку впровадження систем енергетичного менеджменту»:
1. Цей Порядок визначає механізми та принципи впровадження систем енергетичного менеджменту та встановлює вимоги до:
1) етапів впровадження систем енергетичного менеджменту;
2) організаційної структури та механізмів впровадження систем енергетичного менеджменту;
3) енергетичної політики та забезпечення її реалізації органами впровадження систем енергетичного менеджменту;
4) енергетичного планування, що здійснюється органами впровадження систем енергетичного менеджменту ;
5) процедур реалізації обов’язкових повноважень щодо енергетичного планування, функціонування (поточного управління) систем енергетичного менеджменту;
6) моніторингу та оцінки показників діяльності та забезпечення поліпшення систем енергетичного менеджменту;
7) формування, ведення та оприлюднення національної бази даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель бюджетних установ, обміну інформацією з іншими електронними системами.
Сфера даного сертифікату жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі, штучно надумана та призводить до обмеження кількості учасників.
×
-
Назва доказу:
Додаток 4 ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4.docx
-
-
Назва доказу:
ПКМУ 1460 від 23.12.2021
-
Повʼязаний документ:
ПКМУ 1460 від 23.12.2021.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення тексту вказаної вимоги