• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Бензин для генератора марки А-95 (Євро-5) (бланк-дозвіл/талон) за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти).

Завершена

36 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 182.00 UAH
Період оскарження: 30.05.2024 11:42 - 22.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА

Номер: 9168a6b985cd4f77b6912742e13b7740
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-30-003774-a.a1
Назва: СКАРГА
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.06.2024 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.06.2024 14:36
Дата виконання рішення Замовником: 25.07.2024 10:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано згідно з протоколом від 17.07.2024 року
Автор: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Катерина Шевченко +380671298652 sinergiyasistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5abd857171dc47fb9b5b9717cd041399
Заголовок пункту скарги: Дискримінація
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Порушено ст. 5 Закону
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації визначена ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Бензин марки А-95 ( Євро-5) (бланк-дозвіл/талон) за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти).:
«Талони на бензин повинні бути номіналом 5,10,15,20 літрів, мати термін дії не менше 1 року з моменту їх отримання та повинні діяти на всіх АЗС, що будуть приведені Учасником в довідці про наявність в Учасника власних/орендованих АЗС або АЗС партнерів . Талони повинні діяти на території м. Бориспіль та Бориспільського району.»

1.1. Щодо терміну дії талонів:
Замовник встановлює дискримінаційну вимогу тендерної документації яка не узгоджується з іншими вимогами тендерної документації, а саме щодо терміну дії талонів (далі - ПК).
Відповідно до Плану Закупівлі, опублікованого на сайті уповноваженого органу, закупівля оголошена згідно річного плану закупівель на 2024 рік.
Згідно п. 11.1. Проекту договору, опублікованого замовником у Додатку № 4 до тендерної документації, закупівля проводиться на задоволення потреби Замовника до 31.12.2024 року, оскільки строк дії Договору – до 31.12.2024 року.
Згідно п. 4.4. Розділу 1 тендерної документації, строк поставки товарів - до 31.12.2024 р. включно.
При цьому, Замовник у Технічній специфікації до предмету закупівлі згідно Додатку № 3 до тендерної документації, встановлює вимогу щодо терміну дії талонів на паливо, який повинен складати рік з моменту поставки.
З урахуванням умов що талони номіналом 10, 20 або 50 літрів повинні мати термін дії на рік з моменту поставки – є обмежувальною та дискримінаційною, та такою, що не узгоджується з вимогами проекту договору та інших умов тендерної документації.
Відповідно до Форми Оголошення про проведення відкритих торгів, опублікованого на сайті уповноваженого органу 23.05.24 – закупівля проводиться на задоволення потреби Замовника до кінця 2024 року, оскільки строк поставки товарів – до 31 грудня 2024 року включно.
Замовник встановлює суперечливу умову щодо надання учасниками талонів термін дії не менше 1 року з моменту їх отримання, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України (в т.ч. Державний бюджет, який є джерелом фінансування Замовника у відповідній процедурі закупівлі та визначено в плані закупівель за ідентифікатором UA-P-2024-05-29-009351-a) становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких не менше 1 року з моменту їх отримання, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. Дата оголошення процедури закупівлі - 29.05.2024 року, а отже строк дії талонів за вимогами Замовника повинен закінчуватись не раніше травня 2025 року.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність не менше, ніж 2 АЗС по Бориспільському району, та знаходитись на відстані не більше ніж 35-40 км. від місцезнаходження Замовника (в Бориспільському районі), – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами:
БРСМ - НАФТА Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 209
БРСМ - НАФТА Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2/7

І. Партнерський договір ДГ-0000065 від 16.12.2023 року з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» (Додаток № 1 до скарги).
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, продавець зобов’язується передати Покупцю бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов’язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання Покупцем паливно-мастильних матеріалів.
Відповідно до п. 1.2.1. бланк-дозвіл (талони) - спеціальний документ, який має встановлену Продавцем форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, серійний/порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому. Бланк-дозвіл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором. Бланк- дозвіл за цим Договором не є спеціальним платіжним засобом (платіжною карткою) у розумінні Закону України «Про платіжні системи та переказ грошей в Україні», призначений виключно для підтвердження повноважень на отримання ПММ, є засобом одноразового використання, що забезпечує систему безготівкового відпуску ПММ в мережі АЗС Продавця.
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Брсм-нафта, надано у Додатку № 2 до скарги, строк дії яких до кінця 2024 року.

1.2. Щодо вимоги, що талони мають бути номіналом 5,10,15,20 літрів:
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути САМЕ номіналом 5 л., 10 л., 15 л. та 20 л. - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які не являються емітентами талонів та не можуть встановлювати вимоги до номіналу талонів, емітованих Партнером. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів та при цьому мають затверджений номінал талонів 10, 20 літрів .
Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону та затверджений номінал.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність не менше, ніж 2 АЗС по Бориспільському району, та знаходитись на відстані не більше ніж 35-40 км. від місцезнаходження Замовника (в Бориспільському районі), – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами:
БРСМ - НАФТА Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 209
БРСМ - НАФТА Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2/7

На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
На виконання потреб замовника, плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів на АЗС партнерів АЗС «БРСМ-нафта».
Право здійснювати продаж талонів, дійсних в мережі БРСМ-нафта, підтверджується на підставі Партнерського договору ДГ-0000065 від 16.12.2023 року з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» (Додаток № 1 до скарги).
За умовами Договору:
п. 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, продавець зобов’язується передати Покупцю бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов’язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання Покупцем паливно-мастильних матеріалів.
Відповідно до п. 1.2.1. бланк-дозвіл (талони) - спеціальний документ, який має встановлену Продавцем форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, серійний/порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому. Бланк-дозвіл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором. Бланк- дозвіл за цим Договором не є спеціальним платіжним засобом (платіжною карткою) у розумінні Закону України «Про платіжні системи та переказ грошей в Україні», призначений виключно для підтвердження повноважень на отримання ПММ, є засобом одноразового використання, що забезпечує систему безготівкового відпуску ПММ в мережі АЗС Продавця.
Отже, зазначені вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), емітованих власником мережі БРСМ-НАФТА для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
На підтвердження вищезазначеної дискримінаційної умови надаємо зразки талонів АЗС БРСМ-нафта, які емітовані нашим партнером (Додаток 2 до скарги), які емітовані нашим партнером, номіналом 10 л. та 20 л. на Бензин А-95. Зазначена мережа АЗС не має затверджених талонів номіналом 5 л. та 15 л.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: b0f2e93428fe414585ff1a297e7dbb9f
Заголовок пункту скарги: Дискримінація
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: порушено ст. 5 Закону
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації визначена ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Бензин марки А-95 ( Євро-5) (бланк-дозвіл/талон) за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти).:
«Учасник повинен мати не менше, ніж 2 АЗС по Бориспільському району, та знаходитись на відстані не більше ніж 35-40 км. від місцезнаходження Замовника .В складі пропозиції учасник надає документ (у довільній формі), яким підтверджується наявність не менше, ніж 2 АЗС в Бориспільському районі із зазначенням точних адрес АЗС та документи, які підтверджують право власності чи користування запропонованою мережею АЗС Учасником.»

Вимагаючи від учасників документи, які підтверджують право власності чи користування запропонованою мережею АЗС Учасником на не менше ніж 2 АЗС по Бориспільському району, та знаходитись на відстані не більше ніж 35-40 км. від місцезнаходження Замовника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у власності/користуванні в межах Бориспільського району не менше 2 АЗС та які знаходяться на відстані не більше ніж 35-40 км. від місцезнаходження Замовника.
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/користуванні - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність не менше, ніж 2 АЗС по Бориспільському району, та знаходитись на відстані не більше ніж 35-40 км. від місцезнаходження Замовника (в Бориспільському районі), – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами:
БРСМ - НАФТА Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 209
БРСМ - НАФТА Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2/7

На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
На виконання потреб замовника, плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів на АЗС партнерів АЗС «БРСМ-нафта».
Право здійснювати продаж талонів, дійсних в мережі БРСМ-нафта, підтверджується на підставі Партнерського договору ДГ-0000065 від 16.12.2023 року з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» (Додаток № 1 до скарги).
За умовами Договору:
п. 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, продавець зобов’язується передати Покупцю бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов’язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання Покупцем паливно-мастильних матеріалів.
Відповідно до п. 1.2.1. бланк-дозвіл (талони) - спеціальний документ, який має встановлену Продавцем форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, серійний/порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому. Бланк-дозвіл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором. Бланк- дозвіл за цим Договором не є спеціальним платіжним засобом (платіжною карткою) у розумінні Закону України «Про платіжні системи та переказ грошей в Україні», призначений виключно для підтвердження повноважень на отримання ПММ, є засобом одноразового використання, що забезпечує систему безготівкового відпуску ПММ в мережі АЗС Продавця.
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Брсм-нафта, надано у Додатку № 1 до скарги.
Отже, зазначені вище партнерські договори надають право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому такі АЗС не знаходяться у праві власності або користуванні Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: fd1a1b9748c2413eb1f59098c836231a
Заголовок пункту скарги: Дискримінація
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: порушено ст. 5 Закону
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації визначена ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Бензин марки А-95 ( Євро-5) (бланк-дозвіл/талон) за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти).:
«У разі наявності партнерських договорів на обслуговування талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, або зберігачем палива на АЗС/АЗК з оригіналом листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці протягом 2024 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше травня 2024 року та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК в межах м. Борисполя та Бориспільського району.»

3.1. Щодо вимоги відпуску палива за талонами зразка Учасника:

Замовник обмежив в участі у закупівлі тих учасників, які не мають талонів зразка учасника, емітованих безпосередньо учасником. Скаржник є власником, але не є емітентом талонів, які постачає Замовникам за укладеними договорами.
Емітентом талонів, які ми пропонуємо Замовнику, є наші партнери власники мережі АЗС та компаніями, які здійснюють продаж талонів мереж АЗС. Відпуск нафтопродуктів із використанням скретч-карток, талонів тощо, емітентом яких є не учасник, а партнер учасника - не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС автомобілів Замовника. Наявність талонів, емітованих мережею АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на АЗС.
Потенційний учасник ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» працює з партнерськими АЗС на умовах партнерських договорів та поставляє Замовникам вже придбане у власність паливо на партнерських АЗС. Суб’єкту господарювання ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не обов’язково бути емітентом талонів для того, щоб якісно здійснювати поставку талонів Замовнику для подальшого отоварення паливом на АЗС.
Відповідна вимога, встановлена Замовником у тендерній документації, дозволить брати участь у закупівлі виключно учасникам – емітентів талонів, що нівелює принципи здійснення публічних закупівель та обмежую конкуренцію.
Вимагаючи від учасників наявність САМЕ талонів зразка Учасника – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність не менше, ніж 2 АЗС по Бориспільському району, та знаходитись на відстані не більше ніж 35-40 км. від місцезнаходження Замовника (в Бориспільському районі), – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами:
БРСМ - НАФТА Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 209
БРСМ - НАФТА Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2/7

І. Партнерський договір ДГ-0000065 від 16.12.2023 року з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» (Додаток № 1 до скарги).
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, продавець зобов’язується передати Покупцю бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов’язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання Покупцем паливно-мастильних матеріалів.
Відповідно до п. 1.2.1. бланк-дозвіл (талони) - спеціальний документ, який має встановлену Продавцем форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, серійний/порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому. Бланк-дозвіл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором. Бланк- дозвіл за цим Договором не є спеціальним платіжним засобом (платіжною карткою) у розумінні Закону України «Про платіжні системи та переказ грошей в Україні», призначений виключно для підтвердження повноважень на отримання ПММ, є засобом одноразового використання, що забезпечує систему безготівкового відпуску ПММ в мережі АЗС Продавця.
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Брсм-нафта, надано у Додатку № 2 до скарги.
Отже, зазначені вище партнерські договори надають право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), емітованих власниками мереж АЗС для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: fe1287865e324c6eaba98bd2ad3d9bdc
Заголовок пункту скарги: Неузгодженість інформації в закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: порушено порядок публікації інформації про закупівлю
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації визначена ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Бензин марки А-95 ( Євро-5) (бланк-дозвіл/талон) за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти).:
№ з/п Найменування товару Одиниці виміру Кількість Технічні та якість характеристики
1 Бензин для генератора марки А-95(Євро-5) (бланк-дозвіл/талон) за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти). л 700 ДСТУ 7687:2015

Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-05-30-003774-a, яке опубліковано Замовником в системі закупівель, -

За таких обставин, положення тендерної документації не узгоджуються з оголошенням про проведення відкритих торгів в частині одиниці виміру товару.
Замовник, на думку Скаржника, допустив помилку при заповненні електронних полів оголошення про проведення відкритих торгів, та зазначив не правильну одиницю виміру – Мегават-година. Товар бензин А-95 вимірюється літрами, отже просимо Комісію, з метою узгодження умов документації до умов оголошення.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації