-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Андрушівська дитячо-юнацька спортивна школа імені Віталія МОРОЗОВА Андрушівської міської ради за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, м. Андрушівка, вул. Ярослава Мудрого, 2
Завершена
305 278.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 052.78 UAH
мін. крок: 1% або 3 052.78 UAH
Період оскарження:
30.05.2024 11:39 - 05.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Номер:
42abd1feae5d44a8ae21449858a90b8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-30-003700-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_на_переможця_АНДРУШІВКА_UA_2024_05_30_003700_a.docx 17.06.2024 10:25
- Скарга 17.06.2024.pdf 17.06.2024 10:25
- sign.p7s 17.06.2024 10:27
- рішення від 19.06.2024 № 10605.pdf 19.06.2024 16:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.06.2024 №11242.pdf 28.06.2024 14:38
- рішення від 27.06.2024 №11242.pdf 02.07.2024 11:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2024 10:48
Дата розгляду скарги:
27.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.06.2024 16:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.07.2024 11:21
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
11312f786887434c93fd37d0b7789781
Заголовок пункту скарги:
п.1. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації зазаначено:
«Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати Договірну ціну (розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») (з урахуванням змін та доповнень) та Збірника «Ціноутворення в будівництві» із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні Замовника на дату складання Договірної ціни, та відповідно до «Технічної специфікації» (Додаток 2 до тендерної документації), сформовану в програмному комплексі АВК-5 за скріплений підписом та печаткою (в разі наявності), а саме:
- Пояснювальна записка згідно з об’єктом;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів:
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат (у разі наявності);
- Розрахунок ризику всiх учасникiв будівництва;
- Розрахунок додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
- Розрахунок прибутку.»
У складі пропозиції Переможця надані кошторисні розрахунки, в яких застосовані Показники для визначення розмiру кошторисного прибутку та для визначення розмiру адмiнiстративних витрат для класу наслідків СС3, а саме:
- Показник для визначення розмiру кошторисного прибутку - у розмірі 22.50 грн./люд.год
- Показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат у розмірі - 5.66 грн./люд.год
(файл «U_13_ДЦ_ДЦ_4.pdf», «U_13_ДЦ_ЗКР_4.pdf»)
Звертаємо Вашу увагу, що Додатку № 2 до тендерної документації не містить посилання на клас наслідків СС3.
Порядок застосування показників класу наслідків (відповідальності) визначається відповідно до положень, встановлених "Настановою з визначення вартості будівництва", а саме:
3.23. При визначенні кошторисної вартості будівельних робіт загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибуток визначаються відповідно до положень, встановлених розділом IV цієї Настанови.
4.38. Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників), де п.4 додатку 25 це "Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21;
4.39. В інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників)", де п.4 додатку 27 це "Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування.
Тобто, показники на ремонтні роботи згідно з додатками 25, 27 до цієї Настанови становлять відповідно: для прибутку 7,65 та адміністративних витрат 3,89.
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація не містить зазначеного класу наслідків (відповідальності) об’єкта, таким чином для визначення розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат при визначенні договірної ціни згідно Настанови з визначення вартості будівництва необхідно враховувати показник для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв NoNo 4,6,7,10,11,16,19,21, а саме - 7,65 грн./люд.год. для прибутку; 3,89.для адміністративних витрат.
Таким чином Учасником некоректно визначено розмір кошторисного прибутку та адміністративних витрат при визначенні договірної ціни згідно з КНУ "Настанови з визначення вартості будівництва", затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р.
«Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати Договірну ціну (розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») (з урахуванням змін та доповнень) та Збірника «Ціноутворення в будівництві» із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні Замовника на дату складання Договірної ціни, та відповідно до «Технічної специфікації» (Додаток 2 до тендерної документації), сформовану в програмному комплексі АВК-5 за скріплений підписом та печаткою (в разі наявності), а саме:
- Пояснювальна записка згідно з об’єктом;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів:
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат (у разі наявності);
- Розрахунок ризику всiх учасникiв будівництва;
- Розрахунок додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
- Розрахунок прибутку.»
У складі пропозиції Переможця надані кошторисні розрахунки, в яких застосовані Показники для визначення розмiру кошторисного прибутку та для визначення розмiру адмiнiстративних витрат для класу наслідків СС3, а саме:
- Показник для визначення розмiру кошторисного прибутку - у розмірі 22.50 грн./люд.год
- Показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат у розмірі - 5.66 грн./люд.год
(файл «U_13_ДЦ_ДЦ_4.pdf», «U_13_ДЦ_ЗКР_4.pdf»)
Звертаємо Вашу увагу, що Додатку № 2 до тендерної документації не містить посилання на клас наслідків СС3.
Порядок застосування показників класу наслідків (відповідальності) визначається відповідно до положень, встановлених "Настановою з визначення вартості будівництва", а саме:
3.23. При визначенні кошторисної вартості будівельних робіт загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибуток визначаються відповідно до положень, встановлених розділом IV цієї Настанови.
4.38. Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників), де п.4 додатку 25 це "Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21;
4.39. В інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників)", де п.4 додатку 27 це "Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування.
Тобто, показники на ремонтні роботи згідно з додатками 25, 27 до цієї Настанови становлять відповідно: для прибутку 7,65 та адміністративних витрат 3,89.
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація не містить зазначеного класу наслідків (відповідальності) об’єкта, таким чином для визначення розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат при визначенні договірної ціни згідно Настанови з визначення вартості будівництва необхідно враховувати показник для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв NoNo 4,6,7,10,11,16,19,21, а саме - 7,65 грн./люд.год. для прибутку; 3,89.для адміністративних витрат.
Таким чином Учасником некоректно визначено розмір кошторисного прибутку та адміністративних витрат при визначенні договірної ціни згідно з КНУ "Настанови з визначення вартості будівництва", затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
39180149cdf04352a634700f4ad8bc0c
Заголовок пункту скарги:
п.2 Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації зазаначено:
Детальний опис предмета закупівлі:
№
Ч.ч.
Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
Розділ №1. ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ
1 Блок базовий на 20 променів приймально-контрольного
пускового концентратора ПС шт 1
2 Прилад приймально-контрольний пожежний ППКП
"Тірас 8П" шт 1
3 Монтаж акумулятора шт 1
4 Батарея акумуляторна батарея 12В, 18Ахгод. DJW12-7.0 шт 1
5 Сповiщувач ПС ручний шт 7
6 Ручний пожежний сповіщувач ИПР-1 шт 7
7 Сповiщувач пожежний димовий оптичний шт 8
8 Сповіщувач пожежний димовий оптичний ИПК-8 шт 8
9 Сповiщувач ПС автоматичний тепловий шт 25
10 Сповіщувач пожежний тепловий ИПК-9 шт 25
11 Монтаж світло-звукового сигнального пристрою шт 1
12 Світло-звуковий сигнальний пристрій "Джміль" шт 1
13 Монтаж ліхтаря аварійного освітлення шт 1
14 Ліхтар аварійного освітлення шт 1
15 Коробка відгалужувальна на стіні шт 3
16 Коробка монтажная контрольная КМС-1-4 шт 2
17 Коробка монтажная контрольная КМС 2-24М шт 1
18 Провід дво- та трижильний з роздільною основою по
стінах і стелях цегляних м 745
19 Провід, що прокладається у коробах, сумарний переріз
до 6 мм2 м 10
20 Прокладання коробів пластикових м 10
21 Короб кабельний 10х15 м 10
22 Кабель розподільчий ПСВВ 4х0,4 м 750
23 Кабель вогнестійкий (N)HXH FE180/E30 (3х1,5) м 5
24 Резистор 0,5-1 кОм шт 30
25 Резистор кінцевий 1,5 кОм шт 6
Розділ №2. РЕЗЕРВ СПОВІЩУВАЧІВ
26 Ручний пожежний сповіщувач ИПР-1 шт 1
27 Сповіщувач пожежний димовий оптичний ИПК-8 шт 1
28 Сповіщувач пожежний тепловий ИПК-9 шт 3
Розділ №3. СИСТЕМА ОПОВІЩУВАННЯ ПРО ПОЖЕЖУ
29 Монтаж оповіщувачів шт 16
30 Світлозвуковий сигнальний пристрій "ВИХІД" ОСЗ-12 шт 11
31 Світлозвуковий сигнальний пристрій "ПОЖЕЖА" ОСЗ-2 шт 5
32 Монтаж МРЛ шт 1
33 Модуль релейних ліній МРЛ 2.1 шт 1
34 Блок безперебійного живлення, що установлюється
окремо шт 1
35 Блок резервного живлення БЖ 1230 шт 1
36 Монтаж акумулятора шт 1
37 Батарея акумуляторна батарея 12В, 18Ахгод. DJW12-7.0 шт 1
38 Провід дво- та трижильний з роздільною основою по
стінах і стелях цегляних м 400
39 Кабель з мідними жилами, вогнетривкий, безгалогенний
з межею вогнестійкості 30 хв перерізом 1х2х1,5 мм. кв.
JE-H(St)Bd FE180/30 м 400
40 Знак безпеки "Евакуаційний вихід" шт 11
Розділ №4. ПЕРЕДАЧА ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ
41 Прилад передавання тривожних сповіщень шт 1
42 Сповіщувач тривожної сигналізації МЦА-GSM шт 1
Розділ №5. ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ
43 Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і
ОПС. Прилад приймально-контрольний з кількістю
шлейфів від 10 до 20, за перший шлейф шт 1
44 Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і
ОПС. Прилад передавання тривожних сповіщень одно-
тришлейфний, за кожний шлейф шт 1
45 Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і
ОПС. Сповіщувач ручний контактний шт 7
46 Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і
ОПС. Сповіщувач димовий шт 10
47 Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і
ОПС. Сповіщувач тепловий шт 25
У складі пропозиції Переможця надані Локальні кошторисні розрахунки ( файли «U_13_ДЦ_ЛК1_2-1-1.pdf» , «U_13_ДЦ_ЛК1_2-2-1.pdf»), при цьому інформація та розділи Технічного завдання не відповідають наданим Локальним кошторисам.
Переможець надає 2 локальні кошториси, тим сами розділяє роботи технічного завдання на два окремих розрахунка , а саме на два локальних кошториса: Локальний кошторис на будівельні роботи №2-2-1 на Монтаж системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на Пожежна сигналізація.
Отже, зазначені кошториси не містять Розділу №1. ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ; Розділу №2. РЕЗЕРВ СПОВІЩУВАЧІВ; Розділ №3. СИСТЕМА ОПОВІЩУВАННЯ ПРО ПОЖЕЖУ; Розділ №4. ПЕРЕДАЧА ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ; Розділ №5. ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ.
Таким чином, кошторисні розрахунки Переможця не відповідають табл. «Детальний опис предмета закупівлі», передбаченому у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація не містить зазначеного класу наслідків (відповідальності) об’єкта, таким чином для визначення розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат при визначенні договірної ціни згідно Настанови з визначення вартості будівництва необхідно враховувати показник для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№ 4,6,7,10,11,16,19,21, а саме - 7,65 грн./люд.год. для прибутку; 3,89.для адміністративних витрат.
Детальний опис предмета закупівлі:
№
Ч.ч.
Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
Розділ №1. ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ
1 Блок базовий на 20 променів приймально-контрольного
пускового концентратора ПС шт 1
2 Прилад приймально-контрольний пожежний ППКП
"Тірас 8П" шт 1
3 Монтаж акумулятора шт 1
4 Батарея акумуляторна батарея 12В, 18Ахгод. DJW12-7.0 шт 1
5 Сповiщувач ПС ручний шт 7
6 Ручний пожежний сповіщувач ИПР-1 шт 7
7 Сповiщувач пожежний димовий оптичний шт 8
8 Сповіщувач пожежний димовий оптичний ИПК-8 шт 8
9 Сповiщувач ПС автоматичний тепловий шт 25
10 Сповіщувач пожежний тепловий ИПК-9 шт 25
11 Монтаж світло-звукового сигнального пристрою шт 1
12 Світло-звуковий сигнальний пристрій "Джміль" шт 1
13 Монтаж ліхтаря аварійного освітлення шт 1
14 Ліхтар аварійного освітлення шт 1
15 Коробка відгалужувальна на стіні шт 3
16 Коробка монтажная контрольная КМС-1-4 шт 2
17 Коробка монтажная контрольная КМС 2-24М шт 1
18 Провід дво- та трижильний з роздільною основою по
стінах і стелях цегляних м 745
19 Провід, що прокладається у коробах, сумарний переріз
до 6 мм2 м 10
20 Прокладання коробів пластикових м 10
21 Короб кабельний 10х15 м 10
22 Кабель розподільчий ПСВВ 4х0,4 м 750
23 Кабель вогнестійкий (N)HXH FE180/E30 (3х1,5) м 5
24 Резистор 0,5-1 кОм шт 30
25 Резистор кінцевий 1,5 кОм шт 6
Розділ №2. РЕЗЕРВ СПОВІЩУВАЧІВ
26 Ручний пожежний сповіщувач ИПР-1 шт 1
27 Сповіщувач пожежний димовий оптичний ИПК-8 шт 1
28 Сповіщувач пожежний тепловий ИПК-9 шт 3
Розділ №3. СИСТЕМА ОПОВІЩУВАННЯ ПРО ПОЖЕЖУ
29 Монтаж оповіщувачів шт 16
30 Світлозвуковий сигнальний пристрій "ВИХІД" ОСЗ-12 шт 11
31 Світлозвуковий сигнальний пристрій "ПОЖЕЖА" ОСЗ-2 шт 5
32 Монтаж МРЛ шт 1
33 Модуль релейних ліній МРЛ 2.1 шт 1
34 Блок безперебійного живлення, що установлюється
окремо шт 1
35 Блок резервного живлення БЖ 1230 шт 1
36 Монтаж акумулятора шт 1
37 Батарея акумуляторна батарея 12В, 18Ахгод. DJW12-7.0 шт 1
38 Провід дво- та трижильний з роздільною основою по
стінах і стелях цегляних м 400
39 Кабель з мідними жилами, вогнетривкий, безгалогенний
з межею вогнестійкості 30 хв перерізом 1х2х1,5 мм. кв.
JE-H(St)Bd FE180/30 м 400
40 Знак безпеки "Евакуаційний вихід" шт 11
Розділ №4. ПЕРЕДАЧА ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ
41 Прилад передавання тривожних сповіщень шт 1
42 Сповіщувач тривожної сигналізації МЦА-GSM шт 1
Розділ №5. ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ
43 Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і
ОПС. Прилад приймально-контрольний з кількістю
шлейфів від 10 до 20, за перший шлейф шт 1
44 Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і
ОПС. Прилад передавання тривожних сповіщень одно-
тришлейфний, за кожний шлейф шт 1
45 Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і
ОПС. Сповіщувач ручний контактний шт 7
46 Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і
ОПС. Сповіщувач димовий шт 10
47 Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і
ОПС. Сповіщувач тепловий шт 25
У складі пропозиції Переможця надані Локальні кошторисні розрахунки ( файли «U_13_ДЦ_ЛК1_2-1-1.pdf» , «U_13_ДЦ_ЛК1_2-2-1.pdf»), при цьому інформація та розділи Технічного завдання не відповідають наданим Локальним кошторисам.
Переможець надає 2 локальні кошториси, тим сами розділяє роботи технічного завдання на два окремих розрахунка , а саме на два локальних кошториса: Локальний кошторис на будівельні роботи №2-2-1 на Монтаж системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на Пожежна сигналізація.
Отже, зазначені кошториси не містять Розділу №1. ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ; Розділу №2. РЕЗЕРВ СПОВІЩУВАЧІВ; Розділ №3. СИСТЕМА ОПОВІЩУВАННЯ ПРО ПОЖЕЖУ; Розділ №4. ПЕРЕДАЧА ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ; Розділ №5. ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ.
Таким чином, кошторисні розрахунки Переможця не відповідають табл. «Детальний опис предмета закупівлі», передбаченому у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація не містить зазначеного класу наслідків (відповідальності) об’єкта, таким чином для визначення розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат при визначенні договірної ціни згідно Настанови з визначення вартості будівництва необхідно враховувати показник для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№ 4,6,7,10,11,16,19,21, а саме - 7,65 грн./люд.год. для прибутку; 3,89.для адміністративних витрат.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
08b81e50cae34cad8fafd63451878825
Заголовок пункту скарги:
п.3 3. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації зазаначено:
«Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати Договірну ціну (розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») (з урахуванням змін та доповнень) та Збірника «Ціноутворення в будівництві» із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні Замовника на дату складання Договірної ціни, та відповідно до «Технічної специфікації» (Додаток 2 до тендерної документації), сформовану в програмному комплексі АВК-5 за скріплений підписом та печаткою (в разі наявності), а саме:
- Пояснювальна записка згідно з об’єктом;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів:
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат (у разі наявності);
- Розрахунок ризику всiх учасникiв будівництва;
- Розрахунок додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
- Розрахунок прибутку.»
У складі пропозиції Переможця відсутній розрахунок - Пояснювальна записка згідно з об’єктом.
У складі пропозиції Переможця завантажений файл «U_13_ДЦ_ЗКР_4.pdf», в якому міститься документ з назвою «Пояснювальна записка», при цьому відсутня Пояснювальна записка згідно з об’єктом.
Також, надана Пояснювальна записка не містить рік закiнчення будiвництва , а саме : «Кошти на покриття витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, визначенi з розрахунку закiнчення будiвництва у… …»
«Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати Договірну ціну (розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») (з урахуванням змін та доповнень) та Збірника «Ціноутворення в будівництві» із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні Замовника на дату складання Договірної ціни, та відповідно до «Технічної специфікації» (Додаток 2 до тендерної документації), сформовану в програмному комплексі АВК-5 за скріплений підписом та печаткою (в разі наявності), а саме:
- Пояснювальна записка згідно з об’єктом;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів:
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат (у разі наявності);
- Розрахунок ризику всiх учасникiв будівництва;
- Розрахунок додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
- Розрахунок прибутку.»
У складі пропозиції Переможця відсутній розрахунок - Пояснювальна записка згідно з об’єктом.
У складі пропозиції Переможця завантажений файл «U_13_ДЦ_ЗКР_4.pdf», в якому міститься документ з назвою «Пояснювальна записка», при цьому відсутня Пояснювальна записка згідно з об’єктом.
Також, надана Пояснювальна записка не містить рік закiнчення будiвництва , а саме : «Кошти на покриття витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, визначенi з розрахунку закiнчення будiвництва у… …»
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
5c21e514c6a541908d5de8b73d62bc59
Заголовок пункту скарги:
п.4 Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації зазаначено:
«Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати Договірну ціну (розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») (з урахуванням змін та доповнень) та Збірника «Ціноутворення в будівництві» із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні Замовника на дату складання Договірної ціни, та відповідно до «Технічної специфікації» (Додаток 2 до тендерної документації), сформовану в програмному комплексі АВК-5 за скріплений підписом та печаткою (в разі наявності), а саме:
- Пояснювальна записка згідно з об’єктом;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів:
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат (у разі наявності);
- Розрахунок ризику всiх учасникiв будівництва;
- Розрахунок додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
- Розрахунок прибутку.»
У складі пропозиції Переможця відсутній розрахунок -Розрахунок загальновиробничих витрат;
У складі пропозиції Переможця завантажений файл «U_13_ДЦ_ЗВВ.pdf», який містить Розрахунок загальновиробничих витрат на будову. Такий розрахунок містить лише підсумкові дані та не є повноцінним Розрахунком загальновиробничих витрат.
«Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати Договірну ціну (розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») (з урахуванням змін та доповнень) та Збірника «Ціноутворення в будівництві» із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні Замовника на дату складання Договірної ціни, та відповідно до «Технічної специфікації» (Додаток 2 до тендерної документації), сформовану в програмному комплексі АВК-5 за скріплений підписом та печаткою (в разі наявності), а саме:
- Пояснювальна записка згідно з об’єктом;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів:
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат (у разі наявності);
- Розрахунок ризику всiх учасникiв будівництва;
- Розрахунок додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
- Розрахунок прибутку.»
У складі пропозиції Переможця відсутній розрахунок -Розрахунок загальновиробничих витрат;
У складі пропозиції Переможця завантажений файл «U_13_ДЦ_ЗВВ.pdf», який містить Розрахунок загальновиробничих витрат на будову. Такий розрахунок містить лише підсумкові дані та не є повноцінним Розрахунком загальновиробничих витрат.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
34ac1f228d374840b95e047139e81464
Заголовок пункту скарги:
п.5 Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
5. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації зазаначено:
«Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати Договірну ціну (розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») (з урахуванням змін та доповнень) та Збірника «Ціноутворення в будівництві» із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні Замовника на дату складання Договірної ціни, та відповідно до «Технічної специфікації» (Додаток 2 до тендерної документації), сформовану в програмному комплексі АВК-5 за скріплений підписом та печаткою (в разі наявності), а саме:
- Пояснювальна записка згідно з об’єктом;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів:
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат (у разі наявності);
- Розрахунок ризику всiх учасникiв будівництва;
- Розрахунок додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
- Розрахунок прибутку.»
У складі пропозиції Переможця відсутній розрахунок – Локальні кошториси. Переможець надає «Локальні кошториси на будівельні роботи» (файли «U_13_ДЦ_ЛК1_2-1-1.pdf» , «U_13_ДЦ_ЛК1_2-2-1.pdf»), що не не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
«Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати Договірну ціну (розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») (з урахуванням змін та доповнень) та Збірника «Ціноутворення в будівництві» із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні Замовника на дату складання Договірної ціни, та відповідно до «Технічної специфікації» (Додаток 2 до тендерної документації), сформовану в програмному комплексі АВК-5 за скріплений підписом та печаткою (в разі наявності), а саме:
- Пояснювальна записка згідно з об’єктом;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів:
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат (у разі наявності);
- Розрахунок ризику всiх учасникiв будівництва;
- Розрахунок додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
- Розрахунок прибутку.»
У складі пропозиції Переможця відсутній розрахунок – Локальні кошториси. Переможець надає «Локальні кошториси на будівельні роботи» (файли «U_13_ДЦ_ЛК1_2-1-1.pdf» , «U_13_ДЦ_ЛК1_2-2-1.pdf»), що не не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України. Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В".