• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Бронежилети шостого класу захисту з додатковим захистом паху, плечей, наплічників, боків, крижів, шиї та захисним елементом в РПС

Завершена

164 850 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 648 500.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2024 17:07 - 04.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: d2189179bdd04e8f86886b4732cd0cd1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-29-011146-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 08.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.07.2024 17:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.08.2024 10:05
Автор: ТОВ "Велмет", Сергій Міняйлук +380673738778, +380993738778, +380933738778 armor@velmet.ua https://velmet.ua/uk/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8a075c6aac37434fb07c89d7b951b29e
Заголовок пункту скарги: 1.ВІДСУТНІСТЬ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ ПЛОЩ ЖОРСТКИХ ЗАХИСНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог пункту 2.8 додатку 2 тендерної документації, Замовником встановлена вимога відповідно до якої для підтвердження відповідності вимогам викладених в п.п. 2,3,4,7,9 технічної специфікації (Додатку №2 до тендерної документації) мають бути підтверджені в Протоколі випробувань бронежилетів акредитованою незалежною лабораторією.
Отже, учасник у складі пропозиції повинен підтвердити відповідність запропонованої ним продукції наступним вимогам:
• Вимоги щодо стійкості до ураження вогнепальною зброєю;
• Вимоги до маси та площі захисту;
• Вимоги до захисних елементів;
• Вимоги до маркування;
• Вимоги о комплектності.

Пункт 4 додатку 2 Тендерної документації визначає, що жорсткі захисні елементи повинні мати розмір не менше, ніж 250×300 мм, та товщину не більше 24 мм кожна, при цьому площа захисту окремого елементу передньої чи спинної частини повинна становити не менше – 7,0 дм2, а його маса не більше – 3 кг.
Вважаємо, що учасником ПВТП «Акрополіс» у складі пропозиції не підтверджено у встановлений спосіб площу захисту жорстких захисних елементів, а тому його пропозиція мала бути відхилена з огляду на наступне.
Зі змісту протоколу випробувань № 249/2024 від 03.06.2024 року бронежилету модульного
«АРП-02М» який надано ПВТП «Акрополіс» у складі пропозиції, вбачається що жорсткі бронеелементи, якими комплектується бронежилет модульний «АРП-02М» виготовляються у Китайській народній республіці (додаток 2 до протоколу № 249/2024 від 03.06.2024 року). Вага даних бронеелементів складає 2,7 кг. Головна відмінність китайських бронеплит від їхніх аналогів інших країн виробництва полягає в тому, що площа захисту китайських бронеплит не відповідає площі захисного елементу, внаслідок чого, вони є легшими майже на один кілограм від бронеплит, у яких площа захисту дорівнює площі захисного елементу, через сменшення площі керамічного шару керамо- композитного бронеелементу.
Для більшого розуміння ситуації щодо площі захисту надаємо зображення бронеплити, площа захисту якої відповідає площі захисного елементу та китайську бронеплиту де площа захисту є меншою ніж площа захисного елементу (Зображення 2).
Зображення 1

Бронеелемент наведений на даному зображенні має розміри 250*300 мм, які є аналогічними до лінійних розмірів бронеелементів, які запропоновані учасником.

Зображення 2



На даному зображенні чітко видно, що площа захисту не відповідає площі захисного елементу. Китайські виробники зменшують площу керамічного шару з відступом від краю для зменшення ваги і вартості бронепластини.


Пунктом 3 додатку 2 визначено, що площа захисту бронежилету повинна бути – по 6-ому класу захисту – не менше 14,0 дм2.
В таблиці 10 пункту 6.6.1 протоколу № 249/2024 від 03.06.2024 року зазначені результати вимірювань не площі захисту жорстких бронеелементів, а площі жорсткого бронеелементу, що є різними поняттями. У зв’язку з тим, що надані на випробування китайські бронеплити не містять керамічного покриття по всій своїх поверхні, то й відповідно площа захисту не може становити мінімально визначеного замовником розміру 7,0 дм2.
Таким чином, учасник ПВТП «Акрополіс» не підтвердив відповідність запропонованої продукції вимогам пункту 3 додатку 2 Тендерної документації, адже наданий у складі пропозиції протокол випробувань визначає не площу захисту жорсткого бронеелементу, а його фактичну площу, встановлену за його геометричними розмірами, що не показує фактичну площу захисту жорсткого бронеелемента і наражає на небезпеку кінцевого користувача бронежилетів з такими бронепластинами.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ПВТП «Акрополіс» мала бути відхилена.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 76524bef0b19499e805abe27eec05b8a
Заголовок пункту скарги: 2.НЕВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОВОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИМОГАМ ДО КОМПЛЕКТНОСТІ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Пункт 9 додатку 2 Тендерної документації визначає, що комплектація бронежилетів обов’язково повинна включати в себе: виріб (бронежилет), тактичні підсумки відповідно до п.5.1., паспорт на виріб, інструкцію з експлуатації, сумку для перенесення виробу (індивідуальне пакування), комплекту запасних інструментів та приладь (ЗІП).
У паспорті на виріб повинно бути зазначено назву, модифікацію бронежилета, шифр або назву підприємство-виробника, маса, клас захисту бронежилету, площу по класу захисту (і місця їх розташування), номер партії, дата виготовлення. Інструкція з експлуатації обов’язково має містити наступну інформацію:
– позначення нормативного документа, обов’язковим вимогам якого повинен відповідати бронежилет;
– основні відомості та технічні дані;
– правила та умови експлуатації, зберігання та транспортування;
– гарантії виробника.
Допускається випускати об’єднані експлуатаційні документи – інструкція з експлуатації об’єднана з паспортом.

В пункті 3.4 протоколу № 249/2024 від 03.06.2024 року визначено, що до комплекту бронежилету модульного «АРП-02М» входить паспорт на бронежилет. З інформації розміщеної у протоколі не можливо встановити його відповідність пункту 9 Додатку 2 Тендерної документації, а саме наявності в ньому необхідної інформації, яка визначена тендерною документацією (У паспорті на виріб повинно бути зазначено назву, модифікацію бронежилета, шифр або назву підприємство-виробника, маса, клас захисту бронежилету, площу по класу захисту (і місця їх розташування), номер партії, дата виготовлення).
Інформація щодо наявності в комплектації запропонованого бронежилету інструкції з експлуатації, відсутня у складі протоколу випробувань, при цьому, жодних послань, що паспорт об’єднаний з інструкцією з експлуатації у протоколі випробувань також не міститься.
Таким чином, учасником не підтверджено відповідність його пропозиції вимогам п. 9 додатку 2 тендерної документації, адже протокол випробувань не відображає інформації щодо наявності інструкції з експлуатації, або інформації що вона об’єднана з паспортом, а також зміст самого паспорту та інформації розміщеної в ньому.
Наведене вище є порушенням вимогу пункту 2.8 Додатку 2 Тендерної документації, а тому пропозиція ПВТП «Акрополіс» мала бути відхилена.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: c9bd4c7cb2134cc18739124829d65a2c
Заголовок пункту скарги: НЕВІДПОВІДНІСТЬ МАРКУВАННЯ ЖОРСТКИХ ЗАХИСНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог п. 7 Додатку 2 Тендерної документації маркування захисних елементів має містити:
— знак для товарів і послуг та назву підприємства-виробника;
— назву країни-виробника захисного елемента;
— клас захисту захисного елемента (з/без використання базової захисної структури відповідного класу) та позначення національного стандарту, якому цей клас захисту відповідає;
— розмір захисного елемента;
— номер партії та номер захисного елемента в партії;
— дату виготовлення (місяць та дві останні цифри року);
— спеціальні правила поводження із захисним елементом (за потреби);
— позначення зовнішньої/внутрішньої сторони захисного елемента;
— умови зберігання.

Пункт 3.5 протоколу № 249/2024 від 03.06.2024 року відображає маркування яке нанесено на захисні елементи бронежилету модульного «АРП-02М».

Отже, країною-виробником запропонованих бронеелементів є Китайська народна республіка, однак інформація щодо назви підприємства-виробника відсутня у протоколі випробувань, що є порушенням вимог пункту 7 додатку 2 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ПВТП «Акрополіс» мала бути відхилена.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 3ac76a19c3254a218cd264fe0cbde070
Заголовок пункту скарги: 4. ВІДУСТНІТЬ АКРЕДИТАЦІЇ ВИПРОБУВАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Як вже зазначалось, відповідно до вимог пункту 2.8 додатку 2 тендерної документації, Замовником встановлена вимога відповідно до якої для підтвердження відповідності вимогам викладених в п.п. 2,3,4,7,9 технічної специфікації (Додатку №2 до тендерної документації) мають бути підтверджені в Протоколі випробувань бронежилетів акредитованою незалежною лабораторією.
Наданий ПВТП «Акрополіс» протокол № 249/2024 від 03.06.2024 року Науково-випробувального відділу науково-дослідного центру випробувань, експертизи та сертифікації персональних броньованих засобів захисту Національного університету оборони України (надалі – випробувальна лабораторія) виданий поза сферою акредитації, а тому учасником не дотримано вимог пункту 2.8 додатку 2 тендерної документації, внаслідок чого, пропозиція мала бути відхилена.
Першочерговим свідченням видачі випробувальною лабораторією протоколу випробувань поза сферою акредитації є відсутність на бланку та тексті протоколу інформації (посилання) щодо наявності Атестату акредитації та строку його дії, а також відмітки Національного агентства з акредитації України.
Протокол № 249/2024 від 03.06.2024

Протокол на аналогічну продукцію виданий випробувальною лабораторією в межах акредитації




Як вже наголошувалось, то ключовою вимогою Тендерної документації є саме надання протоколу виданого акредитованою незалежною лабораторією, яка б підтверджувала відповідність товару п.п. 2,3,4,7,9 (вимоги щодо стійкості ураження вогнепальною зброєю, вимоги до маси та площі захисту, вимоги до захисних елементів, вимоги до маркування, вимоги до комплектності) технічної специфікації.
Відповідно до пункту 5. ІН-15.08.02 (редакція 25) від 17.05.2024 Національного агентства з акредитації України «Порядок використання знаків акредитації та посилання на акредитацію» -
«Обов’язки ООВ щодо посилання на акредитацію
5.1 Відповідно до п.5.2.1 документу EA-3/01 M:2021 усі акредитовані ООВ в
обов’язковому порядку повинні видавати звіти/сертифікати, які містять знак акредитації
або посилання на акредитацію НААУ, коли видають документи за напрямками
діяльності, охопленими сферою акредитації.
5.2 Для акредитованих ООВ, окрім визначених в п.5.3, винятком може бути
випадок, якщо було визначено в юридичному договорі між замовником та ООВ, що він
видає неакредитований звіт/сертифікат, але ООВ повинен інформувати клієнта та
пояснити, що такі звіти/сертифікати не підпадають під дію EA MLA, ILAC MRA або IAF
MLA.
Однак, описана вище можливість не може бути застосована для звітів/сертифікатів,
що містять діяльність з оцінки відповідності, де акредитація є обов’язковою за
законодавством або за умовами контракту або для пред’явлення третій стороні
ІН-15.08.02 (редакція 25) від 17.05.2024 Сторінка 8 з 13
(наприклад, громадськості чи органам влади). У таких випадках використання знаку
акредитації або посилання на акредитацію є обов’язковим, якщо інакше не визначено в
законодавчих чи нормативних вимогах.
Результати, визначені в звітах/сертифікатах, виданих акредитованими ООВ без
посилання на акредитацію, не можуть претендувати на презумпцію відповідності
стандартам, що використовуються для акредитації ООВ.»
«Посилання на акредитацію – знак акредитації або заява про статус акредитації, що використовуються акредитованим ООВ для визначення його акредитації із зазначенням призначеного номера акредитованого ООВ та органу з акредитації (ОА).
Якщо акредитований ООВ здійснює діяльність на декількох місцях розташування, серед яких, принаймні, один не отримав акредитації, то лише акредитовані місця розташування мають право використовувати посилання на акредитацію. Якщо видається загальний документ, необхідно надрукувати поруч із знаком акредитації застереження, яке повинно ідентифікувати місця розташування, які охоплені акредитацією, наприклад: «Список місць розташування, що охоплені акредитацією, та сфер акредитації доступні за запитом» або «Список місць розташування, що охоплені акредитацією, та сфер акредитації доступні на www. ….».
В протоколі № 249/2024 від 03.06.2024 відсутні знаки та посилання щоб підтверджували відношення протоколу до сфери акредитації. Також відсутні розмежування по показникам де зазначенні які саме параметри підтверджувались лабораторією в межах акредитації а які ні. Тобто протокол виданий лабораторією в якої відсутня акредитація на встановлення та підтвердження більшої частини показників протоколу № 249/2024 та відповідно додатку 2 пунктів 2,3,4,7,9 тендерної документації. Дана інформація підтверджується також додатком до атестату про акредитацію за № 201470 від 18.12.2023, в якому чітко зазначено назву випробувань та характеристик що є в сфері акредитації даної лабораторії.
Пункт 4.3 протоколу № 249/2024 від 03.06.2024 вказує, що метою проведення випробувань є підтвердження 6-го та 2-го класу захисту зразків згідно вимог ДСТУ 8782:2018 за різних кліматичних умов, підтвердження протиосколкової стійкості м’яких балістичних елементів бронежилету за показником V50-630 м/с, за STANAG 2920 та вимогам Додатку2 Тендерної документації UA-2024-05-29-011146-a.
В пункті 7.6 Протоколу випробувань випробувальною лабораторією зазначено – «зразки № 249/-249-5 стосовно вимірювань балістичних та не балістичних характеристик згідно вимог додатка 2 до Тендерної документації у закупівлі № UA-2024-05-29-011146-a (зі змінами від 01.06.2024) відповідають пунктам 2,3,4,7,9 тендерної документації.
Відповідно до інформації розміщеної на веб порталі Національного агентства з акредитації України, Науково-випробувальний відділ науково-дослідного центру випробувань, експертизи та сертифікації персональних броньованих засобів захисту Національного університету оборони України акредитований на проведення випробувань балістичної стійкості бронежилетів усіх класів захисту за ДСТУ 8782:2018 за розділами 3,5,6,7,9,10,11,12.
Наведені вище пункти акредитації Випробувальної лабораторії не співпадають із тими вимогами та параметрами, які мають бути підтверджені учасником у складі тендерної пропозиції протоколом випробувань виданим незалежною акредитованою лабораторією. Тим більше випробувальна лабораторія не містить акредитації на проведення оцінки відповідності бронежилету, вимогам тендерної документації.
Як зазначалось вище, відсутність у протоколі випробувань № 249/2024 від 03.06.2024 будь-якого посилання на акредитацію є порушенням вимог абз.3 пункту 4.1 Інструкції «Порядок використання знаків акредитації та посилання на акредитацію», відповідно до якого результати, видані акредитованим ООВ без посилання на акредитацію, не можуть претендувати на презумпцію відповідності стандартам, що використовуються для акредитації ООВ.
Таким чином, протокол який надало ПВТП «Акрополіс» у складі пропозиції, не відповідає вимогам пункту 2.8 додатку 2 Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ПВТП «Акрополіс» мала бути відхилена у зв’язку з тим, що наданий у складі протокол випробувань бронежилетів виданий випробувальною лабораторією, яка не акредитована на проведення даних випробувань по усім показникам що зазначені в додатку 2 пунктів 2,3,4,7,9.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ

Номер: 5b66fc1e1de942088fadfad4ea206039
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-29-011146-a.a1
Назва: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
За результатами проведеної процедури закупівлі «Бронежилети шостого класу захисту з додатковим захистом паху, плечей, наплічників, боків, крижів, шиї та захисним елементом в РПС», Вами в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації було прийнято пропозицію учасника - ПВТП "Акрополіс" яка не відповідає вимогам тендерної документації та мала б бути відхилена. В період подання тендерних пропозицій, нами через електронну систему закупівель було скероване звернення до Вас, як до замовника, щодо структури керамічних бронеелементів, їхніх площ захисту саме в зоні керамічного покриття, а також необхідності встановлення більш жорстких вимог до структури бронеелементів, а саме площі захисту в зоні керамічного покриття, яка в китайських бронеелементах є значно меншою ніж площа самого жорсткого бронеелементу. Однак, ви як замовник, проігнорували наші вимоги, внаслідок чого переможцем став постачальник китайських бронеплит та НВМПЕ з ціною на 29,7 млн грн вищою ніж найбільш економічно вигідна пропозиція в межах даної закупівлі. Критично порушивши законодавство ви прийняли рішення про визнання переможцем ПВТП «Акрополіс», а саме: 1. Відповідно до протоколу випробувань не підтверджено основні показники: загальна площа захисту жорсткого бронеелемента. Не плутати площу захисту з площею жорсткого бронеелемента в зоні керамічного покриття. 2. Учасником не підтверджено балістичну стійкість деяких м’яких захисних елементів, що входять до складу загальної захисної структури (елементи шиї, наплічники). А саме цікаве, що ви визнали переможцем учасника, який буде постачати вам китайські бронеелементи за всі гроші світу на основі протоколу, який видано поза межами акретидиції лабораторії, що критично суперечить вимогам пункту 2.8 додатку 2 до тендерної документації. У зв’язку з наведеним вище, пропонуємо, або й навіть вимагаємо скасувати незаконне рішення про визначення переможцем закупівлі - ПВТП «Акрополіс». Додатково повідомляємо, що залишення нашої вимоги без задоволення призведе до втрати драго цінного часу на для подальшого проведення нової закупівлі у законний спосіб, так як в даній ситуації ми будемо вимушені відстоювати свої права на справедливу конкуренцію усіма передбаченими законом методами. Поза офіційною позицією мусимо зазначити, що такі речі не припустимі в умовах війни і виконанні бойових завдань Вашими співробітниками, і використання китайських бронеелементів є неприпустимим з огляду на ризики.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо, що виявляєте небайдужість і приймали участь у нашій закупівлі. Проаналізувавши ваше звернення повідомляємо про наступне: Відповідно до абзацу другого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. З огляду наведеної норми законодавства, учасник має можливість звернутися до замовника після розгляду пропозицій з вимогою щодо надання інформації про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації у випадку, якщо мав місце бути факт відхилення його тендерної пропозиції за результатом кваліфікації. За підсумком аукціону в електронній системі закупівель, тендерна пропозиція ТОВ «Велмет» була розглянута на відповідність умовам тендерної документації на етапі кваліфікації (Протокол УО від 01.07.2024 №22). Відповідно до частини 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає надати у складі документів тендерної пропозиції учасників забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 4 945 500,00 грн. Відповідно до пункту 7 частини 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Учасник ТОВ «Велмет» в складі своєї тендерної пропозиції не надав банківську гарантію. Відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам – згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до умов пункту 2.8. розділу 2 «Вимоги щодо стійкості до ураження вогнепальною зброєю» додатку 2 до тендерної документації дотримання вимог викладених в п.п. 2, 3, 4, 7, 9 технічної специфікації (Додатку №2 до тендерної документації) мають бути підтверджені в Протоколі випробувань бронежилетів акредитованою незалежною лабораторією. В складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Велмет» відсутній Протокол випробувань бронежилетів акредитованою незалежною лабораторією за показниками, викладеними в п.п. 2, 3, 4, 7, 9 технічної специфікації додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого учасником товару. Згідно з абзацом другим пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Тому, враховуючи відсутність документів на підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі, така невідповідність не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи викладене, у замовника наявні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛМЕТ», визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей. По суті тексту вашого звернення додатково інформуємо: 1.У наданому учасником-переможцем протоколі випробувань №249/2024 від 03 червня 2024р. у п.6.6.1 наведені результати вимірювань площ захисту жорстких бронеелементів. Крім цього, у п.7.6. згаданого протоколу зазначено: «…зразки №№249/1-249/5 стосовно вимірювань балістичних та небалістичних характеристик згідно вимог Додатка 2 до Тендерної документації у закупівлі № UA-2024-05-29-011146-а (зі змінами від 01.06.2024 р.): - пункту 3, вимогам до маси та площі захисту відповідають;» 2. В пункті 2.1. Додатку 2 тендерної документації чітко прописано вимоги щодо балістичної стійкості м’яких захисних елементів, у тому числі вказано перелік захисних елементів, що підлягають обов’язковим випробуванням, та кількість залікових влучань в них. 3. Наданий учасником протокол випробувань №249/2024 від 03.06.2024р. виданий Науково-випробувальним відділом науково-дослідного центру випробувань, експертизи та сертифікації персональних броньованих засобів захисту Національного університету оборони України. Атестат про акредитацію зареєстрований у реєстрі НААУ 18.12.2023р. за № 201470 та дійсний до 25.05.2027. Разом з цим нагадуємо, шо закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабміну від 11.11.2022 р. № 1275 та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Таким чином, у Замовника відсутні підстави у задоволенні цієї вимоги.
Статус вимоги: Відхилено