• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Насос для свердловини (ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори)

Торги не відбулися

365 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 825.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2024 17:55 - 03.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Козлюк О.О.

Номер: 9c539c560b1944cc817e809461a5afa4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-29-011517-a.b1
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Козлюк О.О.
Скарга:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Козлюк О.О. подається до Органу оскарження у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості або Постанова про особливості), у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI зі змінами та у відповідності до пунктів 55-67 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", ЄДРПОУ: 44680662 звертається зі скаргою щодо незаконних дій Замовника, пов’язаних із порушенням наших прав та принципів здійснення закупівлі таких як «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», що оформлене у незаконному рішенні Замовника щодо визначення переможцем ФОП Козлюк О.О. за протоколом Уповноваженої особи Замовника № 3 від 10.06.2024 року (оприлюднене в системі Prozorro 10 червня 2024 року о 11 год 46 хв). ВІДОМОСТІ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ. Відкриті торги. Предмет закупівлі: Насос для свердловини (ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори). Оголошення на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-29-011517-a Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-29-011517-a. НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА. ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ЄДРПОУ: 20883438, адреса: 57134, Україна , Миколаївська обл., сел. Весняне, вул. Центральна, буд. 6, e-mail: vesnynezakupka@ukr.net. СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", ЄДРПОУ: 44680662, адреса: 03117, Україна, м. Київ, проспект Перемоги 65, корпус «Б», оф. 261; Е-mail: smartgridsllc@gmail.com ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ. ВЕСНЯНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 29 травня 2024 року оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги по предмету: Насос для свердловини (ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-29-011517-a). Вимоги до учасників закупівлі затверджені у тендерній документації, що опублікована у електронній системі публічних закупівель 29 травня 2024 року. 06 червня 2024 року о 13 год 10 хв відбувся аукціон закупівлі, участь в якому прийняло два учасники (в т.ч. Скаржник): 1. ФОП Козлюк О.О., ЄДРПОУ/ІПН: 3095120496, з ціною тендерної пропозиції 337 675,00 грн. – визначено переможцем. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", ЄДРПОУ 44680662, з ціною тендерної пропозиції 360 888,00 грн. – не розглядався. Пунктом 41 Постанови про особливості визначено: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей». Пунктом 44 Постанови про особливості унормовано: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); {Абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 в редакції Постанови КМ № 131 від 09.02.2024} 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей..». Всупереч вказаним положенням Постанови про особливості та вимогам за тендерною документацією Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Козлюк О.О. та прийнято незаконне рішення про намір укласти договір з ФОП Козлюк О.О. за протоколом уповноваженої особи № 3 від 10 червня 2024 року, яке опубліковане на порталі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-29-011517-a 10 червня 2024 року о 11 год 46 хв. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" не погоджується із вказаним рішення Замовника, вважає його незаконними, таким, що не ґрунтуються на вимогах тендерної документації та суперечить принципам здійснення закупівель. Таким чином вбачаємо в діях Замовника порушення порядку проведення процедури закупівлі та наших прав на об’єктивний розгляд нашої тендерної пропозиції (так як тендерна пропозиція ФОП Козлюк О.О. повинна була бути відхилена), що не дозволяє нам у майбутньому укласти Договір про закупівлю в рамках даної закупівлі та отримати економічний ефект від реалізації діяльності із поставки товарів, які є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 55 Особливостей «Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей». Абзацом третім пункту 59 Особливостей «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.». Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження» від 22.04.2020 року №292 зі змінами, встановлено плату за подання скарги в розмірі: «4) 0,6 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі або його частини (лота) у разі оскарження такої частини предмета закупівлі (лота), або ціни енергосервісного договору, зазначеної суб’єктом оскарження у тендерній пропозиції відповідно до Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”, але не менш як 3 тис. гривень та не більш як 170 тис. гривень - у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися: після оцінки тендерних пропозицій; після розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”; після розгляду тендерних пропозиції, поданих на перший етап конкурентного діалогу, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу; після розгляду документів, поданих учасником процедури закупівлі на кваліфікаційний відбір на першому етапі торгів з обмеженою участю, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу, та оцінки кваліфікації учасників на першому етапі процедури торгів з обмеженою участю; після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Розмір плати розраховується автоматично електронною системою закупівель та округлюється до наступних 10 гривень.» ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" як Скаржником подано Скаргу та внесено зазначений вище розмір плати за Скаргу у встановлений строк. Таким чином заявляємо про наявність підстав для подання Скарги до Органу Оскарження та про відсутність умов для залишення Скарги без розгляду або ж припинення розгляду Скарги в розрізі вимог пунктів 63-64 Постанови про особливості. ОБҐРУНТУВАННЯ наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.06.2024 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.06.2024 11:04
Дата виконання рішення Замовником: 28.06.2024 14:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Про розгляд питання щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісії) про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Козлюка О.О. у відкритих торгах на закупівлю: Насос для свердловини (ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори) UA-2024-05-29-011517-a 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Козлюка О.О.відкритих торгів на закупівлю: Насос для свердловини (ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори), UA-2024-05-29-011517-a відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: 28.06.24, 11:03 оприлюднено рішення Комісії від 25.06.2024 р. № 11027-р/пк-пз. Даним рішенням Комісія зобов’язала замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі ФОП Козлюка О.О. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. З огляду на зазначене замовнику необхідно в строк не пізніше 30 днів з дня прийняття органом оскарження рішення виконати його шляхом оприлюднення відповідної інформації в електронній системі закупівель на закупівлю: Насос для свердловини (ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори), UA-2024-05-29-011517-a ВИРІШИЛА: 1. Виконати рішення Комісії про скасування рішення уповноваженої щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Козлюка О.О. на закупівлю: Насос для свердловини (ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори), UA-2024-05-29-011517-a 2. Оприлюднити інформацію про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Козлюка О.О. щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: Насос для свердловини (ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори), UA-2024-05-29-011517-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", Дмитро Рожелюк 380674263310 smartgridsllc@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4d455e5b15814f8398edd43f1f332a4d
Заголовок пункту скарги: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Козлюк О.О.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: І. ЗАПЕРЕЧЕННЯ №1
Пунктом 9 «Ступінь локалізації виробництва» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products.
У разі, якщо країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» та вартість предмета закупівлі товару(ів) дорівнює або перевищує суми, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі, визначені такими угодами, то учасник має надати у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує країну походження товару, визначений ст. 43 Митного кодексу України (сертифікат про походження товару та/або засвідчена декларація про походження товару та/або декларація про походження товару та/або сертифікат про регіональне найменування товару та/або інших документів про походження товарів визначених міжнародними угодами про вільну торгівлю) та довідку в довільній формі із зазначенням, що країна походження товару входить до переліку країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, та/або в перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».

Учасник ФОП Козлюк О.О. у складі своєї пропозиції не надав довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель за допомогою якої Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products, а лише надав пояснення щодо незастосування до нього вимоги про локалізацію товару, так як дана закупівля, з пояснень ФОП Козлюк О.О., підпадає під дію пп. 4 п.61 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.».
Всупереч вищезазначеному повідомляємо, що дана закупівля не підпадає під дію пп. 4 п.61 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», отже тендерна пропозиція ФОП Козлюк О.О. повинна бути відхилена.

Обґрунтування Заперечення №1

Відповідно до п.1 Статті ІІ Угоди про державні закупівлі Світової організації торгівлі, ратифікованої Законом України від 16 березня 2016 року № 1029-VIII (далі – Угода) встановлено:
- Ця Угода поширюється на будь-які заходи, що стосуються закупівель, що охоплюються цією Угодою незалежно від того, чи здійснюються вони виключно або частково за допомогою електронних засобів.

Відповідно до п.2 Статті ІІ Угоди встановлено:
- Для цілей цієї Угоди закупівля, що охоплюється нею, означає закупівлю для державних цілей:
(а) товарів, послуг чи будь-якої їх комбінації;
(і) зазначених у додатках кожної Сторони до Додатку I; а також
(іі) які не закуповуються з метою комерційного продажу або перепродажу чи для використання у виробництві або постачанні товарів чи послуг, призначених для комерційного продажу або перепродажу;
(b) будь-якими контрактними засобами, у тому числі шляхом придбання, лізингу, оренди чи оренди з правом викупу або без нього;
(с) вартість якої, розрахована згідно з пунктами 6-8, дорівнює або перевищує відповідну граничну величину, визначену в додатках Сторін до Додатку I на момент публікації повідомлення про торги у відповідності зі статтею VII;
(d) замовником; та
(е) не виключених іншим чином зі сфери застосування, що охоплюється пунктом 3, або з додатків Сторін до Додатку I.

Відповідно до Додатку 2 Додатку І «Умови приєднання України до переглянутої Угоди про державні закупівлі» встановлено:
Контрольні параметри:
Товари - 200 000 СПЗ
Послуги - 200 000 СПЗ
Будівельні послуги - 5 000 000 СПЗ
Перелік органів:

1. Органи виконавчої влади (у районах, районах Автономної Республіки Крим, містах Києві та Севастополі):
a) місцеві державні адміністрації;
b) місцеві управління (обласні або регіональні управління) міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.
2. Обласні та місцеві органи влади (наприклад область, район, місто, район у місті, селище, село):
а) виконавчі органи та секретаріати місцевих рад.
3. Органи, які забезпечують функціонування Автономної Республіки Крим:
a) Парламент Автономної Республіки Крим;
b) Рада міністрів Автономної Республіки Крим;
c) міністерства та інші органи державної влади Автономної Республіки Крим.
4. Інші установи та організації, які фінансуються з державного або місцевих бюджетів.
5. Індикативний перелік інших органів влади.

Виходячи з вищезазначеного встановлено наступне:

1. Умови Угоди про державні закупівлі Світової організації торгівлі розповсюджуються на Замовників при умові, що очікувана вартість закупівлі на момент її оголошення дорівнює або перевищує 200 000 СПЗ та розповсюджує свою дію на Обласні та місцеві органи влади (наприклад область, район, місто, район у місті, селище, село):
а) виконавчі органи та секретаріати місцевих рад.

2. Замовник торгів ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ є органом місцевого самоврядування, тобто місцевим органом влади.

3. Дата оголошення торгів: 29 травня 2024.

4. Очікувана вартість на момент оголошення торгів: 365 000,00 грн.

5. Відповідно до офіційного курсу СПЗ (53,5617) опублікованому на сайті НБУ очікувана вартість закупівлі на момент оголошення торгів дорівнює 6814,57 СПЗ (менше порогу при якому Замовник має право скористатись Угодою про державні закупівлі):
- Очікувана вартість: 365 000,00 / 53,5617 = 6814,57 СПЗ.

Посилання на сайт НБУ на дату оголошення торгів: https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates?date=29.05.2024&period=daily


Виходячи з вищезазначеного, закупівля по предмету Насос для свердловини (ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-29-011517-a) не підпадає під норму пп.4 п.61 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України».

Так як учасник ФОП Козлюк О.О. не надав у складі своє пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, Замовник торгів, приймаючи рішення про намір укласти договір з ФОП Козлюк О.О. відступив від вимог за тендерною документацією, більш того прямо порушив умови, що передбачені у частині «добросовісна конкуренція серед учасників», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі» та «запобігання корупційним діям і зловживанням» і безпідставно визначив переможцем ФОП Козлюк О.О.

Додатково повідомляємо наступне:
Пунктом 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником встановлено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 1 до тендерної документації;
- інформації та документів, які визначені у Додатку № 2 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
- документ про створення такого об’єднання (у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників);
- документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника;
- інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками».

Пунктом 9 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником встановлено:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону у разі:
- відсутності довідки у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель,
або
- відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку».

Підсумовуючи вищезазначене, Замовник, виходячи зі змісту та вимог тендерної документації, яку ж сам розробив та затвердив протокольним рішення уповноваженої особи №1 від 29.05.2024 р. 09:00, повинен був відхилити пропозицію учасника ФОП Козлюк О.О. з підстав описаних вище, так як на момент оцінки в тендерній пропозиції учасника ФОП Козлюк О.О. не було надано довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, а також запропонований товар учасником ФОП Козлюк О.О. відсутній у відповідному переліку локалізованих товарів.
На підтвердження відсутності запропонованого товару учасником ФОП Козлюк О.О. у відповідному переліку локалізованих товарів повідомляємо наступне:
ТОВ «СМАРТ ГРІД» 13.06.2024 р. зробило запит до ДП «Прозорро» щодо надання інформації стосовно наявності в переліку локалізованих товарів «Насос для свердловини 4SR8/32 S-PD» та «Насос для свердловини 4SR6/32 S-PD», які запропонував для постачання учасник ФОП Козлюк О.О.
У відповідь на запит ДП «Прозорро» повідомило наступне:
«Державне підприємство «ПРОЗОРРО» (далі також Підприємство розглянуло звернення ТОВ «СМАРТ ГРІД» (вх.№ 206-01-1344 від 13.06.2024р., вих.№ 1306-01 від 13.06.2024р.) про надання інформації та повідомляє наступне.
За пошуком товарів Насос для свердловини 4SR8/32 S-PD і Насос для свердловини 4SR6/32 S-PD у переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва за 2024 рік у електронній системі закупівель відображаються дані товари: https://prozorro.gov.ua/uk/product/2037084805714642ac1d36927e47b76a https://prozorro.gov.ua/uk/product/8d1021bd48504c5b9f5c0d77efb39aa6».

Якщо перейти за цими посиланнями, можна побачити, що єдині локалізовані товари «Насос для свердловини 4SR8/32 S-PD» та «Насос для свердловини 4SR6/32 S-PD» є насоси, які виготовляє ТОВ «СМАРТ ГРІД». Жодного насосу в переліку локалізованих товарів які пропонує ФОП Козлюк О.О. не існує.

Докази Заперечення №1:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-29-011517-a;
2. Тендерна пропозиція учасника, яка не містить вищезазначених документів, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-29-011517-a;
3. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 3 від 10 червня 2024 року щодо визначення переможця ФОП Козлюк О.О.
4. Посилання на Приєднання України до Угоди про державні закупівлі https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/981_056#Text.
5. Посилання на Протокол про внесення змін до Угоди про державні закупівлі https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/981_055#n3.
6. Лист до ДП «Прозорро» ВИХ. № 1306-01 від 13.06.2024.
7. Відповідь від ДП «Прозорро» № 206/01/1058/12 від 14.06.2024 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 5f047bfcaf094d16bba81285c8b4386f
Заголовок пункту скарги: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Козлюк О.О.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ІІ. ЗАПЕРЕЧЕННЯ №2
Додатком 2 до тендерної документації Замовником встановлено технічні характеристики до предмету закупівлі.
Одним з параметрів встановлених Замовником до предмету закупівлі є:
- Живлення - 380 В.
Але запропонований учасником ФОП Козлюк О.О. товар не відповідає встановленим Замовником вимогам.
Саме тому, Замовник не мав права визначати переможцем процедури закупівлі ФОП Козлюк О.О., та повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Козлюк О.О. на підставі пп.2 п.44 Постанови 1178 «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»

Обґрунтування Заперечення №2

Як зазначалось в Запереченні 2, одним з параметрів встановлених Замовником до предмета закупівлі був:
- Живлення - 380 В.
Додатково в Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги:

На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним вимогам, Учасник зобов’язаний надати наступну документацію:
- копію сертифікату якості та/або сертифікату відповідності та/або декларації відповідності;
- копію інструкції з експлуатації (паспорту);
- копію гарантійного талону ;
- копію каталогу заводу-виробника з технічними характеристиками запропонованого товару.

Учасник ФОП Козлюк О.О. у складі своєї пропозиції надає копію каталогу - файл «19. Технічні характеристики Pedrollo 4SR-S-PD» в якому на сторінці 234 та 264 зазначено, що живлення запропонованого товару становить 400 В, що не відповідає технічному завданню Замовника.
Хочемо звернути увагу на те, що згідно вимоги Замовника, учасники повинні були надати не просто копію каталогу, а копію каталогу, яка підтверджує відповідності запропонованого товару технічним та якісним вимогам.

Підсумовуючи вищезазначене, пропозиція учасника переможця повинна бути відхилена на підставі пп.2 п.44 Постанови 1178 «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».

Докази Заперечення №2:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-29-011517-a ;
2. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 3 від 10 червня 2024 року щодо визначення переможця ФОП Козлюк О.О.
3. Файл пропозиції учасника ФОП Козлюк О.О. «19. Технічні характеристики Pedrollo 4SR-S-PD».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: b4a19730116d4fa28100d3eacbf66a8a
Заголовок пункту скарги: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Козлюк О.О.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ІІІ. ЗАПЕРЕЧЕННЯ №3

Додатком 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників процедури закупівлі про надання у складі своїх пропозицій надати на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним вимогам - копію інструкції з експлуатації (паспорту).
ФОП Козлюк О.О. не надав у складі своєї пропозиції копію інструкції з експлуатації (паспорту) на запропонований товар.
Саме тому, Замовник не мав права визначати переможцем процедури закупівлі ФОП Козлюк О.О., а повинен був відхилити тендерну пропозицію на підставі пп.2 п.44 Постанови 1178 «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».

Обґрунтування Заперечення №3

Додатком 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників процедури закупівлі у складі своїх пропозицій надати на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним вимогам - копію інструкції з експлуатації (паспорту).
Учасник у складі своєї пропозиції надає файл «17. Тендерна пропозиція» в якому чітко зазначає модель товару, який він пропонує для постачання в даних торгах:
1. Насос для свердловини 4SR8/32 S-PD.
2. Насос для свердловини 4SR6/32 S-PD.

Поряд з цим учасник ФОП Козлюк О.О. у складі своєї пропозиції надає файли «20. Інструкція з експлуатації Pedrollo 4SR8-S» та «21. Інструкція з експлуатації Pedrollo 4SR6-S» зі змісту яких встановлено приналежність цих інструкцій до іншого товару, так як надані інструкції не містять маркування товару, зазначеного учасником ФОП Козлюк О.О. у тендерній пропозиції. Тим самим на період оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП Козлюк О.О. Замовник не мав жодних правових підстав для визначення ФОП Козлюк О.О. переможцем.

Докази Заперечення №3:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-29-011517-a ;
2. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 3 від 10 червня 2024 року щодо визначення переможця ФОП Козлюк О.О.
3. Файли пропозиції учасника ФОП Козлюк О.О. «17. Тендерна пропозиція», «20. Інструкція з експлуатації Pedrollo 4SR8-S» та «21. Інструкція з експлуатації Pedrollo 4SR6-S».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір